"Komolyan hihetetlen pár ember mennyire értetlen" bagoly mondja verébnek! ha nem arrogáns stílusban kezdted volna a "beszélgetést" -ami inkább kioktatás- talán még meg is értem, mit akarsz. Nem emlékeztem pontosan, hogy most végül mi is lett a hivatalos kiállás oka. Te biztos mindenre emlékszel, és soha nem volt még egyetlen tévedésed sem!
Kiesett... rendben, nincs versenyben, ezzel nincs semmi problémám. Colt egy tévedésem az elején, te pedig ezen lovagolsz már 3 hsz óta. Tekints már el ettõl az esettõl! Kimi nagyon laza. Ezzel gondolom még te is egyet értesz. És ismételten elmondom, hogy SZERINTEM emiatt vált meg tõle a Ferrari.
Látom nem érted. Kiesett a futamból, kiesett!!! Érted? Webber még jó hogy futkosott õ a GPDA elnöke lobbizott a verseny leállítása mellett és ezért futkosott a többiek meg azért álltak a rajtrácson mert VERSENYBEN VOLTAK.
Érted az összefüggést a kiesett versenyzõ a boxban van és azt eszik iszik amit akar és a versenybelévõ pilóta meg a pályán van és versenyez megszakítás esetén meg vár mi lesz.
Kérd számon, hogy Vettel miután kicsúszott, a boxban Haribot majszolt.
Komoylan hihetelen pár ember mennyire értetlen és fújja tovább a hülyeségét 0 tények alapján az "azt hittem" alapján...
szerintem meg a kerdeses futam legjobb pillanata pont az volt, mikor Kimmi fagyizott és ezzel egy idoben Hamilton még mindig görcsösen kapaszkodott a kormányba :)
Kit-Kat: felõlem csináljon, amit akar, de ne kamera elõtt tegye mindezt... hidd el, nem csak nekem volt ezzel problémám, sok forumon olvastam, hogy nem volt egy szimpatikus húzás, hogy amíg a többi pilóta bõrig ázva ült a kocsijában, vagy Webber épp rohangált föl-alá megkérdezni a többieket, hogy mi legyen, õ ennyire lazán vette a dolgokat.
de nem ez az egy eset történt, egyszerûen õ ilyen személyiség, így kell õt elfogadni. egy darabig ez el is fogadható, de a Ferrari is szerintem emiatt sokallt be. hangsúlyozom a "szerintem" szót, mielõtt lehordanál, hogy nem is így van.
Miután kiesett a futamból mit kellett volna csinálnia, kíváncsian várom, hogyan osztod be a pilóták napirendjét kiesés esetén. Nyugodj meg tavaly a Hungaroringen Massa sem házifeladatot írni ment vissza a boxba. Ha meg mert inni egy Colát, akkor ezt felháborítónak tartod?
És azért volt problémás, mert olyat írsz aminek köze sincs a valósághoz és így még megjegyzést is teszel rá.
"Ezt de utálom ha valakinek lövése sincs és osztja a téves infókat."
lövésem sincs? kösz, kedves vagy... ha ez tényleg így van, elkerülte a figyelmem. de amit írtam, attól még igaz, akkor sem kellett volna jégkrémezni meg Colázni futam alatt! ez igenis nemtörõdöm stílus!
én nem hiszem, hogy menni akart volna, viszont... Pont Ezno Ferrarira gondoltam én is, csak épp ellenkezõ véleményen vagyok.
Épp azért kellett mennie Kiminek, mert nem illett bele a Ferrari imázsába. Azt értem ezalatt, hogy pl amikor Malajziában félbeszakították a futamot, de még nem intették le, egy Ferrari pilóta nem teheti meg, hogy kiszáll, és elmegy Colát meg jégkrémet majszolni, mialatt az utolsó helyen lévõ pilóták becsületesen az autóban végigülték a szakadó esõben azt az idõt, amire hivatalosan vége lett a futamnak. Ráadásul még a TV is õt mutatta. Enzo ezt biztosan nem engedte volna meg, a Ferrarinál ez a fajta lazaság nem megengedett!
Kimi nemtörõdöm stílusa volt itt a legnagyobb probléma szerintem...
igen, de õt a Brawn is vinné... Ki tudja, szerintem Kimi McLaren vagy Toyota, Rosberg Brawn GP, Glock esetleg Williams, vagy Renault, bár oda elvileg Kubica igazol, de akár az õ helyére is mehet a Sauberbe.
igen, és szerintem jönni is fog, talán Massa helyére (majd ha õ úgy dönt visszavonul, vagy eligazol, bár ez utóbbit kétlem) Vettelnek Ferrariban a helye, és nagyon remélem, hogy elõbb-utóbb nálunk fog kikötni, nem egy Merciben...
Én is így vagyok vele, de én örülök az érkezésének, sztem õ a legjobb pilóta a mezõnyben, ha jó lesz a gép, akkor Schumi nyomodkaiba léphet, én képesnek tartom rá.
Jaja, kellett neki ez az 1-2 gyengébb év a Renaultnál (jó, volt pár jó versenye), ahhoz hogy normálisabb legyen. Volt neki is már 1-2 kemény éve, emlékezzetek csak, Minardiban kezdett.
én is így voltam vele, 2005-ben és 2006-ban nagyon nem szerettem, nagy volt az arca. aztán utána, ahogy te is mondod, a McLarenes éve után visszavett, azóta nem nyilatkozott olyan nagyképûen. remélem azt tudja, hogy sokat kell tennie ahhoz, hogy a tifosik megkedveljék, mert nem felejtik/felejtjük el, ki vette el Schumi utolsó VB címét 2006-ban... szóval csak hajrá Alonso, bizonyíts!
2007-ig utáltam, mióta elment a Mclarentõl sokkal normálisabb lett, jelentõsen visszavett az arcából, majd meglátjuk mire lesz képes. Bár ez a mostani botrány marhára nem tett jót neki, arra kiváncsi lennék, hogy tudott e a dologról, vagy briós mögötte szervezkedett.
azt h szívbõl gyûlölöm a pasast, de mivel már egy geci nagy vicc amúgy is a forma 1 és kb mindig bealszom rajta így nem igazán érdekel már a dolog...
Van néhány igazán neves és nemkevésbé sikeres gyártó, istálló, akik versenyelõnyre tettek szert sokéves, évtizedes kitartó munka árán. És akkor most szépen fogják vissza az erõforrásaikat, a fejlesztéseket, csak mert másoknak szegényesebb a keretük? Ha a piac nem engedhet meg olyan vastag szponzori szerzõdéseket, kevesebb lesz a bevétele az F1-nek és a csapatoknak egyaránt, így kénytelenek lesznek csökkenteni a költségvetést. De szvsz korrekt dolog lenne a csapatokra bízni, mennyit költenek. Akinek nem futja, nem a f1-ben a helye.
Így van, kell egy új forma kategoria aztán ennyi. Tele a tököm az itt-ott amotti szabályozásokkal, persze kellenek de ez már vicc ami az F1-ben van..
jogos, de nem csak a ferka, a toyota ill a red bull is bejelentette már, és bmw is hasonló híreket lengetett, igazából ez a szabály ezzel sztem el is lesz törölve, ha meg nem akkor remélem h csinálnak saját kategóriát és élvezetes versenyeket lehetne látni nem pár vén fasz tétlenkedéseit és balfasságait évrõl évre
engem már nagyon idegesítenek a folyamatos szabálymódosítások, lassan már a versenyzõk sem tudják h mit lehet és mit nem, ez így már jó ideje nevetséges, ebben az évben sztem még nem is néztem végig 1 versenyt se úgy h leûltem és megnéztem az elejétõl a végéig...
Kiváncsi vagyok, mi van a háttérben. A nagy csapatoknál már a pilóták fizuja is magasabb az elõirányzott keretösszegnél.
Kiváncsi vagyok mi lesz az ügybõl, de nagyon remélem, hogy lesz valami megegyezés mert ferrari nélkül kicsit szar lenne
A Ferrari igazgatótanácsa kedden Maranellóban ülésezett és a gyártónál az a döntés született, hogy nem fognak nevezni a 2010-es szezonra, ha nem változnak meg a jövõ évre tervezett önkéntes költségvetési sapkával kapcsolatos szabályok. 60 év után...
Szépen egyesével elmentek az emberek a csapattól, teljesen várható volt, hogy ez fog történni. Mert ugye minden ember pótolható, csakhát pótolni kell.
azért írtam oda a "nem csak" szót... pl az elsõ 2 futamra elég gondolni meg pl Fujira ahol kilökte Lajost...de igazából a több tényleg nem rajta múlott, motorhiba, Szingapúr... és Monzában volt egy kicsit halovány ennyi
Dehogynem, a Ferrari nem egy lúzi honda, hogy akkor mostantól a jövõévi autóra koncentrálok, és idén meg elautózgathat a csapat a 18-20. helyen. Nem teheti meg, kötelezi a múltja. Ha nem is lesz VB cím, minimum 2 gyõzelem meg lesz.
Itt már nem lesz semmi ebben az évben.
én itt sok javulást nem várok már, ez az év elment, a ferka vhogy a drasztikus vûálltoztatásokat mindig így tudja lereagálni h 1 évet csúsznak...
Lehet igazuk van és jövõ évre kellene koncentrálni.... nem tudom... Jövõre egy jól megépített kasztni és egy nagyon combos KERS-el verhetetlenek lennének... De várjunk spanyol futamig :)
vicc az egész mostmá komolyan mondom
Kib@szott jók voltak most is!
jól teszed :D nevetséges már amit mûvelnek vele, ez így már évek óta nem f1