Nagyon hasonlít a Bucick Regal-ra... szép ! Igen, sajna az amerikai autókat itthon szinte lehetetlen eladni, mert mindenki óckodik tõlük, a fogyasztás, a szervíz, a alkatrészek és a javítások miatt. Drága alkatrészek, pocsék szerelõk, ill. semmilyen úm. "terméktámogatás"... :( Ha megérné, eladásra érdemes lenne kivinni Németbe, vagy a Benelux államok valamelyikébe, mert ott sokkal jobban tisztelik és szeretik a "benzinfalókat", mint itthon. Nagyfaternak van Regalja 4.5 milláért vette Svájcban kb. 6 éve (használtan persze), most itthon 1 milliót sem adnának érte...
Persze,szinte mindig vannak eladó paripák. De általában öregebb autókat lehet itt látni. Ha jól emlékszem most egy gyönyörûszép csónakfarkú Buick Riviera is volt az eladók között. Csak nem tudom,hogy a kék,vagy a barna... barna
Hát ez a kocsi 1999-es, hétfõn megyünk megnézni, állítólag csak 74.000 km van benne, de persze szervízkönyv nincsen. de amúgy állítólag csak 3.5 évet használták ezt a New Yorker -t.
majd megláttjuk... mert egy éve ott áll már a kereskedésben.. Azt mondták kifogástalan. De ha bármi baja lesz, vagy nem indul pöccre, meg mellébeszélnek, vagy nem engednek az árából, akkor nem vesszük meg.
majd beszámolok róla.
kamu... :( ha a motor, a váltó, meg (fõleg) a futómû jó akkor mindegy, hogy mennyi is van/volt benne. sok sikert !
meseld mar el a musclecarokat miert hivjak musclecaroknak.. PLS.. en azt hittem ide beletartozik szinte minden sport v8 verda.. persze ne forgassuk ki a szavaimat!
Szerintem direkt nem nyúlnak hozzá,éspedig ahogy te is említetted,azért,mert így volt a filmben,így kapták meg,így hiteles,és így egyedi relikvia. A belseje aránylag ki volt takarítva,de fényezést én sem raknék rá,mert akkor elveszne a fílingje...
Az elsõ musclecar a Pontiac GTO-ja volt. Azért hívták így,mert a lehetõ legkisebb kasztniba a lehetõ legnagyobb motort zsúfolták bele. Volt is ebbõl nagy vita a gyárban,de ez más történet...végül sikeres lett az olajválságig...Ebbe a kategóriába tartozik a Charger,Challenger,Chevelle,Hemi-cuda,GTO,meg egy pár típus még. Az olajválság után már nem voltak izomautók,ez a Corvette pedig már a 80-as évjáratból van...
hát csak....aluminium v8 large blokkal, titán szelepekkel, 1850 nm forgatónyomatékkal, meg 2000 lóerõvel, már lehet 4és fél mp. ja a váz karbon, meg hát akkor gumikkal...nem csodálkozom
GTO kurvára nem az elsõ volt. Már javában voltak más gyártóknak ilyen jellegû autóik. GTO-t pont azért hozák létre, mert a Pontiacnak még nem volt ilyen jellegû autója, míg a többieknek igen, és emiatt hátrányban voltak a piacon. Egyébként a GTO-t Részben Delorean tervezte, ha mond ez a név vlaamit.
THX, a Pityunál van a falon kint egy Hemi Cuda kép, az a gép félelemtessen jól meg van csinálva, sajna a neten nem találtam pont ugyan olyan képet... Gondolkodom rajta hogy be scannelem...
off: Holnap ráérek 4 után, helyre pofozhatom a géped
megnéztük azt a Chrysler LHS -t is, de belül eléggé le volt pusztulva, koszos volt, elhanyagolt, és amotornális láttam oljafolyást, meg a szervó környékérõl, de kívülrõl azért szép volt
Ezért inkább a Honda LEgend -et vettük meg. Yeaaah.
Ja van egy becserélhetõ Pontiac Phoenix ha valakit érdekel. 1980-as rendezett papírokkal,egy év mûszakival,frankó állapotban 250-350 ezer forintos autóra be lehet cserélni. Na?
új logó, májk kedvéért! lesz banner is, szerintem ma összedobom ha hazaértem tõled
10 éves a kocsi 3200 cm3 - 205 lóerõ 4 fokozatú automata, úgy megy mint egy vadászgép, úgy gyorsul mint atom.
van benne minden extra: motoros memóriás elktromos fûthetõ bõrülés, tempomat, el.ablakok, el.tükör, - fûthetõ is, ABS, napfénytetõ-sibeda, klíma, szervízkönyv -ez fontos, 168.000 km van benne csak.
eléggé megkímélt, egy kaszinónak a tulajdonosáé volt, mindig Bécsbe hordta a Honda szervízbe, a 2. tulajnál 2 évet volt, õ is Honda hordta szervízelni.
remélem jó lesz, és nem romlik el 1.-2. évig. Ezt úgy értem hogy jó lenne ha még 2 évig nem kellene rá költeni nagyobb összeget...
ugyan, megtiszteltél ! ;) de, ha gondolod akkor készíthetek egy komolyabbat is...
LitteL : örülök az örömödnek, és remélem, hogy jó lesz, bár a japán gépek elég strapabíróak, szal szvsz nem kell tartani tõle... [bár Error genyó és várja, hogy lecseréljétek mihamarabb egy jenki gépre] ;)
Hát,ahogy gondolod...bár az én szememnek ez is nagyon komoly...tökre nem vágom ezeket a photoshop cuccokat. A logo-mat is Chief csinálta 10 perc alatt,és azt mondja,majd csinál jobbat...hát nekem ez a logo is tökéletesnek tûnik,ahogy a te bannered is.
Na,sikerült magunkévá tenni egy 1980-as csunyácska Pontiac Phoenix-et. De egybõl megy is eladásra,ha valakit esetleg érdekel. Holnap teszek fel képet is ha tudok...
sziasztok.
Hát elõször megnéztük azt a Chrysler LHS -t is, de a belseje lepusztult állapotban volt, meg már ott állt egy éve a telepen, olajfolyások voltak a szervónál, és a motorblokkon.
A kereskedõ azt mondta páran megnézték és kipróbálták, de vajon õk miért nem vették meg ?
1.39 lett volna annak az ára, én azt mondtam hogy 1 milliót adunk érte, mire a kereskedõ eztmondta hogy ennyit nem enged...