Tapasztalatból mondom az összes eddig kijött only vista dx10-es játék totál bukta volt ezt ugye nem vitatja senki. Ha idén kijön ez a játék a vistások nem fogják sikerre vinni mivel alig van vistás gamer. A Win7 meg nov-dec-re jön ,mire elterjed az egy fél év minimum.
A többség köztük én is azért nem állt vistára , még ha a gépe meg is volt hozzá , mert a dx10 csak parasztvakitás. Tavaly direkt feltetem probaképp a vistát a crysis miatt és hát annyira minimális volt a dx9-hez képest a különbség hogy nem érte meg a idiota hardver követelmény miatt lecserélni az xp.
A dx11 miatt majd megéri átállni a Win7-re de hol vannak még dx11 kártyák és föleg játékok ?
A legegyszerübb az volna ha kapna xp támogatást vagy még eltolnák egy-két évet és akkor aztán már ugyis mindenkinek win7-te lesz.
Az az igazság, hogy sosem mondtak semmi határozottat a DX10-rõl, a Vista-exkluzivitásról és a megjelenési idõpontról. Szerintem mire egyáltalán lesz esélye megjelenni (pláne PC-re), már elterjedt lesz a Windows 7.
Szokás szerint csusztatsz olvas utána egy rakás cikket és interju olvastam erröl itt egy és amig ebben a témában nincs uj infó addig bizony vista only a játék ami persze már most az E3-on változhat.
Akkor még az volt a terv, hogy az Alan Wake-kel fogják nyomni a Vistát, ugye ez már felejtõssé vált, egy DX10-only Alan Wake is a Win7-et tudná eladni. Egyébkétn nem emlékeztem az említett interjúra, remélem magkapom ezért a méltó büntetésem a sorstól
Itt egy frisseb interjú, ebben már kevésbé egyértelmûen jelentik ki a Vista-exkluzivitást, bár a sorok között olvasva valóban erre erõsít rá, de ugyanakkor a hleyzet változékonyságát is mutatja. Azóta viszont eltelt újabb másfél év, szóval ezek alapján a jelenlegi stratégiájukat - vagyis a Microsoftét - nehéz meghatározni. De mivel úgysem jelenik meg egyhamar, teljesen fölösleges aggódni.
" Az az igazság, hogy sosem mondtak semmi határozottat a DX10-rõl, a Vista-exkluzivitásról " -ez csusztatás vagy hogy jobban érsd hazugság jó volna ha legalább egyszer az életbe elismernéd ha hülyeséget írsz.
Jelen pillanatban 2009 jun 1 az Alan Wake vista only fogad el.
Leírtam, hogy nem melékeztem a szóban forgó interjúra, ezzel elismertem, hogy a te értelmezésed szerint hülyeséget írtam. Ha egy kicsit olvasol a soraim között, akkor arra is rájössz, hogy pontosan mire gondoltam.
Azt pedig nem várom el, hogy elsimerd, butaság egy ki tudja mikor megjelenõ játék DX10-exkluzivitása miatt panaszkodni (egyébként ez bõven lehet még Box- vagy DX11-exkluzivitás is, szóval van nagyobb veszély is). Végül is mindenkinek joga van ehhez, ahogy itt az SG-n a mocskolódáshoz is. A továbbiakban nem érdekel a téma.
Reméljük este fog. Lehetne valami belõle a 19:25-ös MS konferencián.
Egy jatek nem azert lesz bukta, vagy siker, mert a rossz windows os-en adjak ki. Pc-n mar eleve ritka ha sikeres egy jatek. Amik vista only jatekok voltak, es sikertelenek lettek, azok szar jatekok voltak...en oszinten szolva kb a HL2 ota nem lattam nagyon kiemelkedo jatekot PC-re, ami nagyon szomoru...
jo hir viszont, hogy mar biztosra veheto a SC2 ezevi megjelenese. (off).
Alan Wake és SC lesz PC-re, a hivatalos fórumukon megerõsítették. Jelen állás szerint az MGS: Rising is lesz PC-re. MGS4-rõl egyelõre nem esett szó, az kevésbé valószínû, de ezek után ki tudja.
Huhh, hát ezek az új videók nagyon ütnek :)))). Nálam a hangulat iszonyatosan átjön, darkos, parázós, izgalmas. Akkor még egy évet várhatunk, nem tudom hogy bírjuk ki. De ez a játék nagyon várós lesz.
Mûfaj: tett/kaland Kiadó: a Microsoft Fejlesztõ: orvosság Megjelenési dátum: 2010 Alan Wake-nek volt az, amit jótékonyan tudtak nevezni, egy hosszú fejlesztési ciklus. Ez azelõtt megmutatkozik az alkalmi E3, de soha sokkal többként egy utánfutónál vagy néhány szóbeszédnél amíg most. Ez most elég közeli elvégzett, hogy mûködés közben tudjuk látni azt, bár, és azt zárt ajtók mögött emelték ki a Microsoft bódéjánál E3. Orvosság van természetesen az a fejlesztési ház, ami létrehozta a Max Payne játékokat, és egy azokkal a játékokkal kapcsolatos dolog, amit az emberek gyakran nem feltételeznek róluk, a szürrealizmusnak az erõs eleme, ami végigfut mindkettõn. Alan Wake kiterjed azokon a témákon; ez egy játszható horrorfilm, amit egy olyan világba, ahol bármi, amit megnézel, esetleg elérhetné, hogy megöljön téged, helyeztek.A címkarakter az író egy rossz ügyével népszerû horrorregényíró blokk. Egy kísérletben, hogy kizökkentsék magát a keréknyomából, õ és a jövõbeli felesége, Alice összecsomagolnak és kimennek egy elszigetelt városba a Pacific Northwest hívta Bright Fallsot. Zavaró dolgok nélkül Alan reméli, hogy képes, hogy a következõ regényével valahová érjen. Ez rosszabbul egy keveset mûködik kint mint õ megtervezett. Alice azután eltûnik, és Alan megtalálja magát, ahogy azt keresi, hogy oldalak egy olyan új természetfölötti thrillernek egy új kéziratából, amire nem emlékszik, írnak. Az oldalakat szétszórják a területen keresztül; a fõszereplõ úgy tûnik, hogy Alan után elnevezik egy feleséggel, akit Alice-rõl neveztek el; a könyv ment egy egyszerû thrillerbõl egy átfogó horrorregénybe; és sajnos a történet bennük úgy tûnik, hogy valóra válik.A történet fokozatosan a sötétség egy õsi erejével jár reawake ning és elfoglalás bármi fölött ez érintkezik. A sötétség tud és élõ épp mindenrõl tud, néptõl gépekre állatokra, és mindegyikük azonnal megfordul és elkezd nézni hogy üsse meg Alan jegyét. Bármit irányítanak árnyékokként gyakorlatilag immunis golyókhoz általában vagy, de a fény sebezhetõvé teszi õket. Fényesít egy zseblámpát rajtuk, és tudod hallani, hogy a sötétség, ami a fényként sziszeg, forralja azt távol, megengedõ te hagyományos lõfegyverekkel végezni velük.Alan van határozottan outgun Ned a játék legnagyobb részén keresztül. Tudod kezelni magadat egy vagy két emberi ellenség ellen azáltal, hogy nyitó tûz elõtt fényesíted a zseblámpádat rajtuk, de ez nem sokkal az elõtt van, hogy az emberek megmutatnak kettõt és hármat egy idõnél vagy a sötétségkezdéseknél, amik mint építési berendezés elevenítenek meg dolgokat.Az E3 demó, amit nagyon összpontosítottak a küzdelmen, melyik több dühös küzdelmû volt túlélésért valami másnál. Egy pontról érni egy másikba azzal jár, hogy úgy kell vélni, hogy az utak mint lobogásfegyverek kapcsolnak be a fényeket vagy a megfontoltan használó tételeket; Alan Wake-ben, egy lobogásfegyverben, majdnem szeret egy gránátrakétaindító állványt miközben azonnal gyengít egy ellenségekbõl álló egész csoportot vagy megszökik a probléma elõl õ. Te nem vagy egy harci gép, bár, és az ellenfeleid közül sokkal éppen nem tudnak harcolni. Egy pontnál azdemó, Alan szembekerült egy sötétséggel-birtokolt nyúlj ki, amíg minden, ami neki volt, egy pisztoly és egy zseblámpa volt. Alan tud szintén kap és autókat vezet a Bright Falls terület körül, ami nagyon játszik a játék egy részébe, vannak küldetések és szintek. Amíg a demó nem összpontosított ezen, Alan Wake állítólag sok kutatással és vezetéssel fog járni, bár ez nem egy homokládajáték. Helyette azt szûken kitervelik és karakter-hajtott, de neked lesz más a választásod gofour-wheelingnek a terület körül ha te akar.feltehetõen a kutatás több oldalhoz hasonló dolgokkal fog megjutalmazni téged Alan kéziratából.Alan Wake egy hosszú idõeljövetel volt, de Remedy tudja, hogy hogyan lehet összerakni egy kielégítõ játékot. Az elért eredményük szilárd; õk a kevés fejlesztõ közül az egyik, akinek van egy bizonyított képessége, hogy csináljanak egy tervet,-hajtott játék kívül megtorpedózó maga a játékmenet. Ez Max Payne-nél egy nagyon különbözõ fajta játék, bár, magasabb karókkal és egy sokkal sebezhetõbb fõszereplõvel. Izgatott vagyok, hogy látom, hogy ez hogyan fordul ki.
Az Alan Wake címû játékban nem csak a kitûnõ sztori kap fõszerepet, hanem a lélegzetelállító grafika is. A Remedy Entertainment kapcsolatba lépett az Umbra Software céggel és licencelte az "Umbra" elnevezésû 3D renderelés optimalizáló technológiát, amely erõteljes teljesítmény növekedést eredményez PC, Xbox360 és PS3 platformokon. Drámaian növeli a frame rate számot, így biztosítva a kép tökéletes folyamatosságát.
"Örülünk, hogy együtt dolgozhattunk a Remedy-vel az Alan Wake-n" mondta el Marko Nurro, az Umbra Software igazgatója.
info: Cybergen
A videót amit linkeltem megnéztétek? Érdekes, Sam Lake mester jópár érdekes infót megoszt velünk.
"Nagyon úgy fest, hogy az Alan Wake elsõként X360-on fog megjelenni. Markus Maki fejlesztési vezetõ ugyan nagy PC játékos, de jelenleg teljes gõzerõvel az X360-as változaton dolgoznak, s csak a késõbbiekben kívánnak a PC változattal kapcsaolatban nyilatkozni - nyilatkozta a hivatalos fórumokon. Még közel egy év a megjelenésig." HW
Na ne!
E3 után sejthetõ volt hogy elõször 360ra jön, hiszen exnek mutatta be az MS.
"A Remedy azonban bizakodó, és hála a Umbra Software segítségének, viszonylag gyorsan haladnak. Olyannyira, hogy közölték, az Alan Wake 2010 tavaszán megjelenik - Xbox 360-ra. PC verzióról semmi hír."
már unom ezeket a pénzéhes cégeket basszus.mindent megvesznek fõleg ms.aztán kijön a játék valamelyik konzolos pedig ezért is jobb a konzol mert elõbb jön rá...