Hm... az a várostrom enyhén Minas Tirith ostromára emlékeztet... Ilyen téren mondjuk az Egri csillagok még mindig jobb.
Na én is megnéztem szerintem is kiiru lesz csipem az ilyen filmeket!
láttam a trailert kurva jó!
tuti megnézem!
egyéni vélemény: meglepõen unalmas és ugyanaz a története, mint a gladiátornak. csalódás. (az ostrom meg tényleg tiszta egri csillagok). a szinkron so-so. 5/10 - remélem a többieknek jobban fog tetszeni, de azt be kell ismerni, hogy szegény orlando bloom-nak ez még túl nagy falat volt.
A Gladiatort is rögtön lehúzták, az Alexandert és a Tróját meg jó filmnek tartották. Mondjuk ott a reklám miatt meg az ment, hogy nem hû történelmileg, meg szemét dolgokat állít, ill. baromság szinten emlegették.
a gladiátornak az elejétõl fogva nagyon jó kritikái voltak, a nagy sándort ellenben mindnki porba alázta és többek közt ezért is bukott olyan hatalmasat.
A Trója is, de azt eladta Pitt. (Úgy ahogy megmentette.)
Az Alexander a buzulás miatt kapott kemény kritikákat, mármint, hogy erre mentek rá, de a filmel is bajok voltak - Stone ide, vagy oda -, ugyanis nem idõrendben ment több szál, ami nagyon bezavart a filmnek. (Ez nem egy Ponyvaregény, ahol jól áll, hanem egy történelmi film.) Sok részlet volt amivel órákig pöcsöltek, és volt ami alig vagy egyáltalán nem szerepelt, vagy volt hangsúlyozva. Sokan többet vártak - én is -, de egészében sokkal jobb film volt mint a Trója.
A Gladiátor is lazán átírt dolgokat a történelemben, de a zene, a képek, a rendezés, a szereplõk, és a jellemábrázolás kiemelték a filmet a többi hasonszõrû társai közül. (Bár szvsz az egyik legjobb történelmi film még mindig az El Cid és a Fall of the Roman Emipre, így, egymás után ...)
anno, amikor bemutatták a gladiatort, (amellett, hogy persze volt negatív krtika, mint minden filménél) az amerikai kritikusok a www.rottentomatos.com alapján nagy többséggel dícsérték (akkor 89%-on állt - most 77%, vagyis ennyi a pozitív és negatív kritikák aránya), a troy-nál megoszlott a kritika (most 55% a rottenen), az alexander-t, majd mindegyik kritikus utálta (és közel sem a homoszexuális vonal miatt) (14% a rottenen, de ez 9% volt premierkor)
a gladiátor nagyon szépen teljesített szandálos filmhez képest bevételileg - 34M-ós elsõ hétvége (187M összbevétel) (145M-ós költségvetés) a trója bukott - 46M-ós nyitás (133M összesen) - ez borzasztóan kevés (225M-ós költségvetés) az alexander-re pedig nincs is szó:) (14M-ós nyitás - 34M összbevétel) (195M-ós költségvetés)
a mennyei királyság kb 50-60% lesz kritikailag - most egyelõre 3 +-os és 2 mínuszos van. és várhatóan 30-35M-val fog nyitni (költségevtés: 150M)
Európában mindig jobban kapnak a történelmi filmek nézettségben. Ez tény. Amerikában max. a polgárháborús drámák, vagy a függetlenségisek tartanak számot keményebb érdeklõdésre, illetve ahol gyilkolnak, akcióznak, sok jó nõ és pasi rohangál, vagy elsõre egyszerûen érthetõ. Ennek legelemibb példája a Trója volt. Az Alexander nagyot zakózott, a Gladiator nem, sõt. Most meg jön a Mennyei Királyság. Keresztesháborúkról jó film még nem készült, illetve készült egyáltalán film? Ha jól emlékszem Arnold akarta megcsinálni a Crusadert, ha jól tudom pont Ridley Scottal. Nem lehet, hogy ez annak vmi féle változata lett? (Azt anno leállították ...)
Voltak sztem jó filmek a kereszteshadjáratokról, de nem nagyon ismertek, mivel inkább a németek és az olaszok alkottak ezen a téren. Volt egy ami tetszett, de a címét már nem tom, úgy 1 éve lehetett a tv-ben, azt hiszem olasz film de nem biztos. Hajóval mentek és egyviking kiképzõtisztjük volt. Utána meg rosssz várost támadtak meg. Szal volt benne kavarás. Vki nem emlékszik a címére véletlenül? Úgy rémlik 2 részes.
Azt hiszem ez az. De nem tudtam h. ilyen régi. Nagyon jó film sztem. Lehet h. egy felújított változatát láttam. Ha rákeresek a lengyel címére, ott 180 percesként szerepel. Sztem ez lehet az.
Nem ez az. Ez a Német Lovagrend vs Lengyelország témát dolgozza fel.
csak azt mondjatok el nekem miert folyik mindenhol ez a divatfikazas?
az ellentmondasos kritikakrol mar nem is beszelve. pl: rovid-><-story nem bontakozik ki, stb.
nekem maximalisan bejott, mindenkinek ajanlom.
f*kazas?:) "a film csodálatos világa," (mondjuk ez felvet egy érdekes kérdést is. honnan lehet tudni egy fik*zasról, hogy divat és honnan azt, hogy a film rossz? a mennyei királyság esetében divatról pláne nem is lehet beszélni, hiszen a filmet csak ma mutatták be itthon - amerikában pedig csak holnap lesz a premier.) (a rottentomatoes-on a legnevesebb amcsi kritikusok szerint egyelõre: Fresh: 11 Rotten: 13 a film, vagyis a felének tetszett, a felének nem)
ha rövid a film, akkor nem feltétlenül tud a sztori kibontakozni, ez nekem nem tûnik ellentmondásnak.
a divatfikazas alatt Bloom alakitasara erkezo eloiteleteket ertem, mar eleve elotilettel volt fogadva, hogy elbirja e a szerepet, noha a raesett valasztas nem Scott hibaja, hanem egyszeru marketingfogas. nem vagyok egy nagy Bloom fan, mielott az jonne le ebbol. En is ereztem, hogy egy jo 10 ev es meg egy jopar kilo felszedese vhogy hitelesebben hozta volna ezt a szerepet. Ami fura meg a kritikakban, hogy noha a film vagy 80%ban a tortenelmen alapul (oke, ilyen olyan iranyban ferditve kissse), megis annak meseszeru mivoltat kritizaljak.
Az hogy a film csodalatos, nem kerdeses, Ridley Scott ert a vizualis gazdagsag kialakitasahoz. (ezt szemelyes tapasztalaton is alapul, mert kb 8 honapig meloztam a filmen)
(ja, azert ugye azt nem mondod, hogy a legnevesebb amcsi kritikusok a rottentomaton cikkeznek?, de itt nem a rottentomato, hanem inkabb a magyar kritikakra celoztam az elobb.
"(ezt szemelyes tapasztalaton is alapul, mert kb 8 honapig meloztam a filmen)" ...akkor meg elfogult vagy, és mirõl beszélünk?
hmmm, ott a pont :)
ez az a film amit anno Crusaders cimen aart Scott. Lassan mar vagy 10 eve (sot) hogy tervezte ennek a filmek az osszehozasat, de hogy Arnold lett volna benne a fohos, azert at ketlem.
ja, azert ugye azt nem mondod, hogy a legnevesebb amcsi kritikusok a rottentomaton cikkeznek?,
ott nem cikkezik senki - a rotten csak összegyûjti a krém kritikáit a nagy napilapokból (wash. post, la times, chicago tribune stb.) (pl. eber-roeper, kevin thomas, j. strickler, p. travers - szóval azért ezek nagy nevek)
nekem semmi bajom bloom-mal, kedvelem - viszont óhatatlanul is elõveszik russell crowe-t az esetében...
:) na azert annyira nem volt a nevem lent a listan. Foljebb kell keresni, ott akik azt a sok 100ezer fos tomeget csinaltak, meg aleomlo siegetowert, meg Jerusalemet, stb, stb. (VFX artist, Lighter TD)
igen, crowe lehet jobb lett volna, vagy Scott eredeti valasztasa, asszem vmelyik ex ERos doki, ha jol emlekszem a pletykara
A film írtó jó lett. Nem két és fél óra, rövidebb. A DVD változat lesz kb. 3 óra.
Semmi baj sincs a sztorival. Lazán lovaggá üthette egy úr a középkorban a szolgáját. Természetesen ott sem ismerték el az ilyen "lovagi szakvizsga" nélküli emberkéket, mint itt sem. Viszont aki tehetséges volt, az tehetséges volt. A háborúban meg ez számított. Így én nem láttam problémának a lovaggáütést, és a "gyors fejlõdést", különösen, hogy Balian Godfrey fia volt. A történet elejére - meg ami kimaradt - a DVD változat úgyis választ fog adni.
A lassítások is pont akkor, amikor voltak, jók voltak. Sokminden elõjött a Gladiátorból, különösen a harcok kapcsán. (Erdei párbaj, Palesztínai harc a fánál - Colosseumi harc)
A harc majdnem tökéletes volt, bár ostromban - képekben - még mindig a Timeline címû film fényképezése tetszett a legjobban.
Liam Neeson ebben IS SZUPER! A színészek közül Bloommal sincs baj. Nem is értem ezt a fanyalgást, amit miatta rendeztek.
Van sztori, ráadásul megtörtént eseményeken alapul. Szóval egy szórakoztató, abszolút nem fárasztó film a Kingdom of Heaven, szép képekkel, fogyasztható rendezéssel. De természetesen nem egy Gladiátor ...
"Marco Polóról filmez Scott Los Angeles - Újabb történelmi filmet rendez Ridley Scott. A Gladiátor és a mozikban jelenleg futó Mennyei királyság után most egy Marco Polo életét feldolgozó filmbe kezd.
A forgatókönyvet a Mennyei királyságot is jegyzõ William Monahan írja, a fõszerepre pedig Matt Damont szeretné megnyerni. A Variety filmes honlap úgy tudja, már meg is kezdték a tárgyalásokat A Bourne-rejtély sztárjával.
A forgatókönyv Marco Polo Utazások címû önéletrajza alapján készül. A világhírû hajós utazásai során olyan távoli helyekre jutott el, ahová fehér ember elõtte még soha. Scott és Monahan nem ebben az egy kalandfilmben dolgozik idén együtt: a Blood Meridian címû Cormac McCarthy-regény adaptációjában már jól összeszokott párosként mûködnek együtt."
rendben, akkor felreertettelek, ha komolyan erdekel miket csinaltam, akkor itt van par kep:
A digitalis tomeget vilagitottam be, a kepen kb az emberek 80%a digitalis. Emellett a hatter, a fofalat leszamitva, szinten cg. A fal leomlasa egy miniatur lefilmazese es az egesz osszekompozitalasa.
egy masik pelda, de itt nincs teljesen a kepben amin dolgoztam, az a Dome of the Rock, Jerusalem nagytemploma. A film soran tobbszor lathato ennel nagyobban is. (texturaztam es modelleztem)
(persze amennyiben csak kotozkodes volt, akkor mivel nem tettem a mondat vegere irasjelet, nem kell nagybetu az elejere sem)
Jah, én is úgy emlékszem, hogy Ridley Scott Arnolddal egy sci-fin dolgozott, (I am Legend volt a címe, ha jól emlékszem) és azt állította le a Warner kb 97-ben. Viszont a Crusader-t, ha nem csal a memóriám PaulVerhoeven akarta megcsinálni, szintén Svarcival.
A forgatókönyvíró biztos sokat játszott a Stonghold: Crusader-rel
Kingdom.of.Heaven.TC.SVCD-TUN [3cd]
Kingdom.of.Heaven.TC.XviD-MoF (2cd)
Nem igazán tetszett a film. Voltak jó pillanatok, pl a leprás király nagyon eltalált karakter volt, és az összes jelenete szinte megrázó, de magával a hõssel nem nagyon tudtam azonosulni vagy együttérezni vagy csodálni õt, ellentétben pl. a Gladiátorral. A harci jelenetek és a lelkesítõ beszédek nem mozdítottak meg bennem semmit, pedig pl. a Gyûrûk ura hasonló jeleneteinél még a sokadik megtekintésre is a hideg futkos a hátamon. Valahogy hiányzott a "mélység" ebbõl a filmbõl. Az ostrom rövid volt és unalmas, hiányzott a feszültségkeltés, ilyen szempontból pl. a felhozott Egri csillagok sztorija jobb volt: pl. ott senki sem emlegethette a megadást, itt meg folyton károgott a pap, ami egy ilyen helyzetben tûrhetetlen, mert a morál szinten tartása mindennél fontosabb. Szóval voltak kihagyott ziccerek, hagyott némi ûrt ez a film maga után, Ridley Scott-tól többet vártam.
sikeresen nem ertetted meg a lenyeget a pap karogasaban es megadas emlegeteseben....
nem tisztem bántani a filmet, hiszen tisztességesen elkészült, de valahol ridley scott hibája az, hogy ekkorát bukott amerikában (kb 60M bevétel várható) - hiszen úgy tûnik sok az olyan ember, akinek nem készült ez a film.
Valóban, én az igényesebb filmeket szeretem. Ha már itt tartunk, megemlíthetném a túlságosan szájbarágott "eszmei mondanivalót" is, ami pont emiatt nem ragadja meg igazán az embert.
A károgó papot minden normális várvédõ hadvezér ott helyben lefejezte volna, példát kell statuálni és gyökerében elfolytani az ilyen hangokat, különben nulla esély van az ostrom túlélésére.
a karogo pap szerepe (itt jegyzem meg, nemtom, hogy karog a magyarban, az angol verzioban inkabb asszerint valt nezetet ahogy a sors hozza), szoval a pap egy eros kritikaja, mitobb karikaturaja a kereszteny egyhaznak. Minden egyes kijelentese attol fuggoen valtozik, hogy attol kicsiinyes jelleme mit remelhet (tulelest, anyagi javat, atb) Eleg az utolso sorara gondolni, amikor eppen elbuknak a csataban, vmi olyasmit mondd, hogy:"terjunk at musulan hitre, aztan kesobb majd meggyonjuk" erre Bloom vlasza vmi ilyen" Atyam, sokat tanultam magatol a vallasrol" na itt van a lenyeg amiert a pap szerepel a filmben.
Winnie: Az hogy az USAban megbukott? minden tisztelettel, de utanna 1 hettel a Monster in Love meg kaszalt, most ez szerinted mit minosit? vagy ebbol meg azt vonod le, hogy akkor J-Lo egy jo szineszno? konyorgom.....
amugy is, azert ne az ameriaki kozonsegen vonjuk le az igenyesseget, ahol meg mindig a Titanic vezet. :)) (es meg az AvP is siker volt, ami azert nagy kalap fos - noha dolgoztam azon is, megsemdicserem)
Igaz, de az AvP-t leginkább az elõzmények ismertsége miatt nézték meg sokan. Anélkül nem ér sokat... Olyan buta dolgok vannak a történetben h. az nevetséges.
Winnie: Az hogy az USAban megbukott? minden tisztelettel, de utanna 1 hettel a Monster in Love meg kaszalt, most ez szerinted mit minosit?
többek között sajnos a KoH-t.
nyilván nem a monster in law-hoz kell hasonlítani, de ott van az ugyancsak bukónak számító trója, ami 47M-val nyitott, vagy a gladiátor, amitõl senki nem várt semmit, ami 35M-ót hozott az elsõ napon.
ezek csak számok, nem a film értékét jellemzik, nekem sem ez a célom, de az beszédes, hogy az elõzetes és a várkozás alapján a filmet "senkit" (direkt vagyok szélsõséges) nem érdekelt, de ami sokkal szomorúbb, hogy nincs jó szájhagyomány (másodszori újranézés, ajánlások másnak), mivel 50%-nál is többet esett. és ez utóbbi adat a rémisztõ, hisz a vele együtt mutatták be a house of way c. tinihorrort és horrorfilmek igazi fan-filmek, vagyis ezek sokszor 60-70%-ot is esnek elsõ hétvége után - nos a HoW is kevesebbet esett, mint a KoH, ami több mint nagyon durva. (azt már nem is említem, hogy a crash, amit ugyancsak a KoH-hal egyszerre mutattak be, még 30%-ot sem esett - és ez annak a filmnek az ismérve (az alacsony esés), ami tetszik a közönségnek (és nem az elsõ hétvégi bevétel)
még egyszer mondom, hogy ezek számok - nem a film minõségérõl, csakis a közönség reakciójáról szólnak-
ahol meg mindig a Titanic vezet. :)) (es meg az AvP is siker volt, ami azert nagy kalap fos - noha dolgoztam azon is, megsemdicserem)
1. a titanic a világon mindenhol vezet - van, akinek nem teszik, de ez ízlés kérdése.
2. az AvP hype-os film volt - az elsõ héten aratott, utána zuhant 50%-okat
Gyûrük Urát és mélységet emlegetsz, majd károgó papot rossz helyzetben. Nem tudom emlékszel-e egy karakterre, aki károg és poénkodik a GYUs tök heroikus helyzetben?
Szóval ide is befért a pap. Még az Egri csillagokban is volt két károgó és poénkodó karakter. Sárközi és az iródeák ...
Gyûrük Urát és mélységet emlegetsz, majd károgó papot rossz helyzetben. Nem tudom emlékszel-e egy karakterre, aki károg és poénkodik a GYUs tök heroikus helyzetben az ostrom alatt.
Szóval ide is befért a pap. Még az Egri csillagokban is volt két károgó és poénkodó karakter. Sárközi és az iródeák ...
[Ez volt ide írva. Az ostrom vmi miatt lemaradt. Egy edit gomb jó lenne ...]
inkabb az a gaz, hogy nem vagy kepes tovabb latni mint a szines kepek. Todom, hogy mirol beszelek, par napja fejeztem be a filmrol szolo konyvet. Az egesz lenyege pont az, hogy Jerusalemet mindenki magaenak vallja (minden egyhaz) es viszont magaenak vallani csak azoknak van alapja, akik ott elnek, nem a vallas szamit hanem az emberek. es ha ez nem a kereszteny vallas (ill nem is a vallas, hanem az azt nem melto modon gyakorlok (papok, meg a penzhajhasz lovagok) fricskaja, akkor mi?) pl az a mondat, hogy az egyhaz nem mas, hanem mint amit a "fejedben es a szivedben erzel", meg hogy kivegeznek kerszteseket, noha aszerint cselekednek amit az akkori Papa rendelt el?? nezd a filmet legyszives, na csak bamban bamuld.
hogy amerikaban miert nincs szajhagyomany utjan terjedo reklamja, az eleg nyilvanvalo. Egy olyan kulturaban ahol az emberek nagyresze nem tudja megemeszteni, hogy a muzulmanokat lehet mashogy is abrazolni, mint terroristak, nem is fog egy film nepszeru lenni. Sokkal inkabb erdekes, hogy a nemzetkozi bevetel kb 3xosa lett 1 het alatt az US belinek, es 10 nappal a kijovetel utan mar nyereseges. (ha jol emlekszem a Troy sem volt ilyen)
arrol nem is beszelve, hogy kulfoldon a masodik heten is vezet, ahol azert mas tipusu lehet a szajhagyomany:
http://www.boxofficemojo.com/news/?id=1821&p=.htm
azzal viszont teljesen 1etertek, hogy ezek csak szamok, a film minosegevel csak hozzavetolegesen allnak hangsulyban. De osswzegezve, a KOH joval a Troy es a tobbi felel emelkedik, ha masban nem, hat mondanivaloban, meg ha neha cheese is.
Ne viccelj már, hogy a pap mondatait azért tették be, mert "a pap egy eros kritikaja, mitobb karikaturaja a kereszteny egyhaznak"! Az elején is volt pap. Annál tényleg volt némi kritika, némi erkölcsi utalás az egyház akkori papjaira. De ez közismert. Viszont a Jeruzsálemi püspök szerepe szerint amolyan poénkodó karakternek került be. Semmi egyéb "komoly" mondanivalója nem volt vele a rendezõnek, csak egyszerûen ez is egy olyan elem volt a filmben, ami minden amerikai filmben megtalálható. Sõt, nem csak amerikaiban. Maximum egy ember túlélését mutatja be, aki csak úgy odakeveredett az ostromba, holott nem akarta, és végigszenvedte, túlélte azt, pedig elmehetett volna, de nem tette. Akkor ez meg a keresztény egyház helytállása akar lenni, mármint hogy ott maradt? Mert akkor vezessük fel erre is a "a pap egy eros kritikaja, mitobb karikaturaja a kereszteny egyhaznak" elvet. Azok a büdös keresztények a bajban sem hagyják cserben a lovagokat. Ezen esetben hol a kritika? Sárközi is gyáva volt az Egri csillagokban, mondott durvákat, de nem húzta el a belét a harcból, sõt még az íródeák sem.
Hidd el, nem csak bambultam a filmen. Pont azért írom azt, hogy Ridley Scottnak egyszerûen kellett egy bolondos szereplõ, mint amilyen Priximo volt a Gladiatorban. Ugyanis ha megfigyeled semmi humoros karakter nincs a papon kívül, és mivel kell a "klisé", így õ lett az. Más kérdés, hogy miket mond, de hülyeség itt a pap esetében belemagyarázni az egyház elleni kritikát, holott utolsó pillanatig ott marad a lovagok mellett, pedig elmehetne mint Tiberias tette.
Az a pap nem csak egy pap volt Jerusalembol, hanem o volt a feje a kereszteny egyhaznak ott, es tortenelmi alak. Minden volt csak nem humoros ficko. Mind Guy de Lusignan, mind Raynald hu szovetsegese volt a valosagban, igy nehezen hiheto, hogy pont ot raktak volna meg bohocnak.
(de nem gyozom elegszer mondani, en az angol verziot lattam, magyar felirat nelkul, igy ha te esetleg szinkronizaltat, akkor ott barmi lehet. Nehany haverom szerint az SWIII felirat es szinkron is eleg messze all a valosagtol, igy nem lennek meglepve itt sem, ha nem azt forditjak amit mondtak valojaban.)
hogy amerikaban miert nincs szajhagyomany utjan terjedo reklamja, az eleg nyilvanvalo.
az amcsi popcornzabálók (és a magyarok is) szerintem tojnak arra, hogy ebben a filmben muzulmánok vannak, vagy sem. a filmet a reklámok szandálos filmként próbálták eladni és én csakis erre a mondatodra akartam reflektálni:
"de ra se rants, a film nem neked keszult."
magyarul, hogy sokaknak nem készült.
ezek a nagyszabású filmek szerencsére általában jobban teljesítenek világszerte (a KoH azért elsõ simán a 2. héten is, mert nem volt semmi nagy premier), mint az usa-ban, ez látható a trója szereplésén is:
a troy usa-ban 133M-t, a világ többi részén 364M-t hozott összesen.
sajnos a KoH meg sem fogja közelíteni - összehasonlításképpen a trója premierjének 2. hetében így állt: usa: 85M világ:146M össz: 231M, míg a KoH: 37M+105M= 137M)
nálunk a KoH 36ezer nézõvel nyitott (mint a beépített szépség 2), míg a trója 87ezerrel (2. hétre mindkét film korrekt 30%-ot esett)
én ezekre az adatokra alapoztam - talán az elhibázott marketing és az, hogy a nézõk egy újabb szandálos filmet láttak benne csak, nem tudom.
a film sajnos a 3. hetében is borzalmasat nagyot zuhant (-63%), így most már egyértelmûen elõre kijelenthetõ, hogy a nyár legnagyobb anyagi bukása - talán eléri az amerikai 50M dollár bevételt, amennyit az SW3 produkált egy nap alatt.
öröm az ürömben, hogy "Ridley Scott már a bemutató elõtt kijelentette, hogy a mozikba kerülõ közel két és fél órás változat meg sem közelíti az õ eredeti elképzeléseit, ezért már javában kalapálja a Mennyei királyság ambíciózus, közel 4 órás változatát," -
Pedig tanulhatott volna az Arthur királyból. Vagy azt csinálja meg, amit elképzelt, vagy totális bukás lesz. Viszont véleményem szerint közre játszott benne az is, hogy nem a legjobb idõpontban jött ki. Jobban járt olna, ha a hosszabb változattal jön ki az SW3 láz lecsengé után, úgy július 4. környékén.
Mindegy. Nekem bejött, a bevétellel meg számoljon el Scott.
Hi! Nagyon megköszönném ha vki tudna segíteni a film trailerje (a rockos)alatt hallható számot megtalálni. Elõre is köszi
megvonhatjuk a mérleget. a film mindösszesen amerikában 47M dollárt hozott (pont annyit, mint a boogeyman, és 3M-val kevesebbet, mint az sw3 a nyitónapján (durva:)
a külföld, köszönhetõen az elsõ hetes "mindenki megnézi" rohamnak 161M-ót tett az összeseredményhez, ami 22%-78% arány szinte példa nélküli az amerikai filmek történetében:O (általában 60-40 szokott lenni)
ha most jonne ki, szerintem is erosen mas lenne a merleg.
mind1, mindezeket szambaveve is ez az a film, amire leginkabb buszke vagyok, hogy dolgozhattam. errol ennyit, nekem megerte.