A TGI és a Szonda kutatásaiból is kiderül, hogy a fiatal internetezõk meglehetõsen kritikusak a reklámokkal szemben, a hagyományos médiumokon nem könnyû õket hirdetési üzenetekkel elérni.
Ez azt jelenti, hogy õket nem butították még el, és mivel nem néznek tv-t, így nem is tudják? Hö Lehet, hogy a bulvár miatt kell majd egyébként újra megtanulni olvasni a sorok között (ha lenne mit).
6-os:Igy igaz,azért mozgóképben még szegényes a net.
Mondjuk nem árt, ha a híranyaghoz tapad némi mozgóképes infó. Ez a neten még elég szegényes.
Hegyikecske:Azért van választék a neten,nem csak pornóból,és bomba elkészitésének receptjébõl áll a net!Csak tudni kell keresni.
Hmm lool arról nem szól a cikk h akik "másképp használják a netet" mit használnak benne másképp de az internet legalább 70%a pornóból áll, szal el tom képzelni a választékot =) Amugy meg ari az a csja aképen, láccik h most használ elõször gépet.:D
az a baj, hogy sokan már nem is olvasnak...
A Tv-ben felesleges hiradót nézni mert a neten már hamarabb fent van!
Ez,tény fõleg a tv nézési szokásokat!Aki otthon netezik,ritkábban nézz tv-t.Már pedig akkor az internet a Televizió konkurense lehet majd valamikor.