Gyerekek, ehhez a gyõzelemhez nincs mit hozzáfûzni, ez önmagáért beszél :)
igen ebben igazad one. rénót nem szeressük... (sorry a reno fanoktól) egyébként MS nek télleg átkéne adni valakinek a helyét, nagyszerû pilóta rengeteg mindent elért de senkise maradhat örökké a csúcson és az f1en kivül is vannak olyan sorozatok ahol szivesen látnák és emelné a sorozat szinvonalát. pl: DTM. nem lenne semmi egy újabb Hakkinen-Schumi párharc... jó lenne:)
Hát, jahh, szeretnék én is ilyen "szarban" lenni, mint Schumi :D Nem arért küzd, mert nincs lóvéja, csak mert jólesik neki, az, hogy nem nyer, biztos flusztrálja, de sztem nem életre halálra küzd már ezért, mindt a next generáció...
hát, azért nem kell leírni a ferrárikat! tavaj se voltak rosszak, csak nem a legjobbak!! 3. helyen végzett a csapat, szall azért nem nyerhet mindenki mindig!! és sumi is 3. volt szall... na de amugyis, eljön lassan a fiatalok ideje, rájkönennek gyünnie kéne ferráriba, és sztem sumi is abbahagyhatná... sok pénze van.. stb! na de õ szeret versenyezni! ja és új csapattársa suminak, Massa, nem egy nagy tehetség:P na várom a köv meccset, és ha már nem a ferrári, akkor nyerjen a MERCI!:)) (utálom a renaultot)
Igazán jó ez a Banner. jobb mint az elõzõ.... egyébként MS és a Ferrari most ott lesznek az elején. én nekem nem õk a kedvenceim de azért f1 ferrari nélkül nem az igazi, márpedig tavaly olyan volt mintha pályán se lettek volna.
Go McLaren. :S:S
Nemcsak ott volt baj... Mondjuk ki, hogy a híres taktikájuk sorra csõdöt mond, vagy van valami probléma, dehát mondjuk sztem ez várható volt elõbb-utóbb, mivel nem mehetett ez idõtlen idõkig, de akkor is rossz, én világéletemben Ferraris voltam, vagyok, de akkor is látom, hogy akárhogy is akarnak, ez sem hiszem, hogy a mi évünk lesz :( Meg most még itt van Schumi is... MEg hogy jön-e Kimi... Szerintem mindenképpen jót tenne, ha jönne, a legtehetségesebbnak tartom a mezõnyben...
ma is meglettvolna sztem a 3. hely ha nem esik ki Sumi...úgy jött már fel hogy senki nem állíthatta volna meg..., az idöméröre jobban oda kell figyelni
Így van Hajrá Ferrari!!
Pontosan! Az ilyen idõkben kell igazán összetartanunk, és bíznunk a csapatban! FORZA FERRARI!!!!
Szerintem se kell szomorkodni! Ausztrál nagydíjról meg csak annyi a véleményem (jó picit elfogult vagyok :)) hogy ha Forma1-et akarnak akkor építsenek egy pályát. Az ausztrál kormány is bejelentette hogy több pénzt nem fog az F1-re szánni. Vicc hogy ennyien elszáltak ráadásúl 2en Sumi,Montoya szerintem (akkor is) pálya hiba miatt. Ron Dennis egyébként új fejlesztésekrõl beszélt amit versenyközben fognak újitani az autókon, szóval remélem hogy nem fals infot mondott. Elvégre õ szakember:) Nem pedig PR-os :)
Lesznek idén méga dobogón, emiatt nem aggódom. Ne csüggedj te se!
Én már nagyon szomorú vagyok. Múlt évben végig szarok voltak, de én néztem, drukkoltam. Gondoltam majd most 2006-ban csak lesz valami változás. De nem lett, nem lesz. Sõt még hátrébb fognak kerülni, mivel a többi csapat feljött, lehagyta a Ferrarit. A Ferrari mindig azt mondja, hát ez nem a mi futamunk volt, de át kell lépni rajta, a következõre kell koncentrálni. Csak kár, hogy azon a következõn is rosszak, és ugyanezt mondják. Ha mind a tizenegynéhány futamon át akarnak lépni, akkor mire készülnek?
Hát persze mindezt csak a keserûség mondatja velem, de sajnos ez az igaz. Bár úgyis nekik drukkolok, csak valahol szar érzés, hogy tudom, úgy sem lesz semmi jó számukra. Ez évben még dobogóra sem nagyon fognak kerülni.
hát igen. De nem is lehet ránk gyakran mondani, hogy a motor szarakszik. Izgalmas lesz a holnapi futam. Viszont jó, hogy Alonso sem a legjobb helyrõl indul neki a futamnak.
Jövõre a Ferrarinál a Martini Racing lesz a fõszponzor a vodafone helyett. Szvsz sokkal jobban örülök egy olasz fõszponzornak, raádásúl a rallyban a Lancia Delta világbajnok volt Martinivel és a DTM-ben pedig az Alfa Romeo 155 volt bajnok velük:)
sztem nem kell aggódni, még1x nem lesz ekkora pechünk, Malaysia amúgy is fekszik, vagy nem?:D
Remélem hétvégén még jobb lesz Schumi, és Massa sem csúszik majd ki.
igencsak, ott elvesztett pár tizedet, és annyi pont elég lett volna, hogy alonso képtelen legyen bedugni az orrát...
a 2. box kiállás után, meg mielõtt kiment volna Alonso Sumi hibázott egy kicsit...mondom, ha ezen fog múlni....hát lehet h azon múlt...
Ha Massa nem pördül ki Alonso elõtt és feltartja egy kicsit, akkor Schumi nyerhetett volna. Az viszont szomorú, hogy enélkül nem tudott. Amikor már csak 5 kör volt hátra, teljesen rajta volt Alonson, gondoltam, na most jön a nagy meccs, erre 10 mp múlva leszakadt és ennyi volt.
Remélem a jövõhéten Ferrari gyõzelem lesz!
Nagy derbi volt ez a mai. Csak kár, hogy Schumi nem ért 0,3 mp-el hamarabb a kanyarba Alsonso elé. Na majd jövõ héten.
ja, már mérföldekkel a lekörözött elõtt mutogat...azt hiszi mindenki hülye, és nem látják õt.
Nem tudom, mi a gond. Nem gondolhatta, hogy bárki is látja, mit mutogat.
Én is idegesnek látszom, ha vezetek, de ez csak extrovertált magatartás szvsz. Amúgy ha jól emlékszem, kifogásolta hogy nem lobogtatják a zászlókat a lassúaknak.
Én azt nem értem mi a faszt mutogatt Alonso a lekörözötteknek, ez mit képzel magáról, azt hiszi hogy neki bármikor bármit lehet és õ az Isten, elõle lekell takarodni a homokágyba?!
Nem baj gyerekek, legközelebb megnyerjük! 2 pont hátrány az semmi. Az autó jó, már csak a taktikán kéne finomítani. Ja, meg azt a sûritett levegõjû nyavaját jó lenne rendberakni...mert a konstruktõri vb-n viszont kellenének a pontok...
nah 1 mp ^^
Remélem rajt-cél gyõzelem lesz nem kell ide izgalom =D =D
Vásároljon csak, ha akar. Aztán mindenki egybõl nekiugrik a Ferrarinak...
Meg az is izgalmas, hogy mozog-e az a hátsó szárny.
a holnapi nap kiderül hogy a ferrari mennyire képes de én még azért megvárom a következõ futamot is és akkor mondok vélemény a ferrariról és a gumikról de kijelenthetem hogy a Ferrari a király és a tagok
Na így kell az évet kezdeni
A Ferrari azzal tért vissza, hogy elfoglalta a teljes elsõ rajtsort, Schumacher pedig beállította Ayrton Senna 65 pole pozíciós rekordját.
Csodás idõmérõ volt. Remélem atomfizikus barátunknak már kiszámolt minden taktikát a holnapi versenyre, hogy újra dicsõségbe hajtsák a lovacskát!
olléééé
Ja, viszont a honda nagyon jónak tûnik, úgyhogy érdemes belehúznunk még.
Egy hét múlva ismét felbõgnek a Formula-1-es versenyautók motorjai, amikor megkezdõdik az elsõ pénteki szabadedzés. A hétszeres világbajnok, Michael Schumacher biztos benne, hogy csapata idén harcba szállhat a bajnoki címért.
"Azt hiszem, hogy idén négy csapat között dõl el a bajnoki cím sorsa. Pontosabban a Renault, a Ferrari, a Honda és a McLaren-Mercedes között. Ha megfigyeljük a téli tesztek eredményeit, akkor látszik, hogy versenyképesek vagyunk. A köridõk tekintetében a leggyorsabbak között vagyunk, ami bizakodásra ad okot." – jelentette ki Schumacher.
A 248 F1 gyõzelemre született – vélik sokan. "Idén sokkal jobb érzésem van. Sokkal motiváltabb vagyok, és boldogabb az autómmal. Tisztában vagyok vele, hogy idén ismét harcba szállhatok a címért, ami nagyszerû érzés." – folytatta Schumi, aki beismerte, hogy tavaly év végére sokat veszített motiváltságából.
"A számos sikert követõen, egy ilyen kemény szezon nagyon kimerítõ." – tette hozzá a német versenyzõ. Schumacher tudja, hogy a tél folyamán a vetélytársak sem pihentek, így már a kezdetektõl jól kell teljesíteni.
"Az autónk versenyképes, és sikerült megoldanunk a problémákat. Azt hiszem, hogy egy szinten vagyunk a vetélytársainkkal. Kedden két versenytávot sikerült problémamentesen teljesítenünk, miközben a sebességünk is megfelelõ volt. Szívesebben futottunk volna nagyobb távokat, de elsõsorban a problémák megoldására összpontosítottunk, amelyeket sikerült is megoldanunk. Fontos, hogy már az elején jól szerepeljünk, és hamar nyerni tudjunk. Természetesen közben is van lehetõség a javításra, de úgy érzem, hogy jobb helyzetben vagyunk, mint a tavalyi esztendõben." – jegyezte meg Schumacher.
A Ferrari technikai igazgatója, Ross Brawn elismerte, hogy az új 248 F1 egyelõre nem elég megbízható, ugyanakkor azt mondta, ebben nincs semmi rendkívüli. A maranellói istálló ezen a héten is tovább tesztel Bahreinben.
Nem bombabiztos a Ferrari
Miután Michael Schumacher a múlt heti bahreini teszt több napján is a tervezettnél kevesebb kört tudott megtenni, mert mûszaki problémák hátráltatták a munkában, a Ferrari technikai igazgatója, Ross Brawn elismerte, hogy a 248 F1 egyelõre nem elég megbízható - ugyanakkor azt mondta, a felkészülésnek ebben a fázisában ez normális. "Nem tökéletes a helyzet" - bólintott Brawn, amikor a Ferrari múlt heti tesztelésének eredményességérõl kérdezték. - "Az autónk nem rossz, teljesen jól mûködik, viszont jelenleg nem olyan megbízható, mint szeretném - valójában arra is volt példa, hogy egy technikai probléma miatt nem tudtunk kimenni a pályára."
"Nem hiszem, hogy eddig tökéletesen alakult számunkra a tél. A problémákat mindig ilyenkor kell orvosolni, úgyhogy remélem, nekünk sikerül majd megoldanunk azokat az elsõ versenyig. Ebben az idõszakban mindez normális, de nem ideális."
Brawn rámutatott, hogy a megbízhatóság 2006-ban a szokásosnál is fontosabb szempontnak ígérkezik, mert a V8-as motorokra való áttérés dacára több csapat is magasra tette a lécet.
"A küzdelem olyan kiélezett, többen olyan megbízhatóságra tettek szert, hogy az autódnak tényleg egyszerre kell gyorsnak és strapabírónak lennie" - mondta. - "Az új motorszabályok bevezetése ellenére a tesztelés alapján úgy tûnik, az autók megbízhatósága általában rendkívül jó."
"Biztosra veszem, hogy a szokásosnál több meghibásodásra kell számítanunk, de három-négy csapatnak a teljesítménye is remek, és egyben feltételezhetõ róluk, hogy el fognak jutni a célig. Tehát mindkét tényezõ lényeges."
Brawn azt állította, a Ferrarinál örömmel fogadják a szoros küzdelemmel járó kihívást, amely ösztönzõleg hat rájuk.
"Ha belegondolunk, hogy mindannyiunknak más autója, motorja, gumija és versenyzõi vannak, mégis csupán néhány tizedmásodpercre állunk egymástól - nos, vajon miért van ez? Azért, mert egymást ösztökéljük."
"Tehát eljövünk majd ide (Bahreinbe), felmérjük a teljesítményünket, hazamegyünk a központba, és kitaláljuk, mit kell tennünk, ha nem vagyunk elég versenyképesek. Sok teendõnk lesz."
"Vagyis egymást hajtjuk. Ha nincs küzdelem, egy helyben toporgunk, ami egy olyan cég számára, mint a Ferrari, nem kielégítõ. A Ferrarinak fontos a verseny, mert a fejlesztéseinket valóban felhasználják a közúti autóknál is, az új modellek technológiája merít az istálló tapasztalataiból."
"A küzdelem tehát fontos motiváló tényezõ, és az egész cég szempontjából lényeges. Ezért tárt karokkal fogadjuk - amíg mi vagyunk az élen!"
Míg a Toro Rosso és a Honda már csütörtökön hazautazott Bahreinbõl, a Ferrari úgy döntött, ezen a héten is az idénynyitó helyszínén folytatja a munkát, hogy a felszerelés zömét ne kelljen visszaszállítania Európába az elsõ nagydíj elõtt.