Aki ismeri az eredeti Wolfeinstein: Enemy Territory-t az tuggya ...
Ez nem lõjéfoglajjá tipusú játék, hanem misszió alapú ... kaszttól és oldaltól függõen különbözõ feladatokat kell teljesiteni, hogy a csapat nyerjen ... W:ET-ben pl volt egy pálya ahol amcsik egy tankkal indultak ... feladat: eljutni a pálya másik végén lévõ erõdbe és ott felrobbantani egy pár tartályt ... ehhez át kellet jutni egy hidon, kapukon, stb ... a németeknek pedig meg kellett akadályozni ... hidat robbantani, stb ... ha felrtobbant, amcsinak újjá kellett épiteni, stb ... Minden ilyen feladatért XP járt, ami egy bizonyos szint után + elõnyökhöz juttat ... pl: engiként gyorsabb repair, új fegyver, stb ...
Na ET:QW-ben pl ilyen feladat lehet egy lerobbant jármû javitása, felhúzni egy tornyot, stb ...
Viszont minden x pálya lejárta után (A pályák kampányokba vannak rendezve ... általában egy ilyen kampány lejárta után van reset ...) ez az XP mennyiség lenullázódik ... ez az xp reset ...
Szóval a játékmenet hasonló lesz mint a sima W:ET-ben, ezzel gondolom semmiféle infót nem szivárogtatok ki :)
@schrank: Ez a játék nem a BF2 ellen vagy helyett készül ... teljesen más ... ha ez a game most nem Quake alapú lenne hanem jelenkori modern warfare ... akkor nem tudom mi lenne :)
Viszont a harc az nekem nagyon kvék :( Az annyira nem teccik ...