Ezen nekem sem gond a sok spoiler tuning,mert új autó. Szép rajta. De mondjuk egy 70-es izomautón csak ront a spoiler. Köszi error,ez nagyon fasza banner,úgyhogy maradhat,de ha készítesz egyet azért kíváncsian várom... Úgy tûnik ide is beköszöntött az usa feeling,mert az egyik cimborám hó végén meglepi magát egy '72-es Chevy Impalával. Együtt megyünk érte németországba,úgyhogy a komáromi találkozón már azzal fogunk búgni. Itt még fényezés elõtt van,de ha lesz róla nagyobb kép,akkor tolok fel.
szép ez... a tuning pedig jó, értem? :))
hát ez aztán nemsemmi, akurvaéletbe :D nagyon nájsz
van neve is annak a szerencsétlennek, méghozzá Buick Riviera és azért nem csinálnak már ilyen kocsikat manapság mert nincs rá (tömeg)igény, akkor arra volt, ma másra van.
Na szevasztok benzinvérûek! Nincs netem,így ameddig nem lesz,addig csak ritkábban tudok jönni. Én is voltam kint összekötve a jenki autó tlálkozót a luxusautó találkozóval. Betyár jó volt mindkettõ. A luxusautókiállításon volt egy szépséges Chevy Nova gyorsulós autó hatalmas kompresszorral kiállítva. Egyértelmûen számomra az volt a csúcspont. A haverom vitt egy kört az Oldsmobil Deltájával,ami megintcsak nagy élmény volt. A jó kis V8-as hörgés belül is szépen cseng. Na,majd talán Komáromba már meglesz az itthoni cimborám auója is,és azzal megyünk. Legalábbis reménykedem benne.
mi a pálya Venom?
ÜDV ALL !! (rég jártam itt...)
láttátok már ennek a biturbós változatát? sajna mûködõ linket már nem találtam hozzá... egy rövid video lenne az. Majd fölnyomom valahova, ha érdekel valakit.
nincsmit igazán :D jaja azt nézegettem közelebbrõl is, vártam hogy hirtelenjében betoppanjon egy Last V8 :D Mert ugye elég sok utolsó v8 van :P Csak kár hogy nem nálunk :\
Akkor láttam egyszer teljesen véletlenül régebben. Éppen nyaralásról tartottam hazafelé,mikor egy ház udvarában megláttam egy öreg Corvette-t,de olyan késõn vettem észre,hogy azt hittem csak a szemem káprázott. :)) Gondolkodtam,hogy visszamegyek,és ha tényleg ott van,akkor érdeklõdök,de nem voltam egyedül,és a barátnémat meg nem nagyon érdekelte,csak a mihamarabbi hazajutás. :)
És ezek után jön egy kisebb fajta tömeg,amiket még a kedvenceim közé tehetnék bármikor,mert rajongok értük: '66 Mustang, '70 El Camino, '69 Charger, '70 Roadrunner, '69 Corvette, '70 Cutlass, '67 Firebird, '67 GTO, '72 Camaro stb...stb...
az biztos hogy a legszebb
Nekem mindegy melyik év,csak az elsõ generációból legyen. Az a legszebb Camaro. ;)
Pesten egy ketben ácsorog egy hasonlóan elbaszott Vette, mint ez a fehér. Azt is figyizem már egy ideje és az sem mozdul. Fura mód azon nem is gondolkodom, h megkérdezzem az árát vhogy sejtem, h sok lenne a nulla:). Egyébként piros, szép állapotban van csak azok a szpojlerek... . Majd lefotózom azt' belinkelem.
És a legújabb vérfrissítés,ami tavaly következett be:
Végül érdekességképpen egy 'Vette limuzin:
Egy Corvette concept pár évvel ezelõttrõl:
És egy drag mako shark 1-es:
Azt hiszem a gyengébb próbálkozások ellenére is mondhatjuk,hogy nagy dolog amit elértek. Az autó töretlen sikerekkel fut,immár 53 éve.
Azért voltak szebb próbálkozások a szérián belül:
Az 1996-os Grand Sport kiadás:
Aztán 1997-ben végre megtörtént a várva várt stílus váltás,ami mindenképp elõnyére vált a büszkeséget vesztett Corvette életében.
2001-es modell:
2002-es modell:
Egy 2003-as versenytuning:
Egy '74-es felspécizett paripa:
Bár szpojlerekkel ezt is el lehetett csúnyítani kicsit. :)) :
1975-ben a farának a dõlésszögét megváltoztatták,de az orr rész maradt ugyanolyan gyönyörû:
Még ez is szép,de 80-83-ig az orr részen is változtattak,amin szerintem nem kellett volna,mert a régi szebb volt:
És 1984-ben bekövetkezett a szerintem katasztrofális váltás,mert ez a széria,ami ráadásul több mint egy évtizedig "hódított" a legocsmányabb Corvette a Chevrolet történelmében. Amit még a szpojlerezés is lerondított. :))
A '86-os híres Callaway tuning,amivel a 'Vette átlépte a bûvös 400km/órás álomsebességet:
Arra gondoltam tartok egy kis Corvette történelem összefoglalót: 1953-ban kezdték Chevrolet fejlesztõi a világ egyik legsikeresebb sportkocsijának a gyártását:
1956-ban behozták a betétszínt a fényezésbe,és átalakították a kasztnit is impozánsabb külsõre.
'59-ben behozták a kopoltyút,mint szépségkiegészítést,és az elsõ fényszórókat megduplázták,ami elõnyére vált az autónak.
1963-ban teljesen más autó gördült ki a szalonból. Megjelent a "mako shark 1" becenévre hallgató Corvette. A becenevét a cápához hasonló alakjáról kapta.
Ezt követte a "mako shark 2" nevû konstrukció,ami személy szerint nekem a szemem fénye a Corvette-k közt. Gondolom sokan vannak így ezzel. A legsikeresebb formát öltötték az autóra,ami a Vette történelemben valaha volt.
Ez a forma megmaradt apróbb változtatásokkal több,mint egy évtizeden keresztül.
ööö
Persze nem csak a 'Cudákról van:
Ha valaki többet akar tudni a Barracudákról,akkor meg lehet rendelni ezt a multimédiás cd romot 15 dolcsiért:
És ha valaki megrendeli,akkor szóljon,mert átvetetem vele...
Ma már látom simán...érdekes,tegnap nem jelenítette meg. Szép,szép,de nekem ha Mustang akkor a Shelby Mustang a király...