csak mert tudod,nekem is van pár száz,de mindig csak 1-2-õt szúrok,hogy ne legyen túltelítõdve a topic,mert akkor az újak várhatnak fél órát mire betölt egy oldalt...így meg szinte minden képhez tudunk hozzáfûzni valamit...
Ja,a nes bridzsiszben. Csak az alatta levõ,mert amit te mondasz az 70-es évjárat,a filmbeli meg 71-es cabrio. De ugyanaz a típus. Jó megfigyelõ vagy...
Egy 429-es Boss Mustang: #3" border=0 resizemod="on" onload="rmw_img_loaded(this)">
:DDDDDDD
A legjobb kocsi akkor is a 1968-as Mustang Fastback, de a Cuda se semmi!!! :) Az már csak érdekes adalék, hogy ugye 1968-ban bemutatott Fastbackkel egyidõben kezdõdött a vietnámi háború is... amerika legnagyobb katonai ballövése, és az autók terén a legnagyobb státusszimbólum megszületése...
Kapcsoljatok a Discovery-re most,ha izomautót akartok látni...
Hasonló véleménnyel vagyok én is...sajnos a téma örök: Usa vs japcsi autók...még jó,hogy nincs erre külön topic. DE! Az életérzés mindkettõben megvan,csak más...az amerikai életérzés az erõsebb,nagyobb az autó kultúrája,mint japánban. Ott az autó sokáig "csak" használati tárgy volt,míg amerikában hósszú évek óta státuszszimbólum. Ezért az összehasonlítás témát le is zárom.
azért ne hasonlítsuk már össze, pl. ezt a vipert itt alább 350Z-vel... ismerõsömnek volt egy cabrio mustangja, lecserélte, mert már kezdett idõsebb lenni, vett egy 350Z-t... megbánta !!! (nem csóró szerencsétlen azt azért hozzáteszem)
A "feeling"-et kicsit rosszul értelmezted... mint fölötte ítam, életérzés egy V8... abszolut nem hülyeség
Azt meg, hogy a se a németek, se a japánok nem csináltak (vagy inkább nem híresültek el, mert pl. merci-kiállításon svájcban voltak régi 50-70-es kocsik amiknél nekem is leesett az arcom) maradandó -a muscle gépekhez hasonló- autókat, annak semmihez sincs köze. Éppen ezért összehasonlítás alapnak maradnak (megjegyzem tévesen) az új európai/ázsiai és régi amerikai gépek... De azért összepakolhatsz egymás mellé, mondjuk egy RX8-at meg egy (új) GTO-t. (a német más tészta, egy ('01es) 911 turbo, kicsit kilógna a sorból) Lehet, hogy berögzöttség, de a GTO-t választanám, pedig német-fan vagyok... Ezzel nem azt mondom, hogy megvetem a japán kocsikat, mert egy supra wectorra (a maga 8x-es évjáratával, meg a 3l-es biturbós motorjával) azért én is elismerõen bólogatok...
Tehát, én is kijelenteném, hogy a tengeren túli és az eu-s kocsikat nem lehet (akár min is) elõítélettel összehasonlítani. Olyan emberrek aki meg azt mondaná, hogy neki mindegy honnan/milyen autó, összehasonlítja, nem találkoztam. (most a konkrét típusra vonatkozó szakvéleményeket tegyük félre)
Komfort : itt nem azt kell érteni, hogy egyben van, meg mittomén... Ülj át, azért egy -akár- A6-asból egy hozzá hasonló kategoriás amerikai autóba, pl. 300M-be. (de ez igaz, egy 140-es bálnára vagy egy akármilyen S kategoriára) Ha nem érzel (kényelmi) külömbséget, akkor ne is beszélgessünk tovább autós témákról, vagy ne errõl...
Nah, de nem ezért nyílt a topic, hogy észosztás legyen minden felõl...
Igen 'cuda, mert ugye az barracuda eredetileg. (a hemi a motor típusa, mint a doch)
Nem voltam az idein Tuning & Stereon sajnos,de a cimbim volt és küldött róla képeket...hát bánom nem mondom...majd a komáromi találkozó kárpótolni fog...
forzajuve,köszi! Azt sajnos mi is bántuk,hogy négyajtós,de miután kiderítettük,hogy az egész világon sokkal kevesebba 4 ajtós változat,még az Usában is 95%-ban csak kétajtósok vannak eladók,már nem is bánkódtunk annyira... Szerettem ezt a formát,de már Miskolcon készülõdik tovább... A minták: (kétajtósban)
Error,ezzel teljesen egyetértek,és most Te Csocso is megmondtad,amit nem vártam tõled ,hogy 20 évvel ezelõtt az amerikai autó volt a király. Akik maradandót alkottak. Gondolhatod,hogy nem a Chevrolet legendás nevét leromboló "sevrolé matiz" miatt indítottam a topic-ot. A legendák miatt,és azok feeling-je miatt.