Mivel nem akarsz a ramp start miatt késni, ezért még jó, hogy muszály elõbb kezdeni a küldetést, mint a felszállás idõpontja. Szerintem ez elég logikus nem? Az meg hogy neked nem sikerült a ramp start, még nem azt jelenti, hogy rosszul mûködik. Mint írtam nekem nem volt semmi gond.
Azok után, hogy sérelmezted, hogy (az amúgy sokkal régebbi) Falcon billentyûzetosztását mért nem igazították a lock on-hoz, most már a misson editorja is gáz, mert nem olyan mint a lomacban.
Amúgy, hogy Seaweedel együtt nehogy azt higgyétek, hogy meg akarlak téríteni: játsz inkább a sokkal (l)user frendlybb lomaccal, a Falcon nem neked való.
De 20%-ig felmegy az rpm nem? Akkor szerintem az lehet a baj, hogy 0-rol elõször föl kell tolni a gázkart kb a feléig, aztán idle detent, aztán 70% ra nyomod a gázkart, aztán amikor az rpm fölmegy 70-ig, akkor lehet visszavenni a gázkart nullára. Én épp most repültem egyet ramp startól, és minden ok volt.
A radarvezérlésû sidewinder most is van. M és P típusból is létezik. Bár az M stéria a 80-as évek végére 90-es évek eljére jellemzõ, de most is ez a legelterjedtebb és most is elég korszerû. (Persze nem az új X-hez képest.)
Hol van rendszerben félaktív radaros AIM-9? A Pakisztáni F-16 Block15-ösökön, esetleg... A nyugati országokban kizárólag infravörös AIM-9-eseket használnak, úgy 25 éve.
A sidewinder majden ugyanezt tudja, mert bár nem mozog a raketta infrafeje de +/-60 fokban lát elõre. Mellesleg a motgatható fejben mechanika van, aminek nagyobb a meghibásodási esélye mint a mozgóalkatrész nélküli nagylátószögû sidewindernak.
Szegény AIM-9M nagyon örülne, ha +/-60°-ban látna, de erre nem képes, csak +/-30°-ra (illetve pontosabban +/-27°-ra), még az R-73RDM is csak +/-45°-ban lát, a +/-60° csak a sisakcélzó segítségével elérhetõ. Az R-73RDM-2 már valós +/-60°-ban lát, sisakcélzóval azonban lehetséges a +/-80°-ban való célbefogás is (ez a típus került pl. nemrég az Indiai Szu-30MKI gépekre).
Még az AIM-9X is csak +/-45°-ra képes (JHMCS-vel lehet befogni célt +/-80° közötti tartományban)...
Mellesleg R-73-ból 3 db kelett Etiópiában egy Mig-29UB lelövéséhez, pedig egy ukrán zsoldos volt a piltóa. Nem lehet a pilóta bénaságára fogni.
Az Etiópia és Eritreia között zajló háborúban eléggé kétes eredetû felszerelést használtak, és eléggé mostoha körülmények között. Nem túl fair összehasonlítási alap...
Ugyanis egy fegyver értékét nem csak a harcászati jellemzõi határoznak meg. Minden ruszki raketta nagy hátránya, hogy nem tárolható évtizedekig és ha csak 8-10 órát is van fennt al levegõben már szervízelni kell.
De cserébe egy R-73E ára kevesebb, mint fele egy AIM-9M-nek...
Egyébként ezért van az AA-10-nek is IR és radaros verziója is.
Az R-27-esnek azért csinálták meg a félaktív és az infravörös változatát is, mert rugalmas rakétacsaládot akartak létrehozni, azonban az R-27T nem váltotta be a hozzá fûzött reményeket, 10-15km+ távolságból észlelni infravörös tartományban egy repülõgépet csak ideális körülmények között lehet. Emiatt is nem terjedt el az R-27T/ET...
Hát ez csúcs! A kapcsolgatható cockpit miatt adtam még egy esélyt a programnak. Megpróbáltam a rámpáról kezdeni a tréning missziót(így teljesen nulláról kell elindítani a gépet). Nem engedte. Fél óra tökölõdés és manualolvasgatás után sem tudtam, hogyan lehet a küldit rámpáról indítani. Egyszerûen nincs benne a manualban. Aztán hagytam a fenébe, rákerestem itt a fórumon és kiderült, hogy elõre kell állítani a küldetés kezdetét fél órával a felszállás elé. Ezt persze a training küldetéseknél nem engedi a gép (túl logikus is lenne ha a takeoff training küldit be lehetne állítani rámpáról indulásra). Na a mission editorral(ami egyébként iszonyatosan silány minõségû, olyan dolgokat nem lehet megcsinálni vele, hogy megváltoztatani egy már letett objektum fajtáját,stb) összehoztam végül egy missziót ahol a rámpáról tudtam végre indulni. Végre ott ültem az álló gépben. Na akkor kezdtem a manual alapján beindítani a gépet, a sokszáz kapcsolót megfelelõ sorrendben. "Picit" nehezíti a dolgot, hogy ha ALT TAB-al átváltasz az Adobe Readerre(a manualra ugyebár) akkor a játék azonnal kilép. Úgyhogy vagy kinyomtatod a többszáz oldalas manualt, vagy szépen megjegyzed mit kell csinálni. Nagyobb gond, hogy a gép a manualban leírt módon sem kel életre. Én is addig jutottam egyébként mint demcsi. Már fölpörög a hajtómû. Aztán bármit nyomok, semmi sem történik. Egy idõ után leáll. Nem is tudom hogyan jutottam idáig, mert a Master Fuel gombot még mindig nem találom(nincs ilyen feiratú gomb) a main powert battery állásba raktam. Persze a manual (ugyebár az a manual amit csak akkor tudsz megnézni ha elõtte kilépsz a játékból) csak körülbelül adja meg a mûködtetendõ gombok helyét.(A-B-C-D-E-F-G részelgre osztja az egész mûszerfalat, aztán annyit mond, hogy a Fuel switch a B résznél van, kár hogy ott nincs ilyen gomb) Na mind1. Nem mûködik. További érdekes dolgokra leltem a mission editorban és az Encikopédiában (legalábbis a lockonban így hívták a háttéranyagot, itt valami tactical szarság a neve,nem ugrik be). A játék az F-16 D változatát mind az Enciklopédiában, mint az editorban együlésesnek (!) jelzi. (dacára annak hogy az F-16 leírásánál azt írja hogy a D a kétüléses verzió, ezt én is így tudom). Editorban beállítom hogy a gépem egy F-16D Block 52 legyen, elindul a gém erre simánn ott dekkol a kifutón egy együléses gép. Hát ez maxigáz! Megrökönyödéseim után arra a következtetésre jutottam, hogy jobban járok ha inkább elõkotrom a Lock On cdmet.
na fiúk miután kiveszekedtétek magatokat a radaros kisérleti windereken meg a LOCK on hibáin, ideje hogy a topic eredeti témájába vágó kérdésel is foglalkozzunk:
már 2 napja próbálkozok az f16 földi indításával de eddig sikertelenül:
MAIN PWR/Master Fuel->on, Eng feed/EPU/FUEL QTY/AIR SOURE->norm,
indító turbina felpörgeti a hajtómûvet 25% ig, ilyenkor a gázkar elõretolásával lehet az üzemanyagbetápálást és a gyújtási folyamatot elindítani
de semmi se történik hiába adok neki gázt....
vagy 20x elzongoráztam más beállításokkal is, hol a belsõ, hol a póttartályokról kezdtem meg az üzemanyag betáplálását, akkor se változik semmi se
Legjobb tudomasom szerint sehol sem all rendszerben lokator vezerlesu csorgokigyo, es nagyon jol ismerem a KOLS es az R-73E rendszerek kepessegeit.
Mi értelme lenne Lock On -ban lézerbombát A-10 -re rakni ha nincs ami megvilágítsa neked?? Mellesleg mindenre lehet lézerbombát rakni amire lehet sima bombát... A megjelölés lényeg... Ilyen a Lock On ez van én speciel nagyon szeretem a hibáival együtt is! Ja és mivel nem A-10 -el repülök nem is zavar hogy nincs rajta Lézerbomba! Halkan jegyzem meg egy két sort át kell írni az egyik cfg ben és már van rajta... Addig is pár kép az új "Lázer" bombákról... elsõ második harmadik
És ha megnézed az interneten lévõ leírásokat, a fegyverzet felsorolásánál írják a lézeres bombákat. google keresés: A-10 laser guided bombs Ismét elsõ link.
Én úgy tudtam lehet rá rakni, csak targeting pod-ja nincs, így vki másnak kell lézereznie. Nekem legalábbis így rémlik. És a Falconban is lehet rá rakni.
"és miért nem lehet lézervezérlésû bombát tenni a Lock on -ban az A-10-re?"
Mert csak az A-10C tud lézervezérlésû bombákat hordozni a C pedig a legújabb korszerûsítési program az A-10 -hez...
Nos utánanéztem egy-két dolognak. A radarvezérlésû sidewinder most is van. M és P típusból is létezik. Bár az M stéria a 80-as évek végére 90-es évek eljére jellemzõ, de most is ez a legelterjedtebb és most is elég korszerû. (Persze nem az új X-hez képest.)
A R-73 -ról nem okoskodtam, csak leírtam a korlátait. A maga kategóriáján belül egy jó fegyver, de közel sem egyedülálló. A sidewinder majden ugyanezt tudja, mert bár nem mozog a raketta infrafeje de +/-60 fokban lát elõre. Mellesleg a motgatható fejben mechanika van, aminek nagyobb a meghibásodási esélye mint a mozgóalkatrész nélküli nagylátószögû sidewindernak. Mellesleg R-73-ból 3 db kelett Etiópiában egy Mig-29UB lelövéséhez, pedig egy ukrán zsoldos volt a piltóa. Nem lehet a pilóta bénaságára fogni.
Ugyanis egy fegyver értékét nem csak a harcászati jellemzõi határoznak meg. Minden ruszki raketta nagy hátránya, hogy nem tárolható évtizedekig és ha csak 8-10 órát is van fennt al levegõben már szervízelni kell. A gépekre rakható fegyverkerõl meg annyit, hogy csak kazettás bombából van/volt kb. 20 verzió az USA-ban. +hol van a napalm,+ bombák 250-2000 fontosig vannak és miért nem lehet lézervezérlésû bombát tenni a Lock on -ban az A-10-re? Arra a gépre (és a F-16-hoz)még a régi szép idõkben kb.95-100 fegyvertípus volt rendszeresítve! (ez nem elírás). bgabornak meg annyit, hogy a Szu-25 alaptípusához is vagy 50-féle függesztmény létezik!
Seaweednek pedig üzenem, hogy gondolkodjon egy kicsit mielõtt agresszíven letámadna másokat. A sisakcélós cucokkat azért rendszeresítik, mert hasznosak, de mint leírtam az IR vezérlésnek ez a korlátja. Mit gonodolsz miért nem lehet zárt felhõzetnél LANTIRN és más infravörös célzó segítségével földi célokat támadni? Mert az infravörös fény és suágrzás elnyelõdik és szóródik a párás levegõben. (tudod hogy mi az a törésmutató?)Egyébként ezért van az AA-10-nek is IR és radaros verziója is.
Hát kösz az infókat. Nektek meg van amúgy? (Caterpillarnak megvan, azt értem) Mert gondolom a külföldi vásárlás és a Starforce nem csak engem gátol a beszerzésben. :-) Online egyébként Lock onnal vagy Flaming Cliffsel nyomultok?
Talán tényleg a Lock-on topicban lenne a helye,de biztosan nem zavar itt senkit.
Nah akkor flamelek kicsit :D
...
megse! inkabb neztek at az idevago topicba oda tettem be oket!
Galaxisban nem is fogsz..soot sehol se gfogsz szerintem kapni mo.-n! Europaban is kethelyen, angliaban, es belgiumban, vagy oroszoktol kozvetlen, illetve az usabol...viszont azt nem ertem hogy miert ezt ide? Van lockon topic..te is jarsz arra ;)
CDGalaxisban ne is keresd.. Tekintve hogy csak neten lehet megvenni... Ja és nem CSAK Su-25T az újdonság... Ott van pl az AFM (igaz csak Su-25/T de nagyon durca) ami neked máris jó ugye a repült típusod miatt... Aztán van még iszonyat törésmodell (minden gépen...) javított FM a többi gépen... Évszakok... LOD -olt Mig-29 ami valljuk be elég nagy elõny mert nem mindegy hogy 1 km -rõl is 20'000 poligont rajzol a gép vagy csak a 1/3 -át... Ue igaz a földi egységekre (megint jópont Su-25 -nek) Javított netkód... Realisztikus hud és radarüzemmódok a vadászoknak meg még nagyon sok minden!
A letöltõs $29.00 a dobozos meg asszem $40+ postaköltség - cserébe nincs baszódás a starforce -val...
Hát ha gondot okoz akkor bocs, vedd úgy hogy nem szóltam.
Igen, néztem a CD G@laxisnál is, de nem volt. Bár nemtudom hogyha lett volna megvettem e volna, mert nem hiszem hogy a Szu-25T megérdemel újabb 10k Ft-t, amennyiért anno a Lock ont vettem, a megjelenés napjaiban. Bár ez a gépágyúkonténer dolog elgondolkodtatott, hogy talán mégis érdemes lenne. :-)
Õõõ ezt talán nem itt kéne.. Egyébként szinte minden ua. mint offline csak épp a vadászfedezet is meg a csapásmérõ kötelék is "humán"...
Online repülöd? Az király lehet. Én a Lock onban a Frogfootal repültem a legtöbbet, hadjáratot meg single küldiket. Mesélj, hogyan zajlik ez online? Ti rárepültök a célra a többiek meg fedeznek titeket? Tényleg kíváncsi vagyok, hogyan zajlik ez. Egyszer leszedtem egy average szintû F-16ost a Frogfoot R-60asával. :-)
Összegezve (és megpróbálva lezárni az egész vitát) a két szim teljesen eltérõ kategória... Lock On a szép grafikával, AFM -el, nem dinamikus kampánnyal és kicsit gyengébb avionikával száll ringbe a Falkonnal ami viszont csúnyácska graffal, gyengébb FM -el, dinamikus kampánnyal és erõs avionikával van ellátva...
Konklúzió: Kár veszekedni, fikázni a másikat, mert van akinek ez jön be jobban, van akinek meg az. Mindenkinek más az értékrendje, mindenki döntse el mi tetszik neki jobban és játszon azzal, de ne fikázza a másikat... Píísz Az igazi a kettõ együtt lenne, de ez csak egy szép álom...
Aha, persze, a Szu-25ösre meg lehet szerelni 23mmes gépágyúkonténert is, mégsincs benne egy játékban sem. Ahogy mondjuk vegyitöltetszórók sem. De nagyon úgy érzem hogy te csak kötekedni akarsz. Azt hiszem tényleg felesleges vitázni veled. Ahogy mondtam, játsz legalább egy hónapot a felpeccselt full Lock onnal,mint mi és akkor már vitázhatunk a dolgokról.
Amúgy annyira nem elhanyagolható különbségek vannak a különbözõ kazettásbomba fajták között.
Bár ez lenne
Legyen.. Nics benne hatmillió féle töltet (he, at, vegyi, ejtõernyõs...etcetcetc) a kazettásbombákhoz DE ez legyen a legnagyobb problémád az életben én ezt kívánom!
Hát azért a kazettásbomba elég alapvetõ fegyverzet egy tankgyilkos gépen. Sõt nem csak azon. Nézd meg, hogy a Falconban hány féle kazettásbomba van, és milyen gyakran kell õket használni. Az ellenséges csapatok támadására az AGM-65-ös mellet a kazettásbombák a legelterjedtebbek. Szóval ezt a vegyitöltetszórós példát én nem igazán értem.
Ez sem igaz 1.1 ben 4 -et tudsz rátenni mindkét Su-25 -re.. (SPPU-22 a becsületes neve) Természetesen a gépágyúcsõ állítható -45° -ig folyamatosan és szakaszosan is sõt a saját korlátai között még követni is tudja a megjelölt célt...
Én nem kifogásoltam csak próbáltam korrigálni... OFAB pedig NINCS a játékban ( FAB család módosított töltettel + ernyõvel + más kialakítással)... UB blokknál nem az indítóblokkra hanem a rakéta töltetére gondoltam (HE, HEFRAG, Kumulatív, Hollow Charge) Jut eszembe elég jól ismerem a Su-25 -öt (Lock On ban) fõleg hogy azzal repülök (http://www.vmh59.hu -a reklám helye) szal tudom mi merre hány méter...
Aha, persze, a Szu-25ösre meg lehet szerelni 23mmes gépágyúkonténert is, mégsincs benne egy játékban sem. Ahogy mondjuk vegyitöltetszórók sem. De nagyon úgy érzem hogy te csak kötekedni akarsz. Azt hiszem tényleg felesleges vitázni veled. Ahogy mondtam, játsz legalább egy hónapot a felpeccselt full Lock onnal,mint mi és akkor már vitázhatunk a dolgokról.
Lock onban lehet rakni szu-25re az összes kaliberû nem-irányított rakétát (UB blokkok) továbbá az összes méretû FAB/OFAB bombát, továbbá ejtõernyõs és betonromboló bombákat különbözõ méretekben. Még világítótöltetszórót is, aminek az a feladata hogy sokáig égõ magnéziumtöltetekkel bevilágítság a hadszínteret. Tényleg nagyon széles a választék. Egyedül atom nincs. Úgyhogy még mindig nem értem, miért kifogásolják egyesek a fegyverválasztékot.
Na ez így ebben a formában nem igaz mert Su-25/Su-25T -n van még pl: h-25T/MT, H-31P, egy rakat katisbomba töltet (van vegyi is...), FAB család külömbözõ verziói, UB blokk töltetek különbözõ fajtái, gépágyúlõszerek külömbözõ fajtái, H-23L, S-25 külömbözõ verziói, vegyibombák (KHB-250/500), atombomba(IAB-500 -at tud vinni ami az atombomba gyakorló verziója ergó atomot is tud vinni), OFAB-100/250...
Az IR(Infra Red) rakéták nem lézerrel mûködnek, hogy ne lássanak ködben... Hõképet keresnek ergó világít a gép az infraképen... Ha nappal szemben indítod már más tészta, de most nem errõl volt szó... Ja és rohadtul nem mindegy, hogy R-27ER -t vagy TE -t indítasz tekintve az egyik félaktív a másik meg IR...
Most én is írhatnám (mint elöttem már egy páran) mielött baromságokat írnál nézz utána..
a bunko stilusu hszeket kivéve élmény ez a topik is, holott lövésem sincs a valós háttérrõl :) teljesen más érzés ezek "tudatában" repkedni, h ezek tényleg bennevannak egy egy játékban :O
Jó az lehet, de Seaweed már a "sidewinderbõl készült radaros verzió" kijelentéstõl kiakadt, ami így önmagában igaz.
Na azaz neuro, közben csináltam shot-ot erröl a redout-ról, de ha sikerült akkor hagyom, nekem is hasonloan jött elö. Blackout nekem se volt.
Már nem azért a 20 fillérért, de a félaktív radaros Sidewinderek õskori leletek, és abban téved Molnibalage, hogy az infravörös rendszerek "használhatattlansága" miatt készült "radaros" verzió az AIM-9-bõl. Ráadásul ahogy a forrásod is említi, ezeket is gyorsan kivonták a légiharci feladatkörbõl, és AGM-122 Sidearm-á alakították át a maradékot.
"Pedig midig ezzel reklámozzák a ruszkik, hogy milyen fasza a sisakcélzóval ellátott gép dogfightban. A sidewinderbõl ezért készült radaros verzió!"
Igen! Ertem en! Szovalakkor ezert rendszeresitik megveszekedett modon nyugaton az ossze sitpusom JHMCS sisakcelzo rendszert, es a nagy szogeleteresben is indithato AIM-9X raketat, mert a KOLS+R-73 olyan marhara "szar" lett... ertem en..csak a szakemberek nem ezt mondjak..de biztos par koloknek igaza van az SG forumban! LOL!
Legalább inkább kussolnál ha hülyeséget írtál, ehelyett a szánalmas duma helyett.
Jaj, amikor már mást nem tudsz mondani, akkor jön ez a "nem megyek le a te szintedre" szöveg. Hát gratulálok, elég szánalmas.
Te meg mindig azt hiszed hogy leallok veled vitatkozni?! Meg mindig el vagy tevedve...
Aha, tisztában vagy vele? A 206-os meg 207-es hozzászólásodból nem ez derül ki. Az viszont tény, hogy függetlenül attól, hogy mennyire vált be, Molnibalage nem mondott hülyeséget.
Mostmár igazán nem akarok kötözködni, csakhogy akkor ez az idézet nem igaz: "10et és a Szu-25ösz is fel lehet az összes létezõ levegõ-föld fegyverrel szerelni, ami csak létezik rájuk. "
Merthogy az Mk20-asnál kicsit több fajta kazettásbombát lehet rárakni az A-10-esre.
Tisztaban vagyok azzal hogy keszult lokator vezerlesu csorgokigyo...de olyan elterjedt mind a feher hollo. Meg irtozatosan be is valt. Nem mellekesen NEM ALL RENDSZERBEN!...ennyi kar volt megint megszolalni! Se a flakon4, os AF se Lomacban szereplo tipusokon.
Hehe, elõször én is meglepõdtem a radaros sidewinderen, de szerintem ha már annyira nem tetszett neked az én lehülyézõs stílusom, akkor te se legyél ilyen. Mellesleg én nem mondtam semmi hülyeséget, te viszont most igen.
Használd a googlet, mielõtt baromságot mondassz: "The limited performance of the AIM-9B prompted the Navy to look for improvements. The AAM-N-7 Sidewinder IC was developed in two version: a semi-active radar homing version (called Sidewinder IB in source [1]), designated AIM-9C in 1963, and an IR guided version, later designated as AIM-9D." http://www.designation-systems.net/dusrm/m-9.html
"Although each of those versions had various seeker, cooling, and fusing differences, all but one shared infrared homing. The exception was the US Navy AAM-N-7 Sidewinder IB (later AIM-9C), a Sidewinder with a semi-active radar homing seeker head developed for the F-8 Crusader." http://en.wikipedia.org/wiki/AIM-9_Sidewinder
"10et és a Szu-25ösz is fel lehet az összes létezõ levegõ-föld fegyverrel szerelni, ami csak létezik rájuk. " A-10-esre például milyen kazettásbombákat lehet rá rakni?
Milyen választható fegyverzetnek kellene lennie benne? Nem értelek. A légiharcra tervezett gépekre az összes általuk bevethetõ légiharc rakéta felrakható. Az F-15ösnél van AIM-9,AIM-7 és AIM-120. De a valóságban is ezeket használja za F-15 akárcsak a többi nyugati típus. A Szuhojoknál és a MiGeknél is használható az összes általuk bevethetõ típus. Igen, a két szuhojnál ez az R-60,R-70 rakétákra és az R-27 különbözõ fajtáira korlátozódik. De ezenkívül más fajtát nem is lehet indítani róla. Szóval minden benne van a programban, amit csak be lehet vetni róluk. MiGeknél szintén. MiG-29A nél ugyebár ugyanúgy az R-60,R-70 és az R-27R. MiG-29Cnél ehhez méh hozzájön az R-77. Igazán nem értem mi a probléma velük. A program két támadógépét az A-10et és a Szu-25ösz is fel lehet az összes létezõ levegõ-föld fegyverrel szerelni, ami csak létezik rájuk. Szóval fegyverzetet tekintve minden a helyén van a Lock-onban. Szeretném ha kifejtenéd, mit értesz az alatt hogy alig van benne választható fegyverzet.
...én meg ma repültem másfél órát. tök jó volt.de tényleg...ja: Valóban a levegõben és valóban mint pilóta.
Tudjátok én mivel álmodok? Falcon campaign egnine a Lock on grafikai és fizikai motorjával! DE egyazon programban!
Mellesleg bgabornak üzenem, hogy a Lock on avionikája tényleg ELÉG gyengus + alig vannak benne választható fegyverzet. Az, hogy pl.: AA-10-bõl van 6 fajta, nem hat meg mert amikor használom õket tökre nem számít a típusa. Pl.: ködös, párás zuhógó esõben a Szu-27-es és Mig-29-es hõpellengátorával(remélem ez a pontos kifejezés)10 km-rõl befogom a célt és el is találja a IR raketta. Na persze! Ilyen idõben és helyzetben a IR rakéta érzékelési távolsága MÉTEREKBEN fejezhetõ ki.Bár ez a hiba a Falconban is megvan. Ezért is gáz a valóságban is hogy az AA-11 Archer az átlagos európai idõjárásban egész évre nézve kb. 35%-ban használható az idõjárás korlátai miatt(esik, köd van, havazik, párás meleg felhõs idõ). Pedig midig ezzel reklámozzák a ruszkik, hogy milyen fasza a sisakcélzóval ellátott gép dogfightban. A sidewinderbõl ezért készült radaros verzió!
Most hirtelen nem emlékszem, de valamit ki köllött kapcsolni a viznél és akkor elmúlt. De nekem már régen nem csinálja. Legalábbis az új driverekkel. A superhorneten én is gondolkodom :) Ahhoz nem jött ki semmi pecs nem? Lehet hogy azok a csávók még tudtak programozni :) Jaaa, valami albán izé vot hozzá...Ennyire emlékszem :) Szívesen mennék de hétvégén nem leszek netközelben :)
Még mindig nem értem, milyen jogon nyilatkozol a Lock onról ha nem játszottál vele. Az, hogy nyomtad a kiegészítõ demójával (amit egyébként én is kipróbáltam a full Lock on mellett is), nem jelent semmit. Például a Lock on mostani színvonala és a letölthetõ demója között ég és föld a különbség. Javaslom szerezd be a full verziót, peccseld fel, játsz vele legalább egy hónapot és utána nyilatkozz róla. Mint ahogyan mi is tettük. Addig viszont beszélj ilyen baromságokat hogy "a Lomacban sincs avionika", mert nem fogunk tudni komolyan venni. Elvégre nem nyilatkozhatsz valamirõl amit soha sem próbáltál. A demo kipróbálása szintén nem jogosít fel arra hogy a felpeccselt full verzióról véleményt mondj, egyszerûen azért mert fingod sincs róla hogy az milyen.
JF18 nekem nem akar normálisan mûködni. A vízen mindenféle vonalak futkosnak, meg tele van grafikai hibával. Hiába próbáltam ki az összes TSH-s cuccot meg javítást nem segített.
A Superhornet viszont jó volt, lehet fel kellene tenni újra egyet próbálni.
Nincs kedve valakinek kipróbálni a Falcon-t multiban a hétvégén?
Tényleg, Seaweed, kihagytad a felsorolásból a Janes FA18at. Én szeressem :) Nem is 16os :) Elég jól néz ki, még mindíg, moddolható is, amit bizonyit, hogy a múlthéten adták ki az új modjukat a TSH csávók. No meg nincs más rendes hordozós játék :) Bár mikor a DI kiadta (hö, DI, emlékszel? Hind:) a Superhornetet ott a csávók mászkáltak a fedélzeten... Ezt elfelejtették a késõbbiek...
"Ezt a taborok nagysaga bizonyitja" Nem bizonyít semmit. A többség mindig is csak a jó szórakozásért játszik, és nem azért, mert élethû szimulátort akar. A táborok nagysága csak azt bizonyítja, hogy melyik progi nyújt jobb kikapcsolódást a többségben lévõ monitorfejûeknek.
Ez az én véleményem(csak hogy nehogy azt hidd, hogy a tiédet akarom megváltoztatni).
Tényleg Sea, miért utálod évek óta az F16ost? :) Most komolyan.
Észrevettem még valamit. Igaz sokáig tartott a kilebegtetés a leszálláskor, nem a "szokott" helyen értem földet hanem valamivel hátrébb, de bûnlassan fékezõdött a gép pedig nyomtam neki a féket. (mer marhára gyütt a beto vége:) Érzésem szerint sokkal tunyábban lassul mint az FF ben. Pedig szokásos 16os leszállással jöttem, elõször aerodinamikai, majd rögtön kerékfékkel. Teszem hozzá hogy az életben valszeg szétrobbant volna a fék ha ennyit és ennyinél nyomom :)