De elnézve ezeket a videókat abban a tudatban, hogy még minimum 8-9 hónap a megjelenés és már most ilyen állapotban van az egész háát... Akik kint tolták többen is azt mondták, hogy már most jobb állapotban van, mint a megjelent MMOk többsége a kiadás napján :y Biowaretõl nem is várok mást :p
Kasztunk alosztálya,vagyis specializáció választása nem befolyásolja kompanionunkat.A kompanionnál beépített lehetõségek közül választhatunk,attól függõen,hogy milyen szerepet szánunk neki.
Kompaniont lehetõség lesz úgy fejleszteni,hogy elõre menjen és magára vonja figyelmet vagy háttérben tevékenykedjen.Ettõl függõen a felszerelés sem lesz mindegy,hogy milyen felszerelést,tárgyakat adunk kompanionra.
Ezzel kapcsolatban még nagy kavarás van,már csomó verziót hallottam. Jó lenne ha már befejeznék a kavarást és eldöntenék. ------------------------------------------------------------------------ Legutóbbi PAX infó szerint csoportdöntés lesz és a többség dönt.Ha a többség darkside pontot növelõ döntést hoz,te viszont jó oldalhoz tartozó döntést hoztál akkor neked akkor is a lightpont fog növekedni ha a csoport többség sötét döntést hozott,mert te nem arra szavaztál.
De megnyugtattak,hogy ez már végleges és ez lesz a csoportdöntés dinamikája
PAX infók közül egy ragadt meg,hogy nem csak public és story questek lesznek,hanem un.World questek is.Az elõbbieket akár singliben is tolhatjuk az utóbbihoz azonban már csapat kell,ezzel ösztönzik majd a csoportokba szervezõdést.
Ma kaptunk egy csapat játék vidit PAX-ról. Vidi 1:33-tól mutatja Dark Revan Komplexum instát,hát nem gyenge.
Story-val kapcsolatban.A vidi végén a beszólós HK-47 droid nem tom,hogy kerül oda:)Vagy mi,hogy kerülünk oda.Ugyanis ezt a droidot a TOR elõtt kb 3660 ével ezelõtt készítette Dark Lord Sith Darth Revan kb a Mandalorian háború idején.A droid vagy nagyon jól tartja magát vagy idõutazott a csapat.
"* Instákat többször végig lehet vinni. A sztori szempontjából az utolsó végigjátszás döntései lesznek a mérvadók."
Ezek szerint egyszer full light ponttal, máskor full dark ponttal tolok végig egy sor instát, akkor kedvemre váltogathatom, hogy most világos vagy sötét oldalon legyek?
Itt egy topik, ahol összeszedik az összes PAXos swtorral kapcsolatos cuccot. Van már pár új infó meg vélemények játékosoktól, akik kipróbálták. Ma lesz új bejelentés is, de ez itteni idõ szerint sajnos hajnalban lesz valamikor.
Anno sok sok évvel ezelõtt a Dark age of Camelot-ban már voltak tömeges relic raidek. Több 100 ember támadt egyszerre egy várra és mégis bírták a szerverek, pedig az kb 7-8 éve volt vagy több. Persze volt, hogy meghalt a server de ez álltalában akkor volt amikor a támadók a szervezésnek köszönhetõen egyszerre léptek be célpont területre. A legdurvább ha jól emlékszem az volt mikor 7-800 fõs raid lett szervezve. Na akkor tényleg server crush lett a vége. Viszont eszméletlen jó látvány mikor majdnem 1000 ember küzd egy területen.
Én biztos hogy Jedi Konzulens leszek és a healer ágat fogom fejleszteni. (Wizard )
mikorra várható az európai BETA? rég kaptunk híreket már nem bírok a véremmel...már a battlefront 2-t is és a clone wars-republic heroest is agyon játszottam :D még mindíg nem tudtam dönteni jedi és trooper közt..jeditõl csak azért félek, mert mindenki az akar majd lenni :Shabár..ha jobb leszek mint a többi, akkor lehet h megéri majd :D For the republic :D:P
Ezzel a játékal mennyit játszotam haveral osztott képernyön még ps1-en. Most hogy megnéztem, sziveesn játszanék battlefront 3-al. :(
Egy jó félévet el kell benne tölteni, hogy kicsit megértsd, hogy mi miért van benne és még akkor sem láttál szinte semmit a játékból :)
Elõre bocsátom, hogy már kb másfél éve abbahagytam az EVE-t, de amíg játszottam, volt szerencsém párszor nagy csatákban részt venni. Való igaz, hogy lehet a játékban szép nagy csatákat nyomni, és tényleg epikus lenne, nagy capital shipekkel meg anyahajókkal, viszont szerverek nem bírják, azt hogy azokban a rendszerekben, ahol 10-15 ember lézeng, hirtelen megjelennek 100-200an, márpedig így mennek a dolgok, hogy ha jön a flotta, akkor sokan jönnek :) Sajnos a dologban az a gáz, hogy ha támadsz valakit, õk is sokan vannak, így ha van 100 ember és még beugrik mellé másik 100 akkor ott vége a dolognak, és az egész egy nagy LAGparty lesz. Kb. 10 percig nézel egy fekete képernyõt és az csak az hogy bejuss a rendszerbe ahol az ellen van, ezt általában túléli a nép, mert lõni nem tudnak rájuk, mert a másik félnek is belassul az egész. Ha a szerver nem crashel bele a hirtelen növekedésbe, akkor szuper, mert ott van a 200-300 ember a rendszerben, mehet a harc. Viszont, ekkor jön a phase 2, miszerint az ellenfél befogása 3 perc, fegyverek aktiválása újabb 2-3 perc, és ennyi idõ alatt már kiment a fegyverek hatósugarából. A rosszabb verzió, ha ezidõ alatt téged fogott be valaki, és mivel az is 3 perc hogy elindulj, ezért egyhelybe ültél így téged tuti eltalálnak, és azt veszed észre, hogy meghaltál :) Sajnos a lag eléggé rontja az ilyen masszív csatákat, de ettõl eltekintve, epic csatákat lehet vívni :)
A játék már rég képes kezelni a nagy tömeget. 300-350en voltunk pár napja is egyik zónába és minden gond nélkül lehetett játszani.
" Az ORvR zónákban az idõ számlálós részt itt nem kéne erõltetni,nem akarok két órát dekkolni amíg belockol egy zóna."
Ezt pont az év végén megjelenõ RvR packben fogják megszüntetni, ahol átalakítják teljesen a kampányt. Se dom lock se VP stb... GOAs dologra meg már válaszoltak alattam
EVE-ben van a legnagyobb tömeges pvp, 1000vs1000 stb, viszont ott már nagy lag van, de 250vs250-ben semmi lag. Egy 500vs500 elsõre kaotikusnak tûnik, de szerintem szépen átlátható. Meg nyilván nem annyi a pvp hogy elnyomogatod a "skilleket" és csá.
Youtube-on van fent egy rakat videó. Kisregényt nem akarok írni ne legyen annyi off
Állítólag az EVE-ben is van tömeges PvP, de azt nem ismerem, arról mesélhetne olyan aki ismeri.
Mythic nem reg, kb. 1 honapja atvette vegleg a GOA-tol a stafetat az europai szerverek teren, igy most mar mind az usa mind az eu szervereket ok uzemeltetik.
Amiket a WHO-ról írtál annak van igazság alapja, de amennyire tudom a Warhammer az egyetlen játék ami a tömeges PvP-vel próbálkozik. Szerintem a játékosok zöme pont arra vágyik, hogy nagy szabású csaták legyenek.
Engem legalább is nem nagyon hoz lázba egy 6v6 scenáriókkal megszaggatott KOTOR. Sem pedig egy bújkállós-leskelõdõs, várjuk meg a noobokat a sarkon, hogy kapjunk pontot PvP
A Mythic fejlesztésében WHO-ban a bejelentkezõs PvP scenariok nagyon jók voltak,azt itt is produkálhatnák.
Az ORvR zónákban az idõ számlálós részt itt nem kéne erõltetni,nem akarok két órát dekkolni amíg belockol egy zóna.
A OWPvP zónákba a nagy tömegek miatt lag volt és az ORvR számláló miatt nálam a WHO csak egy Lagonline - Age of Waiting lett.Remélem itt majd tudják kezelni a nagy tömegeket open world PvP zónákban.
Rég toltam,még mindig a GOA van WHO-ban?Valami olyasmit csiripeltek,hogy Mythic megszüntette velük együttmûködést.
Itt tuti nem õk lesznek megbízva ami már biztató.Közük nem volt server üzemeltetéshez vagy kínai dzsunkán gyártották servereiket
A Mythic miért nem a Warhammert fejleszti??? Arra is bõven ráférne.
Szeretem a WHO-t, elo is van fizetve, de sztem a pvp meg igy is messze van a jotol.
Ha jol tudom DAoK-ot is Mythic-ek csinaltak korabban, es annak meg mindenki dicserte a pvp rendszeret, nem tudom miert nem vmi hasonlot alkottak WHO-ban is. Remelhetoleg majd itt villantanak.
Szerintem a pvp-t jól megcsinálták. Mármint a rendszer jó volt. Az már más kérdés hogy a drága mythic az egyik legjobb világot elcseszte. Nem is értem hogy kerülhetett a WH-Fantasy ilyen fantasztikus brigád kezébe.
Szerintem nem próbálták az SWG ûr részét, ami ugye egy kiegként jelent meg anno, és szerintem nagyon jól sikerült. (Aki nem szeretett repkedni, az max. csak épített. De ugye voltak nagyobb hajók, amelyeket be is lehetett rendezni. És nem volt egy IL-2, de még egy lebútított szimulator sem, de mégis volt feelingje.)
No igen. :) Volt 12 különbözõ ûrszektor. De szép is volt. Amikor elõször ültem be egy sima, béna, trainee Tie Fighterbe, na akkor kirázott a hideg - cocpit, a hangok, stb. miatt. Aztán ugye az ember megszerezte az összes szépséget (B-Wing, X-Wing, Y-Wing, Opressor, Bomber, Aggressor, Decimator - YE4-em nem volt -, és ugye a Falcon meg a Firespray - a neutral gépek mondjuk annyira nem hoztaklázba, stb. ...), és repkedett ha szomorú volt vagy vidám.
* Nagy valószínûséggel lehetséges lesz a kommunikáció a két frakció között. (askajedi.com) * Lesznek közös ellenségek, akik mind a Birodalomra, mind a Köztársaságra veszélyt jelentenek. (askajedi.com) * A játékos fajának hatása lesz a játékélményre. (askajedi.com) * Lesz valamiféle rendszer arra, hogy kezdhessünk olyan kaszt/faj kombókkal is, amelyek eredetileg nem elérhetõk. (swtor-station.com) * Guild hajók megjelenéskor nem lesznek, de késõbb lehetséges, hogy bekerülnek a játékba. (swtor-station.com) * Néhány companion végleg elhagyhat, mások maradnak, akármekkora köcsög vagy velük. (swtor-station.com) * Fénykard formák az advanced class-okhoz lesznek kötve. (swtor-station.com) * Instákat többször végig lehet vinni. A sztori szempontjából az utolsó végigjátszás döntései lesznek a mérvadók. (swtor-station.com) * No comment: “Animations and graphics are definitely going to be improved.” (swtor-station.com) * Az open world PvP-n a Mytchic-es srácok dolgoznak (Warhammer Online). Ez a feature tehát biztosan lesz a játékban, de lehet nem megjelenéskor. (swtor-station.com) * Az egyetlen faj, amely szövetkezik a Birodalommal a Chiss. (SWTOR Wiki) * A kaszt kezdõbolygók mérete körülbelül a negyede egy rendes bolygónak. Íme Ord Mantell térképe, ebbõl mindenki levonhatja a megfelelõ következtetéseket. :) (SWTOR Wiki)
Az open world pvps részt a mythic csinálja Ebbe reménykedtem.
Az ûrharc vidi amit kaptunk úgy kezdõdik,hogy a karakter fölvesz egy questet és meghatározott céllal startol az ûrbe.A lövöldözés részén meg látszik,hogy többféle fegyvert és célkeresztet használ,váltogat a célpontok között stb
Questeket adnak gondolom rewardokat is vagyis nem csak egy fölszállok és lövöldözöm egyet céltalanul része lesz a játéknak már most sem.
Továbbra is fönntartom,a lehetõség,hogy fölszállhatunk az ûrhajónkkal hozzátartozik az SW hangulathoz és ezzel kár lett volna várni.A space PvE és PvP részét csapatban én is várom adjunk nekik idõt hátha egyszer lesz.
Az SWTOR továbbra is egy MMORPG-ként fog megjelenni nem pedig egy ûrszimulátorként.Ne keverjük össze,mert két külön kategória.
Az ûrhajó méretileg kb akkora mint a karink,ha egyszer csapatjátékra kerülne sor,könnyen átlátható egész csapat.Ez a mostani nézetes megoldás nekem bejönne.Nem vágyom belsõ szimulátor nézetre.
Engem nem zavar a negatív kritika vagy a fikázás sem mindig.Azért vannak a fórumok meg hivatalos oldalak (esetleg trialok),hogy minél többet tudjunk meg egy játékról megjelenés elõtt,hogy ne fölösleges pénz kidobás legyen
ha már minigame akkor a pazaak-ot is be lehetne tenni.
ember te hol élsz?:D ez 90es évek arcadeja? akkor te valami hyper-szuper felturbózott 90es éevekben élehettél öreg. a videó alapján nagyon szépen ki lesz dolgozva, és unalmas sem lesz..mit vársz még?talán csillagrombolót akarsz vezetni és ott dirigálni? örülj neki hogy van(lesz) egyáltalán, és semmi enm zárja ki azt a lehetõséget, hogy a közeljövõben ki lesz adva egy kiegben egy teljesen szabad space-battle pack..gondolok én akár SWBF-re vagy akár az SWG félére, azis egész szépen meglett oldva, ki lett dolgozva.
ui.:ha ez egy mini game lesz a játék megjelenésekor, akkor szinte 100% hogy a sok rajongó miatt késõbb kiadják egy kiegben..és ha ez tényleg egy minigame,akkor semmi kifogásod nem lehet ellene! csak nézdd meg párszor a videót..hol látsz te MMOban ilyen kidolgozottságot?
Így már érthetõ, ezt nem tudtam. Annak teljesen jó.
Amúgy nem tudom mire jó ez a vita, mint fentebb említettem én nem úgy tudtam, hogy a Space Combat minigame lesz. Tehát jogosan feltételeztem, hogy valami hasonlón dolgoznak mint pl. amilyen az STO ûrrendszer. Majd meglátom ezt és eléggé meglepõdtem. De persze mint mondtam minigame-nek több mint jó
szerintem tanulj meg szöveget értelmezni. csak leírtam - pontosabban linkeltem egy videót - mire gondoltam space combat alatt . a fikázás kb így néz ki : háteznaggyonfos értem ? IL2 ,Crysis , EVE meg nem tudom hogy jön ide meg minek hoztad fel. SWG JTL sem hardcore szimulátor . ez tényleg csak egy szimpla minigame ami lehet hogy élvezetes lesz csak ennél jóval többet vártam és ezzel szerintem nem vagyok egyedül.
bocsásd meg óóó mester hogy egy fórumon ennek hangot mertem adni.
ahhoz meg sok közöd nincs hogy mennyit játszok majd vele.
ezerszer tobb lehetoseg van az urben, es egyet ertek, hogy (lsd swg) meg lehet csinalni normalisabbra is, pedig swg-be aztan van minden... persze leszarom ezt a minifaszsagot, ha kesobb megcsinalnak egy normalis ur reszt, de ha nem, akkor ez a tipikus kevesebb neha tobb esete en mar teljesen rakattantam mlyen fasza lesz normalis urben hajozgatni a bollygok kozt, nem kell egesz univerzum, csak a tortenetben szereplo bolygok kloszt lehessen repkedni, megtoltve normalis playerekkel enemykkel.. ha nem dobja be ezt tetrist, akkor nem jut eszembe es nem varok ennel tobbet, igaz hamar lelottek a poent, igy a vidijo alapjan latszik kaka lesz
Tény, hogy sokan túlzásba viszik a fikázást, de ha tegyük fel étterembe valami pocsék kaja miatt reklamálnál mit szólnál hozzá, ha a szakács azt mondaná, hogy "ha nem tettszik fõzz jobbat!"? :D Fogyasztóként igen is szíve joga bárkinek fikázni a játékot.
#2330 "Szerintem szimplán jobb lett volna ha bele se rakják ez az "extra feature"-t"
Most mondjam azt, hogy szimplán jobb lenne ha meg sem születtél volna? Ugye, hogy nem? Ha nem tettszik majd nem fogsz ûr csatázni. Mivel alapvetõen nem errõl szól a játék nem leszel rákényszerítve...
Szerintem szimplán jobb lett volna ha bele se rakják ez az "extra feature"-t tény hogy nem kell egy totál realisztikus szimulátort bele rakni de nem is kell visszabutulni a 90-es évek arcade szinjére. Bõven elég lett volna pár év múlva kiadni hozzá egy ûr kieget :S Na de majd meglátjuk milyen lesz!
Egyeseknek semmi se jó. Ha annyira okos itt mindenki, aki csak fikázni tud, csináljon egy jobbat. Szerintem elég jó mini játékhoz képest. Ja és nincs kedvem fikázást olvasni, az menjen más fórumra.
1 hónapja még azt se tudták az emberek lesz egyáltalán space combat mostmeg "US Air Force-os pilótaoktató szimulátor" is kevés lenne...na befejezem jóéjszakát és gondolkozzatok mielõtt mindent fikáztok!
hopp egy EVE az aláírásodban......naaa ott ha kiszállsz az ûrhajódból BFBC2-es szintû vagy Tom Clancy splinter cell conviction szintû a gameplay? mindíg csak a rinya
gyurika az a baj te tényleg hülye vagy.....ez elsõsorban egy olyan mmo amiben a személyes karaktered játéka az elsõdleges.A jármûves ûrharc csak egy EXTRA FEATURE így az annyira nincs kidolgozva és gondolom enyhén szólva nehéz is lehetne kidolgozni a kibanagy végtelen ûrt,hogy neked is megfeleljen,hogy 16 óra repülés után elsuhanjon melletted egy teszemazt fejvadász hajó.....
engedd meg megint az IL2-t hozzam példának: teszem azt ott lelõnek majd a hozzád hasonló maximalisták/de abszolute nem realista/emberkék egy Crysis szintû FPS akciót várnak....na elég vicces is lenne nemde? Adj idõt a fejlesztõknek és ha majd 1-2 éve megy az MMO rendesen lehet elkezdik fejleszteni a mélyûrt is a kedvedért! na csókolom!
ui: remélem ha megveszed 1 óra után majd jössz fikázni,de remélem a 2. hónapban már nem látlak elõfizetõként....