Semmiképp sem,hacsak nem vagy milliomos. Mivel ezek általában 78-80-as évjáratúak,ezért a veterán vizsga is kérdéses,de ha sikerülne is,akkor teljesen gyárira kellene restaurálni,fényezni,és tiptopra rendberakni,ami nem pár ezer forint. Viszont ha megvan rá a veterán,úgy már fenntartható,mert csak amikor van pénz,akkor kell tankolni,de a kötelezõ fenntartás már elenyészõ. Ezért akarok milliomos lenni.
hát az 1 milla lehet picit sok sztem bár mondjuk attol függ hogy milyen állapotban van... amit én fényképeztem az frissen volt fényezve teljesen felvolt ujitva stb... (bár azt hozzátenném hogy szvsz nem voltvmi szép fényezés kisseb hibákat lehetett rajta találni pl..)
én is találtam egyet. pár éve járkálok-járkálok aztán egyszercsak ott volt. tyûjj mondom egy ketteskamaró!!! megnézegetem, szép, jó, semmi rohadás, semmi gányolás. aztán mentem tovább. cirka fél éve megint arra jártam. hát bazz még mindig ott áll. kérdezõsködök... a lényeg nem eladó. azért a rendszámát felírtam jól. idestova 7 éve vonták ki ideiglenesen. azóta áll. szal ha lesz 800k-m elbattyogok, azt' lebaszom a tulajnak és viszem a verdát.
Egy ilyen 2. generációs Camarot majdnem vettünk a haverommal,csak a srác nem engedte 1 millánál lejjebb az árat sajnos,nálunk meg 800ezer kp volt. Fekete volt a paripa,és Bicskén néztük.
Ha ezt a vonalat fogják nyomni,mint ez vagy az új Mustang vagy a Camaro concept,akkor szerintem amerika az autók terén a második virágzását fogja megélni. Ezek kurva szépek!
Segítség kellene! Szükségem lesz a 96-os Grand Cheerokimhoz egy komplett váltóhoz/bontotthoz/! 4 literes soros 6 henger! Ha valaki esetleg tud valamit akkor szívesen venném ha írna! köszi.
mind2 csodaszép (Y)(L)
Lowrider Chevrolet Impala Convertible 1964
Mercury 1951 Custom Coupé
Régebben elég kemény hivatali,meg miniszteri autók voltak. A mi régi Cehy Chevelle-ünk is az volt. De a legtöbbje sajnos menthetetlen,vagy milliók kellenek az újításra.
ejjha! :D ez aztán tényleg régen volt :DDD egyébként milyen jólmutat a kis, tömött sárga villamos, és a kék busz társaságában, háttérben az Erzsébet híddal
Ejha,szép képek,fõleg a Mustang-ok. Bár az én szívemet jobban megdobogtatja a Camaro,ezért nekem az elsõ két kép a nyerõ. Bár a legutolsó képen lévõ Mustang egy igen finom darabja a márka képviselõinek...
Na nem sok mozgás volt itt! na kis képözön hogy színesebb legyen!
Ccak úgy ragyog!!!
Na....
Szintén Boldog Karácsonyt Kívánok benzinvérû cimboráim!
asszem félreolvastál :D nem a GT-t kellene restaurálni, hanem Ford márkaképviseletben árúlni... ;) pl.: egy pénzes Fordos (mondjuk itt kecsón a hovány) simán megengedhetné magának... de inkább vesz 2 Ferrarit... (jó, az nem a hovány volt, hanem a mercis, de pénzben ott van mindkét fazon)
egyébként egyetértek a restaurálással, nekem még az "öreg" Mondeomra sincsen pénzem, nemhogy Impala SS-re... (pedig az ám az igazi low-rider alap)
Mindegy... azért Boldog Karácsonyt és V8-ban gazdag Újévet kívánok Mindenkinek !!!
Megvenni szerintem megtudnád,csak restaurálni nem. Mi 180ezerért vettük annak idején a '66-os Chevy Chevelle-t,de nem tudtuk megcsinálni,mert milliók kellettek volna. Sajnos.
ilyet miért nem kapni a helyi ford kereskedésekben?..mondjuk úgyse lenne rá pénzem...
vicc, h micsoda csudák szuvasodnak nálunk is. 1966 Impala SS Kabrió kep1kep2 ha 20 évvel ezelött megtaláltam volna... khmm. ha 20 évvel ezelött meglettem volna :DD