A DCS kampány minőségéről nem beszéltem. Az arról szólt, hogy a "háborús MMO" álomhoz a szárazföldi egységek szimulációs részét is ki kéne dolgozni, ami iszonyatosan nehéz / lehetetlen lenne. Nézd meg, hogy csak egy SzA-75/Sz-75M mennyire komplex és hány üzemmódja volt. Modellezni kéne n+1 dolgot, amiről kb. infó sincs rendesen.
Nagyon nehéz meghaladni az a modellezési szintet csak a SAM-et részére, ami az AI működésével van. Annak finomítása lehet, de hogy arcade szint feletti SAM kezelés legyen már az önmagában elég húzós. És akkor ugye van tüzérség, harcjárművek stb.
Ezt tehát a worload. Ha persze alig Falcon szint feletti ground war lenne az igény és a hangsúly csak a repeszközökön lenne és semmi más nem vezethető, akkor picivel egyszerűbb a helyzet, de ott is elég sok probléma vetődik fel. Mert a mai elvárások mások, és kidolgozni n+1 assettet iszonyatosan sok erőforrás = pénz lenne.
Anno volt az ED ötlete, hogy arcade szintű fix avionikával valami mini MMO szerűséget csinál, amolyan World of valami szerűség, csak a DCS assetekkel.. A trailerét is levették már vagy 5+ éve, ha jól emlékszem és azóta sem említették... Utoljára szerkesztette: militavia, 2024.04.18. 08:49:30
Erre tökéletes lenne. Mert azért az nekem is álleejtős, hogy lehet csapatokat deszantolni stb. A taktikai mélység lehetősége nagy, csak az, hogy ezt ember csinálja iszonyúan melós. Egy "AI"-t erre megtanítani meg hát tuti nem egyszerű.
Az AI-val csak óvatosan, szerintem gyorsabban fognak itt történni a dolgok, mint gondolnánk. Nem, nem a szkájnetre gondolok, hanem a felhasználási területek gyors növekedésére :) Amúgy meg még mindig ott tartunk, hogy ha ezt a repszimet akár 5 dollárból meg lehetne csinálni, mégis ki játszana vele pár száz 1-2 ezer emberen kívül? Hmm. Habár az már elég lenne egy szombat esti pár órás kikapcsolódásra :D