* Nagy valószínûséggel lehetséges lesz a kommunikáció a két frakció között. (askajedi.com)
* Lesznek közös ellenségek, akik mind a Birodalomra, mind a Köztársaságra veszélyt jelentenek. (askajedi.com)
* A játékos fajának hatása lesz a játékélményre. (askajedi.com)
* Lesz valamiféle rendszer arra, hogy kezdhessünk olyan kaszt/faj kombókkal is, amelyek eredetileg nem elérhetõk. (swtor-station.com)
* Guild hajók megjelenéskor nem lesznek, de késõbb lehetséges, hogy bekerülnek a játékba. (swtor-station.com)
* Néhány companion végleg elhagyhat, mások maradnak, akármekkora köcsög vagy velük. (swtor-station.com)
* Fénykard formák az advanced class-okhoz lesznek kötve. (swtor-station.com)
* Instákat többször végig lehet vinni. A sztori szempontjából az utolsó végigjátszás döntései lesznek a mérvadók. (swtor-station.com)
* No comment: “Animations and graphics are definitely going to be improved.” (swtor-station.com)
* Az open world PvP-n a Mytchic-es srácok dolgoznak (Warhammer Online). Ez a feature tehát biztosan lesz a játékban, de lehet nem megjelenéskor. (swtor-station.com)
* Az egyetlen faj, amely szövetkezik a Birodalommal a Chiss. (SWTOR Wiki)
* A kaszt kezdõbolygók mérete körülbelül a negyede egy rendes bolygónak. Íme Ord Mantell térképe, ebbõl mindenki levonhatja a megfelelõ következtetéseket. :) (SWTOR Wiki)
Az open world pvps részt a mythic csinálja Ebbe reménykedtem.