Ehhh...ha nem értesz hozzá, akkor inkább ne dumálj bele. Az NVIDIA féle SLI egyáltalán nem úgy mûködik mint a 3Dfx-es. Semmilyen Scan Line Interleaving-rõl nincs szó az NVIDIA-nál, hanem AFR, vagy SFR üzemmõdokban mûködik ami mentes az eredeti SLI mód hatékonyságbeli hibáitól, és a képminõséget se rontja mint a 3Dfx-es megoldás. A külön fizikai összekötés pedig semmilyen problémát nem okoz, ettõl nem lesz elavult (sõt nagyobb teljesítményû, mintha csak a PCI-Express-en keresztül kommunikálhatnának a kártyák).
Ehhh... Voodooo SLI... Az nVidia a 3Dfx felvásárlása kapcsán jutott az SLI-hez, és csak most kezdte el használni az egyébbként elavultnak számító technológiát. Elavult, mivel: 1.) külön fizikai kontaktust igényel. (Voodoo-nál ez egy kábel volt) 2.) az SLI-nél a páratlan/páros sorokat megosztva számolja a 2 kártya, így még mindig a sok redundáns (fölösleges) számítás mind2 kártyán. (a 2 csippes Voodoo5 is kártyán belüli SLI-t használt)