De egyébként mit tojtok, hogy nem lesz PC-re Alan Wake? lesz, csak sokkal késõbb, hivatalosan tavasszal jön a boxos verzsa, nem gond: nyáron pedig a pc-s. ennyi az egész egy évszakot ki lehet bírni mondjuk, csak aza gond, hogy pc-n manapság minden késik, ami boxon vagy ps-en kijött, nem mellesleg jó sokat is késik.
És? Két kezemen meg tudom számolni azokat a játékokat amik érdekelnének konzolról. A PC-s ipar nem fog kihalni, csak kevesebb játék fog megjelenni azok viszont igényesek lesznek még ha csak port lesz akkor is, egyre inkább abba az irányba mutat minden. Azon a korszakon én már régen túl vagyok mikor minden szarral játszunk csak azért, hogy egyel több pipa legyen a füzetben.
És akkor mi van.Nem fogok konzollal szenvedni csak azt olvasom róla ez meg az hal be rajta. Jó a pc bõven az a pár cím ami meg nem jön pc-re hát nem jön nem dõl össze a világ.
Mert talán Pc-nek leáldozott vagy leáldozik? alig van rá már valamilyen játékcím, ami boxra is kijött... Splinter cell 5 is nagy máknak köszönhetõen jön ki PC-re. és az is késni fog vele, elõbb lesz 360 verzsa, mint pc-s
Azért mekkorát röhögnék ha jövõ év tavaszán tovább tolnák a megjelenést aztán még tovább és tovább ... Egyébként mocsokság az egész, pár éve bemutatóztak ,hogy hú de frankón kihasználja a 2 magos procikat, pc-n ilyet még nem láttatok (akkor, ma már annyira nem nagy szám az egész) és erre tessék. Már csak azt várom mikor nyilatkozzák le, hogy a warez miatt nem lesz pc-s verzió. Pedig szerintem pont ez az a játék amivel PC-n is kaszálhatnának, de hát õk tudják.
Hát ennyi volt!
Egy kicsit gerinctelen húzás ennyi év ámítás után.
DNF halála te hol olvastál ilyenrõl? Jön az 2011-ig vagy 2012-ig ki kell adniuk különben raklap pénzt fizethetnek. Inkább kiadnak valami lószart DNF névem (lehet nomrálisan meg is csinálják) csak hogy ne kelljen fizetniük.
Az MS-nek ebben nagy penze van, hogy ne (vagy csak kesobb) jojjon ki PC-re.
Egyébként ez a lesz PC-re, nem lesz valahogy engem már hidegen hagy, ami jön azzal játszunk ami meg nem azzal nem. Különben is a DNF halála óta érdemes még egyáltalán várni valamire? :)
Akkor elõbb kiabáljál, vagy mit tudom én nyugodjál le és utána írjál be ide :) Egyébként meg lesz majd PC-re szerintem, csak elõbb megvárják míg a többség megveszi boxra aztán kiadják PC-re is.
TPS-t lehet boxon irányítani:) sõt még fps-t is, bár azt még nem próbáltam. TPS boxon gyakorlatilag olyan mintha egy autót vezetnél a controllerrel, de lehet tévedek.
Milyen érdekes, hogy vagy 2 éve még ott menõztek ,hogy mi, hogy kihasználjuk a 2 magos procikat és az nagyon kell majd neki. Mutogatták az elõadásban az élethû tájat, meg a forgószelet, erre most itt ez az xbox dolog. Jó lesz ez never done-nak is. Inkább jöjjön a DNF :)
Sam Lake: "We are fully concentrated on the Xbox 360 version. Other than that the plans are up in the air and open. Once we get this version done we'll see."
van a cikk alatt egy rövid videó, az most új, vagy csak én nem láttam eddig? a feleségére nem emlékszem az eddigiekbõl
Hát nemgondoltam hogy mind oda megy ez egyértelmû de ha egy 39dolláros gamet veszünk abból szerintem olyan 10 dolcsi odacsurran és 100.000db esetén az már 1 millió dollár ez nekik lószar összeg de kötve hiszem hogy a portolás költségeit nem fedezné.
évhit hogy hogy a példány számával bekell szorozni az árát és annyi a bevétel,szóval nem olyan biztos hogy az a 100ezer megérné kevés pénz megy a kiadóhoz
Ha én cég vezetõ lennék akkor majdnem összes xboxos fõleg saját cimet simán portolnám összeset pc-re. Igaz nem menne el belöle annyi millió mint konzolon ,de 100.000 fölött lenne az eladás és az már bõven megérte.De hát ezek tirpák parasztok leszarják a játékosokat.
ha te lennél a cég vezetõje te melyik platformot preferálnád,azt amin kis bevétel lesz vagy azt amin oriási (szerencsés esetben)
már unom ezeket a pénzéhes cégeket basszus.mindent megvesznek fõleg ms.aztán kijön a játék valamelyik konzolos pedig ezért is jobb a konzol mert elõbb jön rá...
"A Remedy azonban bizakodó, és hála a Umbra Software segítségének, viszonylag gyorsan haladnak. Olyannyira, hogy közölték, az Alan Wake 2010 tavaszán megjelenik - Xbox 360-ra. PC verzióról semmi hír."
"Nagyon úgy fest, hogy az Alan Wake elsõként X360-on fog megjelenni. Markus Maki fejlesztési vezetõ ugyan nagy PC játékos, de jelenleg teljes gõzerõvel az X360-as változaton dolgoznak, s csak a késõbbiekben kívánnak a PC változattal kapcsaolatban nyilatkozni - nyilatkozta a hivatalos fórumokon. Még közel egy év a megjelenésig." HW
A videót amit linkeltem megnéztétek? Érdekes, Sam Lake mester jópár érdekes infót megoszt velünk.
Alan Wake - 3D renderelés optimalizációt kap.
Az Alan Wake címû játékban nem csak a kitûnõ sztori kap fõszerepet, hanem a lélegzetelállító grafika is. A Remedy Entertainment kapcsolatba lépett az Umbra Software céggel és licencelte az "Umbra" elnevezésû 3D renderelés optimalizáló technológiát, amely erõteljes teljesítmény növekedést eredményez PC, Xbox360 és PS3 platformokon. Drámaian növeli a frame rate számot, így biztosítva a kép tökéletes folyamatosságát.
"Örülünk, hogy együtt dolgozhattunk a Remedy-vel az Alan Wake-n" mondta el Marko Nurro, az Umbra Software igazgatója.
Mûfaj: tett/kaland Kiadó: a Microsoft Fejlesztõ: orvosság Megjelenési dátum: 2010 Alan Wake-nek volt az, amit jótékonyan tudtak nevezni, egy hosszú fejlesztési ciklus. Ez azelõtt megmutatkozik az alkalmi E3, de soha sokkal többként egy utánfutónál vagy néhány szóbeszédnél amíg most. Ez most elég közeli elvégzett, hogy mûködés közben tudjuk látni azt, bár, és azt zárt ajtók mögött emelték ki a Microsoft bódéjánál E3. Orvosság van természetesen az a fejlesztési ház, ami létrehozta a Max Payne játékokat, és egy azokkal a játékokkal kapcsolatos dolog, amit az emberek gyakran nem feltételeznek róluk, a szürrealizmusnak az erõs eleme, ami végigfut mindkettõn. Alan Wake kiterjed azokon a témákon; ez egy játszható horrorfilm, amit egy olyan világba, ahol bármi, amit megnézel, esetleg elérhetné, hogy megöljön téged, helyeztek.A címkarakter az író egy rossz ügyével népszerû horrorregényíró blokk. Egy kísérletben, hogy kizökkentsék magát a keréknyomából, õ és a jövõbeli felesége, Alice összecsomagolnak és kimennek egy elszigetelt városba a Pacific Northwest hívta Bright Fallsot. Zavaró dolgok nélkül Alan reméli, hogy képes, hogy a következõ regényével valahová érjen. Ez rosszabbul egy keveset mûködik kint mint õ megtervezett. Alice azután eltûnik, és Alan megtalálja magát, ahogy azt keresi, hogy oldalak egy olyan új természetfölötti thrillernek egy új kéziratából, amire nem emlékszik, írnak. Az oldalakat szétszórják a területen keresztül; a fõszereplõ úgy tûnik, hogy Alan után elnevezik egy feleséggel, akit Alice-rõl neveztek el; a könyv ment egy egyszerû thrillerbõl egy átfogó horrorregénybe; és sajnos a történet bennük úgy tûnik, hogy valóra válik.A történet fokozatosan a sötétség egy õsi erejével jár reawake ning és elfoglalás bármi fölött ez érintkezik. A sötétség tud és élõ épp mindenrõl tud, néptõl gépekre állatokra, és mindegyikük azonnal megfordul és elkezd nézni hogy üsse meg Alan jegyét. Bármit irányítanak árnyékokként gyakorlatilag immunis golyókhoz általában vagy, de a fény sebezhetõvé teszi õket. Fényesít egy zseblámpát rajtuk, és tudod hallani, hogy a sötétség, ami a fényként sziszeg, forralja azt távol, megengedõ te hagyományos lõfegyverekkel végezni velük.Alan van határozottan outgun Ned a játék legnagyobb részén keresztül. Tudod kezelni magadat egy vagy két emberi ellenség ellen azáltal, hogy nyitó tûz elõtt fényesíted a zseblámpádat rajtuk, de ez nem sokkal az elõtt van, hogy az emberek megmutatnak kettõt és hármat egy idõnél vagy a sötétségkezdéseknél, amik mint építési berendezés elevenítenek meg dolgokat.Az E3 demó, amit nagyon összpontosítottak a küzdelmen, melyik több dühös küzdelmû volt túlélésért valami másnál. Egy pontról érni egy másikba azzal jár, hogy úgy kell vélni, hogy az utak mint lobogásfegyverek kapcsolnak be a fényeket vagy a megfontoltan használó tételeket; Alan Wake-ben, egy lobogásfegyverben, majdnem szeret egy gránátrakétaindító állványt miközben azonnal gyengít egy ellenségekbõl álló egész csoportot vagy megszökik a probléma elõl õ. Te nem vagy egy harci gép, bár, és az ellenfeleid közül sokkal éppen nem tudnak harcolni. Egy pontnál azdemó, Alan szembekerült egy sötétséggel-birtokolt nyúlj ki, amíg minden, ami neki volt, egy pisztoly és egy zseblámpa volt. Alan tud szintén kap és autókat vezet a Bright Falls terület körül, ami nagyon játszik a játék egy részébe, vannak küldetések és szintek. Amíg a demó nem összpontosított ezen, Alan Wake állítólag sok kutatással és vezetéssel fog járni, bár ez nem egy homokládajáték. Helyette azt szûken kitervelik és karakter-hajtott, de neked lesz más a választásod gofour-wheelingnek a terület körül ha te akar.feltehetõen a kutatás több oldalhoz hasonló dolgokkal fog megjutalmazni téged Alan kéziratából.Alan Wake egy hosszú idõeljövetel volt, de Remedy tudja, hogy hogyan lehet összerakni egy kielégítõ játékot. Az elért eredményük szilárd; õk a kevés fejlesztõ közül az egyik, akinek van egy bizonyított képessége, hogy csináljanak egy tervet,-hajtott játék kívül megtorpedózó maga a játékmenet. Ez Max Payne-nél egy nagyon különbözõ fajta játék, bár, magasabb karókkal és egy sokkal sebezhetõbb fõszereplõvel. Izgatott vagyok, hogy látom, hogy ez hogyan fordul ki.