Egész jó ez a demo, határozottan visszahozza a régi TA hangulatát, kivéve egy dolgot. Miért lehet átmenni a roncsokon? Mintha ott sem lenne. Néha még egymáson is keresztülmennek, remélem bug és gyorsan javítják. A másik ami még nem tetszett: a kráterek miért csak sima textura áthúzás? Kicsit reméltem ha annyira "újradefiniálja a piacot" meg egyéb hype akkor ezt belerakják. Sebaj, bizonyára nagyon lassú lenne, így sem valami gyors. Kozmetikai dolgokat leszámítva még mindig remek progi, igaz az elmúlt 10 évben nem nagyon változott a játékmenet. Persze ami jó azt ne barmoljuk szét, de a TA ennyire korát megelõzõ lett volna?
GAMEPLAY HINTS, TIPS, AND OTHER INFORMATION
Initial Deployment
There is no one strategy that will always be effective in Supreme Commander--there are simply too many strategic variables. However, if you need some guidance in how to effectively begin a multiplayer or skirmish game, these steps will help get you started. Many of these tips can also help you throughout the single player campaign. With your ACU, build one Mass Extractor, two Power Generators and a Land Factory. Take advantage of the adjacency bonus when placing your factory. Continue to queue up ACU's construction waypoints. Queue up the following buildings in this order: one Mass Extractor, two Power Generators, one Mass Extractor, two Power Generators and one Land Factory. As your first Land Factory is being built, queue up one Scout and one Engineer. Do this three times until you have three engineers. Move your Scouts to areas that require intel, such as chokepoints and other strategic positions. Turn on the Intel button so you know exactly where radar coverage is provided. Have your first Engineer out of the Land Factory build one Mass Extractor, two Power Generators and another Land Factory. Continue to move Scouts into position and have order your Engineers to fan out to nearby Mass Deposits. Have your Engineers construct Mass Extractors on all nearby Mass Deposits. Change your Land Factory's queue to five Light Assault Bots and one Engineer; place this build order on repeat. Set the waypoints for your factories to cover potential areas of assault. Build an Air Factory. Queue up one Interceptor on repeat and create a patrol path for the Air Factory. From this point on, you're on your own. Good luck!
PERFORMANCE TIPS .......... ..... Dual Core and Performance Supreme Commander Demo will utilize your dual and quad core processor natively and automatically. Running a dual or quad core processor is one of the best ways to improve performance in Supreme Commander Demo.
Nekem tetszik a game csak nincs már annyi idõm, hogy fullprofi legyek benne mint annó TA ban.:)
nézzél gamereplay.org-ban visszajátszásokat, ott vannak nagyon jó custom mappek is(betához, nem tudom münködik e a demóval)
Kezdés taktika kezdõknek: 1metal excator(mindíg a commanderhez legközelebbihez,kihagysz 1 helyet a metal exactor mellett[a metal storeganak kell majd a hely] és egyvonalban vele építesz 2 kis erõmûvet(20-at termelnek)) majd úgy hogy csatlakozzon mind a 2 erõmúvel, illetve a metal excatorral építesz szárazföldi térképen 1 land factoryt, ha teljesen tengeri jellegû a térkép, akkor elõszõr air factoryt. ezután legközelebbi metal spotokat beépíted, és utána építesz erõmûvet ugyanezen a sémán, majd a következõ gyárat húzod fel eközben az elsõnek kiépített gyárban építesz legalább annyi scoutot, amennyi ellenséged van(kell a radar már korán), és elküldöd felderíteni majd építesz 5-10 engineert(attól függõen mennyire nagy a map, ha kicsi kevesebbet, ha nagy akkor többet), majd építesz 4 light botot, 2 légvédelmet, 4 heavy botot, 2 artilleryt, ezzel valamenyi védelmed van a korai rushok ellen. Az elsõ két engineerrel építesz metal exactorokat a távolabbi helyekre, 1-el érdemes falat építeni. mikor már van már 8 metal exactorod, akkor kezdheted upgadelni az exactorokat egyenlõre csak egyesével, az engineerek, vagy a commander besegíthet(assist) A 2,ik vagy a 3,ik gyárnak érdemes air factoryt építeni, hogy legyen valami védelmed(nem pótolhatja a statikus légvédelmet, de kell) A gyárakat csak egyesével fejleszted fel, mert ha assistol-nak a fejlesztésben, akkor nagyon felugorhat a nyersanyagigény(pesrzse gyorsabban is készül el) [alapból kb. -8 metal/s]
Tegnap probáltam ki legelöször a DEMOt nagyon tetszet csak egyszerûen mindig elfogy az energiám.... Épitek egy ERõmûvet valami sárga szarra csinálok pár egységet azt csáó... Valaki segitsen hogyan lehet sokk engergiám??
Najó, Empire Earth. 2001-es játék, tessék megnézni: EE
Ez ugye 2007-es. A te videókártyád, gf6800, bizony-bizony 2004-ben, vagyis 3 éve jelent meg. 2001-3=1998. 98-ban milyen videókártyák is voltak? nvidia TNT. Nem a voodoo3, nem a tnt2 - bizony a sima TNT, amikor még voodoo2 volt a divat! És bizony TNT-n vagy voodoo2-n _nem_ futott el az Empire Earth! Esetleg minimumgrafikán.
Tessék, itt az összehasonlítás- pedig azt mindenki elismeri, hogy ma gyorsabb tempóval haladunk, mint már lassan 10 éve.
Csak annyit a fanyalgóknak, hogy ez egy igazi,kõkemény stratégia, nem pedig egy C&C féle egysterû kis játék (ami persze a maga mûfajában elsõosztályú!).
Grafikához meg annyit, hogy kipróbáltam minimumon,így tényleg naaagyon gáz, de 1680*1050-ben, mindent fullra húzva, már szerintem hozza a szintet a mai igényekhez.Peresze ilyenkor már vas is kell alá, de ez idén csak egyre rosszabb lesz(mint minden évben:-))!
Összeségében én elégedett vagyok vele, biztosan hetekig el leszek majd vele.
Ilyenkor szoktam azt írni, hogy: Rakjak be neked képet '99-es játékból? Mert van egy kis különbség a kettõ közt. Játszottam én is minden lown és kifejezetten kellemes volt. Egyébként meg nem kéne elfelejteni, hogy ez egy stratégia, a grafikának kéne az utolsó szempontnak lennie...
Légyszi rakjatok fel saját készítésû képeket a játékból.
Ezzel a low fidelityvel kapcsolatban akartam irni enis: szoval egyszeruen nevetseges hogy lowon a terep 3 db homályos pacabol all. Ha mindent lowra veszek ugy nez ki mintha kb 99-es jatek lenne. Medium fidelityn meg ranezesre kb 15fps. Ja es ez a campaign elso palyajan ahol meg az AI se nagyon lassithat (foleg az elejen. Gepem: Athlon 3000+, GF6800, 1 giga ram.
Osszesegen: NEM nez ki ugy a jatek hogy ilyen indokolatlanul lassu legyen.
Bétában be lehetett állítani az egységlimitet, 250 500 750 és 1000/player 8 játékos estén maximum 8000 egység. Fejlettségi szint beállítás meg szerintem nem lesz, csak a sima campaignban, ahogy haladsz elõre a törénettel kapod az új egységeket
ja és akinek szaggat, van low fidelity is, meg lassítás mikor lelassul(3.8 bétában néha ehhez folyamodtam, hogy ne szaggasson annyira a.l ellen) 5.2-es bétában mivel csak multi volt, ott már nem volt se desync nagyon, se disconnect, csak símán széjjelvertek,mert nem terjeszkedtem eléggé, hiába vittem középre a metal spotokhoz engineert, meg 5-10 harci egységet, egyszerûen elsöpörtek , viszont a wall-t(falat) nagyon kell használni védekezõ taktika esetén, mert egyszerûen kikerülik a védelmet, és be a bázis hátuljába. Ami viszont nem tetzsett a bétában, meg a gameben, higy hiába építettem radar jammert, és az omni senzor nem érte el , ugyanúgy lõtte a tüzérsége azokat az épületeket, amiket a radar jammer felhúzása elõtt építettem.Mivel a tüzérség nem lõ pontosan ha nem látja a célt(csak a radaron látja), így a radar jammert is megszórták
1. nem téged szidtalak hanem a windowsodat nézd csak meg :) 2. csak én tehát nem többes szám 3. akkor félreértettelek bocsi...pacsi
hmmm ha asszem rosszul értelmeztétek amit irok mert a játék az nem sucks az utóbbi évek legjobb stratégiai játáka lesz,meg sztem a legjobb jatek is ebben az évben szoval mind1.Azé kedvesek vagytok hogy igy leszoltok, de nem egymást szidni jöttünk ide Amugy aki játszott a bétával annak jobban megy a demo?
Megnézem neked eztis tudom mire gondolsz a fejlettségi szinttel kapcs....
Holnapra is jó a válasz. Jaja, azt én is sejtem, hogy nem lehet benne, hisz ennek a játéknak ez a lényege, de attól még szoktak belerakni ilyen opciót. Hisz nem mindenki akar többszáz egységgel játszani. Legalábbis nekem jó, ha ennyivel is lehet, de ha halálra szaggatja magát, akkor meg felesleges.
Holnapra még ha megnéznéd ezt: Van e benne fejlettségi szint állító opció? Ez alatt meg azt értem, hogy pl. a Red Alert-be skirmish játékban, volt egy olyan beállítás (pipa be, vagy pipa ki), amivel 1-10-ig lehetett állítani, hogy miket gyárthass. Értelemszerûen az 1-es szintnél csak gyalogost, míg feljebb egyre több mindent. Épületre, egysége vonatkozóan. Namármost kérdés ebbe a játékban ilyet lehet e?
Ugyanis nekem ez nagyon tetszett és pl. a Generals-ban, amivel mai napig is jókat játszom ez az opció hiányzik. Azért idegesítõ ez, mert így mindig bevethetõek a szuperfegyverek. Azaz mindig a legmagasabb tech fokozattal kell nyomulni. Na ennyi lenne még, aztán holnap benézek. És max. csalódok egyet, ha nincs :) Thx elõre is!
Oksoks én sem akarok vitatkozni isten ments ezer más fontosabb dolgom van , csak a "szemét" jelzõt "kicsit" erõsnek éreztem akkoris ha neked nem tetszik. Tulajdonképpen ez egy feltupírozott total annihilation ami mai napig best strategy game díjakat nyer(valamikor novemberben olvastam mondom mi a picsa ez má majdnem 10 éves game)..azonkívül a Supreme Commanderre nyomott a PCGAMER is 91% ot...az meg jelent valamit...(õk nem 576 kbyte hanem a legnagyobb gamer magazín).
Persze nem csak a tesztek/díjak a mérvadók ha valakinek nem tetszik a játék...De a szemét nem túl durva jelzõ kicsit erre a jókis játékra? :)
Sajnos nem tudom még most neked estig ezt megmondani...A Campaign 1 pályáját kezdtem el azt toltam fél órán át ugyanis este 11kor ért le(hiszen 18:30 kor jelent meg tegnap) aztán már kidõltem aludni...Ma este megnézem...amúgy a tippem, hogy nem lehet egységlimitet...pont ez a lényege(lehet tévedek).
Az az igazság, hogy nem akarok vitatkozni veled, mert látom, hogy lelkes vagy, de ez akkor is kevés 2007-ben. Olvasd végig a fúrumot és megérted miért vagyok csalódott a gémet illetõen. És ha majd 1 hónap múlva aláfagy a lelkesdésed, akkor beszéljünk újra ;)
Sheltem: Van egységlimit beállítási opció a játékban? Értem ezalatt azt, hogy pl. skirmish módban skálázható e, hogy mennyi legyen a max. egységszám?
Azért lenne fontos, mert én pl. ha nem szeretnék nagy és szaggató csatákat, akkor a gép ellen magamnak be tudjam lõni a konfigomhoz megfelelõ (élvezhetõ játékhoz szükséges) legyártható egységszámot.
Demót meg csak hétvégén tudom kipróbálni. És kiváncsi vagyok :)
Valahogy...nem tudom..elég régóta sgzek már és párszor megfogadtam nem kezdek el flamelni mert annak csak egymásraköpködés a vége...de nehogymár azért suxx a játék mert nincs fenn a tyúkszaros windowsodon egy sp2...
hy leszedtem én is és mit látok bejön a töltõkép és utána kilép a minimumot megnéztem mindenmegvan meg hát a béta is ment szóval...de megnéztem jobban mitlátok xp serviceparck2 kell neki hát naná hogy nekem nem ez van fent szoval sucks.
Éljen éljen kijött ez a szemét, gyorsan tûzre vele :)
jó csak mondtam hogy ez ebben a gameban pont semmit nem jelent :/
Csak itt már elvileg normálissan leprogramozott A.l lesz
az lesz a vicces ha a demot is megbuherálják, hogy menjen minden map-pel(mondjuk custom map-pel), és senki sem fog játszani a teljessel (mondjuk a bétában is lehet A.l ellen menni net nélkül[3.8-ban csak], ha bírja a géped)
"The demo will include an early portion of the single-player campaign for the Cybran Nation, one of the game's three playable factions. It will also include a skirmish map named "Finn's Revenge," which can be played on easy, medium, and hard difficulty levels. "
Én még ma kipróbálom a demót tuti...Company of Heroes óta nem érdekelt játék annyira mint ez..
Elvileg ma délelõtt jön a demó..(bocs ha nem új infó)
Én is baromira várom már... Csak 1 kezdetleges bétát tudtam tesztelni még az elején, és elment a kedvem a további bétáktól, de azt láttam hogy érdemes kivárni a végleges verziót...
Release dates (february): EUR 16, USA 20, AUS 23 | Beta ends february 5th! | Beta .53 out now (jan 20) |
Nem elég a beta? lehet 3.8-al al-lel játszani, akinek meg nem elég az, az vegye meg a teljest. Jó ideje ez lesz az elsõ game amit megveszek megjelenésekor, mert jobban megéri mint az idei év játékainak nagyja(talán még a Spore, ill. a Hellgate, nagyon talán a Midway,ill. ha jó lesz a World of Chaos)
Nah.. Valaki igazán ellophatná már azt az aranypéldányt a gyárból...:)
hmm... kiprobiztam a skrimisht... nah hát a grafot levettem lowra, de még ugy is szaggat mint jállat :\ ez normális 2.4es P4en, 1gbramon, és gf6600-n? :\
bejelentették hogy megvan a gold lemez... legalább 1 hónapnyi beta tesztelés simán ráfért még volna... ezt így kiadják lesz hozzá még 20 patch legalább
nekem desyncem 5.2vel még nem volt szerencsére egyszer volt valami orbitális lag de az nem biztos hogy game miatt volt, de desync még akkorse volt
3.8 megy net nélküli a.l-el http://nforce.nl/forum/viewtopic.php?t=27873&start=390 itt keress rá az a.l patchre
5.2-es verziónál csask 2 gondom volt: -replayeknél 30 min után mind vagy beszaggatott, vagy nem tudtam végignézni a replayt -egy kis desync (nagyját már ki tudták venni a betából)
rush vagy nem rush: múltkor nem rusholt be az ellen(team game volt) nekem 202 metal volt a termelésem, neki 153, csapattársának 130, de az én csapattársamnak 80, úgyhogy beszívtam, építettem 1 monkeylordot, 1 beetlet, csapattársam csak tech3-as kbotokat, és egy t3 artyt 15-10% ig DE az ellen épített t3 artyt, a csapattársa 1 mavort,meg volt a végén nuke is a commandermet meg t3 strat. bomberek kapták el 4 shield alatt minden légvédelem dacára, a végén meg menekültem a base commanderekkel a nukeok elõl :)))
pontosat nem de fileplanetrõl... viszont nem hiszem hogy van még, bár nemtom, meg kell nézni...