Ja, végülis a Sony legalább nem akarta ennyire elhitetni, hogy kész x360-on futnak a játékok... Elõször egyszerûen nem mondtak semmi, hogy min és hogy futott, amiket mutattak, és nem sokkal késõbb nyilatkozatban õszintén elmondták, mi a helyzet (mi volt render [elvileg a gép tudását figyelembe]). Egyébként volt kint valamiféle Cell alapú HW, amit demóztak, még ha nem is a kész ps3. És az a G70 is elég közel áll állítólag ahhoz a chiphez, ami majd benne lesz.
Milyen Windows-on? Szerinted az x360-on Windows lesz? Gyorsan portolták PPC-re? Én nem csodálkoznék, ha valamilyen egyszerûsített Linux lenne majd rajta, és a játékok OpenGL-esek lennének. Ezeket némi buherálással futtathatóvá lehet tenni MacOS-X-en.
Ezekben a Mac-ekben 2db G5 van. De valószínû az egyik gép csak tartaléknak volt. (De megoldható az összekötés is, egyrészt csak váltogatni kell a két gép képe között [elektronikus átkapcsoló], persze megfelelõ idõzítéssel, és persze a programokat is össze kell hangolni, akár soros vonalon keresztül, vagy utp, stb.)
Egyébként panaszkodtak is, akik azokkal játszottak, hogy - bár elég jók voltak mai szemmel - nem néztek ki olyan jól, mint elvárható lett volna. (Pl. nem volt AA, miközben arról volt szó, hogy x360-on 4xAA az alap, stb.)
De a legnagyobb átvágás nem is az hogy 2 G5-ös MAC-en ment a dolog, hanem hogy csak egyen!!!;)))
Valami szakember mesélje már el, hogyan lehet, (milyen buszon, linken keresztül) két ilyen PC kategóriájú gépet összekötni, úgy hogy 1 képet számoljanak?!!!
ehh miért a konzolos játékokat nem gépeken irják? akkor meg mi a nagy szám. Egyébként ekkora segget nem csinálna a szájából a Microsoft, ha már ekkora piac forog kockán, én el tudom képzelni hogy az xbox 360 is képes lesz ilyen tudásra
már megjelenés elött létezik Xbox 360 emulátor:DDD
Na és akkor mivan...? Már megint egy élcelõdõ és értelmetlen cikk...