Online repülöd? Az király lehet. Én a Lock onban a Frogfootal repültem a legtöbbet, hadjáratot meg single küldiket. Mesélj, hogyan zajlik ez online? Ti rárepültök a célra a többiek meg fedeznek titeket? Tényleg kíváncsi vagyok, hogyan zajlik ez. Egyszer leszedtem egy average szintû F-16ost a Frogfoot R-60asával. :-)
Õõõ ezt talán nem itt kéne.. Egyébként szinte minden ua. mint offline csak épp a vadászfedezet is meg a csapásmérõ kötelék is "humán"...
Igen, néztem a CD G@laxisnál is, de nem volt. Bár nemtudom hogyha lett volna megvettem e volna, mert nem hiszem hogy a Szu-25T megérdemel újabb 10k Ft-t, amennyiért anno a Lock ont vettem, a megjelenés napjaiban. Bár ez a gépágyúkonténer dolog elgondolkodtatott, hogy talán mégis érdemes lenne. :-)
CDGalaxisban ne is keresd.. Tekintve hogy csak neten lehet megvenni... Ja és nem CSAK Su-25T az újdonság... Ott van pl az AFM (igaz csak Su-25/T de nagyon durca) ami neked máris jó ugye a repült típusod miatt... Aztán van még iszonyat törésmodell (minden gépen...) javított FM a többi gépen... Évszakok... LOD -olt Mig-29 ami valljuk be elég nagy elõny mert nem mindegy hogy 1 km -rõl is 20'000 poligont rajzol a gép vagy csak a 1/3 -át... Ue igaz a földi egységekre (megint jópont Su-25 -nek) Javított netkód... Realisztikus hud és radarüzemmódok a vadászoknak meg még nagyon sok minden!
A letöltõs $29.00 a dobozos meg asszem $40+ postaköltség - cserébe nincs baszódás a starforce -val...
Galaxisban nem is fogsz..soot sehol se gfogsz szerintem kapni mo.-n! Europaban is kethelyen, angliaban, es belgiumban, vagy oroszoktol kozvetlen, illetve az usabol...viszont azt nem ertem hogy miert ezt ide? Van lockon topic..te is jarsz arra ;)
megse! inkabb neztek at az idevago topicba oda tettem be oket!
Hát kösz az infókat. Nektek meg van amúgy? (Caterpillarnak megvan, azt értem) Mert gondolom a külföldi vásárlás és a Starforce nem csak engem gátol a beszerzésben. :-) Online egyébként Lock onnal vagy Flaming Cliffsel nyomultok?
Talán tényleg a Lock-on topicban lenne a helye,de biztosan nem zavar itt senkit.
Nos utánanéztem egy-két dolognak. A radarvezérlésû sidewinder most is van. M és P típusból is létezik. Bár az M stéria a 80-as évek végére 90-es évek eljére jellemzõ, de most is ez a legelterjedtebb és most is elég korszerû. (Persze nem az új X-hez képest.)
A R-73 -ról nem okoskodtam, csak leírtam a korlátait. A maga kategóriáján belül egy jó fegyver, de közel sem egyedülálló. A sidewinder majden ugyanezt tudja, mert bár nem mozog a raketta infrafeje de +/-60 fokban lát elõre. Mellesleg a motgatható fejben mechanika van, aminek nagyobb a meghibásodási esélye mint a mozgóalkatrész nélküli nagylátószögû sidewindernak. Mellesleg R-73-ból 3 db kelett Etiópiában egy Mig-29UB lelövéséhez, pedig egy ukrán zsoldos volt a piltóa. Nem lehet a pilóta bénaságára fogni.
Ugyanis egy fegyver értékét nem csak a harcászati jellemzõi határoznak meg. Minden ruszki raketta nagy hátránya, hogy nem tárolható évtizedekig és ha csak 8-10 órát is van fennt al levegõben már szervízelni kell. A gépekre rakható fegyverkerõl meg annyit, hogy csak kazettás bombából van/volt kb. 20 verzió az USA-ban. +hol van a napalm,+ bombák 250-2000 fontosig vannak és miért nem lehet lézervezérlésû bombát tenni a Lock on -ban az A-10-re? Arra a gépre (és a F-16-hoz)még a régi szép idõkben kb.95-100 fegyvertípus volt rendszeresítve! (ez nem elírás). bgabornak meg annyit, hogy a Szu-25 alaptípusához is vagy 50-féle függesztmény létezik!
Seaweednek pedig üzenem, hogy gondolkodjon egy kicsit mielõtt agresszíven letámadna másokat. A sisakcélós cucokkat azért rendszeresítik, mert hasznosak, de mint leírtam az IR vezérlésnek ez a korlátja. Mit gonodolsz miért nem lehet zárt felhõzetnél LANTIRN és más infravörös célzó segítségével földi célokat támadni? Mert az infravörös fény és suágrzás elnyelõdik és szóródik a párás levegõben. (tudod hogy mi az a törésmutató?)Egyébként ezért van az AA-10-nek is IR és radaros verziója is.
"és miért nem lehet lézervezérlésû bombát tenni a Lock on -ban az A-10-re?"
Mert csak az A-10C tud lézervezérlésû bombákat hordozni a C pedig a legújabb korszerûsítési program az A-10 -hez...
Én úgy tudtam lehet rá rakni, csak targeting pod-ja nincs, így vki másnak kell lézereznie. Nekem legalábbis így rémlik. És a Falconban is lehet rá rakni.
És ha megnézed az interneten lévõ leírásokat, a fegyverzet felsorolásánál írják a lézeres bombákat. google keresés: A-10 laser guided bombs Ismét elsõ link.
Oké akkor módosítok!
Mi értelme lenne Lock On -ban lézerbombát A-10 -re rakni ha nincs ami megvilágítsa neked?? Mellesleg mindenre lehet lézerbombát rakni amire lehet sima bombát... A megjelölés lényeg... Ilyen a Lock On ez van én speciel nagyon szeretem a hibáival együtt is! Ja és mivel nem A-10 -el repülök nem is zavar hogy nincs rajta Lézerbomba! Halkan jegyzem meg egy két sort át kell írni az egyik cfg ben és már van rajta... Addig is pár kép az új "Lázer" bombákról... elsõ második harmadik
Legjobb tudomasom szerint sehol sem all rendszerben lokator vezerlesu csorgokigyo, es nagyon jol ismerem a KOLS es az R-73E rendszerek kepessegeit.
na fiúk miután kiveszekedtétek magatokat a radaros kisérleti windereken meg a LOCK on hibáin, ideje hogy a topic eredeti témájába vágó kérdésel is foglalkozzunk:
már 2 napja próbálkozok az f16 földi indításával de eddig sikertelenül:
MAIN PWR/Master Fuel->on, Eng feed/EPU/FUEL QTY/AIR SOURE->norm,
indító turbina felpörgeti a hajtómûvet 25% ig, ilyenkor a gázkar elõretolásával lehet az üzemanyagbetápálást és a gyújtási folyamatot elindítani
de semmi se történik hiába adok neki gázt....
vagy 20x elzongoráztam más beállításokkal is, hol a belsõ, hol a póttartályokról kezdtem meg az üzemanyag betáplálását, akkor se változik semmi se
Hát ez csúcs! A kapcsolgatható cockpit miatt adtam még egy esélyt a programnak. Megpróbáltam a rámpáról kezdeni a tréning missziót(így teljesen nulláról kell elindítani a gépet). Nem engedte. Fél óra tökölõdés és manualolvasgatás után sem tudtam, hogyan lehet a küldit rámpáról indítani. Egyszerûen nincs benne a manualban. Aztán hagytam a fenébe, rákerestem itt a fórumon és kiderült, hogy elõre kell állítani a küldetés kezdetét fél órával a felszállás elé. Ezt persze a training küldetéseknél nem engedi a gép (túl logikus is lenne ha a takeoff training küldit be lehetne állítani rámpáról indulásra). Na a mission editorral(ami egyébként iszonyatosan silány minõségû, olyan dolgokat nem lehet megcsinálni vele, hogy megváltoztatani egy már letett objektum fajtáját,stb) összehoztam végül egy missziót ahol a rámpáról tudtam végre indulni. Végre ott ültem az álló gépben. Na akkor kezdtem a manual alapján beindítani a gépet, a sokszáz kapcsolót megfelelõ sorrendben. "Picit" nehezíti a dolgot, hogy ha ALT TAB-al átváltasz az Adobe Readerre(a manualra ugyebár) akkor a játék azonnal kilép. Úgyhogy vagy kinyomtatod a többszáz oldalas manualt, vagy szépen megjegyzed mit kell csinálni. Nagyobb gond, hogy a gép a manualban leírt módon sem kel életre. Én is addig jutottam egyébként mint demcsi. Már fölpörög a hajtómû. Aztán bármit nyomok, semmi sem történik. Egy idõ után leáll. Nem is tudom hogyan jutottam idáig, mert a Master Fuel gombot még mindig nem találom(nincs ilyen feiratú gomb) a main powert battery állásba raktam. Persze a manual (ugyebár az a manual amit csak akkor tudsz megnézni ha elõtte kilépsz a játékból) csak körülbelül adja meg a mûködtetendõ gombok helyét.(A-B-C-D-E-F-G részelgre osztja az egész mûszerfalat, aztán annyit mond, hogy a Fuel switch a B résznél van, kár hogy ott nincs ilyen gomb) Na mind1. Nem mûködik. További érdekes dolgokra leltem a mission editorban és az Encikopédiában (legalábbis a lockonban így hívták a háttéranyagot, itt valami tactical szarság a neve,nem ugrik be). A játék az F-16 D változatát mind az Enciklopédiában, mint az editorban együlésesnek (!) jelzi. (dacára annak hogy az F-16 leírásánál azt írja hogy a D a kétüléses verzió, ezt én is így tudom). Editorban beállítom hogy a gépem egy F-16D Block 52 legyen, elindul a gém erre simánn ott dekkol a kifutón egy együléses gép. Hát ez maxigáz! Megrökönyödéseim után arra a következtetésre jutottam, hogy jobban járok ha inkább elõkotrom a Lock On cdmet.
A radarvezérlésû sidewinder most is van. M és P típusból is létezik. Bár az M stéria a 80-as évek végére 90-es évek eljére jellemzõ, de most is ez a legelterjedtebb és most is elég korszerû. (Persze nem az új X-hez képest.)
Hol van rendszerben félaktív radaros AIM-9? A Pakisztáni F-16 Block15-ösökön, esetleg... A nyugati országokban kizárólag infravörös AIM-9-eseket használnak, úgy 25 éve.
A sidewinder majden ugyanezt tudja, mert bár nem mozog a raketta infrafeje de +/-60 fokban lát elõre. Mellesleg a motgatható fejben mechanika van, aminek nagyobb a meghibásodási esélye mint a mozgóalkatrész nélküli nagylátószögû sidewindernak.
Szegény AIM-9M nagyon örülne, ha +/-60°-ban látna, de erre nem képes, csak +/-30°-ra (illetve pontosabban +/-27°-ra), még az R-73RDM is csak +/-45°-ban lát, a +/-60° csak a sisakcélzó segítségével elérhetõ. Az R-73RDM-2 már valós +/-60°-ban lát, sisakcélzóval azonban lehetséges a +/-80°-ban való célbefogás is (ez a típus került pl. nemrég az Indiai Szu-30MKI gépekre).
Még az AIM-9X is csak +/-45°-ra képes (JHMCS-vel lehet befogni célt +/-80° közötti tartományban)...
Mellesleg R-73-ból 3 db kelett Etiópiában egy Mig-29UB lelövéséhez, pedig egy ukrán zsoldos volt a piltóa. Nem lehet a pilóta bénaságára fogni.
Az Etiópia és Eritreia között zajló háborúban eléggé kétes eredetû felszerelést használtak, és eléggé mostoha körülmények között. Nem túl fair összehasonlítási alap...
Ugyanis egy fegyver értékét nem csak a harcászati jellemzõi határoznak meg. Minden ruszki raketta nagy hátránya, hogy nem tárolható évtizedekig és ha csak 8-10 órát is van fennt al levegõben már szervízelni kell.
De cserébe egy R-73E ára kevesebb, mint fele egy AIM-9M-nek...
Egyébként ezért van az AA-10-nek is IR és radaros verziója is.
Az R-27-esnek azért csinálták meg a félaktív és az infravörös változatát is, mert rugalmas rakétacsaládot akartak létrehozni, azonban az R-27T nem váltotta be a hozzá fûzött reményeket, 10-15km+ távolságból észlelni infravörös tartományban egy repülõgépet csak ideális körülmények között lehet. Emiatt is nem terjedt el az R-27T/ET...
De 20%-ig felmegy az rpm nem? Akkor szerintem az lehet a baj, hogy 0-rol elõször föl kell tolni a gázkart kb a feléig, aztán idle detent, aztán 70% ra nyomod a gázkart, aztán amikor az rpm fölmegy 70-ig, akkor lehet visszavenni a gázkart nullára. Én épp most repültem egyet ramp startól, és minden ok volt.
Mivel nem akarsz a ramp start miatt késni, ezért még jó, hogy muszály elõbb kezdeni a küldetést, mint a felszállás idõpontja. Szerintem ez elég logikus nem? Az meg hogy neked nem sikerült a ramp start, még nem azt jelenti, hogy rosszul mûködik. Mint írtam nekem nem volt semmi gond.
Azok után, hogy sérelmezted, hogy (az amúgy sokkal régebbi) Falcon billentyûzetosztását mért nem igazították a lock on-hoz, most már a misson editorja is gáz, mert nem olyan mint a lomacban.
Amúgy, hogy Seaweedel együtt nehogy azt higgyétek, hogy meg akarlak téríteni: játsz inkább a sokkal (l)user frendlybb lomaccal, a Falcon nem neked való.
A többi dologra reflektálva, szerintem elég egyértelmü a manual(ami, bár nem vagyok biztos benne, de az eredeti dobozos játékhoz adnak papír manualt, szóval emiatt azért nem kéne sírni, hogy a letöltött verzióhoz miért csak pdf-ben van, ha viszont tévednék és az eredetihez se járna papír akkor, bocs és akkor tényleg minusz pont a készítöknek), szóval a main power az ott van a B panelen és külön írja, hogy NE battery-be legyen állítva, hanem 2 CLICK, tehát ON (ctrl-alt-F1/F2). A master fuel is ott van a B panelon, nem is értem, hogy ezzel mi a problémád(shift-ctrl-F12), a motor indítás is egyértelmüen le van irva, throttle idle-be, JFS-t START2-be(ctrl-J), RPM felmegy 20%-ra, ekkor kb. középállásba a throttle-t, aztán meg kell nyomni a throttle DETENT SWITCH-et, amit bevallom én se találtam a C panelon, nadehát ez legyen a legkevesebb, billewntyüparancsa van alt-I, nem lehet hallani semmi kattanást, vagy hasonlót, de szükséges lépés, aztán az RPM picit feljebb megy kb.30-ra, és végül vissza a throttle-t idle-be. Ennyi, de ugyanezt írja le a manual, szóval nem értem a problémád, hacsak nem a DETENT SWITCH. Egyébként valóban téved a manual mégpedig az F,G,H panelokon levö bombokkal kapcsolatban, mert egyel lejjeb van minden azaz a manual azt irja, hogy G panel az valójában a H, a F panel meg a G, de azért ez se olyan nagy probléma, csak picit keresgetni kell, de ha egyszer megvan akkor már semmi gáz.
A throttle detent ott van, gyakorlatilag rajta gázkaron, a kisujjnál. Az igazi F-16-osban a gázkar további elõretolásához kell megnyomni, mert különben azon a ponton megakad (ha jól tudom). Egyébként ott a ramp start trainer, amit Intruder linkelt be. Azon minden látszik, hogy mi hol van.
Az eredeti játékhoz meg tudtommal nem adtak ki írott kézikönyvet. Sajnos ez ma már nem divat. Gondolom eléggé megnöveli a költségeket, ha egy cd mellet még egy 700 oldalas könyvet is szállítani, meg pakolgatni kell. Persze lehet hogy tévedek, csak ezt olvastam más fórumon.
Meglehet. Habár ez nem a készítök hibája, hanem a mocskos kiadóké, akik a profitot kaszálják, nehogy már 2 dolcsi is kicsússzon a kezük közül, a felhasználó meg le van szarva.
Ezzel a szemét attitûddel nem leszel hosszúéletû vitapartner itt, az tuti. Eddigi megnyilatkoztatásaid, ferdítéseid, tájékozatlanságod, buta arroganciád arra utal hogy itt egyedül te vagy a . Méghozzá a legrosszabb, az öntelt nagypofájú fajtából. Talán ezért nem méltat már senki szóra téged. Azt hiszem mostantól követem a példájukat. További jó okoskodást !
Idézz már tõlem olyat, ahol ferdítettem, vagy hülyeséget mondtam!
Egyébként vicces, hogy kijelented, hogy A-10-esre a Lomacban mindent lehet rakni ami csak létezik, aztán kiderül, hogy kazettásbombákból (ami az A-10-es egyik legfontosabb fegyvere a gau8 meg az agm-65 mellett), csak mk-20-ast lehet rakni. Aztán meg leírod, hogy milyen tájékozatlan vagyok.
"Talán ezért nem méltat már senki szóra téged."
Lehet, hogy én veszem észre rosszul, de ez csak rád, meg seaweedre igaz.
Egyébként most én is mondhatnám, hogy játsz elõbb heteket a programmal aztán írj róla véleményt. Vagy ez csak rám meg a Lomacra vonatkozik???
Sziasztok!
Most akarok egy emeltdíjas sms-t elfecsérelni és végleg lemeríteni a kártyámat. Aki játszott már ezzel a game-mel, és hozzám hasonlóan sokat repült lockon-nal annak mennyire élvezetes ez a game? A grafika az nem érdekel. Hanem a játékélmény milyen? Mennyire élvezetes? És a legfontosabb, milyen a repmodell? Kérlek írjatok!
DJviolin
Nos ez fura dolog!
Rólam tudni kell hogy látatlanban élbõl utáltam a Flakont...(Tudom csúnya dolog, ez van)
Most hogy letöltöttem harmadmagammal és elkezdtük a kampányt online azt, kell, mondjam iszonyat fííling! 3 -an indítunk zónában (F-16C-50) Taxi, felszállás, állunk irányra… Nagyjából rendezõdünk (még szokni kell a repmodellt Lock On után) amikor is AWACS közli, hogy a legközelebbi gép xyz irányon 5 mérföld! (Ááááááááááá ) Mondanom sem kell egybõl A-A üzemmód és megkezdõdik a hajtóvadászat a 2x MÍG-29 ellen… Le is lõttük õket szépen sorban majd gyors kérdés AWACS felé.. Válasz: Legközelebbi gép 2 mérföld 3000… (Áááááááááááx2 ) végül is csobbantak de a vezérnek is kattintani (jobb helyeken „pattintani”) kellett sajna. Sebaj go tovább cél felé (közben folyamatos besugárzás mindenhonnan – mindenrõl!) na mondom már csak 30 mérföld még 1:30 perc - „Meg lesz az!” Látom magam elõtt az iszonyatos „flak - felhõt” amit a 3. gép kapott (szerencsére nem találták el és oldotta a 2xMk84 –et… (direkt-hit) Nekem sem kell már sok, váltok Mk-82 –re (hoztam magammal 6 –ot a 2 Mk-84 mellé) egyszerre oldom mind a 6 bombát! (Telibe!) Fordulok az újabb csapáshoz, mikor elkezd lõni a flak de, mint az állat és elcsattan egy lövedék a bal szárnyon. Természetesen a gép bebillen balra, épphogy nem zuhanok le, miközben repül a 2 Mk-84 is (flak továbbra is lõ, mer mé ne..) Üza 1600 (hûha mondom necces lesz!).. Végül is hazaértünk mind2 –en igaz nekem becsuklott az orrfutóm a másiknak meg nem nyílt ki a futómûve de hazaértünk!
Na hát kicsit hosszú lett de azt hiszem, elmondja nagyjából milyen fííling van egy egyszerû kis, küldi alatt is!
Nah valahogy talán ez a lényeg a két játék között, ha már össze akarjuk mindenképp hasonlítani, mert hiába a lock-on szebb grafikája és talán realisztikusabb repülésmodellje, ha egyszerüen nincs meg benne az a valami amitöl élvezetes repülni a mission-öket, még a training alatt egész jó amikor ismerkedik az ember a gépekkel meg stb, de aztán semmi, a kampány egy nagy nulla. Elvégre is a játékos játszani szeretne, nem pedig a munkáját végezve gyakorolni egy szimulátorral, ehhez meg azért több kell, mint amit a lock-on ezen a téren kínál. Ezzel szemben a Falcon ebben a dologban messze jobb, a hibáit meg ugyis orvosolják szépen lassan vagy hivatalosan vagy nem hivatalosan, elvégre a lockon a patch-ek elött egy nagy bug halom volt, ehhez képest a falcon igy elsöre is egész jó. Mindez csak magánvélemény volt, mielött valaki azt szürné le, hogy meg akarom tériteni a falcon hívök közé.
Még egy érdekesség, igy a végére :) Egy radarállomást támadtunk hagyományos mk82esekkel, erõs AAA tevékenység mellett, maradt két bombám. (viszonylag sok célt kellett támadni, ezért nem volt praktikus egyszerre sokat dobni) Alacsonyan jöttünk hazafelé, mikor egy FAC jelentkezett, hogy van egy cél ha akarjuk, itt meg itt. Ráfordultam a köteléket meg hazaküldtem. A DMZ nagy barna sávjában a "mi" oldalunkon veszett ágyúzás, ahogy megyek közelebb 5-6 T harckocsi (szorri, de közelebbrõl nem volt idõm nézegetni:)lõ úgy 200-300 méterrõl 3-4 M1est. (meg talán két bradley-t de azok lehet hogy csak kószáltak:) Oldottam a bombákat, az egyik telibe kapta az egyik T-t, a másik meg éppen hogy mellé, de szerintem szarul nézett ki :) Mikor kicsit emelkedtem a dobás után tettel egy fél kört hogy mi a pálya, az M1esek már a pofájába másztak a maradék ellennek azok meg nagy füstfelhõket eregetve hátráltak. Egyenesbe hozatm ráfordultam a hazavezetõ kurzusra, (már csak 2500 üzemanyagom volt) és látom hogy alattam jön két apacs és már lövik is a hellfire-okat. :) Ja és a végén kaptam egy ezüstcsillagot.
Na azért szerintem Loc On ban is lehet élvezetes missionöket repülni csak hát csinálni kell! (Nálunk ez nem probléma szerencsére) A Falcon a dinamikus kampányával olyan újszerû élmény a Lock On hoz képest melyet eddig nem igazán ismertem.. De nem szabad elásni a Lock On -t sem! Ez ilyn az olyan kész!
Hmm úgy veszem észre nem megy az írás még így hajnalban...
Akkor szerintetek megéri? Mert nekem a grafika totál nem számított lock on-ban sem. Nem is számíthatott volna totál low-on. :-)) Egyébként az már annyira swap-olt low-on is, hogy kampányt nem tudtam indítani. Lenne még egy-két kérdésem. Ennek nagy a gépigénye, tehát elindul geforce2 mx400-assal? És ami a legfontosabb. Úgy tudom, hogy ez a balkánt dolgozza fel. Tehát megtehetem-e azt, hogy Taszárról vagy kecskemétrõl felszállok, átrepülök jakabszállás felett, és megyek a balkánra és integetek a határõröknek? :-))
En se tagadtam soha hogy a dinamikus kampany az ami miatt erdemes lehet egy FF-el vagy ezzel az AF-el leulni jatszani. (Nekem a realis muszerfal nem kell...persze csak azert mert en Mig-29/Su-27 parti vagyok...es pl eleve ott az inditasi folyamat sokkal egyszerubb az eletben is...meg az avionika is egyszerubb (persze eleve egyszerubb az alaptipusokon)..nekem az jon be..."harmadtavon a kavedaralos korszak es a "csipogo nintendo" kozott..." (termeszetsen azert idezojelben mert ezt szimbolikusan ertem)) Tehat leszogezhetjuk hogy a dinamukis hadjarat es az avionika az ami miatt erdemes leallni a flakon4 af-el jatszani...Nah de kerdem en: Mi ebben az ujdonsag? :D Nem ezt "szajkozzuk" a topic megnyitasa ota?!
Nem. Nincs benne a Kecsói reptér. És nem csak a balkánt dolgozza fel, hanem benne van az eredeti Korea, + a 2005 és a 2010es változat mind a kettõbõl. A gépigényrõl nem tudok nyilatkozni. Nálam megy :) Az induláskor való szveppelét meg azt irták hogy megcsinálják :)
Azért a Falcon 4.0 megjelenésekor talán még jobban bugzott mint a Lock On, ezt azért ne felejtsük el! 3-4 év kellet mire olyan szimet össze tudtak belõle vágni, hogy arra azt lehessen mondani, hogy jó (tehát nem bugzot). Ilyen szempontból a Lock On-nak még van esélye javításra... Kb. 2-3 év :D
Most rakram fel. Apááááám Az Intro nagyot ût Igaz hogy nem a játékkal készítették, de akkor is frankó. A gépem a következõ: p4 1,7 ghz, 253mb sd ram geforce2 mx400 32mb. Az normális hogy minden high-on ilyen gépen szaggat? 800X600 nem lehet valamilyen config fájlban átállítani a felbontást?
Hát igen, az tény, hogy van benne pár év tapasztalat, igaz Oleg-ék se ma kezdték, ezért nem értem, hogy egy ilyen szintü szimulátor alá mint a lockon miért nem lehetett egy kicsit szinesebb hátteret rakni, mint mondjuk egy dinamikus hadjárat, habár a gépigény biztos gátat szabott ennek, ehh nah mindegy, én személy szerint szeretem mindkét játékot, és szvsz lesz még folytatás a jövöben(remélhetöleg. Mindenképp érdemes a Falcon-t is kiprobálni, aztán el lehet dönteni, melyik jön be jobban.
A setup menüben be tudod állítani. Nekem 2.6 ghz-es gépem van 512 mb ddr ram, és gef4 ti 4200, mégis szaggat néha, szóval szerintem normális. Igaz az én procim celeron, és most nincs is túl jó állapotban a gép, nemsokára újra fogom telepíteni a winfost. Szerintem memóriát vegyél még, ha van rá pénzed, és szeretnéd, hogy jobban fusson a Falcon.
Hát, nagyon valószínü, elég szükös a RAM-od, manapság azért min. 500 mega nem árt, de az 1 giga az ideális, szóval ha lehetöséged van, egy kis memória upgrade, még aránylag nem olyan nagy költség.
SZaggat az tény. Nekem P4 2.4, 1GB RAM, 9800Pro-m van és vannak helyzetek mikor igencsak beszaggat. Pl mikor a foldon állok mellettem 4db F16-al. Ami nagyon csipi a csöröm az az, hogy ugral a gép a földön. Mintha semmi köze nem lenne a betonhoz.
Oleg Maddox-nak es csapatanak semmi koze az Eagle Dynamics altal keszitett Lock On-hoz!
Nincs bizony, de kivánom hogy legyen :) És akkor learatnak mindent, úgy mint a sturmovikkal anno
LockOn-t szerintem azért nem kell leírni, hatalmas lehetõségek rejlenek még ebben a cuccban. Ami majd kedvez neki az az 2-3 év múlva elterjedõ konfigok. A mai átlagon még elég nyögvenyelõs. Kár, hogy az oroszok elvágták a frissítés lehetõségét. Nagyon elvetemûlt és hardcore gamerek fogják kifizetni a 4-5E HUF-os javításokat. Ami mondjuk vicces az az, hogy az oroszok kiegészítõknek álcázzák a patcheket :) Na de visszatérve a Falconhoz. Remek elgondolások kaptak helyet "õskori" grafikkal. Na de ez örök kérdés. Grafika vagy hangulat? Amondó vagyok legyen mindkettõbõl. Elvileg nem nehéz, csak odafigyelés kellene a gyártók részérõl.
Én 12db MK82-õt oldottam és nem 2db MK84-et Cutter:)
Flakonozol?! .........pffff..... (nah jo felre a trefat, azota en is adtam neki meg 1 eselyt...fent van a gepen...nemi "atszervezes" utan szoritottam neki helyet )
Amúgy én igazából kibékülnék ezzel a AF-al, ha normális 3D-s cockpit lenne (a clickelgetõs csak 3D-ben), no meg persze Lock On szintû grafika és repmodell:) De fordítva még jobb lenne, LOMAC + AF avionika + dinamikus kampány...
Én is csak az avionika ill. a din kampány miatt repkedek Mechanistal+Cutterrel:) Az indítási procedúra rlz, 2x átnéztem és már megy gépiesen, betanítottam a két lököttet is:-D Amúgy a balkáni balhé rlz, az tetszik benne, hogy él minden körülötted, AWACS tanker, millió gép különbözõ feladaton, hallod ahogy rádióznak és közben látod ahogy a földön is áll a bál:-D Mennek a tankcsoportok és robbanások ezerrel. Egy szó mint száz nagyon feelinges, de azért hosszú távon Lock On...
Tök fasza ez a játék. Indítottam instant action-t, és jöttek a mig-ek mint állat. Heves kifordulás, váltok mig kamerájára, így látom a miget is meg magamat is, ahogy kerülgetem az õ gépágyúlyát. Olyan Top Gun osan sikerül mögé kerülnõm indítom a sidewinder-t. A gép robban, de még repül tovább. Na de szívósak vagyunk!!! Paf, mégegy neki. Ezt már nem bírta tovább, se a gépse, se a pilóta se. de azé elõtte még kattintott. Ott lóg az ernyõjén, annyira kínálta magát, hogy megkínáljam géppigyuval. És aszzittem leesek a székrõl: Ahogy szétlõttem az ernyõjét, leesett az égrõl mint a vízcsepp. Tehát ha végérvényesen elakarjátok intézni ellenfeleiteket, akkor adjatok neki ejtõernyõs leckéket. Lehet hogy grafikailag nagyon elmarad, DE ILYEN FEELINGES REPSZIM MÉG SOHASE VOLT. Na jó ez erõs volt, mert az il2 forgottem battles talán még ennél is feelingesebb.
Na azért az ernyõn lógó pilcsit (aki ugye nem tud visszalõni sem) szétlõni?? Ilyet még a II. vh. -ban sem csináltak nagyon! (csináltak de azt mindenki elitélte)
Tudom hogy nem etikus, de ez csak egy játék. A balatoni csatában bizony az amerikai pilóták lõtték az ejtõernyõn lógó magyar pilótákat. Az Aranysas-ban olvastam. Kérdezz meg egy old puma pilótát.