hogy amerikaban miert nincs szajhagyomany utjan terjedo reklamja, az eleg nyilvanvalo.
az amcsi popcornzabálók (és a magyarok is) szerintem tojnak arra, hogy ebben a filmben muzulmánok vannak, vagy sem. a filmet a reklámok szandálos filmként próbálták eladni és én csakis erre a mondatodra akartam reflektálni:
"de ra se rants, a film nem neked keszult."
magyarul, hogy sokaknak nem készült.
ezek a nagyszabású filmek szerencsére általában jobban teljesítenek világszerte (a KoH azért elsõ simán a 2. héten is, mert nem volt semmi nagy premier), mint az usa-ban, ez látható a trója szereplésén is:
a troy usa-ban 133M-t, a világ többi részén 364M-t hozott összesen.
sajnos a KoH meg sem fogja közelíteni - összehasonlításképpen a trója premierjének 2. hetében így állt: usa: 85M világ:146M össz: 231M, míg a KoH: 37M+105M= 137M)
nálunk a KoH 36ezer nézõvel nyitott (mint a beépített szépség 2), míg a trója 87ezerrel (2. hétre mindkét film korrekt 30%-ot esett)
én ezekre az adatokra alapoztam - talán az elhibázott marketing és az, hogy a nézõk egy újabb szandálos filmet láttak benne csak, nem tudom.