Én sok autón láttam már, és nem csak a BMWken tűnt odavalónak. Ami azt illeti, ezen az NSX-en se mondanám, hogy csúnya, verjük le róla kapásból. Én még visszapillantó tükör nélkül is el tudnám képzelni (pl.: icipici kamerákkal helyettesítve).
Nem sajnálják a gépeket, az RX-8-as arc kanyarvételei kegyetlenül ütnek...és azok a közelharcok...ebben a 6 percben több akció volt, mint egy egész F1-es szezonban az utóbbi években...
Az a felni csak annyit tud, hogy van rajta egy bugatti logó, amúgy konkrétan olyan ocsmány, mintha egy influenzás ló beletüsszentett volna egy tál fosba.
Bentley felni egy Passat-on...OMFG. Oké hogy egy konszern, így még akár OEM+ felfogást is oda lehet ferdíteni, de akkor is számomra kegyetlenül idegen rá... :D
Németben ebédeltünk parkolóban jött be egy E merci a parkolóban tetőcsomagtartó teli 4 fő stb ült a hátulja szépen és pont előttünk tört ki a jobb hátsó kereke ugyan így nézett ki :D szerencséje volt, hogy nem a pályán...
Az egész egy rossz vicc, azzal a gyárilag automatikusan emelkedős spoilert kiiktató apró fix síléccel, a gyári lenti 2x2 véges kipufogót egyetlen kettesre a rendszám helyére kivezetős kivitelezéssel plusz csirkeráccsal...de az orosz rendszám mindenre magyarázatot ad, felesleges is turkálni az ő tudatalattijukban, nem értenénk meg. Utoljára szerkesztette: broman191, 2016.01.12. 20:36:55
Általános alaptalan szélsőségként nézve igen, részleteiben nem feltétlen. Bizonyos remekül megtervezett - nem felsőkategóriás - francia autóknál pl. egy izzócseréhez le kell szerelni az első kerekeket, mert a qrva kerékjáratba tették az izzócseréhez szükséges alagutat...rendben hogy a gyártónak jó pénz a szervizelés, de egy Rózsaszín Pittbull album címének részlete jut eszembe az ilyen hozzáállásról: 'Ne legyél már g3nyó'...egy akárhanyas VW Golf-nál mondjuk az ilyesféle agymenés kizárt, ugyanúgy megoldható a motortérből az izzócsere pofonegyszerűen, mint több évtizeddel ezelőtt, nem b4sznak ki a vevőikkel...és ez még csak egy sztori a sok közül. Ettől függetlenül persze hogy nem értemezhető, hogy bizonyos országhoz köthető márka alapvetően egy rakász sz4r, de némelyik hozzáállása konvergál felé... :)
Szerintem a bámilyen márka ellenesség az komplett idiotizmus. Hasonlóképpen a márkahűség is. Most tudok mondani olyan német-japán-olasz-francia-koreai autót, amivel vigyorogva járnék 5 évig.
Mondhatni én is része vagyok a francia autót ne sztorit hangoztató közösségnek, de ez biza elég igényesen pimpelt darab, bár a hatchback verzió számomra tetszetősebb volt mindig is a 306 szériából. Mármint ízlésesen sportosítva, gyárilag meh. A to do listára azért mehetne egy benyás 1.8 vagy inkább 2.0 16V swap, mert a 75 lóerő viccesen hangzik, bár krúzolgatni az is bőségesen megfelelhet, a road presence vitathatatlan, ha meglátnám biztosan dobnám a thumbsup-ot az ablakból. Kinek a pap kinek a paplan, szvsz szép ez így, akár FR autó ellenes valaki, vagy sem, az ilyesmi túlmutat azon... :)
ui.: Szerintem az felni is jóféle a maga módján, sokkal az autó jellegéhez illőbb, mintha valami drága alufelnit szerelt volna rá, az idegen lett volna az egész projekt lényegétől... :)