Schumi-nak már csak akkor lenne esélye, ha a futam feléig feljönne legalább az 5.helyig, és akkor bejönne a SafetyCar, mert Alonso darabjaival lenne teleszemetelve a pálya...
ALAP... Aztán amikor csordogált kifelé Schumi tegnap az ugrott be, hogy mire Kimi ide jön, kap 1 ugyanolyan megbízhatatlan fost, mint amit a Mekitõl kapott 5évig.
Sumi most nem fog "sporólni" az autóval és ha nem megy szét alatta ,akkor valószinûleg simán alázni fogja a mezõnyt! Pont ez miatt a kedvencem,hogy õ mindig az utolsókat is kihozza magából és a Ferrariból, aminnek-mint írtam-ma nem lesz pardon!
Ezzel szemben Alonso nyilatkozata: -Nem kozkáztatunk, kizárólag a pontszerzés a lényeg...
Mákos kis !!! Pont az ilyenek miatt nem érdemli meg,hogy VB-t nyerjen!
Nem tudom ,van egy olyan érzésem(álltalában bejön),hogy talán mégos jól fog végzõdni a mai verseny! Ámen!
Amennyivel gyorsabbak és jobbak a Ferrarik, még 10. helyrõl is simán nyerhet Schumi. A kérdés: vajon motort is kell-e cserélni. Amúgy meg nagyon gyanusak ezek a motorhibák így 6 év után az uccsó 2 futamon....
Ha valakit érdekel a Ferrarik szereplése az idõmérõn:
1.Massa . . . 10.Schumacher (valami hiba miatt elromlott az autó a 3.etapban...)
(Ezzel sajnos a csapatVB-cím is elúszott (szerintem)...bár még bármi lehet !!!)
Áhh Massa esélytelen, közel sem olyan kvalitású pilóta mint Kimi....
kimi, hosszútávon biztos
jaj,hagyjátok már ezt a "melyik autó jobb és drágább" vitát.bár most jelenleg nem sok érdekes téma van,max az,h még meglehet a konstruktõri vb cím,meg az lehet még téma,h kimi vagy massa.én massa :) massáról pedig máris tudunk csevegni a massa topikban,csak h az is menjen
akkor a Ferrari-Mercedes azonos szinten van? a Ferrari tömegtermék? hozhatunk föl bármit, abban egyetérthetünk, hogy a Ferrari exkluzívabb egy Mercinél. Attól függetlenül, hogy van nála jobb is. De ennyi erõvel a Mercefdes se ér többet az Opelnél, van nála jobb, a Maybach? Kb. ennyi értelme van :DDD
nem adnál 20 misinél többet, hát én meg épp ez alatt nem vennék olaszt :)), pl. 12 milliód van egy autóra, azért a megbízhatóság jóval fontosab szempont, a költségek jobban megzuhantanak, mint amikor már 60 millája van autóra. De ez a döntés engem nem izgat, mert én 20 milliónál többet nem adnék soha semmilyen auóért, pl. ha nyernék a lottón :DDD Csal felvázoltam, hogy 60 millánál sztem az exkluzivitás már jóval többet ér, ezért tart ott a Ferrari, ahol
ezen a sportgépeket értem, az exkluzivitásuk, pl. ezerszer egy Ferrari vagy Aston, mint egy SL65 AMG 60 misiért... Annyi pénzért aki autót vesz, régen nem racionalitásból teszi :)), és azért pl. egy új Ferrari 599 enyhén egyedibb gép, érted...
Szerintem az Aston is 1 olyan kulcs figurája az autó gyártásnak, mint a Ferrari, uganyolyan tisztelet idézi, és jó minõségû. Mondjuk azt nem tudom, hogy a technológiája pl. padlólemez és motor teljesen Aston, vagy inkább Ford fejlesztés-e, mert nem mind1.
jobbat, miben? Melyiked véled jobbnak? Merci, Lambo, Ferrari? ez ízlés dolga, de Merciért 50-60 millát nem adnék ki, jaguár meg 20 misis kategória de ez már off.
Vasárnapi esélyek a konstrüktõri címre? Sztem meglesz
jó,elhiszem,de ez akkor sem aston martin meg jaguar topik.csak nem értettem,h mit esznek rajta annyian...annyi pénzért jobbat is kapok,az csak azért annyi mert handmade...de itt be is fejeztem
így is akörül van az M6, De annyi pénzért már Jaguár XK kéne (25 misi, V8 420 Ló), és az legalább Aston tervezõ munkája, hasonlít is :DDD, a belseje meg a segge nagyon üt :DD
Sjan bekell állniuk a sorba és elkell küldeniük annak az igazolását, hogy túl vannak 3 Ferrari tulajdonlásán. De hát akik megtehetik...:D ArchAngel amúgy is arról híres, hogy olasz autókat gyûjt
Sztem az nem is kérdéses kettõnk között, csak kötözködik :DD
itt most arról volt szó,h az fxx otthagyna egy f1-es gépet.lehet,h magasabb a végsebessége,de mire az felgyorsul 400-ra,az f1-es gép már nem tudom hol van...
"Mert nem korrekt, hogy egy versenypályán, versenytempóban mért végsebességet (amikor ugye nem az a fõ cél, hogy minél nagyobb végsebesség legyen, hanem a fent említett megfelelõ kombináció eredményeként a legrövidebb idõ alatt teljesítsenek egy kört) hasonlítanak egy nyílegyenes több km-es úton mért végsebességhez."
A somogybabodi offroad versenypályán mennyi idõ alatt megy végig egy F1-es autó?:)))
félre értesz én gyorsabbról beszélek, ezt azonosítja mindenki végsebességgel. Már elmondtam, de másképp, hogy az a gyorsabb, aki ugyanazon a pályán rövidebb idõ alatt teljesít egy kört. Mert ez a legösszetettebb összehasonlítás, mivel a kanyarsebesség, gyorsulás és végsebesség kombinációján múlik, hogy ki a gyorsabb. Mert gyerekes dolognak tartom azt, amikor egy autó csúcssebessége alapján jelentik ki, hogy jobb, mint egy F1-es, mert innen indult a vita. Mert nem korrekt, hogy egy versenypályán, versenytempóban mért végsebességet (amikor ugye nem az a fõ cél, hogy minél nagyobb végsebesség legyen, hanem a fent említett megfelelõ kombináció eredményeként a legrövidebb idõ alatt teljesítsenek egy kört) hasonlítanak egy nyílegyenes több km-es úton mért végsebességhez.
de nem érted ugye, azt a végsebességet nem Monzában, hanem több km-es nyílegyenes úton mérték... Monzában nincs elég helye, egy F1-es nyílván jobban gyorsul, ebben egyetérthetünk, nem? Azonos körülmények között, egy pályán sokat kapna egy ilyen gép... A gyorsabbat nem végsebességre értem, hanem idõre. Mert kit érdekel a végsebesség egy pályán, ha azt nem képes elérni? :)
na meg az FXX 1000 kg, egy F1-es kb. 650, fizikai lehetetlenség, hogy lehagyná. + jóval jobb aerodinamikával rendelkezik... Tehát továbbra is hülyeség az, hogy egy ,,széria" szupersportautó gyorsabb lehetne a Forma 1-nél...
jaj, a váltóáttételt állítani lehet, pl. lehet 230 is a vége egy F1-esnek, de akkor viszont nagyon nagyot gyorsul. Gondolom az az FXX nem monzában futotta a 400-at, hát nincs hely, 1500-2000m hosszú egyenesben hogy érsz el 400 km/h-át??
dehogy, ahhoz hogy vidd a 400-at kicsit hosszabb pálya kell, meg kanyarban dõl el minden, ott simán otthagyja. Na meg váltóáttétel kérdése, nagyobb végseb. kisebb gyorsulás, hát a 300-at ezek sztem 20 sec alatt elérik, az az FXX biztos nem... a végsebesség pályán szinte semmit sem jelent a kanyarsebességhez képest. Pl egy 280 lovas Mitsubishi EVO egy pályán simán megesz egy erõsebb fajta Porschét :)
a FIA azon dolgozik hogy lassitsa a forma 1 et, erõsen korlátozott hogy mit használhatnak, ezért lasabb végsebességben:) viszont mint archangel is mondta, pl Monzában 250km/h óra az átlagsebessége! a f1 es gépeknek:)
hosszú egyenesben idõvel egy Veyron, SLR vagy egy Enzo lehagyhatná, ha percekig tudnának 400 felett menni, de amint kanyarogni kell, az F1-es autó átlagsebessége 200 felett marad, míg a sportautóké jelentõsen leesik...
pl. egy Impreza, Evo vagy Skylight hegyi szerpentineken bármikor otthagy egy Carrera GT-t, de az Autobahn-on esélyük sincs...
nincs olyan, ami mindenhol jó - az F1-es gépek a nekik tervezett minõségi aszfalton, megfelelõ gumikkal 50-50%-os egyenes/kanyar arány mellett tartják a 200km/h feletti átlagot, a szériaautók erre képtelenek...