Azon csodálokozom hogy nem halt ki a topik miután megemlítetted a multit. Múlkor ez volt... Bár mostanság nemigen érek rá csak max megnézem mit írtak, de ha lesz valami akkor püt küld valaki és ha ráérek akkor benne vagyok én is.
(Még fel sem raktam a FA-t. Még az alapjáték új egységeit ki sem próbáltam. )
hát én változatlanul benne vagyok hamachis mokában mitn alappal is csak mivel mindenki gpgnetezik igy ez nem tul hosszuéletû sajnos :S
esetleg kéne tolni pár multit? hm? :)
összejönni irken, vagy akár msn-en.. mégiscsak jobb , mint AIk ellen.
Ja, meg az elején olyan hullámokban jöttek a repülõkkel, hogy nekem egyetlen repülõm se tudta elhagyni a bázisomat. Amint felszálltam eggyel, lelõtték. Az elsõ fél órában csak épitkeztem meg védekeztem :) Aztán mikor volt 15 T3 fighterem, akkor az egyik hullám után felszálltak egyszerre, és onnan már tudták tartani magukat. Pedig nagyrészt csak T1+T2 repülõkkel jöttek, de abból százával. Minden egyes szigetükön volt vagy 3-4 repülõgyár.
Épp most nyomtam le 2 adaptive ai-t egy 20km-es vizes mapon :) (cybran+uef vs sera)
Az elején úgy benyomtak, hogy visszaszorultam a saját szigetemre, 50-bõl 49 sziget az övék volt, massal mindennel. Elkezdtem felhúzni egy rakat pajzsot, meg az exp robotokat. Amikor az elsõ robotom majdnem készvolt, megjött az elsõ fb, meg egy t4 gunship egyszerre. Leradirozták a bázisom 50%-át, két pajzsom maradt meg, az egyik alatt a commander meg a termelõ rész, a másik alatt a robot épült :)
Érdekes taktikát nyomtak, mert látták hogy csak Airbaset épitettem, és se hajót, se land unitot. Ezért hát õk is szinte csak repcsivel jöttek. Nade olyan hullámokban, hogy csak lestem. A minimapon csak annyi látszott, hogy ellenséges T1 repülõk ikonjaival be van terítve a térkép :) 10 percenként ilyen 50 fighter + 50 bombert küldtek rám, de a pajzsaim ezeket védték rendesen. Késõbb jöttek 5-ösével a T3 bomberek is, na az már keményebb volt.
Ekkor elkészült 1 robotom, és kiadtam neki hogy szigetrõl szigetre harcoljon az egyik AI felé. Fél energiával érkezett meg kb negyed óra múlva az AI fõ szigetére, és ott kb 10% energyvel túlélt mindent :) Közben elkészült egy másik, azt a másik AI felé küldtem, úgyszintén lenyomott mindent. Közben kitermeltem 15db T3 fightert, és ezekkel megszereztem a légifölényt is. Megépítettem egy ahwassa-t, és ezzel szigetrõl szigetre bombáztam. Sajnos mire a T4 robotok elértek egyik szigetrõl mindig a másikra, addigra az AI mindig szétszélesztett 40 engineert, és visszaépült a szigetekre újra. De a bomber, egy 5-6 T3 bomberrel megtámogatva végül teljesen kiradirozta õket. Ezután még épitettem 10 t2 torpedos repülõt, és a maradék tengeralattjárót lenyomtam (nameg 2 FB-t, ami viz alatt volt úton felém).
csak 1 kérdés: mûxik-e patchelés után a tört verzió? (gondolom nem de azért kiváncsi vagyok)
nézõpont kérdése.. pálya kérdése, stratégia kérdése. Nézd vissza a játékokat és ha mást nem, próbáld meg a következõ játékodban tudatosan elõre kivédeni azt, amit majd a gép csinál ill. csinálhat.. vagy próbáld a gépet másolni...
Bug Fix: - Fixed issue where Seraphim sACU could use overcharge before upgrading. (done by selecting both unupgraded sACU and an ACU and giving overcharge command) - Fixed issue where FA only player could innapropriately be another faction during online play.
Balance: - Seraphim T3 Sub Hunter - Reducing MaxRadius on torpedo to 70. - Riptide, UEF T2 Amphibious Tank - Increasing Cost 20%. - Seraphim T1 floating atillery - Increasing cost 50%. Mass cost is now 54. - Nukes now do damage instantly instead of radiating slowly outward. - HARMS, Cybran T3 Torpedo Ambushing System - Increasing MinWaterDepth - Seraphim T2 Tactical Missle Defense - Increasing ProjectileLifetime. - Novax, UEF Experimental Satellite - Reducing crash damage to 3000. - Skyslammer, Cybran T1 mobile anti air - Decreasing Ground Gun damage by 50%. DPS is now 20.
Van 3598-as patch, valaki talált már whatsnew-t hozzá?
eh normalban úgy kiszívtam........ tiszta sz.r így nem lehet játszani h úgy lerassol , meg folyton jön mint a f.s . ellehetetlenítették ezt a játékot............
Everesttel/CPU-Z-vel/bármi más jobb információt adó programmal nézd meg a modulok adatait, elvileg 1Gb-os moduloknál már nincs 1 vagy 2 oldalas.
köszi, már napokat vacakoltam vele, sajnos tényleg nem azonos a két modul, egyik azt hiszem nem ugyan annyi bank-os mint a másik. azért ezt a kézzel megadom a sebességet még kipróbálom, csak a BIOS-omban annyi beállítás van a RAM-okhoz, hogy .. megvallom férfiasan ... majdhogynem megilyedtem :] Nem csak az alap RAS-CAS-tRAS, hanem még 30 :)
Attól ,hogy különbözõ a kettõ, még mennie kellene dual channelben, csak kézel kell beállítani a sebességértékeket. Az 1-es slotban legyen a lassabb modul és a biosban annak a frissítési értékeit állítsd be, így 95% eséllyel mennie kellene. (dual channelhez nézd meg az alaplap leírását, hogy melyik slotokban kell lennie a moduloknak, ami elvileg az 1-3, iletve 2-4).
Ha van annyi pénzed :) Egyébként 6200+ nem létezik, csak 6000+ és 6400+, de az 5600+-nál erõsebbet szerintem felesleges megvenni. Jelenleg szerintem az 5200+ (lehet ezt akartad írni) a legjobb választás, ezen belül is a CZ kód alatt futó modell.
ha uj gépet veszek akko kb iet vegyek?:athlon 64 x2 6200,8800gt,2x1giga 800mhz ram ez elég jó lesz??
Tegnap toltam egy 1v1et tech ai ellen csak hogy megnézzem cybran új expet setonon hát eléggé elszomorító a helyzet 40-50 percnyi játék után éppenhogy jól futott nállam. Szóval nem hogyjavult hanem romlott a helyzet, ami érdekes mert kampámnyoknál abszolute nem vettem észre sebesség csökkenést volt hogy nem értem rá és feltoltam +6/+10re is próbaképp a sebességet és nem volt gond. Jelenleg persze full graf 2XAAval tolom. Milyen proci kell majd ehhez 4v4ben? új 4magos 45nmes intel 1300 dolcsiért?
amugy a scu csak 2x olan gyors mint a engi amugy hali
Na végigtoltam a kampányt nagyon faja 1-2x megizzadtam de nem lövöm le a poénokat :)
SCU téma, szvsz alap volt olyan hogy 30 volt valamelyik kampány pályán de 15öt mindig gyártok felhúzok 6 gate-et ráállítok 6 T3 engit 1et 1re és szépen jönnek az SCUk. SCU-k nagyon hamar huznak fel expeket, az egész FA attól jobb hogy nagyon gyorsan lehet tolni expeket volt hogy 8 Fatboyom 4 colossus 4 czarom harcolt hasonló számú exp egységek ellen :) Egyébként Fatboy iszonyat még mindig ha meg birja az ember védeni levegõbõl akkor 6-8 letarol egy egesz terkepet. Amit észrevettem az, hogy Fatboyból hipphopp felhúzok 4-6ot de repülö hiába állítok rá annyira nem épül hamar. (T3 figther, gunship)
Mondjuk nállam nincs gond sebességgel birta a gyûrõdést szépen.
vki nem jön hamacsin játszani velem FA-t ? lehet nem vagyok olyan jó a játékban, de jó lenne vkivel játszani:) mind1 h pro v nem pro :) csak legyen vmi :)
Ez a problema, ember ellen hamar megtanulnad becsulni az scu-t...:) A fejlesztest sem kellene elfelejteni az economy upgrade 15re noveli a masst amit termel meg 3000 re az energiat.... 6000/300000 be kerul de hosszu tavon nagyon meglovi az economyt...
SCU tud a bázison kívül is építkezni, T3E-t meg védelmi vonalon kívül hamar lelövik. 6-8 felfejlesztett SCU-t be tudsz vinni az ellenség bázisának közelébe (persze kísérõcsapattal) és percek alatt fel tudsz húzni egy komolyabb támadóvonalat. T3E-ket meg elég könnyen ki lehet szedni. Mondjuk én se szoktam nagyon erõltetni az SCU-kat, de én ember ellen még nem játszottam.
De ne csak epitesben merd ossze oket... az engineereket tomegben lehet irtani az scu-t nem, aztan az scu 2 masst 20 energiat termel a T3 csak fogyaszt, konnyebb mozgatni, gyorsabb.... Amugy meg "csak" 6x annyiba kerul....:)
Jó, most akkor hasonlítsuk össze, hogy egy T3E mennyi mass/power-be kerül, és egy SCU mennyibe, a hozzávaló quantum gate-el együtt. Vajon arányban van a 3-4x építési sebességgel amit irtok?
Most építkezésrõl volt szó, jó, hogy harcban jobb, mint az engineer (bár ha oda tudnak settenkedni egy ellenséghez, akkor a T3 engineerek elég gyorsan megesznek egy erõsebb ellenséget is a reclaim-mel :)
1 scu joval tobbet er mint 3-4 T3 engineer mert jol hasznalhatod oket harcolni (epitesben ott van valahol 3-4) ... 6-10 iszonyatos pusztitast bir veghezvinni egy kis tamogatassal.... Upgradelve meg ne is beszeljunk rola...
1 SCU felér kb 3-4 T3 engi-vel, legalábbis nekem úgy tûnik. Építésre upgradelt SCU meg még gyorsabb. Én 8 T3 engi-vel szoktam felhúzni az exp-eket, igaz gép ellen annyira nem kell rohanni. SCU-ból közben legyártok hatot és azokkal inkább nuke-ot meg T3 artilleryt építek. Gép ellen nem is kell sokkal több, ember ellen persze kevés lehet.
nekem, 3600+, 2gig ddr2,ati 1600xt, és akad :) , az alap nem akadt , high textúrán meg a részletesség szintjén(high), ez meg, örülök hogy ha minden low-on , 12 fpsel tudok játszani...... szal nem tudom de sztem, nem sikerült olyan jól ez az optimalizálás.)
am nem rég kirpóbáltam én is a seraphim bombázóját...hát bombázó :)) , elég jóóó , sõõt, és milyen szépen és nagyot robban
Én nem szoktam scu-kat épiteni, csak t3 engineer meg az ACU. Valahogy mindig úgy éreztem, hogy egy scu kitermelése túl sokba kerül ahhoz képest, amennyit ér. Vagy ennyivel gyorsabb egy t3e-nél?
Az exp egységek építését hány enginerrel érdemes megtámogatni? Mennyi az ami még gyorsít rajta (feltéve hogy van elég mass+energy)?
Én a gazdasági részét úgy csináltam(alapban), hogy csak a t2 es pow genhez raktam mass fabricatort, majd t3-as farm+shield[4 t3 power, energhiától függõen a fabricatorokat], plusz scu RSA-k. Mass exactoroknál meg 2-õt t2 re, majd 1 et t3-ra, t3 nál pedig a a bázis közelében lévõ 4-et körbe-->16 mass storage(hogy ne menjen annyi mass veszendõbe) Ja egyébként kipróbáltam azt a taktikát, amit az elözõ bajnok BlueScreen csinált, azaz az ellenség felé sorba lerakta a land factorykat(így lesz neki 8+ land factoryja közel az ellenhez), majd a leghátulsótól kezdve feltecheli -> masszív rush :) [erre példa az field_of_isis map új verziójánál, ahol középen vannak t3-as roncsok is]
Furcsa, hogy X2-n is szaggat. Nekem 3700+ -on (amit tekinthetün ka te processzorod felének) néha néha egy fél másodpercre megakad 3 bot ellen, de 1 ellen kis pályán szinte végig folyamatos. Lehet az lassít sokat, hogy csak 1 memóriamodulod van, mivel az A64-eknél sokat számít a dual channel.
derûs estét :)
Nálatok milyen beállításokkal milyen gépen mennyire jól muzsikál?
7900GT, X2 4200+, 2Gigabájt DDR2 (single channel :/) egy kb. 1 éves XP SP2-n játszok és meg kell mondjam elég csúnyán szaggat..
Ennek ellenére nagyon hangulatos a kampány, csak megint túl rövidre sikeredett :P
Najo, most megvolt a 2 adaptive AEON, seraphimmal :) Seraphim exp robotja is tök jó dolog, mert relatíve olcsó és gyorsan elkészül (aztán lehet csak azért mert most elég fullos gazdaságot épitettem), és nagyon kitartóan irt. A végén megkombináltam egy exp bomberrel, és ezzel a kettõvel le is radiroztam a 2 ai-t. (+5-6 T2 gunship)
Igen 2 engineer power generator egy masik meg fabrikator meg az elejen es nyersanyag van eleg.... Turtle-boy-oknak mint en tokeletes technika nem kell maszkalnom a terkepen csak hatradolok es nyomom az egysegeket.. amikor van 5-6 extractor elkezdheted a storage-t melle epiteni 2 engineerrel ugy ahogy illik (adjacent bonus). majd egyesevel fejleszteni t2re... Miutan megvan az elso t3 fabrikator elkezded fejleszteni t3-ra az extractorokat.
Az FA ben elvettek a t1bol a mass exet hogy harcolni kelljen az nyersanyagert....
Én gyártottam õket, csak sosem úgy és annyit ahogy kellett volna. Ugyanis csak arról tudtam, hogy a gyárakat érdemes megtámogatni powerrel meg massal egybekötve, és akkor jobban/olcsóbban termelnek. Viszont hogy a mex több masst termel ha storage van mellérakva, azt nem tudtam, és soha nem is épitettem igy. Ezen leirás szerint pl jobban megéri T2mex-et körülvenni storagevel, mint T3-ra felfejleszteni... mármint T3 jobban fog termelni, de jóval többe is kerül a fejlesztése.
Én sose gyártottam T1-es fabricatort, mivel túl sok az energiaigénye a nyert masshoz képest.
nemtudom, mert most átrakták t2-be a t1 es fabricátort... ez már elég nerf magában csak arról tudok nyilatkozni mi volt régen multiban... ott mindíg azzal kellett indítani hogy az elsõ 2 engineert ráálítottam egy ferde sor generatorra, és mellé egy ferde sor fabricator... aztán utánna ha megvoltak akkor mellé még réteg gen + fab etc. persze én állandóan elcsesztem, mert egérrel ügyetlenkedek és nem lesz pont ferde a rohadt sor és csinálhatom újra most ez nagyon tetszett hogy az fa ba belerakták a build templateket... de most meg nincs t1 es fabricator ami miatt kellett
ja, megha megvan tök eredetiben is akár, akkor is rákényszerít az a szemét hogy állandóan a meghajtóban legyen az eredeti lemezed és berregtesse az a szar
Szóval ahogy ezt értelmezgetem, kb körvonalazódik, hogy én totálisan pazarló módon építkeztem eddig, ami a nyersanyagtermelést illeti :)
A "storage your mexes" alatt jól értem, hogy arra gondol, hogy mass storaget kell 1db-ot építeni a mex mellé?
Viszont ahogy olvasom, az FA egyik újítása az, hogy a fabricatorokat eléggé meggyengítették, hogy többet érjenek az extractorok. Esetleg valaki tud listát az ilyesmi változtatásokról?
Másolásvédelmi rendszer, hogy ne tudják olyan könnyen feltörni(bár tök mindegy mert úgyis feltörik)
kinn az elsõ fa mini patch ami semmi mást nem csinál csak kiszedi a securomot... ugyanezt csinálták annak idején a supcommal hogy az elsõ patchel kiszedték
Akkor vegre taktikus is lett... Gratula az 1v1-hez...
Az érdekes inkább az, hogy olyan meglepõ dolgokat csinál az AI, amit eddig nem szokott. Bizonyos mapokon már elég jól kiismertem a taktikáit, és mostmeg csak lesek hogy mivan... De azért 1on1-be megvertem :)
nah, én megnéztem ezt az fa-t. és hát.: sztem nem lett optimalizálva :) , az újfajnál meg a króm miatt ugye, különösen eszi az fps-t...... mege igen az AI - eszeveszett erõsek, még ízin is, én egyszerûen nem tudok ezek ellen játszani :) , mondjuk most , átlagosat raktam be .... még tartom magam... meg ezt a csíter AI-t sem értem :) -minek és -miért,imo felesleges, meg látom visszatért, az elsõ Supcom os besorolás :) az AIban, turtle ,rush .. stb :)....nem akarok túlozni , de sztem az alap nekem jobban futott nahmind1...ha lenne jó gép, jó játéklenne, az AI-t nem nézve :>
Van cheater AI? :) az erdekes lehet... Nem tudtam letolteni sehonnan meg kell varnom az eredetit...:(
3069 az nem tudom mit keres ott.....:) Ariakus hozzad ki szolt...?:)
Beraktam 2 random AI-t 20km-es mapon, és úgy elvertek mint a szél :D Olyan taktikákat nyomnak, hogy csak lestem. Pl ferry-vel behozzák az egységeiket a hátam mögé, meg hasonlók. Bár lehet cheater ai-t válogatott be a random, mert egy pillanat alatt a map 2/3-a az övék volt, én fél órán át tartottam magam, az egiyknek a commanderét majdnem ki is lõttem, de aztán elkezdtek nuket küldeni...
Remélem azért nem ment fel a vérnyomásod kicsihuszár.
A f@szt kerdezoskodsz tedd fel es meglatod........
Ez a kiegészítõ valamennyivel jobban van már optimalizálva, vagy nagyobb lett a gépiénye még jobban mint az alapé? Mert én kipróbáltam annak idején sima nyers patch nélküli alapverziót és ezen a konfigon ( Intel 4 3.2 ghz, 1024 ddr ram, ATI Radeon x1650 pro 512 ddr2 ram-mal) a kampány második pályája minden low beáálítás mellett már szaggatott. Skirmish-ben tudtam játszani szuper kicsi pályán egy AI ellen , de szerettem volna a kampányt tolni , de elég frusztráló volt , hogy még very low-on is akadt. Na most azóta tettem még 1 giga ddr ram-ot a gépbe, és azt akarom megkérdezni, hogy érdemes lenne-e feltenni, mert azt olvastam a kommentekben , hogy úgy is procifüggõ a játék, nem a ram-ot zabálja. Nagyon szívesen játszanék vele, mert remek játék, csak hát a gépigénye...
En meg letoltottem volna de most gaz van...:) Mindjart megjelenik 2 het...:)
T3PD valami kurvajó bont mint az állat :)
Vicces amikor a kampány 2-3? pályán ellentámadást tolnak colossusok, monkeylordok hegyekben még jó hogy volt 8 fatboyom bár igyis necces volt. Egész jó a kampány rész megkockáztatom jobb mint scben.
Na játszottam végre FA-val :)
Belõttem az 5km-es 3 kis szigetes mapot, én seraphim, vs aeon+cybran adaptive ai.
Valahogy ez az AI bizonyos értelemben jobb, mint a balanced AI sima SC-ben, de másrészrõl valamiért nem használt vizi egységeket. Mondjuk a támadásait elég szépen vezette repülõkkel meg hover egységekkel.
Ami meglepett, hogy félúton beküldte az egyik az ACU-ját a bázisomra viz alatt, és letépte a bázisom vele -.- Bezzeg mikor én lõttem ki t2 destroyerrel az õ acuját az AEON szigeten, ott alig 1/4-e pusztult meg a bázisának. Mindegy, én megmentetem a destroyert meg az ACU-mat, igy visszaépültem a szigetemre gyorsan annyit, hogy tudjak védekezni meg támadni. És végül lenyomtam õket. A T2 destroyer bazi jó hajó ezeknél :) Meg úgy alapból is tetszik az új faj, mert kevesebb, de erõsebb egysége van. Nagyobbat üt mindene, és nem kell olyan sokat épiteni belõlük. Viszont cserébe drágábbak, és lassabban készülnek. A T2 PD is ütõsebb mint a többi, a shield pedig még jobb mint az AEON-é. Csak az zavart egy picit, hogy az épületeik kinézete elég kacifántos, olyan túlzottan fantasys :/
Csak 15 hozzászólást kellett volna visszanézned...
csá nép! Az új kieg. megy az alap gém nélkül is ugye?
alap :)
tetszik a kieg eddig, elsõ pályán mavorral kilõtem a commanderjét néztem is hogy mért lett vége :)
Mondjuk ai nem túl erõs sajnos de bevezetésképpen na meg story miatt jó a kampány. (na meg mert itt nállunk baszott megjelenni addig meg gpgnet lofaxt se ér)
Egyébként a cdkey ami csatolva volt nállam gpgneten already in use felirattal van, még nem bannolták :D