Jah, attól függ, hogy milyen szájat raksz rá. Meg gondolom még függ attól, hogy mekkora a lény (nagyobb testû elefánt méretû dögök talán mélyebb hangon rikácsolnak, de ez csak feltételezés).
Ez végeredményben az E3-as demo, csak annyi, hogy nem Will adja elõ a dolgokat, a végét levágták és minimális új infó van benne (sajnos ez alapján úgy tûnik a viziéletet kivették :-((( ).
dehát akkor milyen evoluciós game ez ha nem a vízben kezdõdik?
A vízben kezdõdik ha úgy vesszük. Egysejtûként az õslevesben, aztán egy alaktalan masszaként kislattyogsz a szárazföldre oszt uccuneki.
Az új videóból pár dolog derült csak ki de lehetet látni, hogy már dolgoztak rajta.Mert a régebbi videokban csak a lény az egerett követte.Most már katintunk egy helyre és oda megy a lényünk.De kár, hogy kimaradnak a vizí lények.
Ezt hogy érted hogy kimaradnak a vizi lények?Mert a játékban lesz 1 evolúciós vizi lépcsõfok.
Kevered az egysejtû fokozattal. Olvass vissza és világos lesz:
"...az elején majd a tengerbõl mászol ki mint egy alaktalan meztelencsigaszerûség..."
Magyarán ha lenne a játékban vizi életet feldolgozó lépcsõfok, akkor lenne már egy meghatározott formád a szárazföldrelépéskor, amit a vizilét folyamán sikerült összehozni. De a legelsõ GDC-s videón kívül semmi infó arról, hogy létezne ilyesmi.
volt egy videó amiben annyi látszot hogy ey kis izével szedeget bigyuszokat és szeritnem ennek semmi értelme nem csoda hogy kiveték....bár elég lett volna ha csak ezt az egyselytû részt vették volna ki
csak azért lett híresztelve mert nicns benne az új videókban? azthittem valami forrásból vette itt valaki
Ej látom még mindig gond van az olvasókésséggel...
Mégnézitek szépen a #250-ben belinkelt videót és szépen meghallgatjátok a legelejét (nagyvonalakban amit a fickó mond):
"So when you're in the final game, you'll be actually crawling out of the premorial ooze as a slug..."
Fordítás:
"Szóval a végleges változatban a játék elején egy meztelencsigaszerû lényként mászol ki az õslevesbõl..." - közben bõszen hadonászik egy partszakasz felett.
És akkor ezek után nem túl nehéz:
1: ha lenne vizi élet akkor nem úgy vezetné be, hogy rögtön a szárazralépéssel kezdesz.
2: ha lenne vizi élet, akkor nem degenerálódna vissza a lényed az "alaphelyzetes" se füle se farka gombóccá.
Szóval lehet elõvenni a vasvellákat és kiegyenesíteni a kaszákat. Majd lehet várni a tucatkiegészítõket mint a Simseknél, amikbe már tuti belekerül ez is.
sokat nem tévedtem, csak a szöveget nem értettem :)
Akkor marad a kasza és a vasvella. azt közben reménykedünk, hogy hamarosan a fejükhöz kapnak. milyen evolució az ilyen, ahol csigából fejlödik ki lényünk? :S
Inkább meztelencsigában. Gondolom láttál már lénykészítõs videókat. Ott a kiindulási alap (már ha nem egy kész lényt fejleszt tovább) mindig az a központi fõtestrész volt, amiben a gerincoszlop hosszával, formájával meg vastagságával lehet megadni a lény alap testformáját. Eleinte ez úgy néz ki mint egy jól megtermett lárvaszerûség. Biztosra veszem, hogy ezt a formátlan alapállapotot értette a "slug" említésekor.
az rendben. de kapásból ilyen izével kezdünk, azt annyi lábat adunk neki, amenyit akarunk? vagy attól függõen, hogy mennyire köves a talaj vagy sáros a föld, rakunk rá patákat vagy hatalmas talpakat? ezt nem igy képzeltem el
ez a játék az evolucióról szól, és a készítõknek akár tetszik, akár nem, az élõlények, legalábbis itt a földön a vizben fejlödtek ki. Már ott alakultak ki az uszunyok, az vizi életforma álltal hol a meneküléshez az erõsebb farok, hol fogak a támadásra koncetrálva. Aztán abból fejlödött tovább skorpió farokká, hatalmas csáprágóká vagy éppen vékony hosszú strucc lábá a különféle nyulványaik :) Lesarkítva legalábbis.
ha már e játékban a vizbõl jön ki a slugunk, akkor szépen csinálják meg a vizi életet is a piszkok. :S De gondolom ebben te is egyetértesz :)
Persze, hogy jó lenne bele viziélet. Majd egy kiegészítõ tuti visszarakja. De ha úgy kellene fejlõdni, ahogy azt egy rendes evolúció során elvárnánk, akkor egyrészt nehézkes lenne, másrészt meg behatárolja a lehetõségeket. Játék szempontjából sokkal jobb az, hogy DNS pontokért lehet majd vásárolni a jobb testrészeket. Lehet nem valósághû, de legalább úgy alakítod ahogy neked tetszik.
tény, emg ha ugy kéen fejlõdni mint a rendes evolucióban akkor egy gamer se lenne aki tovább jutni a plazmás lényeknél mert nem él senki pármilliárd évig :DDD (najó idõgyorsitásal kicsit sarkiva elég lenne nekünk pár ezer is :P)
Az a gond, hogy így inkább a random bolygó generátor és a környezõ lények alakítanák a lényünket és nem mi... Akkor meg már egy filmet is kiadhatnának... :)
Itt már megint egymás elleni megmérettetésrõl beszélnek.. Nemtom', én korábban Will Wright szavaiból azt vettem ki, hogy habár net segítségével belenézhetünk, hogy milyen mások civilizációja, de azt az MI fogja irányítani, ha kapcsolatot teremtünk velük... (A globális multiplayert nem tudják megoldani, én úgy tudom.) Persze biztos majd egy kiegészítõben. :P
Amirõl õ beszélt az abból áll, hogy összemérheted a saját fajodat mások fajaival, azt nem mondta, hogy a faj készítõje fogja irányítani. Szépen átmenti a lény megjelenését, tulajdonságait és személyiségét, az alapján berakja a világba és ha gondolod akkor megküzdhetsz vele.
Nem mintha ez normális összemérés lenne, na mind1.. :P Amúgy a logikáját értettem, hogy hogyan gondolták, de szerintem ez inkább csak ilyen megnézem közelebbrõl jellegû dolog. :)
Összesen 13+1. Ne ilyen takonyball meg pukimon nyomottságokban gondolkozzatok, azok az anime hulladékai és sajnos csak az olyan hülyeségek jutnak el ide. Az igazi animék azért fényévekkel szinvonalasabb alkotások. Ez a sorozat például véresen (szó szerint véresen) komoly, elgondolkodtató és nem egyszer sokkolja durva jelenetekkel a szegény nézõt.
(A félreértések elkerülése végett, az a fehér valami a csaj fején nem "cicafül", hanem szarv.)
A HARDWIRED-en még ezt írják hozzá: A Montreal International Game Summit rendezvényen a Joystiq online legénysége készített interjút a Spore két fejlesztõjével, akik a Maxis fedélzetén már évek óta kalapálnak a korszakalkotó stratégiai alkotáson. Kezdetben nem volt igazi játék, csak 5-6 ember a projekten és a Spore szétszórt szimulációk formájában leledzett. Azóta befejezõdtek az elõmunkálatok és 80 fejlesztõ dolgozik éjt-nappallá téve a szépen formálódó mesterjátékon.
Érdekes tõlük hallani, hogy Will Wright félistenpápa és Szent Hódító mekkora esernyõt tart a fejük fölé, így az EA csuklyás-kiadó nem tudja õket rugdosni oly keményen, mint más csapatokat. Willnek már igazán nincs szüksége rá, hogy dolgozzon, hiszen elõzõ játékaival keresett pár fillért, amibõl élete végéig eltengõdhetne. Ettõl függetlenül Will szereti, amit csinál, ezért maradt az EA égisze alatt... a Spore készítõk nagy szerencséjére. A megkérdezett fejlesztõk egyike a Spore elsõ pályáján - The Cell Game - dolgozik, a másik vérprofi pedig az animációs részen és a második pályán - The Creature Level -, ahol már nem sejtek vagy spórák libegnek, hanem állatkák döcörésznek.
ööö...az egyselytü pálya az melyik? Aszittem a pocsolyában úszkálós az.
Az egysejtûs az amikor a pocsolyában kell hamizni dolgokat, de még a GDC-s videón volt egy rész mikor a lény úszkált a vízben és Will mesélt a vizi életrõl, de ez a rész kimarad és a pocsolyából egyenesen a szárazfölre lépünk.
Nem tudom,hogy láttátok e-már de nekem ezek új videok Video1 Video2
Aranyosak!
nah ezeket még én se láttam
Ezeket én sem láttam de tetszik. Tényleg abban nem vagyok bisztos meg még nem is hallottam róla hogy van-e eleven szülés vagy csak tojással(szerintem bisztos hogy van). Ezekrõl a videókrol jutott eszembe.
Én arra lennék kiváncsi,hogy egyáltalán választhatunkm majd-e,hogy az állatunk növényevõ vagy ragadozó legyen.