új bolygó a mai frissítésbe meg képregény megint :y van egy rövid videó is a bolygóról.
De. 2-3 millió elõfizetõ már sikeres lenne de ezt szerintem csak akkor érik el ha azt csináljak amit leírtam, azaz wow mintára a pve-t. :-) Nyilván nem 12 milla a cél hanem, hogy méltó ellenfele legyen.
Namost a wow pve másolást nem közvetlenül értem nyilván. Mivel tudjuk, hogy classok ugye tank/heal/dps, tudjuk, hogy ugyanúgy szintezés lesz benne, a skillrendszer is hasonló, a talentezés is meglesz csak kicsit más módon. A küldetésrendszer is hasonló lesz csak minden ugye voice. A történet rész nagy újdonság és a BIOWARE sajátja. A kérdés az endgame... na itt kellene az ismételhetõ instás, raides, lootolgatós rendszert valamilyen módon még másolni szerintem. Mivel teljesen más egy sci-fi mint egy fantasy ezért nem félek attól, hogy ugyanaz az érzés lenne mint wowban. :-) Ja és ez csak a PvE rész ugye... nyilván ha emellé egy rendes PvP betesznek a Mythic segítségével akkor nagyot fog ez ütni. Nem beszélve a craft rendszerrõl is ami wowban ugye katasztrofális itt viszont nagyon kíváncsi vagyok hogyan oldják majd meg.
Tudod jól, hogy én szinte az összes MMO-t kipróbáltam, többel toltam hosszabb ideig is. Ebbõl a megfontoltságból mondom, hogy a wow adta a legnagyobb játékélményt. Nem azt mondom, hogy ez a "tökéletes" MMO, mert azt én is keresem folyamatosan (remélem SWTOR már inkább az lesz) de egyelõre a többi MMO PvE(!) terén a közelébe sem ér (voltak ígéretesek de aztán a végére elhaltak). Továbbra is mondom, hogy nem a mostani farmolós wowra gondolok itt hanem a releasekre.
"Mint írtam ha sikeresek akarnak lenni akkor ezt az utat kellene követniük."
mér' ha "csak" 2-3 millió stabil elõfizetõjük lesz akkor már nem lesznek sikeresek ? soha nem értettem miért is kéne bármelyik mmonak megdöntenie a wow rekordját . jobb lesz attól bármi is ?
egyébként meg az ami bejött az embereknek a wowban nem biztos hogy máshol is bejön nekik ( legalább is ugyanabban a formában ). hiszen ha vmit ott már kaptak akkor - szerintem - nem azért mennek át másik mmoba hogy ugyanazt lássák ott is , hanem vmi egyedit / újat.
nna lehet fikázni :D
ps : no offense , és nem forgatom ki a szavaid. csak úgy elmélkedek ;)
Felhívnám a figyelmedet, hogy a wow játékos tábora 11 millió. Ez azt jelenti, hogy igenis ez az egyszerû farmolós raidelõs péniszgyûrûs megoldás jön be a legtöbb embernek eddig, ami óriási pénzt jelent. Mint írtam ha sikeresek akarnak lenni akkor ezt az utat kellene követniük. A másik dolog. Ne a mostani wow-ot vegyétek alapul 2 nagy kieg és több száz patch és változtatás után, amikor már pár nap alatt max szintre lehet jutni meg csak el se kell mozdulnod egy kis instázásért vagy BG-ért vagy az 50. farmolós raid contentet, hanem a kezdeti idõszakot. Az bizony a mai napig verhetetlen, egyetlen MMO sem nyújtott még akkora élményt... Na ha SWTOR ebbe még belegyúr egy egyénre szabott történti szálat (ami a BIOWARE kezei alatt tuti siker lesz) + adott egy starwars lore akkor bizony, méltó ellenfele lehet a wownak a cataclysm release ellenére is. Egy ekkora projektnél pedig elképzelhetetlen számomra, hogy ne ez legyen nekik a céljuk.
Én nem akarom hogy endgame vagy akár pve részen, de úgy az egész ne legyen wow koppintás. Találjanak ki valami újat, lehetõség van és szerintem ezzel nem én vagyok így 1edül.
Ha ez is arról fog szólni hogy "5234x kell megölnöm ugyanazt a szar boss-t hogy végre megkapjam a lila péniszgyûrûmet...majd elbüszkélkedhessek vele hogy milyen fasza gyerek vagyok" akkor köszi de nem kérek belõle.
"ANYU NÉZD OTT VAN A LÍÍCCSS KING MINDJÁRT FELKELÜNK ÉS MEGÖLJÜK!!! ANYU NÉZD...ANYU NE ENGEM VEGYÉL HANEM A LÍÍCCS KINGET AHOGY MEGÖLJÜK!!! AZT A NEMJÓJÁT ANYU NÉZD LILA NYÍLPUSKA HULOTT, A LÍCCS KING FEGYVERE AZ ENYÉM LETT!!!
Ha így idézed akkor ferdítesz kicsit... Ez pontosan így hangzott el: "ha sikeres akar lenni akkor a wow mintát kellene követnie pve terén"
Megmondták, hogy SWTOR abban fog különbözni a többi MMO-tól, hogy erõs történeti szálak lesznek benne egyénre szabva lsd. Dragon Age. A klasszikus tank, heal, dps class elosztás már eldöntött azaz itt is ez lesz. Az endgame részen kell a wow koppintás, azaz ismételhetõ party/raid insták vagy outdoor bossok és nyilván ezek nehézségnek megfelelõ droppokkal. Ez az ami sok embert folyamatosan itt tudna tartani aki PvE-t szereti.
Bhalage: PvP részen az, hogy daoc vagy warhammer tökmindegy szerintem. A lényeg, hogy folyamatos háború legyen oda-vissza foglalásokkal, esetenként nagy csapatokkal és az elfoglalt területeknek legyen valami értelme ami kihat az egész frakcióra, de mégis guild szinten is látható legyen ki a király (egy adott guild felügyeli az elfoglalt részt mint pl. daocban) ez szerintem szinten itt tudna tartani hosszabb távon sok PvP-t szeretõ játékost.
És mégvalami. A grafikai megoldás SWTOR-ban is sok vitát képez, hiszen 2011-ben ez kicsit kevés lesz majd, de mégis tudják, hogy a wow sikerének az egyik eleme is ez volt. Azaz alacsonyabb gépigény mellett is folyamatos animációk, mind a playereknél mind a moboknál (nyilván kisebb bugok még vannak a mai napig is, de összességében a legjobb még mindig. Talán az AION volt aki ebben megközelítette a sokkal szebb grafika ellenére is, de késõbb nagyobb létszám esetén instabillá vált a motor). Azaz ebben is a leendõ sikeresség irányába indultak el.
Amúgy nem vészmadárkodni akarok, csak éppen az SWG után már várok egy olyan SW mmo-ra ahol huzamosabb ideig is úgy tudnék játszani, hogy ne azon agyaljak, hogy befizessek-e még 1 hónapot.
Sajnos ezt mondták a Warhammer Online-ra is, pedig nem sok olyan kitalált világ van ami ennyire a végletekig ki lenne dolgozva. Ráadásul a WHO készítõi egyszer már bizonyítottak egy másik MMO-ban, mégis megbuktak ezzel mert a játék összességében valahogy nem sikerült. Vannak benne pedig zseniális ötletek, jól átgondolt rvr, de valahogy nem jött össze nekik.
Ha már azt mondogatják hogy wow verõ, akkor az már rég bukás. Kb minden mmo-ról azt mondják ami kijön mégis sehol sincsenek... Nem szabad emlegetni ezt a wow verõ dolgot. Aki meg rég óta wowozik biztos nem fogja abbahagyni az új expanzió miatt. Sõt szerintem akik abbahagyták azok vissza is térnek 1-2 hónapra.
nem lesz WOW-vero, mert a WOW is kijon egy expanzioval nomeg a WOW-fanok annyira ragaszkodnak a mindennapi loot adagjukhoz, hogy nem fognak valtani. nem feltetlenul baj.
eltorpulnek azok a huzasok. mass effect es dragon age folytatasokat varja mindenki mint a messiast, a star warsnak meg annyi rajongoja van ahogy elottem mondottak, hogy dunat lehetne veluk rekeszteni
Szerintem a bioware nem tudja elrontani ezt a játékot...
Elképzelhetõnek tartom azt a 10 milliót: A Bioware neve és híre, a sztori tartalommal rendelkezõ pve és maga a Star Wars világ sok-sok embert fog szerintem megmozgatni. Köztük számos olyat, aki eddig messzirõl kerülte az MMO-kat (Köztük nekem is és számos másik ismerõsömnek is felkeltette ez a játék az érdeklõdését. Közülünk még senki sem MMO-zott)
egyreszt a "jatekainkbol" sztem nem kizaolag a swtorra ertendo masreszt ha az swtorra lenne ertendo, akkor abbol miert ne adhatnanak el 10milliot? az hogy eladjak a jatekot meg nem jelenti azt, hogy allando fizetobazis lesz.
az mmo piac tele van, nem konnyu betorni. az ujaknak sztem barmennyire is jo, cska egy kis szelet juthat.
amugy meg nekunk sztem tokmindegy hogy mennyien veszik meg.
"El kell adnunk tízmillió példányt a játékainkból. Ez konkrétan az új célunk. Olyan játékokat készítünk, melyek a Top 10-be kerülnek, a termékeink nagyon sikeresek. Tudomásom szerint a Mass Effect 2 a nyolcadik legnépszerûbb játék lett az idén Észak-Amerikában." - Gamepod.hu
Nem kéne azért elszállni, mert a végén hatalmas pofára esés lesz belõle... Nem mondom, hogy az általuk kiadott játékok minõsége miatt nem érdemelnének meg ekkora eladott példányszámot, de nem látom esélyét annak, hogy akár ennek a felét is elérjék az swtorral.
Pár éve ezért nem játszok már hc guildben. Meló és család mellett és persze néha barátok ha nagy ritkán összetudunk jönni...ezek mellett már nem megy és nem is bánom.
A kettõ nem fér meg egymás mellett, ahogyan gatyo is írta: egy HC guildben a progress a fontos, aki ezt akadályozza vagy lassítja azt általában gyorsan kiteszik vagy egyszerûen nem hívják soha sem. Egy idõ után minden guildben kiderül, hogy ki az akire lehet számítani és ki az aki csak ígérgeti magát, de soha vagy csak nagy ritkán jön.
Az említett vegyes guild nemigazán mûködik az MMOk világában. Egy casual játékos ugye akkor játszik ha ráér és kedve van ezért halad lassabban is. A kockák sokkal elszántabbak és sokkal több idõt fordítanak a játékra. A gond ott kezdõdik guilden belül amikor elérkezik a csapatjáték rész, ahol a kockák összeállnak hiszen elszántak és céljuk a játék/content teljes megismerése. A casual-nak is nyilván ez a célja, de nem feltétlenül ezért nem kerül be a hc-k csapatába mert nincs jó cucca vagy mert lassan halad, hanem mert nem lehet rá számítani, ami egy MMO nagyon fontos tényezõ a végjátékoknál amikor 10-20-30 embert kell összeszervezni. Talán a WoW az ami a legjobban kiélezte ezt hiszen az endgame pve rész itt van a legjobban kidolgozva és erõs csapatjáték szükséges hozzá. SWTOR endgame contentrõl még nem nagyon van hír úgy tudom, de ha sikeres akar lenni akkor a wow mintát kellene követnie pve terén és warhammert a pvp terén.
A casual Vs. kocka témához,én a vegyes guild pártján állok. Jó ha egy guildben többféle játékos van és nem csak hardcore felfogású kockák.
A casual játékos is elérhet szép eredményeket ha kitartóan tolja kariját,csak tovább tart mire eléri.A casual és kocka játékosban van egy közös,mindkettõ epic akar lenni. A gond akkor kezdõdhet mikor a casual játékos türelmetlen és menni akar olyan helyekre amihez még gyenge a felszerelése,szintje...Ilyenkor vannak a sértõdések ha kimarad.
Az igazi probléma ezzel kapcsolatban az,hogy casual játékos mindig több mint a kocka.A fejlesztõk ezért nem építhetnek csak a hardcore játékos rétegre. Elkezdik lebutítani gamét,casualok számára is elérhetõ epic cuccokal árasztják el játékot és egyszer csak azt veszem észre,hogy eltûnt az a kihívás amit megszoktam.
Ahogy azt XenHai Fan Kolléga lényegre törõen megfogalmazta casual nulla lesz a game.
Szerencsére TOR fejlesztõknek volt egy mondata miszerint lesznek felszerelések amikért meg kell dolgozni,hogy birtokolhassuk,remélem ez a része így is marad.
Mondjuk számomra ez nem olyan egyértelmû.Gyakran guilden belül rátalálnak olyan kasztra/kasztokra ami nem túl népszerû vagy éppen kevés van belõle de mondjuk nélkülözhetetlen instába,questhez,akármihez.
Havercsávó belogol az ilyen karijával és rögtön elkezdenek irányába "helpelni",ha nem megy akkor rögtön fejéhez vágják,hogy csak oda megy ahonnan neki is kell valami.
Lehet,hogy tényleg csak akkor megy valahova ha megéri neki de az ilyet gyorsan ki lehet szûrni.Viszont néha a "helpelõk"is magukba szállhatnának,hogy miben kérnek segítséget.
Pl: 5 altja után még a 6ik altját is vigyem le instába öltöztetni, farmoljak neki bosst amíg ki nem dobja neki cuccot,quest láncokat toljak neki,magamhoz képest 30szintel kisebb instákba járjak...
Main karinak segítek,altnak nem.Kivéve ha olyan kasztot indít amibõl hiány van guildben és kell a haladáshoz.Tudom,hogy sokan több kasztot is ki akarnak próbálni és mindig lesznek lemaradók akik segítségre szorulnak,ez egy örök dilemma.
Ezzel kapcsolatban is lesz TOR-ban újítás.Lesznek úgynevezett social pontok amiket akkor gyûjthetünk ha csapatban vagyunk,segítünk másoknak.Nem tom mire lehet beválltani ezeket a social pontokat de azt mondták,hogy majd megéri csapatban nyomulni,segíteni stb...
#2104: régi szép idõk,mikor a pap elvitte a nyilat a hunter elõl,mert van egy warriorja és az tudja használni mikor lövöldözik:)
Itt talán ezzel nem lesz gond.A tank warrior nem mondhatja,hogy elviszem a DPS fénykardot majd jó lesz a DPS cuccomba mikor át talentolok DPS-re.A heal ágra fejlesztett agent sem fogja elvinni a DPS agent sniper puskáját,mert használni sem tudja és AC ágat sem válthat.
Ez szarul lett lefordítva szerintem. Most olvasom, hogy realtime 3d-ben... Nyílván a rongy animációra gondoltak ami tényleg macerásabb, de csak basznak rá valami fizikát, akkor meg megint csak egy szinte gépiesített folyamatról beszélünk...
Ezek az emberek elõre kapják a conceptesektõl a rajzokat, ha az alapján nekik még mindig kihívás egy robe-ot vagy egy maszkot megcsinálni, akkor még amatõrnek sem nevezhetõk... :) Had tudjam már én is modellezzek. Az amatõrt egyébként nem komolyan gondoltam, csak nyomatékosítottam, hogy ez valami hülye népbutítás...
grafika 7ik bekezdésben olvashatod.Mi ebben olyan hihetetlen?Hadd tudják már,hogy számukra mi jelent kihívást."amatõrök"? hááát peeerszeeeeee,na ez a no comment
A lootkurva nem azt jelenti amire gondolsz, azaz sokat pvezik, instat farmol stb. hanem azt aki csak akkor megy el bárhova is ha esik ott neki valami. Ha dönteni kell egy lootnál akkor nyávog ha nem õ kapja...
A loot nagyon fontos része minden MMO-nak,ennek is.Nagyon nem mindegy hogy milyen felszerelésben rohangálunk.
Mondhatjuk,hogy na mi aztán a lore,story és SW univerzum rajongásból toljuk gamét és nem csak a cuccolást látjuk benne.De még az ilyen játékosok is egyszer csak szembe találhatják magukat egy olyan zónával vagy instával vagy akármivel ahol iszonyat felszerelés táp kell ha talpon akarnak maradni.
Az éppen aktuális top felszerelés megszerzése után bejuthatunk olyan helyekre ahová különben nem.Csapatban megkönnyíthetjük társaink feladatát.A healer is csak akkor képes életben tartani másokat ha õk is elkövetnek mindent,hogy talpon maradjanak,ebben a gear,set-nek is fontos része van. PvP-ben is legalább ennyire számít a felszerelés,ha nem akarunk percenként a medic centerben dekkolni.
Lemegyek 86szor ugyanabba a pvp scenarióba és 20szor lecsapom insta bosst mire meglesz az a felszerelés amiben lavírozhatok.Ettõl nem leszek lootqurva,csak megkönnyítem saját és csapattársaim dolgát. Ha nem teszem olyan mintha szabotálnám magam és másokat.
"Felszerelésekkel kapcsolatban,grafikusok elmondták,hogy számukra egyik legnagyobb kihívás elkészíteni egy Jedi köpenyt vagy Sith maszkot 3D-ben"...
No comment... Ez valami faszság amivel a népet akarják etetni, vagy valami amatõröket alkalmaztak... :D
Szerintem itt a pvp rendszer inkább a wowhoz hasonló lesz mintsem a Conan vagy WHO hoz. Persze ez nem zárja ki az open pvp területet ami jó dolog és remélhetõleg a pvp valami értelmet is kap nem csak pvp ruci farmra lesz jó.
Nem volt kötelezõ pvp szerveren játszani. Lehetõség volt pve szeróra menni. Nem értem mit hisznek azok akik elmennek egy full pvp szeróra...ott még özvegy Kovács Etelka néni zöldséges boltjába is a káposzták közt egy 80-as assasin lapult.
Amúgy meg senki nem mondta hogy full gank open pvp-t akar, csak ne merüljön ki abba a pvp hogy "ezen az x bolygón üthetitek egymást 1 kicsit mindenféle tét nélkül"
Nincs gondom a pvp vel igaz abszolute nem vagyok pvp orientált.Az viszont nem pvp hogy agyatlan idióták 10-20-30 szintkülönbséggel gankelnek, a conanban pedig ez volt.Abban a játékban is sok lehetõség lett volna de félkészen adták ki el is tünt a süllyesztõben.Amennyiben conanoztál a fury nevû zömében magyarok által is játszott szerveren pedíg ez volt az ész nélküli gank mert az biztos jó.
A wowban a rogue altom direkt pvp re készült az elsõ két aréna szezont még a bc ben elég jó eredménynel is zártuk igaz qrvára nehéz volt priestel meg mageval kiegészitve.Most már bg szinten sem játszom vele és azt hiszem utoljára a tavasszal mozdult ki dalaranbó.
Azt pedíg fentartom hogy egy alapértelmezésû pve játékban nincs helye ez open pvp nek mert az kontrolálhatlan fõleg ugy hogy a fejlesztõk szerint a questlineban alakíthatod a karaktered jövõjét.
A játékosok pedíg mind egytõl egyig lootqrvák és ahonnan könyebb gearelõdniük azt játszák.Amikor a wowban free lett az s2 mindenki bg zett, most hogy az instancekbõl egyszerûbb öltözni mindenki onnan gearelõdik.Hozta is ez magával hogy külön pve és pvp gear kell.
Meglátjuk milyen lesz ez a játék, tavaszig rengeteg idõ van még sokminden változik úgy is hogy szinte semmit nem láttunk még a játékból nem beszélve a játék endgame részérõl.Amennyiben pedíg nem lesz endgame(lásd conan-aion-who) akkor pénz kidobás volt a voices npck, az ûrcsata no meg a játék megvásárlása is... no de ez a jövõ zenéje.
Sok MMO-val toltam, de eddig a Lineage 2 PVP-je volt a legjobb.
Éveken keresztül játszottuk Conan-t többen magyarok.Ahogy látom neked magával a pvp résszel van gondod mert talán nem megy. Biztos lesz GvG része is tehát mindenképpen érdemes lesz minden guild-nek foglalkozni ilyesmivel,hogy pl,részt vehessünk az adott társasággal bizonyos Event-en is. Legyen World pvp,anélkül számomra csak kis ideig lenne érdekes ez a játék sõt K/D ratio bevezetése,pvp szintek mint ahogy azt leadta infóba nekünk Arcosharcos itt és soksoksok pvp reward!!
A TOR-ban is megtartották az MMO szent négyesét(én így nevezem),vagyis itt is a tank,healer,DPS,RDPS felállás fog mûködni és azt is elárulták, hogy lesz beépített agrometer.
Felszerelésekkel kapcsolatban,grafikusok elmondták,hogy számukra egyik legnagyobb kihívás elkészíteni egy Jedi köpenyt vagy Sith maszkot 3D-ben.A külsõségekben látványosabb felszerelésekért jobban meg is kell majd dolgozni.
Mondták, hogy a trooper pl. csapatban lesz erõs. Biztosan megoldják majd, hogy bizonyos classok fölénye ellenére élvezetes legyen más classokkal is játszani.
Egyébként én is szkeptikusan állok ehhez (swg miatt fõleg) :), de a devek nagyon hangoztatják, hogy nem lesz egyértelmû az erõhasználó karakter indítása. Meglátjuk.
off: arenaban fotm class csapatok vannak inkább amik remekül kiegészítik egymást és más csapatoknál erõsebbek ebben egyetértek.
SWTOR: igen de amikor egy jedi lovagot választ valaki akkor nem hiszem, hogy ne gondolna valamelyik "ikon" karakterre, azaz majd hasonló képpen várja el a fõlényét is. Nemtom SW loreban volt már egyáltalán olyan, hogy pl. egy trooper sith lordokat öl? :-)
Mint irtam azonos gear, skill, és megfelelõ talentezes mellett van balance wowban ami viszont max arena bajnokságban jöhet elõ. Abban egyetértek veled, hogy mindig van egy aktualis fotm class amivel kevesebb erõfeszítéssel lehet ölni a nubokat akik aztán sírnak nerfért. Na de tényleg ne wow offoljunk ide.
SWTOR: nemhiszem, hogy a questline részen engedve lenne a pvp max ha kimondottan errõl szól a quest azaz olyan területre küld el, de akkor nyilván számít rá az ember. Class balanceot meg azért nehéz most elképzelni mert a jedik, sith lordok ugye mindenkinek a fejében a filmbeli szereplõkre asszociál amik mellett egy agent vagy egy trooper háááááát :-)
lol.A wow az aztán tényleg ki van balanecolva wazz.A vanillában és a bc ben a retri paladin volt a free hk majd a 3.0 után mikor kicsit túlerõs lett ment is a jajgatás hogy a szellemi fogyi józsika nem tudja egyhitelni pedig ugy megszokta a 3 év alatt.Esetleg próbáj akármivel most megölni egy disc papot vagy egy afli lockot.Azt ugye te sem gondolod komolyan amit írtál miszerint minden class minden class ellen ugyanakkora eséllyel nyerhet.
Félõ hogy a pvp itt itt is majd nem kívánatos útra tereli a játékot.Tegyük fel hogy a sith warrior a képességeivel valamivel erõsebb lesz mint teszem azt a többi class, ezért majd a darthpistikehun páldáját követve a józsika meg a gézuka is darthjózsikagézukahunt indít mert micsoda jó móka open szétvágni valakinek a questline-át.Amennyiben a fejlesztõk ennyire jól kidolgozzák a pve részt elég lesz pár retard (és az mindíg minden játékban lesz) hogy jópár játékost elkedvetlenítsen az egésztõl.Akkor meg marad a pisteke meg a józsikahun és gankelhetik egymást napestig, viszont kár lenne a játékért.
Tababo nem tudom mi lett a conannal végül is, otthagytam a francba kb 2 hét után nagyon bugos volt akkor még az egész viszont, aki adott neki legalább félévet az is otthagyta mert nem volt mit játszani max szinten csak pvp zhettél ott is "jól balanceolva".
A wow nem azért lett akkora siker mert a józsika szarrágankelhette magát stv ben hanem mert teljesen újszerû pve tartalmat hozott a piacra.
a star wars galaxies flag rendszere nekem nagyon tetszett, ahogy feljebb lépkedtél a faction ranglétrán úgy váltál egyre inkább támadhatóvá, ha jól emlékszem bizonyos rang elérése után állandóan pvp flagged státuszba kerültél
Hát pedig ezt mondtad. :P "Engem a pvp content érdekel elsõsorban mert utálom a PvEt. Én szeretnék open world pvpt." Ez számomra azt jelenti mint AoC, vagy WoW, azaz bárhol barmikor fejbe kólinthatnak.
Ami megoldás lehetne, hogy warhammerhez hasonlóan lenne fix frakció terület ahol csak PvE menne illetve lockolható bolygók ahol mehetne ORvR, illetve különbözõ ritkább nyersanyagok, bónuszok stb. járnának azzal ha a te oldaladé éppen. Itt lehetnének akár nagy ûrcsaták is a bolygó körül.
Warden: "A wow open pvp je (meg ugy az egész) is azért nem mûködik mert képtelenség annyi féle classt kibalanceolni nem beszélve az egyes szerverek frakcióinak a százalékos megoszlásáról" Ez hülység. A wowban vannak a legjobban balanceolva a classok, nem véletlenül ugyanaz a 2 oldal class kínálata is. Ugyanabban a gearben ugyanolyan skillel a megfelelõ talentezéssel minden class ugyanolyan eséllyel gyõzhet, de mivel ez az eset soha nem áll fent ezért megy a sok QQ meg NERF NERF. Nem véletlenül lesznek a nagy változások cataclysmben is e téren. Nade nem offolok tovább wowról itt.
Nem azt mondtam, hogy csak pvp legyen, hanem azt, hogy szeretnék normális pvp contentet is és ne merüljön ki annyiban, hogy lesz 2 scenario azt csókolom. PvE megint más tészta lesz ebben a játékban, mert ugye itt jön képbe a "bioware storytelling". A szintezés itt olyasmi lesz, mint amiket eddig megszokhattunk a bioware single player rpgkbe, azokat pedig imádom. Fõleg amik elhangzottak a comic conon, hogy több lesz benne a story conent mint a kotor, DA, meg ME sorozatban együttvéve és minden classnak a külön storyja hosszabb lesz, mint maga a kotor. Így azt hiszem a storys PvE tartalomra panasz nem lesz és talán az elsõ MMO, amiben nem lesz gond a PvE contentel megjelenés napján.
Ami pvp re volt kihegyezbe az a warhammer és az aion.Úgytudom egyik sem lett túl népszerû pont azért mert nincs más lehetõséged mint az hogy más játékost próbálj valamiben gátolni.A wow open pvp je (meg ugy az egész) is azért nem mûködik mert képtelenség annyi féle classt kibalanceolni nem beszélve az egyes szerverek frakcióinak a százalékos megoszlásáról.Ez ugy tudom a warhammerben is probléma volt hogy egyik szerveren csak az akármik a másik szerveren meg a bármik voltak jóval nagyobb töbségben.A conan nem tudom mire volt kihegyezve nagyon bugos volt mikor játszottam vele de az is sokat dobodt a hangulaton hogy 30 szintel magasabb baromarcok azzal foglalatoskodtak hogy gankeljenek nem is huzta nálam 2 hétnél tovább.Az open pvp pedig egyenlõ a gankeléssel.A játékosok zöme már pedig idióta, de joguk van idiótának lenni hisz azért fizetnek.
Ebben a játékban igensok lehetõség rejlik, nagyon sokan várják a bioware nagyon nagy név és a kotor után remélhetõleg egy teljesen történet vonalú jól kidolgozott pve játékal rukkolnak elõ.A pve és a pvp két külön mûfaj nagyon de nagyon el lehet vele szúrni ezt a játékot és tartok is tõle.Akkor pedíg ez is a warhammer meg az aion sorsára jut hogy marad annyi elöfizetõje hogy menjen pár szerver de nagy durranás nem lesz belõle.
A PvE tiszta óvoda kiscsoport,10-20 játékost terelgetni,hogy te itt állj meg,te meg ott és ne menj tovább,mert behúzod õket és wipe lesz,te azt a skillt használd elõször,te meg mért azt ütöd mikor a másikat kéne...
Mégis ez adja meg a játék igazi ízét.
A PvP sem csak a hentelésrõl szól,legalább minimális csapatmunka ott sem árt ha eredményesek akarunk lenni.
Kifizetem a havidíjat és lemaradok a játék kb 35%-áról,mert én csak pvp vagy csak pve vagy fúj ûrharc és így nem ismerem amivel játszom.
A szelektív gondolkodásnak is biztos megvan az elõnye,mert amit csinál abban biztos jó meg gyorsabban eléri de érdemes széles skálán mozogni legalább lesz viszonyítási rendszerünk.Nem tanács volt csak bíztatás
Az ûrharc egy külön kategória lesz,rengeteg lehetõség rejlik benne.
Talán lesz lehetõség szakértelmeket fejleszteni hozzá,mitomén ûrhajó lézerágyú vagy hõkövetõ rakétakilövõ készítõ mesterség(crafting)
Az ûrhajó PvP reward meg lehet,hogy nem karinkra hanem ûrhajónkra aggatható felszerelés lesz.De kitalálhatnak akár kariknak is ûrcsatához geareket,setek-et és ezekben a gearekben megnõ a képzettségünk ûrharchoz
Esetleg lootok ûrhajónk fejlesztéséhez,gondolom NPC hajók is lesznek
Lehet,hogy valaki a felszíni harcokban egy nulla lesz de rá áll a hajó fejlesztésre és nonstop ezt tolja és ûrharcokban meg egy Ász lesz.