A gto-nál amúgy a pillangószelep mögött van valami légszûrõ vagy szûretlenül megy a levegõ a karburátorba? Csak azért kérdem, mert elég sok ilyen megoldást látni, de a motor élettartamára ez valyon milyen hatással van (feltéve, ha tényleg légszûrõ nélkül megy)?
Igazából egy félig lestrapált muscle car,nem olyan drága,forintban 500ezertõl-2millióig kapsz is.Csak ugye itthon alkatrész az úgy nincs,a behozatalról nem is beszélve...már ha itthoni rendszámot akarsz.Egyik helyen ahol dolgoztam,magyar a srác,de szülei amerikában élnek,meg õ is ott nevelkedett,egy Jaguárral jár,jenki rendszámmal.Õ mondta, hogy 800 dollárért hozatta be(ami elég kis pénz),és a kinti cég intézi a kocsi dolgait(súlyadó meg ilyesmi),ergo üzemben tartja.Nem fizet itthon se parkoló díjat se semmit.Szal ha van kint ismerõs,kapcsolat,nem is olyan távoli álom itthon ez a dolog.
70-es Challenger,és 70-es Hemi'Cuda. Meg a 69-es Camaro. A 3 abszolút nyerõ nálam. Persze van rajtuk kívül még rengeteg,amiért odaadnám mindenem,de ez a 3 a favorit. ;)
Bár nem nagyon látszok rajta a kis méret miatt,de ott lógok az autó ablakában jobb oldalon fekete usa zászlós pólóban és napszemüvegben. Ez volt a "vakolatrepesztõ" felvonulás,ahogy errefelé mondani szokták. :)))
Lehet,hogy ott volt,de megmondom õszintén,hogy a több,mint 1000(!) autó közül csak a 60-70-es évjáratú verdákat néztem igazán meg...nekem ezek a szívem csücskei. ;)
Tényleg azt el is felejtettem. Volt egy könyvem,aminek valami "autóversenyzés nagykönyve" féle címe lehetett,és abban sok minden le volt írva ennek a teknikai sportnak a történelmérõl. Valamikor a kezdetekben,amikor még Juan Manuel Fangio volt a Forma-1 ásza,de nem ebben a kategóriában,egy híres versenyzõnek kigyulladt futam közben az autója,és amikor intettek neki,hogy jöjjön ki,õ nem jött. Ha jól emlékszem 2-3 kört lenyomott lángoló autóval,és ez ihlette meg a festõket. Azóta is az egyik legnépszerûbb airbrush a lángnyelvek.