jjja meg nyomhatnátok képeket a rombolható tereptárgyakról is meg a kilõttkerekû járgányokró meg a viselkedésükrõl ha egyáltalán van benne ilyen
az ilyen beta tesztek az esetek 90%-ában nem arról szólnak, hogy több oldalnyi szépen struktúrált világmegváltó gondolatok sorozatának leírására pazarolod az energiád, hanem hogy játszol, amennyit csak tudsz, a többire meg magasról...
egy szinten ertheto, de ahogy Atwe eldobta az accountjat, fel ora alatt nem lehet korrekt velemenyt alkotni egy jatekrol max azt, hogy elso blikkre nem tetszett. Na mindegy hatha van koztuk egy grafoman is es hasznos infokat is kozol velunk.
Szerintem jó kis game lesz. Nekem a sokak által kritizált Quake 4 is bejött.
Jók a képek!
Azért vmi jó lenne máár a bf2 helyett,de ha ez sem az...
Szerintem is jó game lessz , ne a kocka Atwe véleményére adjatok mert õ még 70 évesen is a Karkandon a hotel és a squer között /bf2/ fog szaladgálni , majd akkor elhiszem ,hogy szar ha kipróbáltam ,játszottam vele legalább 3-4 napot , akkor majd véleményt alkotok , 10 perc játék után azért nem kéne leoltani egy játékot sem .Várjuk meg majd az eredetit , és majd meglátjuk.
Nekem elsõ ránézésre szimpi volt a játék. Sajna a gépemen nem megy rendesen full low-on. (2,6 celeron 64bit, 1GB ram, GeForce 6600, SATA) Egy biztos ennél erõsebb gép kell hozzá ha játszani akar vele az ember! :D
aham szóval akkor az enyimen sem menne egy ilyen kaliberû fps de ha vennél bele egy 7600gt-t menne vele akadás mentesen mert ha nem muszáj én sem veszek majd új vasat max kibaszom a kukába a 9600-ot ZSAN neked meg annyit hogy nekem a 2142-bõl elég volt fél óra hogy rá jöjjek nem kell mert szar
Hát a 2142 tényleg felejtõs lett , bár jó pár hetet végigjátszottunk vele , szép volt jó volt csak épp nem az amire vártunk ,most remélem a QW -nál nem ugyanez lessz a helyzet.Bár nem EA fejlesztés úgyhogy ebben bízhatunk.
Vista alatt mondom :) Vista alatt 7900GT és 3800+ X2@2500 nem volt elég neki a 1024x768 low-hoz :)
Ejjj az nem semmi :S XP-n mennyivel jobb a helyzet? Nagyon remélem h a vista miatt van csak és fogok én 7600GT-vel is QW-zni :) Ha tényleg olyan gépigénye lesz csak mint egy Q4-nek akkor fogok. Kicsit lehet nagyobb is csak de kétszer akkora legyen :)
Nnnna tesztelgetem XP alatt is ... azért itt jobb a helyzet :) Jelenleg 1280x1024 mediumon futunk és szépen megy ... majd lehet megpróbálom highon AA-val is ...
minek feltenni azt a vistát ha úgyis minden szarabbul megy vele
Azért mert most hogy visszatettem az XP-t, rádöbbentem mekkora egy rakás foshalom is ez :(
1 dolog megy vele jobban, az az ET QW, a többi dolog amit használtam mind oké volt ... arról nem is beszéle hogy tegnap XP telepítés után 17 random restartom volt ... Minden driver WHQL, eredeti szûz XP és nem ma kezdtem az ipart, hogy ezt is elbasszam ... elõtte a Vista a rakás béta driverekkel lényegsen stabilabb volt ... most kb 20 másodper mig bebootol a gép, utánna még 2 perc, mig használni tudom, mert valami okból az XP nem szereti a Nvidia hálókártyát és ennyi idõ mig megtalálja ... pl ...
Én is szerettem az XP-t, a hibáival együtt ... A hálóhártyás baszogást az elmúlt 2 évben x telepités alkalmával talán 2-szer sikerült megoldani ...
A Vista oprencer szinten gyorsabb az Aero-val együtt mint az XP ... viszont rengeteg olyan apróság volt amit jobban szerettem benne ...
Most megpróbálom valahogy ezeket megoldani XP alatt is, ha sikerül akkor marad ... mert elõbb utóbb a Vistas driverek is jók lesznek, megoldódnak a játékgondok (Bár most évekre saccolom ezt az idõt ...) és akkor mehet vissza a Vista ...
Nekem is elég sokáig bírta anno az XP 1 telepitéssel, de amik gondok voltak azok telepítéstõl kezdve fenn álltak ...
Én nem szeretem egyik windózt sem. Még a 98 SE annyira nem volt rossz :) Csakhátugye ez van, ezt kell szeretni...
nekem a gépigény megvan hozzá már csak a játék kell ;) 8800gts van 2 magos intel core 2 duo E6400-as 2 giga ram és hamarosam 3-om lesz :D
XP alatt elég :) Hivatalos fórum szerint nem csak az én gépem kevés Vista alatt ... hanem mindenkié :)
De XP alatt tényleg szépen fut, ráadásul csak gyorsabb lesz :)
Mindenesetre lehetne rólla szépeket és csúnyákat is mondani, de nem akarom elkiabálni, fõleg addig nem mig kicsit többet nem nyomom ... meg nemtom miket szabad miket nem, csak átfutottam az EULA-t :) Gyanitom kussolni kellene :)
A lényeg: nem kell temetni ... az új BF-et a mostani béta keresztbe lenyeli , szóval a full nem kérdés, hogy lemossa a pályáról ... bár a statpadderek maradhatnak majd a BF-nél (hálistennek ...) mert itt bizony megmaradt az XP reset
nem mindegy neked ,hogy arabul kiabálják ,hogy kumbula kumbula , vagy szörnyül ,hogy grrrhhhh krrffff , lényeg ,hogy 2 lábuk van meg van fejük a headshoot-hoz
Aki ismeri az eredeti Wolfeinstein: Enemy Territory-t az tuggya ...
Ez nem lõjéfoglajjá tipusú játék, hanem misszió alapú ... kaszttól és oldaltól függõen különbözõ feladatokat kell teljesiteni, hogy a csapat nyerjen ... W:ET-ben pl volt egy pálya ahol amcsik egy tankkal indultak ... feladat: eljutni a pálya másik végén lévõ erõdbe és ott felrobbantani egy pár tartályt ... ehhez át kellet jutni egy hidon, kapukon, stb ... a németeknek pedig meg kellett akadályozni ... hidat robbantani, stb ... ha felrtobbant, amcsinak újjá kellett épiteni, stb ... Minden ilyen feladatért XP járt, ami egy bizonyos szint után + elõnyökhöz juttat ... pl: engiként gyorsabb repair, új fegyver, stb ...
Na ET:QW-ben pl ilyen feladat lehet egy lerobbant jármû javitása, felhúzni egy tornyot, stb ...
Viszont minden x pálya lejárta után (A pályák kampányokba vannak rendezve ... általában egy ilyen kampány lejárta után van reset ...) ez az XP mennyiség lenullázódik ... ez az xp reset ...
Szóval a játékmenet hasonló lesz mint a sima W:ET-ben, ezzel gondolom semmiféle infót nem szivárogtatok ki :)
@schrank: Ez a játék nem a BF2 ellen vagy helyett készül ... teljesen más ... ha ez a game most nem Quake alapú lenne hanem jelenkori modern warfare ... akkor nem tudom mi lenne :)
Viszont a harc az nekem nagyon kvék :( Az annyira nem teccik ...
Thx az infót , ezt tényleg nem tudtam , ettõl függetlenül , ha jó a játékmenet és vannak taktikai lehetõségek , és a realizmustól sem rugaszkodnak el túlságosan akkor nekem tetszeni fog.
hát nem tom ,nemhiszem hogy sokan átállnának BF-rõl erre ,max 1hónap funolás lesz mint a 2142.
Nem összehasonlítható a BF-el ...
Anno mikor W:ET-ztem, és meglett az új gépem amin futott már a BF1942 is rendesen, nekem meg az nem jött be annyira ... a Vietnam volt ami kicsit megfogott, csak sajnos azért volt rengeteg óriási hibája is a W:ET-nek, ami miatt gyorsan megutáltam ... volt egy olyan populációs robbanás mint BF2 esetén ... meg ott az állandó arti volt olyan mint itt a bunny meg a kopterlámák ... szóval adott egy olyan lökést hogy keressek mást ...
Jelenleg szvsz a Fireteam-eken lehetne picsit javítani + a harcon, hogy ne legyen olyan qrva qvékes mert utálom :) De taktika és ötletszinten ehhez képest sehol sincs az új BF ... ráadásul pont olyan game, hogy ha nincs minimális csapatjáték akkor egy qrva esélytelen quake meccsé degradálja az egészet, mert hiába van A csapatnak 2434527895424253 killje, B-nek meg 2, ha B csinálja meg a mission-öket, akkor Õ nyer ...
Ha mindenki Medik akkor is bukta van ... kell Engi, kell specops, kell szoldzsör ... mindenkire szükség van a pálya teljesitésére ... és érdemes csinálni a missionöket, mert kapod értük az XP-ket ...
Szóval nem lesz ez olyan szar :)
És ne felejtsétek el ... W:ET-t is a mai napig játsszák ... egy ilyen ufósos játéknak meg jelenleg nem nagyon van multiban ellenfele ... (Nállam a BF2142 jelentette a BF halálát ...)
új bf , két éves b+ amúgy a rombolhatóságokról írogathatnál részletesen úgy a terepkörnyezetben mint a jármûvekben esett károk következménye és látványa stb
Ami engem érdekel(t) az az, hogy a bf-hez hasonlóan kijelzi az ellenfelet is? A korábban linkelt béta screenshotokon volt valami hasonló és ez nekem nem összeegyeztethetõ a realisztikus témázással...
Ez most elég kemény kérdés ... jelenleg a Specops által lerakható radar hatósugatában lévõ enemyt jelzi, de a többit asszem nem a radar ...
A játékban pedig jelenleg egy piros háromszög van az enemy feje felett, de úgy vettem észre nem mindig láccik, tehát valami feltétele van ... pl: volt már rá példa hog megláttam az enemy-t, de nem volt ott a jelzés ...
Meg olyan is hogy onnan vettem észre ... asszem qrva közel kell lennie hozzá valakinek hogy megjelensen ... nemtom pontosan ...
De a hivatalos fórumon is megy errõl a vita, hogy kell vagy nem ...
Realisztikus????? Ufósjátéknál milyen realisztikára gondoltok????
@Schrank, megnézem a jármûveket neked ... elég jól lehet velük menni, szóval nem papír BF tankok vannak ... ami a legszebb, hogy az AT-k ha sikerül 1 lövésbõl leszedik a repülõ cuccokat :)
re Dummy: kösz az infót, igen, nehéz a realisztikáról beszélni, de szerintem érthetõ a kérdés meg az utalás. (realisztika: lásd lejebb)
re KL: is-is. A játszhatóság - hangulat - realisztika* egyensúlya az ami jó élményt ad. *= és itt számos dologra lehet gondolni amit te is mondtál például. Vagy ha más nem, legalább legyen megmagyarázva mi miért van. Mondjuk például mondják azt hogy a taktikai sisak hudján látható a célobjektum vagy ezért van miniradar, de a bf-ben sem szimpatikus hogy kiírogatja a neveket.:)
Nos, az EULA szerint semmit nem adhatok ki (Bár szvsz még ezért is picsán lehetnék rugva ...) , de volt régebben vagy itt vagy a BF topikban zippelve egy rakás screenshot ... azon látható hogyan van megoldva ...
Ha el van bújva az enemy, akkor nem látod meg, csak ha valaki spottolja vagy elég közel megy hozzá, tehát lehet rejtõzködni ...
És Schrank ... igen, ki lehet lõni a kerekét mindennek, de nem tart sokáig megjavítani ...
de nem robban fel csak egyszerüen megszûnik mobilnak lenni azt hittem hogy legalább változik a leszorító erõ vagy nõ a holtjátéka a kormánynak stb. ... vagy az egy más játék
Asszem feldobom a ötletládába, hogy mi lenne akkor ha megpróbálnák realiszikusan modellezni, hogyan is változik meg egy kilõtt kerekû jármû mozgása ...
én azt hittem ez egyértelmû lásd crysis video ahol a kilõtt keréktõl megpördül a dzsipp
és néha beragadhatna váltó is ,meg a hütöviz is felforhatna ,aztán ugye ott van a lengéscsillapitó ,ami ien terepen ekkora zuzás mellett hamar tönkremehet és még sok más
te honnét tudol ilyeneket még kocsid se nem van a dzsótata futárkodik neked rendszeresen
nnna mi a ...szom van má ezze a szarral lesz belõle valami vagy mi van ?
Quake Wars: Megjelenés
Sogun, 08:22 - PC X360 PS3 - Játék: Multiplayer
(Shacknews) Az Activision asztalra tette jelentését a 2007-es üzleti évrõl. Listázza benne a Splash Damage fejlesztõcsapat Enemy Territory: Quake Wars címû multiplayer játékát 2008-as második negyedévi pénzügyi idõszakra. Az Shacknews elemzõ Szõrmadarai ebbõl arra következtetnek - ismerve az Activision biznisz naptárját -, hogy ezévi megjelenésre számíthatunk, még pedig július - szeptember magasságában. A Szent Megváltó Topimaci Röffentõ Malacka papjai már összegyûltek egy hosszas imára, hogy az elõrejelzés valóra váljon. A John Carmack megatexture technológiáját használó Quake Wars hatalmas robbanásnak ígérkezik, az extrém profi dizájnnak köszönhetõen. Thx, Replay!