ÁÁÁ nem igaz 6Gb:(( hát akkor ezt nem szedem le... nincs rá helyem:) nem igaz hogy manapság minden játék 5-7Gb ki se tudom õket írni na meg le se tudom szedni:( 1ébként menyibe kerül a legolcsóbb duplarétegû dvd? igaz az írom amúgy se támogassa:) de azért kíváncsi vok menyibe kerül 1 lemez?
Ennyire még nem mélyültem el benne, de a bétában úgy emlékszem nem volt rossz hangja pl a monkeylord lézerének.
Pár dolgon javítanék. Eddig még csak a demóval játszottam, az alapján tudok véleményt formálni. A roncsokon ne lehessen már áthajtani, LOL:) A lézernek meg ne legyen már ilyen "prüntyögõ" hangja.
Én a demóban a skirmish mapot 3szor nyomtam végig(mind3 fokozaton).
Nem nagyon volt eddig strat aminek már a demója ennyire lekötött(najó ez nem igaz Company of Heroes mindenekfelett:) ).
No, hát meg kell mondjam õszintén, hogy ez keresztbe lenyeli az összes rts-t amivel eddig játszottam. Ideértve talán a még meg sem jelent cnc3-at, ami max feelingben lesz "más" és "szintén jó", de stratégiában aligha. A bétához tudom hasonlítani: Rengeteg dolgon csiszoltak, jobban fut (bár sokat nem játszottam még, csak belepillantottam), és a kezelés is über. Egyszerûen mindenre kiterjed, amit csak rts-ben kívánhat az ember.
Tipikusan nem a manapság kijövõ kevésfejlesztés-gyorsbevétel típusú (pl EA) játék, hanem látszik, hogy hozzáértõ, tapasztalt emberek csinálták, kõ-kocka RTS rajongóknak.
Egy kurvanagy baja van: SOK idõ kéne játszani vele :)
Majd jöhetnek még képek ha lesz idõd :) Ha nem az se baj köszi ezeket is.
Azért akárhogy nézem 40db skirmish map van kb...Hmm fincsi..
Nem. 1000 a max.
A Tech AI gondolom technikailag jobban fejlõdik és arra törekszik hogy minél spécibb eszközöket hazsnáljon, a Balanced meg gondolom az összes változatnak az átlaga...
Vajon mit takarhat a Balanced AI illetve a Tech AI nehézségi fokozat?
Hülye kérdés: Az egységlimit lehet végtelen is ugye?
Van egységlimit is, meg 1-2 mod. A csúszkából látszik hogy mennyi map van benne kb.
Reggelre jött le a málna...Pff csak este tudom kipróbálni...
Aki elõbb nézi írhatna egy kis összefoglalót róla mondjuk a demóhoz hasonlítva...
Cdgalaxisnál még a késõbb megjelenõ újdonságok között sincs..
Pedig sztem ezt a játékot meg fogom venni.
Ha a space-t megnyomom lehet változtatni a kameraállást. Hogy kell megoldani hogy úgy is maradjon? Mert ha elengedem a spacet visszaáll default nézetbe. Elõre is kösz a választ.
Úristen - kicsit félrenéztétek a hozzászólásom - összekevertek valakivel?
Én nem azt mondtam, hogy aggyatok torrentet - nem vagyok hülye, hanem ha van torrent már szóljatok - nehogy már népfelhördülés legyen ebbõl.
Tipikus példája a hülyeségnek : egy tömegbe megy a kérdés - van itt valaki pesti - erre jön a válasz - nem - hát honnan a francból tudja az az egy ember? - nemtudja csak nagy a pofája...
elõadom a problémát - eccerüen dolgozom mint állat, és néha idenézek, és ha valaki aztmondja már vanneki vagy lát torrentet akkor tudom, hogy sinen vagyunk - emiatt nem kell ám összedönteni a kordont.
ha valaki tudni szeretbé még rajtam kivül akkor pl. én szólhatok - és Borg majd megmondja mit necsináljak a fórumából.
én látok de egyrészt nem publikus, másrészt keress magadnak , harmadrészt meg ugyis mindenki megoldja majd magától, vagy igy vagy ugy..., ha nem ma akkor holnap, c'est la vie... :)
For a thousand years, three opposing forces have waged war for what they believe is true. There can be no room for compromise: Their way is the only way. Dubbed The Infinite War, this devastating conflict has taken its toll on a once peaceful galaxy and has only served to deepen the hatred between the factions.
After centuries of struggle, the battle for supremacy has at last reached a turning point. Under your strategic command and leadership, only one faction will reign supreme. Will you be victorious and elevate your race to domination? Or will you lead them into the hell of defeat and ultimate extinction?
Delivering one of the most advanced and innovative features of any RTS game, Supreme Commander establishes a breathtaking new standard for sheer scope and scale of gameplay. Massive battles unfold across maps of unparalleled size and scope and thousands of units fight to the bitter end.
Scale: Witness tiny assault bots get crushed underfoot by towering mega units, or watch as smaller attack bombers try in desperation to bring down a gigantic experimental unit.
Scope: Concentrate on individual ground battles or zoom all the way out in a single, seamless motion that reveals the full theatre of war. Plan and unleash multiple strategic attacks from this strategic vantage point.
Dominate your enemies by coordinating strategic ground, naval and air attacks. Initiate a crippling air strike with your attack bombers and support them with a ground assault of heavy and light artillery that demolish the opposing faction's main base. Exterminate your foes once and for all by sinking their aircraft carriers with a surprise submarine attack
"Mire jó ha összekötöm a Mass Fabricatort meg mondjuk az energiatermelõt,vagy az az összekötés csak dísz?"
ha megnézed a leirását az energiatermelõnek - benne van, hogy a z üzemeltetési költséget csökkenti kicsivel - nagy erõmüveket is ráköthetsz - kb. kevesebbe kerülnek az egységek energiaügyileg.
simán space-t nyomva kell tartani és közbe egérrel lehet állítani a szöget akár vízszintesre is, de csak addig marad úgy ameddig a space nyomva van ez a gondom:( a bétába lehetet valahogy máshogyan is csak arra már nem emlékszem) De 1ébként F12 és ott levan írva sokminden.
És akik szerint szar lett a játék azok töröljék le és menyen játszani azzal az agy butító wowal... és ne itt fikázzanak, tény hogy vannak hibák a játékba pl én ezekkel az apró egységekkel nem tudok megbarátkozni, de még így is az utóbbi idõk 1ik legjobb játéka, a Prey óta 1átalán nem játszottam semmilyen játékkal, szóval végre tudok valamivel:)
Elvileg egy második gyár értelme csak annyi lenne, hogy secondary factoryként gyorsítja a fõ gyár termelését. Tehát ha az elsõ mellé leraksz még egy ugyanolyan factoryt, attól még csak az elsõben érdemes termelni.
Ahogy én észre vettem ez akkor van, ha 2 factory kapcsolva van és mindkettõnek megadsz gyülekezési helyet. Akkor a második gyár egybõl az ellenségre küldi az elkészült egységet nem tudom miért. De ha csak a kettõbõl egy gyárnak adsz meg gyülekezõ pontot, akkor mindkét gyárbóé oda mennek az egységek.
"az elsõ pályán elég bugos volt,mert mindig kimentek a pályából az egységeim,ahogy legyártódtak.Pedig utasítottam a gyárat,hogy hova küldje a kész egységeket(-)"
Igen ilyen nekem is volt. 2 land factorym volt az egyik oda rakta az egysegeket ahova mondtam neki, a masik meg mindig kivitte a terkep szelere ahol az ellenseges bombazok rendszeresen leszedeggettek oket ha nem figyeltem.
Hogy döntötted meg ennyire a kamera szögét? Marha jó lenne tudni...
Nah közben jácottam még1-et és rájöttem,hogyha össze van kötve 2 dolog ,pl mass fabricator és energiatermelõ akkor nem fogyaszt annyit a fabricator.Hasonlóan a gyárnál. Még annyit ,hogy érdemes megnézni a gyorsgombokat,pl gyártásnál a shift+egér bal gomb-nál +5 öt ad hozzá a gyártáshoz...
Hát gondolom az elején még elfutna csak mikor elég sok egység kerül a képernyõre könnyen játszahatatlan lehet majd. Az hogy a demo gépigényesebb mint a full verzió nem törvényszerû. Sõt!
lenne egy kérdésem: van egy P4 2.4Ghz GeForce 6600 1Gb Ram-os gépem. ezzel hogy futna? :\ gondolom a demo erõsebbben szaggat mint a teljes fog nem? FSX-nél pl. ezt tapasztaltam.
Felraktam énis: -Minimum grafon jáccok 400-500 egységnél már akad,3ghz-s gépem van ,mondjuk a videokari elég gyenge.A minimum graf nem zavar mert ha már nagy a bázisod ugyis csak a térkép módban lehet normálisan irányítani.Viszonylag nagy gépigénye van,nagy háborúk esetén szaggat(-) -Az AI. nekem gyengének tûnt még hardon is,lassan fejlõdik,keveset támad,de ami pozitív,hogy használ experimental egységeket és atomvédelmet is épít.Mondjuk csak kettõt jáccottam még skirmishben(0) -Jó kis története van.(+) -A Commander fejlesztései túl drágák(0) -az elsõ pályán elég bugos volt,mert mindig kimentek a pályából az egységeim,ahogy legyártódtak.Pedig utasítottam a gyárat,hogy hova küldje a kész egységeket(-) -Hajógyár elég lassan gyárt alapból(0) -Az éppen nemdolgozó építõsöket és más egységeket mutatja a jobb oldalon lévõ interfész(+) -Irányítást megkönnyítõ térkép mód(+)
Néhány szerintem hasznos tanács,amiket kitaláltam: -Ha kevés az energia vagy a mass érdemes egy építõst patrolra állítani egy erdõ vagy roncsmezõ közelében,így magától felszipkázza a dolgokat. -Érdemes Mass Fabricatort csinálni már az elején,hogy ne vesszen kárba az energia,ha kevés az energia kikapcsolni. -Intreceptorokat patrolra állítani az ellennség bázisa és a tiéd közé,így a támadó repülõket leszedik,de vigyázni kell ne túl közel az ellenfél bázisához,nehogy leszedjék,illetve ha földi légvédelmi egységekkel támad akkor biztonságba helyezni. -Érdemes mindig supportra állítani épitõsöket a kommanderhez illetve egymáshoz,így a supportoló egységek mindik követik mondjuk a kommandert és segitenek minden épitkezésben és javítják is ha megsérül(legalábbis a régi totalban így volt). -Ai.-t könnyen le lehet gyõzni ha támadsz már az elején.De nem támadod meg a kommandert,csak körülveszed a bázisát,és kinyirod a termelõit.Amikor már elég egységed van ,hogy kinyírd a kommandert akkor támadni. -Most csak ennyi jut eszembe hirtelen.
Lenne pár kérdésem is: -Vannak ugye tereptárgyak amik nyersanyagot érnek:roncsok,fák...Hogy lehet megnézni mennyit érnek?Nem írja ki ha ráviszem az egeret.Azért lényeges mert ha nagy roncsot szedek fel ha nincs elég tároló akkor kárba vesz. -Mire jó ha összekötöm a Mass Fabricatort meg mondjuk az energiatermelõt,vagy az az összekötés csak dísz?
azért elég bátran prognosztizálsz - de aláirom - abba kéne hagyni a bazmegelést - és okosan értelmesen elmagyarázni ami bánt.
én is ugy gondolom, hogy nem kielégitõ a minõsége, legalábbis számomra, fõleg mert felelõsséggel voltak a zsáner iránt - de van aki szeretni.
te is bakaphatod meg az összes fasz itt az sg-n. Bazmeg, írtam valamit a JÁTÉKRÓL és erre nekem esik mind. Elmehettek a picsába. Ja, és a játék akkor is egy rakás szar. Sajnos azok az idõk jönnek amikor normális szoftverfejlesztõk hiányában helyzetbe kerülnek a "futtotak még" csapatok, pont ugy mint az amiga haláltusája idején.
Ha jól tudom az egységek építését nem lehet gyorsítani (kivéve persze az Experimental egységeket, mert azokat szinte kötelezõ több egységgel barkácsolni), csak az épületeknél lehet felturbózni az eseményeket.
nah sikerült sok engergiat csinálnom csak többet kellett foglalkoznom a gaméval... Tetszik a game fellinges.. Amikor csinálok 1 egységet akkor kiirja hány perc kell neki hogy megépitse nem lehet azt az idõd csökenteni valahogy?
egyetértek többszöri inditásra - már elviselhetõbbá válik
a pajzs über dolog.D a gond nem a koncepcióval van hanem a megvalósitással,mert tök jó 5 letek tömlege van benne, nu de lássuk be a StrategyFirst havi 3 játékot ad ki, brilliánsabbnál brilliánsabb megoldásokkal - és rutyma grafikával, nemtudom, hogy mindenképpen szeretni kell e az ilyet.
én a részemrõl fontosnak tartom a kerettörténetet, hisz az adja meg a játék alaphangulatát, hogy csöppen bele az ember, TA : elhagyatott istenhátamögötti vegytiszta stratégia. Tudjuk, hogy hatalmas áldozatok kellenek és tottális gyõzelem, ami sosem jön el mert eddig sem.
SC : csak elõõkerült egy nõ - csak van benne okoskodás, tudjuk, hogy percekig tartó seamless animationnal megmozgatott fejek gagyiskodnak majd összevissza a küldetés elõtt, és be kell nyalnunk mindenkinél hogy kapjunk egy tankot, és 15 percenként óbéget egy ostoba fej - nekem a SUPREME COMMANDERNEK hogy csinájammá meg a küldetést, mer meghalnak a civilek, de hát én teszek a civilekre én csak szét akarok lövetni mindenkit, és ha lenne benne opció a Dunába lõném a csajt is meg a másikat...
ennyit a keretrõl - ha nem lenne fontos a tálalás - mindenki inkább sakkozna.
Hát pedig a grafika nagyon is jó, tiszta TA világát hozza el.... abban egyetértek hogy optimalizálatlan, na de majd az idõ talán megoldja.
Viszont a régit TA-t sem a történetéért szerettem, hanem a nagybetûs STRATÉGIA miatt, ebben van az ütõereje. Lehet rendes védelmet építeni ha akarsz... de lehet rush módot is felvenni. Ami nagyon tetszik az hogy az egységeknek meg lehet adni az útvonalat, úgy ahogy akarod, na ezt nagyon szeretem benne. :) Szerintem aki szerette a TA-t az ezt is szeretni fogja. És a stratégiában nem a grafikát nézzük....
Hát nekem sem tetszett a demo... De másodszorra mikor elindítottam már sokkal jobban bejött... A nyersanyagmenedzsment lett hangulatos sztem, és a pajzsokkal is jól el lehet szórakozni... Meg úgy az egész játéknak van egy hangulata... Ezt úgy mondom hogy én is áldom a Company Of Heroest... A grafika tényleg nem egy nagy szám (bár ez elég vegyes, mert azért az egységek jól ki lettek dolgozva, de néhány egység animációja elég gyenge(néhányé viszont kellemesebb)). De a kamerakezelés is lehetne jóval szabadabb (bár ez valószínûleg a gépigény miatt lett ilyen (ami szerintem indokolatlanul magas, hiszen annyira nem is szép, és nem is okos hogy ilyen nagy legyen a gépigénye... Ezektõl függetlenül továbbra is meg fogom venni a fullt, mert úgy látom a hibái ellenére mégis jó game...
Hát ugye van itt egy csunya grafika. Roppantul unalmas háttér - egy idõ után jojóznak a szemeim mert referenciapontokat is nehéz találni. Az 1. Brycos hátterei még mindig a szememben vannak - itt a térképmódban használtam a gémet.
Aztán van itt ez az egész kerettörténet - az eredeti TA nak pont ez volt az ereje - egy 1000 éves háború amirõl senki semmit nem tudott - igy a hiányzó részeket hozzáteszi az ember a fejében. Ne most itt megint be kellett tenni embereket - meg egy gagyi történetet - könyörgöm - egy 25 éves nagycsöcsü nõ drótokkal a fejében : ELITE COMMANDER? - talán ez ütött meg a legjobban
A gépigény - no comment
Én azt gondolom a füstje volt nagyobb mint a lángja. Csakis az elõzõ részbõl marad életben a SC mert mindenki várja és mindenki fityizi a farkincáját mint egy kiskutya aki tudja, hogy pedigre palt fog kapni, de még nem tudja hogy whiskast. Majd legörbül a szája az embereknek, ha nem fog menni 1.5 év után sem és megismerik az összes egységet és kimerül ezek ujdonsága.
Meglátjuk mikor jön EXP. a COH hoz és meglátjuk mit tesz le a C&C - a baj hogy 2007 ben már ilyet nem lehet letenni.
Ebben a játékban ami zavar az a gépigény, ezt már nem hiszem hogy patchel orvosolni fogják... esetleg videókari driverekben optimalizálnak kicsit, de ez sem ma lesz.