Ha így idézed akkor ferdítesz kicsit... Ez pontosan így hangzott el: "ha sikeres akar lenni akkor a wow mintát kellene követnie pve terén"
Megmondták, hogy SWTOR abban fog különbözni a többi MMO-tól, hogy erõs történeti szálak lesznek benne egyénre szabva lsd. Dragon Age. A klasszikus tank, heal, dps class elosztás már eldöntött azaz itt is ez lesz. Az endgame részen kell a wow koppintás, azaz ismételhetõ party/raid insták vagy outdoor bossok és nyilván ezek nehézségnek megfelelõ droppokkal. Ez az ami sok embert folyamatosan itt tudna tartani aki PvE-t szereti.
Bhalage: PvP részen az, hogy daoc vagy warhammer tökmindegy szerintem. A lényeg, hogy folyamatos háború legyen oda-vissza foglalásokkal, esetenként nagy csapatokkal és az elfoglalt területeknek legyen valami értelme ami kihat az egész frakcióra, de mégis guild szinten is látható legyen ki a király (egy adott guild felügyeli az elfoglalt részt mint pl. daocban) ez szerintem szinten itt tudna tartani hosszabb távon sok PvP-t szeretõ játékost.
És mégvalami. A grafikai megoldás SWTOR-ban is sok vitát képez, hiszen 2011-ben ez kicsit kevés lesz majd, de mégis tudják, hogy a wow sikerének az egyik eleme is ez volt. Azaz alacsonyabb gépigény mellett is folyamatos animációk, mind a playereknél mind a moboknál (nyilván kisebb bugok még vannak a mai napig is, de összességében a legjobb még mindig. Talán az AION volt aki ebben megközelítette a sokkal szebb grafika ellenére is, de késõbb nagyobb létszám esetén instabillá vált a motor). Azaz ebben is a leendõ sikeresség irányába indultak el.