egyetértek többszöri inditásra - már elviselhetõbbá válik
a pajzs über dolog.D a gond nem a koncepcióval van hanem a megvalósitással,mert tök jó 5 letek tömlege van benne,
nu de lássuk be a StrategyFirst havi 3 játékot ad ki,
brilliánsabbnál brilliánsabb megoldásokkal - és rutyma grafikával,
nemtudom, hogy mindenképpen szeretni kell e az ilyet.
én a részemrõl fontosnak tartom a kerettörténetet, hisz az adja meg
a játék alaphangulatát, hogy csöppen bele az ember,
TA : elhagyatott istenhátamögötti vegytiszta stratégia. Tudjuk,
hogy hatalmas áldozatok kellenek és tottális gyõzelem,
ami sosem jön el mert eddig sem.
SC : csak elõõkerült egy nõ - csak van benne okoskodás,
tudjuk, hogy percekig tartó seamless animationnal megmozgatott
fejek gagyiskodnak majd összevissza a küldetés elõtt,
és be kell nyalnunk mindenkinél hogy kapjunk egy tankot,
és 15 percenként óbéget egy ostoba fej - nekem a SUPREME COMMANDERNEK
hogy csinájammá meg a küldetést, mer meghalnak a civilek,
de hát én teszek a civilekre én csak szét akarok lövetni mindenkit,
és ha lenne benne opció a Dunába lõném a csajt is meg a másikat...
ennyit a keretrõl - ha nem lenne fontos a tálalás - mindenki inkább sakkozna.