http://www.ihaszgabor.hu a fotóalbumban van pár csoda egy Chevelle a Városligetben, meg egy Lincoln, és egy Caprice elég személyes képek szal nem mentem le a galériába, aki akarja az megsasolja
Én is azért sokalltam a fogyasztást,mert az itteni nagyvas Chevrolet Caprice '72-es kiadás 6600-os motorral kb.: 20literbõl kijön átlagban. De elõfordulhat. Errõl van szó:
nekem meg egy Last V8 Interceptor replika! :D 2 lehetõség van, beszerzek magam mindent, vagy megépíttetem Ausztrál barátainkkal! mondjuk egyenlõre egy vasam sincsen rá, jó is lenne 20 évesen, de ez így tisztázódott már bennem, hogy egy ilyen KELL! :D
Na majd legközelebb be szkennelek róla egy pár képet, akkor (95-ben) sajna még nem volt digitális fényképezési lehetõség, de sima kép van róla vagy 200db :)
mivel én hoztam be az autót Magyarországra,gondolhatod rendesen körbeérdeklõdtem az autó tulajdonságairól és ez a városi fogyasztása....sajnos vagy nem sajnos ..mindenesetre az autó top állapotban volt ..a benzinpumpája szállt el rá 1 évre,de 1 hét alatt ideért Amcsiból:) Van alkatrész ellátás náluk rendesen,nem úgy ,mint itt..
A másik autóm egy Chevrolet Corvette volt 5,7 literes tuningolt 470le volt..ez nem állt annyira közel a szívemhez..
A keresztanyám San Franciscóban lakik és sokat tud nekem ebben az Amcsi kocsikban segíteni...
A nagy álmom egy (szintén) 1976 CADDILAC ELDORADO CONVERTIBLE CABRIO 8,2 lityis motorral és valszeg a jövõ nyáron összejön a nagy találka..
Egy 6 éves injektoros Dodge Ram 5.2 finoman használva városban 25 liter,ezt a tulajtól tudom!Én elhiszem akár még a 30-40 litert is,egy 7500-as karbós mocitól.
Hát igen sok,bár esküvõzésre használtam egy darabig,szóval azért ebbõl megvolt a benzin pénz:)
Mindenesetre ,ha odaléptem neki,akkor a gumik tényleg füstöltek, ami nem csoda ,mert a nyomatéka 500 körül volt:)
Az óra 120 mérföldig volt skálázva,azt simán kivitte,egyébként az utazó sebessége 120-130km között volt,mert addig szinte csend honolt az autóban,. csak a V8-as kellemes duruzsolását lehetett hallani, afölött kb 160km-es tempónál viszont (a "kocka" forma miatt),elviselhetetlen volt a szélzaj...a legkevesebb amivel kijöttem belõle ,országúton tempomattal belõve 90-100km-es tempónál evett 19 litert...
Én jövõ márciusra tervezek egy jenki projektet. Remélem nem jön közbe semmi.
Gyönyörû,de a 40-50 liter "picit" sok.
Volt 95-ben 2 évig egy egy ilyen Lincolnom..pontosan
Lincoln Continental Town Car sedan 1976
A fõbb jellemzõi voltak: 7500-as V8 motor,dupla öblös karbi,6m hosszú,1,90 széles,városi fogyasztása kb 40-50l volt:),de nagyon szerettem..továbbá,motoros ülések,ablakok,automata klíma,hidraulika,motoros antenna,Cartier püss fotelek,rejtett lámpa(levegõs megoldású) és este úgy nézett ki,mint a karácsonyfa (gyárilag).. nagyon jó volt vezetni,soha nem vezettem kényelmesebb autót azóta sem...
Ha érdekelnek mustangok,itt van egy csomo. Egy belga ember és rendszeresen hozza öket USA-ból. http://www.california-import.com
érdemes volna pl körbenézni szlovákiában veterános témában. tegnap már az estében is foglakoztak az ottani "autóadokkal". természetesen újautó példákat hoztak fel, de mivel náluk nincs regadó talán lehetne széjjel vagdosott, junkyardon összeszedett kacatokból összedobott ratrodokkal gumit füstölni az andrássy úton szlovák rendszámmal :D magunk után meg húzhatnánk láncon egy OT-kapjátokbeafaszomat rendszámot. bár hozzáértõ számára kitûnhet, h lövésem sincs a témáról, csak túlteng bennem a tudatmódosító. na meg persze ezek a hozzáértõk már rég megvalósították volna az én kis fantáziálásom tárgyát. ha mûködne a dolog valszeg megszaporodtak volna a szlovák rendszámú amcsi dögök nálunk is
Igen Z-s volt sokáig,aztán lejárt. Utána volt egy kölcsön P rendszám pár napig,majd megint volt egy P rendszám kölcsön pár napig. Az OT vizsga megvan,de a mûszaki még nincs. Illetve holnapra már meglehet az is,hogy meglesz. Ha jól emlékszem ma vitte mûszakira.
Lesz Budapesten egy helyi Sema-show-féleség, a baj az, hogy semmi konkrétat nem tudok róla, csak a Discoveryn láttam a reklámját. Valaki valami infót esetleg?
En voltam
úgy láccik nem volt senki. én spec akkor sem mennék ha 3 hangáram roskadozna klasszik vényócasokkal.
persze a képek nem itthoniak, ott az Ebay logo is mindegyik alján. én csak a színbõl meg a évjáratból ítélve írtam, h találkoztam vele. bár lehet, h a fekete Stingray is népautó már nálunk, ezekkel a barátságos vámszabályokkal
a képek érdekesek, mert tuti nem itthon készültek, annál inkább USA-ra tippelnék
mondom ezt az elsõ képen látható két amcsi verdára a háttérben, és szintén a háttérben feltünõ óriási garázs+kocsifelhajtó sziluettre, amit bizony még Szombathelyen sem lehet tapasztalni szerintem (ugyanis Szhelyi címmel hirdetik)
aszzem összefutottam ma ezzel bár ez azt írja, h Szombathely, de én az M3as mentén, még Pesten a XIV. (vagy XVI? mitomén) kerben, egy amolyan autóbontóban vizuáltam meg. nagyon durva látvány egy project Stingray, egy fél Toyota Yaris meg sok napjainkbeli Chrysler társaságában. bár ez nem sokakat érdekelhet, de én azért koptatom egy kicsit a kalviaturát:)
Lehet azért nem jár,mert fél,hogy a BigFoot rajta megy át...
:-) Csak lestem, mikor szólhatok a NASCAR-ról itt is pár szót. Gondoltam, hogy nem lesz jó a válasz. Szerintem nem fog válaszolni senki a kérdésedre itt.
1969-ben a Dodge kétféle Chargerrel is elõrukkolt:
a Charger 500-zal, amely alapjában az 1968-as Charger egy feljavítottaerodinamikával. A NASCAR követelményeinek megfelelõen épült, hogy elindíthassák a versenyeken.
valamint a Charger Daytonával, amely kifejezetten a Daytona 500-ra készült. A Chryslerrel közösen készítették azzal a céllal, hogy a Fordtól átvegyék az uralmat a NASCAR-ban. Néhány változtatás segítségével 20%-kal jobb lett az aerodinamikai mutatója a Charger 500-hoz képest. Ebbõl 505 darabot gyártottak le, a NASCAR-ral kötött szerzõdésben megállapodott 500 darabhoz igazodva. Megnyerték a Daytona 500-at és másik 21 versenyt a Cup-ban, de a trófea végül a Fordhoz került.
na mit láttam ma? egy kibaszott csúnya subarut (bár subaruból mutasson vki egy szépet! :D) talán tribecát vagy mit. magamban hánytam egyet. aztán eszembejutott egy dalszöveg:
"Csak a gagyi marad, mert nincs már semmi más. Hát neked ez így tetszik? Szánalmas kis próbálkozás. Hát neked ez így tetszik?"
aztán hányingerem elmulasztása végett a kedvenc amcsi verdámra gondoltam:
éljenek ezek a sokak által lenézett, benzinzabálónak titulált remekmûvek!
esetleg cartsyling.hu :D vagy totalcar fórum...
Venom, nincs banner. Nem teccet? Azért beszúrom megint :
Azt nem tudom hogy csináltad... Lépjél be valami amcsi autó klubba, és tudnak neked olcsón biztosítást kötni. Unokatesóm 2.8as V6os Ford Caprija évi 13ezer forint.