Még arra tudok gondolni, hogy nem voltál battlecruiseres vagy battleshipes küldetésen. Ugye nem elég lelõni, haza is kell hozni a cuccot belõle. Bár ennek kicsi valószínûségét látom, de hát mint esetleges okot azért felvetettem.
Közben megint egy érdekes megfigyelést tettem. Néha cirkálóknál elõfordul, hogy amint sikerül lelõnöm, rögtön megjelenik egy terror hely :-) Ezt többszöri betöltésre is tudja produkálni. Azt még érteném, hogy leesenek aztán idegességükben molesztálják a lakosságot, de hát van, amikor a bolygó másik felén alakul ki a terror...
Természetesen.Azt hiszem eddig csak csatacirkáló jött(battlecruiser-gondolom) ez akkor kissebb lenne a battleship-nél ezek szerint.Mind1 elértem 2010-et most már felkészülten fogom akkor õket várni.
A Mentéssel lehet vmi mert nekem is volt 1 hasonló...adott mentés többszöri betöltésre kilépett...reset...betölt és mûködik...érdekes hmmmm....hozzáteném azóta nem fordult elõ...
Ezt én is észrevettem... Sõt, azt is észrevettem, hogy nálam legalábbis, ha a leggyorsabb idõrõl visszaváltok órára (2. leggyorsabb) a bolygó-nézetben, olyankor nekem _mindig_ jön egy legnagyobb UFO (nálam épp B. Cruiser)
engem ami megszivatott a 3.09-ben az a heavy laser ammo bug. Emiatt tettem fel a legújabb bmant. ( 3.14 )
bman 3.14 + a magyarítás kompatibilis?
Attól tartok nem...
3.09-bwn mi a helyzet a heavy laserrel? Szoktam használni eddig nem tûnt fel hogy rossz...
:D Jónak jó csak ha egyet lõsz vele köv küldin üres.. és nagyon drága, illetve az 1 db mühelyem nem készítí el a köv lezuhant ufóra, így állandóan cserélgetnem kell ennek az embernek a komplett felszerelését, ergo ebbõl áll a játékom hogy istápolom a heavy lasert.. azaz állt. a 3.14 kijavította. nem nagyon kompatibilis. Azaz az XCOM-ot mindenképpen kikell kapcsolni mert az még a 3.09-ben sem lett magyarosítva.
Jó lenne azokat(új verzsönöket) is magyarosítani...:)
Én 4 mûhelyben gondolkodom. :) úgy gyorsan gyártják a tárakat.
:) Mibül jújány? Mibül ? Épp hogy kihozom a hónapot -500.000 körül :P
Nos, minden küldire, leszálló, lelõtt ufó, plusz terror, és alien base. ki kell menni. A behozott tárgyakat el lehet adni. Sok alien tipusút.(elég 1db) mghagyni mindenbõl ami kutatható.
Most 60 tudósom van és 40 szerszámkészítõ.
De gondolom késõbb új bázis alapításánál még növelni lehetaz arányokat.
Terror from deep hanuzlatú a dolog bman móddal külön jó mert egy csomó új fejlesztés van hozz.
Néha küldik végén kilép a windowsba. De ezt leszámítva, ha gyakran ment az ember kivédhetõ.
Isteni prog továbi módolás, magyarítással tovább fokozható a remekmû. Kellemes stratégiai darab.
hm nekem 20 tudósom van :) és 10 mérnök, lehet kicsi fejlesztgetésbe kezdek, de elõbb fejlesztett radart akarok épiteni a koloniákon :) állandóan halasztok, hátha lesz majd rá keret :P
Nekem per pillanat 40 tudósom van /50 volt, de sokalltam :-)/ és 120 mérnököm. Csak most kissé üresjáraton vagyok. 2009 elejére ki van kutatva már minden, amit ki lehet, már csak a battleshipekre várok. Küldire nem megyek, mert a következõ szintet elég nehezen érnék már el, pénz van, úgyhogy csak lõdözöm le az ufokat, azzal telnek a hónapok :-) Egyik bázisomra építettem mindegyik védelmi épületbõl, csak hogy kipróbáljam, milyen is az. De az istennek nem akarják azt támadni, mindig csak a fõbázist. Fene a pofájukat :-( Viszont észrevettem azt, hogy ha nem jövök ki a vadászokkal, mikor a bázis közelében van az ufo,hanem hagyom eltávolodni, akkor kisebb eséllyel támadják meg a bázist. Ja, mindez a sima patchelt játékkal /csak az a mod van fent, ami az idõegységeket tartalékolja lövéshez/.
A 120 mérnök sajna kelleni fog, fõleg az új szálító és vadász jármûvekhez....
2. bázisra majd megy még pár workshop.:) Ha lesz rá való...
(Eddig csak 1 bázisom van és pénz éppen kijön /hó.
Új bázishoz 1000.000 plusz kell. + épületekre rá +1.000.000 /hó
Fõbázis fentartási költésge 2.000.000+ /hó
Ufo:Extra II -t nem akarnak káészíteni a fejlesztõlk :))
Én egyetlen kis módosítást használok, amivel az ajtót ki lehet nyitni belépés nélkül. Annak a kódsorát illesztettem be a megfelelõ fileba. Illetve használtam, mert már egy ideje nem volt idõm játszani (hivatalos fordítás volt). De lassan tudom folytatni kedvenc ufóink lemészárlását. :)
Késõbbi bázis esetén sem lehet növelni ezeket.Workshoppokat és Laborokat csak a main baséra telepíthetsz.Nekem 150mérnököm és 60tudósom állomásozik itt.Nuku védelem persze, mert arra nemjut hely.
Advanced workshopot lehet majd bárhová építeni. A plusz létszámot hozzáadja a fõbázison lévõhöz, csak ott tudsz majd termelni.
Ajtónyitásra azt a trükköt szoktam használni, hogy rákattintok az ajtóra és miközben nyílik, jobb gombot nyomok, hogy megállon a katona. Bár ennél valóban sokkal egyszerûbb, ha azokat a sorokat beszúrja az ember ;-)
Úgy látszik, a készítõk a mostani eseményekbõl is merítenek kicsit. A fúziós reaktornál írják, hogy amióta a franciaországi Cadarache-ban lévõ felrobbant, nem igen kísérleteztek vele :-) Nem valami optimisták. Itt a cikk hozzá: http://www.sg.hu/cikkek/43973/indul_a_fuzios_eromu_epitese_franciaorszagban
Mik vannak, azt hittem, hogy csak kitalációt fordítok. :) A készítõk úgy látszik valamit már tudnak. Én utánanéznék az esetleges Al-kaidás kapcsolataiknak. ;)
de azért leírhatod, egy próbát megér, tesztelésképpen.. :)
marha 1szerü.. az alapja ugyanaz, mint a modolás, oszt fogod vmellik file-t, asszem a const.valami -ben van olyan, hogy hányszoros szorzóval lehessen eladni a kifejlesztett cuccokat, meg a küldikbe kapott cuccokat...jah meg olyan is van, hogy élien bázis legyalulásáért mennyi bónuszt kapsz.. a szorzókat átirod vagy 1000szeresre, letolsz 1 küldit, eladod a cuccokat és már nem lesznek pénzgondjaid
a magyarítást remélem G. ismét felkarolja és a HUN update meglesz...:)
visszaolvastam de így elég káosz :) szóval van egy orosz/angol verzióm a honlapról leszedtem az ehhez elérhetõ legújabb patch-t. magyarosítás nem kell, így is boldogulok. ez a bman mod, ez mi? honnan? ha fent van a patch akkor is kell/érdemes feltenni?
thx
A legfrissebb bman modot:
http://ufo-scene.com/download.php
innen érdemes tölteni. Nem kell, csak olyan sok minden pluszt rak bele, hogy teljesen kiszélesíti a stratégia opcióit.
Természetesen magyarítás nélkül is megy a dolog, de így sokkal jobb a hangulat, ha magyarul megy :)
a hivatalos patch után lehet feltenni...
Nekem a 3.14-es volt eddig, azt hittem már sokat nem fog fejlõdni a bman, ehez képest nagyon durva mennyi bugot javít még mindig.. ez kezd kicsit érdekes lenni.. ha ennyi bug van benne lassan felírom a készítõk nevét :D Ami érdekes lehet ez : Added a very small chance of finding one of the unique items after any successful tactical mission Szal ne lepõdjetek meg ha valami fura cuccot találtok missio végén :)
van ugye alapból a két elfogó gép. namost gyártottam hozzájuk lazer shildet, és levettem az alapból hozzájuk tartozó energy shildet (mindkettõrõl). az eladási listán így 4db energy shild lett eladható. akkor nekem is 2x2db laser shieldet kell gyártanom és feltennem?
ugyanez ez van a gépen lévõ alap cannon-al. gyártottam lézer cannont 1-1db-ot, de amikor levettem az alap cannon-t mindkét géprõl (ha jól emlékszem nem 4 hanem...) 6 db eladható cannon lett. azaz gépenként 3 volt fent!?
pls, mert ezt most nem vágom.
nyugalom a hosszú élet ritka! Az zavart meg hogy alapból van 1 tartalék pajzs és 2 gun és 2 rakéta
ha van Surgeonom, akkor le lehet zúzni az alapból kapott kórházat?
Találtam egy elírásból eredõ hibát az Ufo - Extraterrestrials fordításában, így javítottam és feltöltöttem a javított verziókat a GH-ra és a honlapomra is.
ha ugyanaz a linkje, mint a réginek, akkor nem gáz :)
ja és már kijött a 3.20 is, annyi ujdonság van hogy megint újra kell kezdjem... mutassa hogy ki az ellenfeled, mennyit sebzett, illetve te mennyit és mennyit expét nyertél.
sztem a magyarítást majd akkor kell hozzáigazítani, ha nem hetente jön ki új mod :P
bizony bizony! már most is a 3.20-ban csináltak valamit amivel könnyítik a játék más nyelvre való átírását.
Changes in v3.21 --------------------- - Fixed combat log crash
Changes in v3.20 --------------------- - Fixed combat bug that made tanks not work. - Fixed some bugs SyDaemon noticed in the CombatLog - Modified combat log to not display floating damage numbers if the victim is not visible to the player. - Fixed (hopefully) the problem with grenades not always giving you credit for the kill.
Changes in v3.19 --------------------- - Overhauled Settings screen. --- Now a little easier to add new settings --- Most of the settings names have been moved to ResourceBundle.dat to make it easier to translate into other languages --- Most settings now have a helpful description that displays when you put your mouse on the setting.
- Fixed Ship Exploit --- You used to be able to launch a fighter, have it take a shot. Then immediately land it then launch again and shoot again. You could repeat this many many times and end up with 100's of bullets on the screen at once and the UFO's could not fight back. --- Now you are unable to land your ship for a short period of time after taking a shot. Your ship will just circle the base until the time has passed and then they will land. The only people that will be affected by this are those that try to land immediately after shooting.
- Added Balanced Rifles and Pistols setting --- If activated, then the following changes are made: --- All Pistols receive a general bonus to their accuracy. This is not shown in the UFOPedia or Inventory screens but it is applied during combat and shown when you aim the pistols. --- All Pistols receive a bonus when aiming at something in short range. --- All Pistols receive a penalty when aiming at something in long range. --- All Rifles & Shotguns receive a penalty if you are holding something in your other hand (like a grenade or stimpack or something) --- All Rifles & Heavy Guns receive a penalty if you are aiming at something in short range. --- Shotguns receive a bonus if you are aiming at something in short range. --- Shotguns receive a penalty if you are aiming at something in long range. --- Guns that have fixed ranges, such as melee weapons and flamethrowers, are unaffected by this mod. --- The net effect of this: Pistols & shotguns are really good at short range but suck at long range. Rifles are really good at long range but not so good at short range. Pistols have less AP and have burst mode but do less damage. Shotguns do alot of damage but require more AP and do not have burst mode.
- Modified swarm reward so that if you find something that cannot be used from the inventory screen, you get a hint about how to use it. - Fixed bug in PerfMod that would not recalculate To Hit Probabilities if you kneel/stand while aiming your gun. - Fixed bug that would lockup game during aliens turn if a flying alien came into view while changing elevation.
- Installed SyDaemon's CombatLog Mod --- When activated, detailed information is shown in the combat log (the thing at the top right of the screen). --- Information includes the attacker, the weapon, the damage type, the damage amount, the victim, the experience gained. --- You can also enable the Show Damage setting to display little floating damage numbers over the victim and little Experience Point numbers over the attacker if they gained any experience. The setting only works if the combat log is enabled. You can have it only show damage, or damage and experience.
hehe :) nagy a kapdkodás.. http://ufo-scene.com/plugins/forum/forum_viewtopic.php?1576 a 3.20 download link a 3.21 re mutat avagy a 3.21 download linkjét tévesen 3.20 nak írták
Changes in v3.22 --------------------- - Finally fixed the grenade XP bug for good I hope - Fixed a few quircks in the combat log messages.
Nagy a kapkodás, de legalább dolgoznak.És alakul a dolog. Aztán, a fórumjukról az is kiderül, hogy a "mind control" dolgot már fejlesztik...és a többszintes bázis elvét is támogatják, de egyelõre azt nehéz kivitelezni, mivel jó pályaszerkesztõ nincs...
áh alakul a baromkodás. Fasznak csinál valaki olyasmit amihez nemért. Gondoltam nem teszem fel most már a legujabb peccset de sajnos kilép log fileos hibaüzivel. Egy dolgot kijavítanak de csinálnak 2 új hibát. Kezd uncsi lenni.
jah ezeket irták az új verzsönhöz, tán 3.23 a neve :P
--------------------- - Fixed bug preventing stun rods from working. - Fixed bug where shoot menu would not update if you switched hands while it was open - Fixed bug where F1-F4 keys would let you activate reserved buttons that were not valid - Fixed bug where activating a new reserve button would enable all buttons until you moved your mouse. - Fixed bug where combat log would sometimes think an X-COM Agent was hidden when you could see it.
Végülis a munka oroszlánrészét a Bman csávó végzi a töbiek csak ímmel-ámmal besegítenek, õk annyira már nem értenek hozzá.
Tehát 1 embernek köszönhejük a módot, zért halad lassan és nyögvenyelõsen....
azt is nehéz megemészteni hogy faszául felfedezek egy ellenséget, háttal áll, okosan a legmesszebb lévõ emberemmel lövöm elõszõr hátha tartalékolt AP-ét és visszalõ, és igen visszalõ fordulásból úgy hogy a képernyõ 4x scrolloz mire a golyó célt ér olyan messze vagyok és telibe talál :P
túl sok ilyen van... ez fõleg a vége fele jó, mikor 3szor találod el az élient és utána lõ vissza.. poén az, mikor meglövöd, visszalõ, majd mindketten holtan rogytok össze..
Na meg az amikor 3-4x eltalálod és még mindig él az alien...
tegnap már nemjátszottam vele tovább mert 4 db aim 83%-ból egyse találta el az ellenfelet, viszont 2 faszául mellément hogy eltalálta a tankomat, felisrobbant. Ma reggel, tiszta fejjel,mindent elfelejtve játszanák, játszok, erre 4 emberem lát rá egy szerencsétlen viponra, mindenkinek megvan az összes hpja, senki nem lõ 75%-nál kevesebb esélyel, erre nem birom kinyirni.. köv fordulóban elsõ lövés a tankomra ( ugyanis mindig ezt a szerencsétlen pléhdobozt küldöm elõre ), és érdekes hogy valamikor kb 15 plazma lövést is kibir, most az elsõ lövésre felrobbant.... ennyi elég is volt mára.
Legutóbb 3.23 olyan "fejlesztést" adott közzé Bman amiben NEM MÛKÖDIK az elsõsegélycsomag, és lövésénl lefagyott... úgyogy kiadta a 3.24-et... 24 óra telt el....
Changes in v3.24 --------------------- - Fixed bug preventing Medkits and Stimpacks from working - Fixed bug (hopefully) that causes game to crash during AI turn about direction_3 not found or some such. - Added Autosave During Combat setting to allow you to tell the game to autosave every N turns during combat (helpful to save your progress in case some nasty bug crashes the game). Too bad I didn't think of this about 100 versions ago.
- Added curb's Smaller Ship Buttons Mod ---- Decreases the size of the CAF ship buttons on the right side of the geoscape screen to allow you to have more ships on the screen at the same time and still be able to control them all.
akkor a bman mod ahogy telik az idõ úgy lesz egyre szarabb :DD
nincs magyarosítva nálam a gém, és így nem vágom az épület leírásánál hogyha van surgeon épületem, akkor el lehet adni az alapból kapott kórházat?
Szerintem a legegyszerûbb, ha kipróbálod. Küldi elõtt elmented, lebontod az épületet, elmész küldire, bedobsz egy gránátot a tömegbe , aztán uzsgyi haza. Kipróbálnám én is, de én már végigjátszottam.
:) ma reggel is 1 órával munkába menet elõtt lenyomtam pár küldit, nem történt nagy hülyeség. Délben gondoltam játszok picit, hát nem kellett volna. Mekkora a valószínüsége annak hogy 65%-os sorozat lövésbõl kettõ talál a saját emberembe?? be is jött a 65% csak épp a sajátemberembe, akiben 5db kritikus sérülést okozott..
Changes in v3.25 --------------------- - Fixed missing names/descriptions of autosave tactical setting - Fixed rare object null error when starting a tactical mission
Changes in v3.24 --------------------- - Fixed bug preventing Medkits and Stimpacks from working - Fixed bug (hopefully) that causes game to crash during AI turn about direction_3 not found or some such. - Added Autosave During Combat setting to allow you to tell the game to autosave every N turns during combat (helpful to save your progress in case some nasty bug crashes the game). Too bad I didn't think of this about 100 versions ago.
- Added curb's Smaller Ship Buttons Mod ---- Decreases the size of the CAF ship buttons on the right side of the geoscape screen to allow you to have more ships on the screen at the same time and still be able to control them all.