Bétában be lehetett állítani az egységlimitet, 250 500 750 és 1000/player
8 játékos estén maximum 8000 egység.
Fejlettségi szint beállítás meg szerintem nem lesz, csak a sima campaignban, ahogy haladsz elõre a törénettel kapod az új egységeket
ja és akinek szaggat, van low fidelity is, meg lassítás mikor lelassul(3.8 bétában néha ehhez folyamodtam, hogy ne szaggasson annyira a.l ellen)
5.2-es bétában mivel csak multi volt, ott már nem volt se desync nagyon, se disconnect, csak símán széjjelvertek,mert nem terjeszkedtem eléggé, hiába vittem középre a metal spotokhoz engineert, meg 5-10 harci egységet, egyszerûen elsöpörtek , viszont a wall-t(falat) nagyon kell használni védekezõ taktika esetén, mert egyszerûen kikerülik a védelmet, és be a bázis hátuljába.
Ami viszont nem tetzsett a bétában, meg a gameben, higy hiába építettem radar jammert, és az omni senzor nem érte el , ugyanúgy lõtte a tüzérsége azokat az épületeket, amiket a radar jammer felhúzása elõtt építettem.Mivel a tüzérség nem lõ pontosan ha nem látja a célt(csak a radaron látja), így a radar jammert is megszórták