Hát velem aztán biztos nem, 1,6 16v 101 csikós Opel Vectra B Caravan, köszönő viszonyban sincs a versenyzéssel meg a gyorsulással, igaz az oldalsó díszlécbe bele van vésve, hogy "Sport" de azt az autó nem tudja...:P
Én a Soroksári úton láttam 2-3 éve hogy egy Mustang meg valami sufniban tuningolt Swift keveredett egymás mellé egy lámpánál, az utóbbi pörgette a motort mint valami barom azt a zöldnél csikorgó kerékkel elrajtolt. Az ipse a Mustang-al meg rá se szart, tök normálisan elindult a forgalommal. A gyökerek befeszülnek ha látnak valami komolyabb vasat, megindul bennük az ösztönszellem és azt hiszik vetélytársra találtak.
De akkor mi van ha, nem is akarlak lehagyni, vagy versenyezni? Csak szerintem gyerekes megnyilvánulás ez? Én normálisan közlekedek, nem érdekel, hogy te ott kinyomod a szemét az autódnak és közben azt mondod de béna. Nagy rutin kell egy lámpától lámpáig tartó gyorsuláshoz...na mind egy, látom nem csak egy ember űzi ezt a "sportot".
Most én is írhatnám hogy nálam jóval erősebb autókat hagyok le mert balfaszok, egyszerűen bénák, nem mernek menni stb.. Tisztában vagyok vele hogy az autójuk jobb mint az enyém és hogy nem vesenyeznek.. de akkor is jót röhögök hogy hiába a jó autó ha nincs rutin vagy be vannak szarva... De van az a mondás ne kocsit nézd hanem a sofőrt.. ;)
Igazából pont leszarom az ilyen hülyéket. Akinek annyi esze nincs,hogy ne kezdjen ki egy nála 3x erősebb autóval. Amíg ő erőlködött én fél gázon lehagytam....
Tudod a hit sokat segít s nem csak ebben. :D Meg valójában fürge az 1.3-as Stift,mivel könnyű,de hosszabb távon elvérzik,inkább csak indulásnál ugrik előre. Mikor az MV6-al járkáltam pár napig,nem egyszer próbálkozott be velem Suzukis,indulásnál elől volt,aztán persze elvertem mint a büdös szart....
Erről eszembe jutott, hogy 2 hete szombat éjjel melóból hazafelé a pályán belekeveredtem egy spontán gyorsulgatásba, és tök feelinges volt.. Egy E90, egy E46, én (E46), meg valami csávó egy TDI skodával (:DD!). Kb 25km-en keresztül ment a 40-ről 200, repeat.. :DDD Mondjuk mikor először rájuk estem 160-al, úgy hogy kb 60al mentek egymás mellett még nem volt őszinte a mosolyom..
Ismerősöm lehet hasonló hitvalláson, 1,3 Suzuki-val ő nyomja le az embereket, azt állította, hogy Focus RS-t is legyorsulta, a fickó csak nézte, de nem bírta elkapni. Na és ekkor kérdeztem rá, hogy nem lehet, hogy a Focus-os nem is tudta, hogy verseny van? Amúgy egy teljesen alap Suzukival tolja, egyetlen tuningot a Monsteres matrica nyújtja, ami nem tudom hány lóerő pluszt jelent de ezek szerint az enyémre se ártana vagy 4-5.
Egy ezüst 98-ast használtunk tavalyig ami patika állapotú volt TT kerekekkel. Ha lemostam full nem mondták meg,hogy 16 éves.Hibátlanul kiszolgált 8 évig.Bejártuk vele fél európát. Fiataloknak,első autónak még mindig jobb mint valami fapados olasz vagy francia fos.
Az "igényes tuning ott kezdődik, hogy vettél egy fél millás felniszettet (minimum), és az autón minden makulátlan. Ha ez pipa, akkor van értelme minden mással foglalkozni. Kivéve, ha esetleg egy másik iskolát követsz, ahol ezek a dolgok annyira nem fontosak.. :D
Ez - nekem átlagembernek - olyan, mintha egy teljesen széria autón lenne egy garnitúra nagyobb kerék, oszt' jóvan. Tényleg ez lenne az "igényes tuning"???
Meg a toldat fent, a kicsit csinibb hátsó lökös.. :) Lehet, hogy a küszöb sem gyári..