Sziasztok, én még 5 hónapja online TA-ztem,erre jött a hír :)
TA ban az volt a jó hogy nagyon jó skálázható volt,ha volt elég rammod,és procid akkor akár 1000 egységet is le tudott kezelni/oldal (8000 egység összesen)
végigtoltam az összes C&C jelökésû gémet
az tény,h a Tiberian Sun + kiegjei totál mások voltak,mint az RA-k... (több idõt is töltöttem a végigjátszásukkal,ezt aláirom) :)
de ugyanaz adta ki õket,ugyanaz a mûfaj,ugyan az a C&C logo volt ott mind1ik elõtt
és 1edül a Generals - Zero Hour -t tartom elég jonak ahhoz,hogy kiemeljem a többi C&C gém közül
Mostanság vanank durva modok TA-hoz, mondjuk 5K-s egység limit, übernagy pályák ..etc, meg ugye lesz Spring is :) Tehát jókat lehet szórakozni vele , és multiban még mindig iszonyat nagy fun ^^
igen és nem is számit semmit..., mondom ez olyan mint hogy generals elött is ott van a c&c, és mégse az... ha játszottál volna egy c&c-vel is tudnád hogy "kicsit" más a c&c világa igy ygk csak pr fogás az ra és a generals neve elõtt a c&c... :)
azt mondom hogy NEM 10 éve fejlesztik, tanulj már meg olvasni pls :) amugy meg dnf-nek egyátalán nem biztos hogy u engine 2.5 ös motorja lesz..., de leginkább kise jön soha... :)
kieg: tudom,h az RA külön project (néztem is nagyot,amikor olvastam errõl),mégis ott van az RA feliratok elõtt / mögött / után a C&C felirat :P
nem azért mondom de az egységek számának nagyából semmi köze nincs a game méretéhez.., ta korában emg még fõleg nem volt 8mamár azért jobban van kicsit...)
és halkan megjegyzem hogy westwood már nincs, szal nagy valószinûséggel ra3 se lesz..., vagyis lehet hogy lesz ilyen néven game de annak már nem sok köze lesz a ra-hoz ugy igazábol..., max anyira mint a generalsnak a c&c-hez...
hát azért a DN 4ever-t is 10 éve fejlesztik,mégiscsak 1 átirt Unreal Engine 2.5 -s a motorja,és sztem bukás lesz,meg ismét "csusznak" minimum 5 évet :)
hopp,még 1 aproság,ami az eszmebe jutott (többet nem irok,mer a végén bannolnak,mondván h szétfloodolom a forumot):
volt 1 szavazás a westwood oldalán,h "melyik játékot várod már a legjobban" vagy vmi ilyesmi volt (1ik haverom mondta,mer õ megrögzött RA-s)
ott az RA3 nyert,szal sztem ezért is lenne logikus RA3-at csinálni... és remélem,h igazam lesz,mer ha nem,akkor jol be fogok égni,h ekkorát tévedtem,és nem vagyok jós :DDD beégni meg nem szeretek :)
azért remélem,csak a grafján turboznak,meg visszaállitják a hangulatot,amit az RA2-ben olyan jol elrontottak... mondjuk remélem nem "generals-ositják el",mert akkor lehuzhatnák a rolót :)
sztem ha bejelentik,lehet csinálni 1 olyan topicot,h TA2 VS. RA3 :)
remélem a TA2 DVD-s lesz,és legalább 400 1ség lesz összesen (ha anno ráfért 2 CD-re 200+,akkor most miért ne férne rá 8x annyi adatba 2x annyi 1ség?) :)))
ra nem egyenlõ a c&c-vel... nézz kicsit jobban utána :)
elrontani meg bármit el lehet nyugodj emg akármekkora is volt az elõd és akráhány év is a korkülömbség... (ui.: és itt se azért 10 év a külömbség emrt 10 éve fejlesztik... P)
pontositok: lesz még C&C,(hivatalosan még)nem jelentették be a RA3-at,de valszeg az lesz a következõ C&C,mert az lenne a logikus,meg Generals 2-t nem nagyon lenne értelme mostanság fejleszteni
de reménykedjünk :)
ja,és bocsi mindenkitõl,hogy 1 még ki nem adott játékot a RA sorozathoz viszonyitok,de több RA-fan van,mint TA,mer RA-bol joval több dolog jött ki (2 alap + kiegészitõk + sok minden egyéb C&C néven futo gém) :)
megjegyzés: az RA3-at sem adták ki,de legalább már bejelentették (vmelyik PCguru / Gamestar -ban olvastam)
ui: nem vagyok elfogult,de sztem 1 jo játék folytatását nem lehet elrontani,ha 10 évnyi a külömbség :)
bocsi,igy visszaolvasha hosszu lesz,dehát szof*sásom van :D (mint minden más topicban) :)
a TA nagyon jo kis játék volt... 200as gépen 128 MB rammal simán ment :) (tapasztalat)
több,mint 200 féle 1ség volt 2 CDnyi anyagon,és akkor még a grafikája is "WOW" -nak számitott az RTS-ek mûfajában! ja,és nemcsak 9 pálya volt 1 "fajnál",mint az mostanában (az elmult 5 év RTS-eire jellemzõen) "divat"
megjegyzés: a red alert nagyon messze volt,ami a terepkezelést,és az egységek sokfajtaságát illeti... az AI-rol nem is beszélve...
nos... én mint fanatikus RTS rajongo kijelentem: ha ez csak 1 grafikailag felturbozott,át-"skin"-elt TA 1,akkor is érdemes lesz játszani vele,mert az AI már akkor is bebizonyitotta,h nem csak jövünk és 10x-es tulerõvel legyözzük az ellent :) gondolom azota igazodtak a 21. sz.-i elvárásokhoz,szal csalodást nem nagyon okoz az igazi RTS fan-oknak :)
remélem megalázza a dijvárományos Red Alert 3-at,amit még nem adtak ki ugyan,meg talán csak kezdeti stádiumban van,de már most is iszonyuan várja a nagyközönség... szvsz ezzel nem lesz gondja,mert az RA mindig is a TA mögött volt legalább 1 lépéssel,ami ált. az egységek számában merült ki,és néha az AI is butácskának bizonyult... (pl. RA2 - Yuri's Revenge)
én végigvittem a létezõ összes RA-t (inkább Command & conquer - továbbiakban C&C) és a létezõ összes kiegészitést (még a Zero Hour-hoz kiadott 40 megás kiegészitõt is),és nem vagyok annyira hanyatt vágva...
a kedvenc (TOP 10-es) listámban az 1. helyen az Aliens VS. Predator 1 áll (az alien oldala miatt),a 3. helyen a Total Annihilation, a 8. helyen áll a C&C - Generals
elég szigoruan nézem a játékokat, de azért a grafika nem minden,ha RTS-rõl van szo :) a játékélmény a lényeg :) és ez a TOP10-es listában meg is mutatkozik :)
szal várjátok szorgalmasan, ha olyan jok a gyerekek,mint anno a '90-es években,akkor ujabb "RTS-történelmet" irnak,mi meg ujra és ujra végigjátszuk majd csak ugy nosztalgiábol más és más "harcmodorral" :)
kiváncsi leszek milyen lesz :) Amikor az elsõ kint volt még nem volt egy hûde gépem hozzá, mindig haveromnál csorgattuk a nyálunkat a játékra
(Worthplaying) A PC Gamer legújabb számában cikkeznek a Cavedog szuperjátékának - Total Annihilation - folytatásáról. Chris Taylor nagymester azóta megalapította a Gas Powered Games-t, ahol társaival keményen dolgozik a nagy sikerû játék folytatásán. THQ fogja kiadni. Mivel nem tudták visszaszerezni a licenszet az Ataritól, ezért a Supreme Commander címet kapta a nagy mû. Totál mindegy mi a cím, ha a készítõ ugyanaz! Tuti, hogy kellett változtatni egy-két dolgot a jogvédelem miatt, ám ettõl függetlenül bizton számíthatunk a csúcshangulatra. A szkennek magukért beszélnek. Vigyétek õket, míg lehet.
A Total Annihilationtól eltérõen a Supreme Commander mûholdas térképen real-time mozgó ikonokkal mutatja a hadseregek manõvereit. Innen lehet bezoomolni a csatákra. A TA óriási meteorként csapódott az RTS színtérre és jóllehet Chris Taylor 1997-óta egyetlen játékot sem adott ki, továbbra is a real-time stratégia csúcsának tartják alkotását. A Dungeon Siege sorozat csak bemelegítés volt az igazi nagy dobás elõtt.
Szárazföldi, légi, és tengeri csatákat gyorsan eldönthetünk Godzilla méretû harci gépezetekkel. Ha az óriás egység rálép a kicsikre – bajtársaira is - , akkor az eltiportak repeszdarabokat szerteszórva robbannak darabjaikra, sebzik a közelben lévõket, megperzselik maguk alatt a talajt, majd kötelességtudóan palacsintává lapulnak. A robotok hasonlíthatnak a Transformers és a Battletech univerzumban látott gépekre és mindegyiken normal map feszül.
Távoli jövõben három fél harcol a galaxis feletti uralom megszerzéséért. Az emberiség ûrbe rajzásakor meghódított békés idegen nemzet, neve: Aeon. Nekik szépen legömbölyített, békésnek tûnõ gépeik vannak. Amíg nem támadják meg õket, a csinos egységek paneljei sem húzódnak félre, hogy helyet adjanak az energiától sercegõ ágyúknak. Következõ a távoli emberi kolónián kifejlesztett cyborgokból alakult haderõ: a Cybran. A sort a jól ismert emberek zárják. A harcokat gigantikus Supreme Commander robotok vívják. Beteleportálnak a csatamezõre és saját erõforrásaikat felhasználva felépítik a bázist és kitermelik az egységeket. Vállaikon elhelyezkedõ hangárokból vadászrepülõket indíthatnak. A megsemmisítés totális. Légi egységek süllyednek bombázómagasságba, hogy megszórják a hajókat, amelyek falanx típusú légelhárító rakétákkal válaszolnak.
Tengeralattjárók sunnyognak a mélyben, hogy célba lõhessék mindent felemésztõ nukleáris bombáikat. Stratégiai nézetbõl a gombafelhõ a közelben tartózkodó egész hadtestek ikonjait sodorja el. Taktikai nézetben láthatóan porrá égeti az egységeket. Egész flották süllyeszthetõk el ezzel a technikával. A szenzációs kezelõfelület számos totális újítással rendelkezik. Egyet árultak csak el, az pedig a frekvencia-érzékeny egérkezelés. A játék számolja, hova, mennyit kattintunk. Ha pánikszerûen kattintgatunk egy ellenséges egységre, akkor az AI érzékeli azt és az össze egységet odarendeli megsemmisítõ erejû támadásra.
Felsõ, stratégiai szinten a seregeket jelképezõ ikonokat shifttel kiválaszthatjuk és az ellenség ikonjára húzhatjuk õket. Csapataink ekkor automatikusan koncentrálják tûzerejüket. Ezután bezoomolhatunk taktikai képernyõre, melyen az egységek valósághû méretûek, nem úgy, mint a legtöbb játékban, hol a csatahajók esetleg kétszer nagyobbak a tankoknál. A Supreme Commander hajói, melyeknek saját nevet adhatunk, akkorák, hogy két taktikai képernyõn férnek csak el. Nagyobb hajók titanicra emlékeztetõ süllyedést produkálnak megsemmisüléskor.