szamomra egy ilyen GTO azert jobban bejon mint akarmelyik masik amcsi maszkulkar
én csak annyit fûznék hozzá, hogy egy M3-as vagy Integra nem éri el ezt a szintet. Nálam... persze, ha úgymond a feelingre értjük az autókkal kapcsolatban... Szerintem azért közel sem ad(hat) olyan érzést egy akár S8 Audi, akár Lexus IS200, mint ez a GTO. De nem is érdemes ezen "vitázni", mert nem kézzel fogható az érzés. Viszont, ha azt nézzük, akkor tuning nélkül jobban odaver mondjuk egy Challenger...
Venom, hidd el, ha egy ilyen V8-ba (GTO) nyomsz egy padlógázt akkor rögtön elfelejted a 3as vagy az Integra "visító" ülésbepaszírozását és nem biztos, hogy utána vissza akarsz ülni amazokba. Majd egyszer kipróbáljuk közösen, mind a 3at...
Pedig de. Sógoromnak 5 literes V8 Firebirdje van. Hatalmas fun az biztos, meg az egésznek a rezgése, járása stb...
De a sportosság számomra akkor is a PÖRGETÉSSEL jár együtt. Ennyi erõvel a dízel is sportos, mert baszottnagy nyomatéka van 2000-nél.
Az integrában pont az a jó, hogy 8-9k RPM-nél tudod kiautózni belõle a maxot. És az nem kevés. Iszonyatos adrenalin egy olyannal menni, és JOBB mint egy nagyköbcentis amcsi sportautó. Mondom ezt úgy, hogy én vezettem mindkettõt már.
itt voltam en is:))))))) eleg zsir volt.. nagy elmegy volt! sooot rohadt jo.. csak akkor lett volna igazan zsir ha nekem is lett volna valami amcsi dogom... igaz egy ismerossel voltunk akinek pt cruisere volt.. gyonyoruem korbe airbrusholva.. szal amcsinak nem v8.. de legalabb gyonyoru volt..
Éppen tegnapelõtt próbáltunk ki egy 1995 -ös Chrysler Vision -t, 167.000 km volt benne. És az autó tip-top állapotban van egyébként. 750.000 lenne az ára...
Csak az a baj hogy felhívtuk az elõzõ tulajdonost, és õ mondta, hogy a kereskedõnek még szervízkönnyvvel, és jóval több kilopméterrel adta el az autót, úgyhogy kábé 350.000 km lehet benne, kár... mert ezeknek az egyetlen hibája az automata váltó szokott lenni. És az elõzõ tulaj elmondta, hogy már volt javítva a váltója.
Most keresgélek, szervízt,alkatrészt, ogy egyáltalán mennyi egy használt váltó ehhez, ha cserléni kéne.
De még gondolkodunk egy Chrysler New Yorker -ben is. Az gyönyörû....
Ez volt amit kipróbáltunk:
nincsen összekarcolva, csupán egy-két kis kavicsfelverõdés
Ülések sincsenek kiülve.
Belülrõl nem nézett ki többnek 3 évesnél a kocsi. és elég jól ment, hiszen 211 lóerõs, vagy 240 ? mindegy sok.
Most hogy így nézegetem a legalsó képet, ti mennyi kilóméter láttok beleírva ? Bár elég nehéz igy megmondani.. lehet hogy még visszaállítás elõtt lett lefényképezve..
A 180 -as sebesség mellett balra, az a kilóméter: Olyan mintha 340. 000 kilométer lenne beleírva.
Az elõzõ tulaj kérdezte hogy most mennyi van beleírve ? mondtuk 167.000. Õ meg : "Hát nem is tudom hogyan mondjam, de jóval több van benne."
most mondjam azt, hogy nem egy Galaxyt hoztunk már be (2001-2002), amiben 210e km is volt?... sajna... de azoknál sem látszik, csak sokan megijednek tõle... viszont, ha váltóproblémás volt már az autó akkor feljtsétek el... ez szintén tapasztalat. többe fog kerülni a váltó állandó javítattása, mint az autó ára... (a másik, hogy itthon, kb. annyira értenek a autómatához, mint én a tehénfejéshez) de ettöl fügettlenül nagyon szép. szvsz inkább a new yorkert próbálgassátok
Hát lehet hogy sok a 340.000 km, de folyamatosan Chrysler szervízben volt szervízelve, egy több milliárdos cég igazgatójáé volt a kocsi, úgyhogy volt rá pénz, a karbantartásra....
Haver most mondta ,hogy az õ Pontiac Trans sport -jához, németországból vett az eBay -rõl egy automata váltót 150 Euró -ért. és tökéletesen mûködik.
A Vision picit olyan volt mint a régebbi Neon -om, csak minden jobb és nagyobb volt benne....
Még a New Yorker -en is gondolkodunk, Hmmm, igazi süppedõs fotel ülések.....
Szerintem is szebb az elsõ generációs Camaro,azért írtam,hogy a 2. generációsok közt a legszebb. Egyébként 2 darabról tudok itt magyarországon,és az egyik fekete,lehet pont azt láttad... Elsõ generációsok: