jah, és akkor még a 20millio cheatert még nem is emlitetted aminek a száma kb csak cs-vel vetekedhetett már... :/ tény hogy eleinte nekem is bejött de aztán lezüllöt az egész, félig meddig a társaság miatt félig meddig meg mert az újdonság varázsa elmult és mindneki nekiált scriptezni, exploitozni, emg cheatelni me méne... :/
Anno, még mikor újdonság volt az ET, nagyon szerettem, jó volt játszani, a társaság is elég jó volt szvsz. Aztán elnéztem másfele, és mikor visszajöttem 1, vagy talán 1.5 év múlva, szét volt már moddolva a legtöbb server, tele voltak összehányt, elnagyolt custom mapekkel, és valami órási kulimász lett az egészbõl...
szvsz csak örülni lehet ha et-sek nem ezt fogják preferálni merrt ami azt a gamet is megölte (a tul sok arcade cuccon kivül) a társaság volt... :/ remélem itt azért jobban elhuznak a normálisabb dolgok felé mint ami ott volt...
na én is hozzászólok, ha már az ET is volt téma.. szóval az ET szerintem is az egyik legjobb multi fps játék (még ma is)... amig csak public-olsz, addig tényleg csak a szokásos megyek, lövök, meghalok.. ez ezzel a játékkal is igy lesz.. viszont ha warozol is, akkor már kell az eszedet/eszeteket is használni, nem elég az aim :) Publicon soha nem fogod azt érezni... A legtöbb ET-s viszont nem ezt várja, -nem ez az ET folytatása- hanem az RTCW2-õt. (azért kell a II VH feeling:))
Szvsz ami az ET-bõl már jól ismert, az itt is beválhat.:)
Meglátjuk.^^
Én csak egy online játékra szeretném fordítani a kevés szabadidõmet, pont ezért is nézek alaposan körbe, az ET-rõl sok infó még nincs, annak ellenére hogy ingame videó már van...
remélem "lopkodnak" vmit a bf-bõl,ha már csapatmunkáról van szó kisiskolás nyafogós pistikék sajnos elkerülhetetlenek
:D Legyen hangulatos, legyen balanszírozott, legyen jól skálázható motor és netkód, legyen csapatmunka és feladat orientáltság, ne legyenek kisiskolás nyafogós pistikék és okés is lesz minden.^^
Ha elképzelem, hogy mondjuk lehetne egy II. világháborús mód is belõle, ami visszatér a gyökerekhez, de az új alapokon..:) Tudom, sokakaknak már telivan a hócipõje a II. vh-val, de...
Nekem tetszik!
Össze fog itt jönni az 500+ hsz, minél közelebb érünk a kiadáshoz, ha meg már több infó, kép videó lesz, akkor lehet több logó koncepció is.
csináltam bannert,mert nem birom elviselni,h nincs.pedig aszem megérdemli a játék.eddig:D remélem elnyeri teccésetek.
Csak két dolgot kerüljenek el: - a lebutulást (sajnos egyre több fps-ben látható, hogy a tizenévesek számára készül és nem igényel agyi tevékenységet a játék)* -a kapkodást (ez is trend)**
*ennek szerencsére ellent mond a feladat orientált játékmód. **az ingame videók (human, strogg tutorial és a 37 perces bemutató) ugyan egy pályát mutattak be, de nagy csúfság ezekben nem volt, mondjuk azt nem vágom, hogy a jármûveket kézifegyverrel gyorsan "be lehetett sebezni".
Én személy szerint várom a következõ híreket, videókat, képeket, a sci-fi nem a szívügyem, de talán itt az ideje, hogy a normandiai romos falukat és a keleti frontot magam mögött hagyjam.:D
énis igy látom, ezt meg a cheatereket elhagynák nem lenne gond, amugy a többi 5let et-ben elég jó volt, a fejlõdés, a tényleg komoly külömbségek kasztok között, feladatok stb, ezt mgé megbolonditanák hosszútávú fejlõdéssel is valahogy 8ala bf), kellõ számu mappal és feladattal és tuti siker lenne szvsz :), jah emg eprsze valami komolyabb jármûkezeléssel :)
Én játszottam az ET-vel és az ingame ranglépés szerintem sokkal jobb ötlet volt mint az amit most a BF2 használ, jobban is élveztem a játékot. Szóval nekem annó tetszett az ET, jók voltak a kasztok, a pályák, a fegyverek és a rangok utáni képességek.
de õk is tehetnek mert a game adottságai a pár jó 5leten kivül totál arcadeosak voltak... :) én meg nagyon rmeélem hogy az új megtartja a jó elemeket et-bõl de felhagy az arcadeos hülyeségeivel :)
nekem pont ez a baj vele hogy rnegeteg jó 5léet, fejlõdés, kasztok, stb stb, de maga a játék mégis le van alacsonyitva megyek lövök fraggelek tipussá..., még akkor is ha nem csak puskával fragelsz hanem jelzõfüstel... :PPP ezért is várom a köv részt hátha fejlõdik valamit, mert maga akoncepció iszonyúan bejövõs, csak éppen valahogy mégis sikerült lealacsonyitani annyira hogy only agyatlan barmok játszák egy idõ után mert semmirõl nem szólt az egész csak a rohanásról és fejes osztogatásról... (azt meg már nem is melitem hogy cs után én itt tapasztatlam a elgtöbb csitert... :P)
szóval nem aztmondom hogy rossz, tényleg sok jó 5letet hozott de a végeredményt azért sikerült mégis elszarni :( énis nyomtam annó egy ideig de aztán elegem lett az ultraarcade faszságaiból :(
Erre mondtam hogy az egyik ... Nekem a BF-ek mellett õ az igazi sztár ... a többi sima megyek-lövök-freggelek-meghalok nem jött be ... haverokkal Lanon ökörködni jó a CS meg a Kvék meg ezek, de nekem személy szerint nem jöttek be ennyire ...
Viszont az ET egy rakás helyen lett Év Multija, (Jó nem ma :) ) szóval nem olyan rossz az :)
Kétség nem fér hozzá, ha nem lett volna annyi paraszt anno, akkor még mindig azzal jáccanék :) De játékmenetre az egyik legfaszább ... kénytelenek együttmûködni az emberek hogy meglegyen az objective ... és ez benne a tuti :)
"Wolfenstein Enemy Territory a világ legjobb multi fpse"
csáó!Engem csak az zavar hogy mindenki a Quake 4-gyel hasonlítja össze és minden csak a Quake-rõl szól.Én szeretem a quaket de a Wolfenstein Enemy Territory a világ legjobb multi fpse.Szóval szerintem nem csak a Quake miatt lesz jó a játék.Egyébként már nagyon várom.
37 perces múvi formájában mi is részvevõi lehetünk a bemutatónak. Szó esik a mérnökök extráiról, a fizikáról, a megatextura eljárásról, az animációs trükkökrõl és még sok más finomságról.
ET: Quake Wars - március végén vagy késõbb? [2006. augusztus 04. @ 09:38 - Berkenye]
Szintén azActivison pénzügyi jelentés során hangzott el az a kijelentés, mely szerint az Enemy Territory: Quake Wars megjelenése elméletileg 2007. március végéig csúszhat - vagy tovább.
A 2007-es üzleti év március 31-én zárul, a Quake Wars megjelenése jelenleg az ekkor záruló háromhónapos idõszakra lett becélozva. A vezetõk azonban felhívták a figyelmet, hogy a végleges dátumot az id Software határozza meg, annak ellenére, hogy a játékot gyakorlatilag a Splash Damage fejleszti - az id csak felügyel.
Hát, ha mindent eltolnak 2007 elejére, akkor egyszerre fogom tolni a QW-t, az UT2007-et, meg a Crysis-t
Plusz még ott van ugye a Huxley MMOFPS is, ami megint faszányos lesz az UT 3.0 társaságában:)
Én ugyanezt a Pc Guruban olvastam, de ott azt is írták, hogy nem lesznek vízi jármûvek, viszont egy képen meg a GDI katonák egy motorcsónakból szállnak ki...
ET: Quake Wars - Csak 2007-ben! [2006. július 11. @ 09:05 - Berkenye]
Az Activision sajnálattal közölte, hogy az eredetileg idén év végére várt Enemy Territory: Quake Wars csak valamikor 2007-ben jelenik meg. Stratégikus játékmenet, éjjeli és nappali küldetések, erõs fegyverek, nagyszerû járgányok, óriási háború - ezekre kell várnunk egy kicsit tovább. Pontos idõpontot nem kaptunk, csak annyit mondtak, hogy "majd amikor elkészül".
info: Gamestar
"éjjeli és nappali küldetések" hm .bárcsak single is lenne benne ,de nincs :(
"Desecrator HoverTank Long, low, heavily armed and heavily armored, the Desecrator is a floating nightmare on land, resembling a loathsome, segmented insect-turned-weapon. Mounting a devastating rail cannon in its turret and a heavy lacerator in its hull, the Desecrator can also hunker down in siege mode, sacrificing mobility for increased firepower. While the Desecrator can be operated by a single player, maximum effectiveness requires both a pilot and gunner."
"Gyalázó légtank: A Gyalázó egy erõs páncélzattal rendelkezõ jármû, mely fegyvereinek köszönhetõen maga a lebegõ rémálom. Mozgását feláldozva pedig tovább képes növelni tûzerejét."
Inkább maradok a külföldi oldalaknál ha a hírek érdekelnek és nem fogok "inkább örülni" annak amit a gamestar hírnek nevez