Én emiatt annyira nem aggódok, hiszen az SC1 motorja is jóval többre képes, mint amit ténylegesen kihoztak belõle. Példának ott a deformálható terep is, amit moddal meg is valósítottak. Ráadásul biztos javítgatnak is rajta, szóval nem lesz ez rossz.
A lobbyrendszerrõl meg annyit, hogy fel kell rakni steamre és kész. Ez a GPG-s szarság sosem volt jó semmire.
Új videók single player kampányból, kezelõfelület, stb.. link Jó lesz ez(fõleg a cybran csupa pókláb tetszett a videók közül)
Area command is van benne!! (paint command) (x360-kezelõfelület2.ik videónál látszik)
A videókból: UEF épületek, egységek költségei, építési idejük: Land factory: 280Mass,500Energy, 50 build time Air factory: 240M,500E,50bt Sea factory: 320M,700E,50bt Research station: 220M,500E,42bt Heavy PD: 130m,300E,28bt Heavy AA tower 180M,400E,28bt
Cybran: Experimental Land gantry(épület):360M,1500E, 60bt Megalith:400M, 2000E, 70 bt Factory add-on: Anti air turret:80M,165E,11bt
Sziasztok! Kérdésem lenne, hogy minek van 3280-as patch ha szar!? A másik kérdésem meg, hogy mit tegyek hogy ne legyen ... Felrakom a patchet és utána indítom a játékot, elindul rendesen, viszont a skirmis menübõl kilép és a kisablakban bug hibára és vmi hiányzó resource dll-re hivatkozik. Aki tud az segíthetne! Köszi! ;)
Van külön patch a sima SupComnál supcom_patch_1.0.3189_to_1.1.3280.exe. Ezt tedd fel a patch nélküli játékra.patches link Egyébként meg vedd meg a FA-t, ha eddig nem tetted(ha még egyáltalán lehet kapni)
Köx! Megpróbálom... A supr.com.-ot most vettem meg a tescoban 3 ezrest kértek érte.. az FA-t nem láttam ott, viszont azt nem is szeretem annyira mert valamivel másabb a játékmenet meg a grafika sem olyan mint az simáé és azt már nem igazán bírja el a gépem. Jaj meg azt akartam még kérdezni ohgy a titán robotoknak miért nincs a hátukon olyan kis rakétavetõ doboz mint a trailerekben? :P
Itt tudod megvenni: cdgalaxis Hát szerintem pedig jobb lett a FA, mint az alap(kénytelen vagyok agresszívabban játszani, nem csak a bázisomat építgetni, ami a sok Isisezés után unalmas volt)
kösz a segítséget! mûködik, tuti minden, de az embereknél a tech 3as harcirobik még mindig nem lõnek rakétát a hétukból/fejük fölül...:/ :D:D:D:D ez a legnagyobb problémám....:D
Nekem is csak annyi, hogy nem értem a T1 UEF arty miért nem cruise missile-t lõ ;).
Na jó.... csak én ezt nem kitaláltam, hogy túráztassam a verebeket hanem a játék trailerében láttam, és gondoltam megkérdezem, hogy miért nincs akkor ilyen. Egyszerûbb ha egy "nem tudom"-mal letudjuk! ;)
Új videó kampányról: gamespot 2(tutorial)+6+6+6 küldetés lesz
Ma kezdtem el az SC (sima) küldiket 2 napja...még az elején járok..az ellennek vannak nagy pajzsgenerátorai és falak elõtt végig t2 es védelmi pontok + légvédelem... Repülõkkel próbálkoztam egyszerre 50-60 bombázóm (T1) semmit sem ért...csináltam T2 es gyárban rakétás egységeket de nem tud ellõni a T2 es védelmi pontig mert azok visszalõnek... Rengeteg egységem van , de folyamatosan egységlimitbe ütközuök, az egységek mire elérnék a falakat meghaénak... Hogyan lehet leszedni ezeket a védelmi T2 es pontokat ?? Ha T2 es gyáram van maximum
Ha az UEF kampány 2. pályájáról van szó, akkor egyszerû az 1x1. Oldalt le kell kolbászolni a pálya szélén, majd hátulról megkerülni a bázist. Szétkapni a generátorokat, gyárakat, majd a commandert.
jaja, én annyival megfejeltem, hogy a rakétások szedték ki a komolyabb ágyukat, egyébként meg nem volt kedvem hurcolászni a csapatokat, tehát a jobb lenti sarokban egy gyár, amibõl jöttek a rakétások, + 2 építõ, akik a tech2es tornyokat gyártották az ellenség seggébe, ja ez már a 3-as pálya asszem. A sok generátoros pálya az gyárts le sok tankot, bal oldalt menj le, aztán lentrõl rush, ha meglátod a commandert, akkor meg egy körbe letépik a bombázóid, azért 1 kör, mert második már nem lesz a légvédelem miatt. :-)
Az eddigi egyik legkomplexebb valódi RTS folytatása KONZOLRA fejlesztve. Mégis mire számítottál? :D
Szeretnéd megszerezni INGYEN a kedvenc játékodhoz? Hát rendeld meg, vagy nincs elég pénzed, nem is kell hisz meg tudod keresni. Nem kell mást tenned, csak 10 percet reklámnézéssel töltened és máris igazi pénzt kerestél. Ha érdekel a dolog regisztrálj most ingyen ITT. http://www.neobux.com/?r=thumf
Végigjátszottam a demót. Elsõ benyomásom hogy igen jóra sikeredett.
Tény hogy míg az SC ben volt T2 illetve T3 om. Itt ezek megszûntek. De ennek ellenére igen csak tetszik.
A grafika sokkal szebb lett és nincs lag. Látszik az engine sokkal stabilabb mint az elõzõ. Sokkal több mint lehet állítani a beállításokban. A méretarányok sokall jobbak, a terep tárgyakból is több van. A pályák szebbek.
Az ACU nál is sokall több mint lehet fejleszteni. És van egy új dolog is, pajzsot lehet vonni az ACU köré ilyenkor nem tud támadni vagy építkezni de nehezebb is leszedni.
A fejlesztés a DEMIGOD ból átvett fejlesztési fával mûködik. Érdekes megközelítés de nem rossz hiszen jól meg kell gondolni mint fejlesztünk. Nagyban befolyásolja az egységek teljesítményét.
Az építkezés teljesen más. Míg sc ben szinte bármennyi nyersanyaggal el tudtál kezdeni építeni ha volt elegendõ buffer. Itt már csak akkor kezdheted el ha már megvan hozzá a nyersanyag. A buffer is megszûnt. Nincs Mass storage, ez sztem nagyon jó 5let volt. Könnyebb játszani.
Na de van egy hülyeség is. Érthetetlen pár energia forrással meg pár mass extractola simán építek experimentált. Ez nagyon furcsa. A fighterek is valhogy gyengék, jó lenne mégiscsak egy fejlettebb fighter. Hiába a 30 40 %ék damage bónusz, sokáig lövik egymást. Engem ez zavar.
Experimentálbol is sokall több van. És gyengébbek is, kevesebb életük van. De azért tudnak ütni.
Még van pár új dolog, de a lényeg nekem tetszik. Több évig játszotam a supreme comander 1 el, de az biztos most már csak a 2 vel fogok.
DarkZer0 voltam :)
Hát miután a c&c 4 ben nagyot csalódtam (nincsen építés...).Ahhoz képeset ez hozni fogja az 1 színvonalát szerintem...
Én csak azt mondom ha valaki szereti a stratégiát porbálja ki. Nekem tetszik amint megjelenik meg is veszem és alapítok egy magyar klánt :)
Annyira nem rossz, de mivel skirmish nincs, sokat nem tudtam meg. Campaign baromira nem érdekelt soha RTS-ekben. Grafika OK és reális a gépigény. Úgy látom, nagyon lecsökkentették az egyes tierek közötti különbségeket, ami nem baj, csak ezzel szerintem elvész egy fontos hangulati elem. Én legalábbis imádtam, mikor nagynehezen kiszenvedtem a Monkeylordomat (ami ráadásul a legolcsóbb experimental), aztán az ledózerolta az ellenfél bázisát, ha nem tette meg az ellenlépéseket. Persze ez volt a fõ oka, hogy a multi 95%-ban T1-T2 spam volt, néha pár T3 egységgel, itt meg talán sokkal jobban lehet majd techelni. Nagyon kéne egy skirmish demo teljesen unlockolt fajjal.
Remélem, az intelnek itt is kiemelt szerepe lesz. A fejlesztési fa egy jó koncepció, elõdbõl nagyon hiányoltam ezeket. A veterancy is jobb lett.
Nem tudtok valami forrást a demóhoz a stream-en kívül? Kémprogramokat nem szeretek telepíteni. :P
Az steam, de látom nem sokat tudsz róla. A demó csak Steam-es, máshonnan elvileg nem tudod letölteni. A Steam nem tesz fel semmilyen szart, se kémprogramot, se mást.
Nah leszedtem a Supcom2 demot hát így az elsõ rész után na meg a kieg után játszottam a 2vel 10percet talán de késõbb adtam még 1 esélyt:) a nyersanyagok beszerzése és azoknak a fogyasztása lényegesen egyszerûbb lett, a többi más stratégiához hasonlítani tudom kb mert szerintem az elsõ résznek ez a része lényegesen különbözött a megszokott stratégiákkal szemben de nekem bejött.Az egységek kinézetével nem voltam nagyon kibékülve mint valami kis gyerek legoval rakta volna össze de megbékültem vele, a pályák a demo-ba eléggé kicsinek tûntek, fura hogy a experimental egységeket is gyárba kell gyártani és annyival nem nagyobbak de azt mondom hogy aki supcom fan és bejött az egy az tegyen egy próbát vele és majd meglátja milyen , akinek meg az elsõ rész totál nem jött be mert a nyersanyag menedzselése miatt nem tudott nagyon játszani de a többi része bejött neki az is feltétlen próbálja ki mert itt nem lesznek ilyen gondjai. Jah ami tetszett a gyárakat lehet fejleszteni rá légvédelmi, vagy taktikai rakéta kilövõ, vagy pajzsot ez nagyon okos ötlet volt.
Én kifejezetten könnyebnek vélem azt a gazdasági módot ami az egyben volt. Ott akkor is tudtál kezdeni építkezni ha nem volt meg a kellõ nyersanyag mennyiség. Itt nem. Egyébként nagyon, nagyon hajaz ez már az Earth sorozatra. (Earth 2140, 2150, 2160) Sajnálom, hogy azt a sorozatot nem folytatták. Pedig szerintem a legjobb stratégia játék.
Mar elofizettem ra de most hogy van demo megnezem mit vettem meg... :)
Igen itt nekem is feltûnt, hát azért viszont remélem a pályák nagyobbak lesznek,meg nem tudom a demoba ugye volt az a platform-os pálya azok nekem nem jönnek be, az egyben amik voltak szerintem nagyon jók voltak, de remélem itt is lesznek olyan pályák.
A LEGO-feeling nálam is megvan, de ez egy ennyi egységet kezelõ proginál még belefér, nálam legalábbis. Az effektek azért szépek, a textúrák is részletesek, és jól van optimalizálva a motor. Jó lesz ez.
jaja a hihetetlenül jól optimalizálták, nagyon jol megy nálam is , jó igAz az eggyel se voltak gondjaim igaz multiba 2voltunk max 1000 fõs egység limittel,de Mondom mindenki próbálja ki mindenki:)
Hát nekem a demónál kilép minden 2.ik indítása után, és rebootol. Egyébként a gazdasági részében az elején az idegesített, hogy ha csinálok 5-ös queue-t(5 vadászgép), és nincs hozzá meg a nyersanyag, akkor lepauseolja. Úgyhogy legegyszerûbb 1-et berakni a building queue-ba, és 3-4 gyárral, +3 engineer assistal nyomni a gyártást.
Valaki nem tudja, hogy mennyivel gyorsítja meg az engineer a gyártást?
u.i.A 2.ik demó pálya idegesítõ, hogy nem tudom teljesen kifejleszteni a technikai fát, mert az ellen bekavar(suicide) u.i.2.: Az elsõ rész egységdizájnja nekem jobban tetszett, valahogy reálisabban néztek ki. u.i.3.: Remélem rendesen nyereséges lesz a játék.
Nem is tudtam hogy lesz második része. És én megrendeltem a bc2-t:S Na mindegy szedem a demót. Megnézzük milyen.
Nekem meg az aranyokkal van bajon mert az engi miert akkora mint egy repulo?
Csak tudnám, hogy érdemes-e megvenni, már 6-án itthon mosolyogna velem együtt ..... elõször ezért megnézem a tört /Razor/ verziót ... gondolom a single kampány megint le van xarva .... néhány map és kész ....
Majd megvárom a reakciókat
A nyolc rongy nem túl sok érte, tûrhetõ.
Na meg persze remélem hogy nem lesz hozzá tizenakárhány pötch, mire normális lesz ....
Másnak se mûxik ez a razor féle verzió?
Friss hír: több Gb-os 0-day patch a steamen, remélem azért az európai verziót nem érinti. http://forum.gaspowered.com/viewtopic.php?t=43069 Igaz, legalább ha megsérülne/elveszne a DVD, attól még steamrõl le lehet tölteni a cd-kulcs regisztrálásával a gamet.
Nekem ma jott ahir hogy mar uton van az enyem.. Erdekes, hogy varom mar hogy itt legyen....
Az ido lassitas-gyorsitas mukodik valakinek a kampany modban ? Amugy sajna nem nagy eresztes fajonkent 6 rohadt konnyu /elso hatot csinaltam meg/, rovid kuldetes. Kb ovodas szintu tortenettel. A grafika tenyleg csunyabb lett nem vicc. Viszont a legnagyobb csata alatt sem lassult be nalam, amit ossze birtam hozni a kuldetes alatt. Tudom a multiba van az ereje, mar aki szereti ezt ugy jatszani.
Én is kicsit csalódott vagyok. Hol vannak a több órás pályák? Egyébként nekem semmi gondom a grafikájával. Szerintem sem nem rosszabb, sem nem jobb mint az elõzõ részé.
hello , láma kérdés de hogy lehet tech 2 egysegeket gyartani ebbe ? meddig kell felmenni a tech levelnek hozza ?
Meg elég noob volt az ellen[nem gazdaságilag], legalábbis a http://forum.gaspowered.com/viewtopic.php?t=43229-nál azt írják :) Pld. símán az északi átjárónál is jöhetett volna, és nem tudott volna mit csinálni a srác.
Azért a jumpjetes egységek sem gyengék, szerintem több lehetõség van benne mint a FA-ban(csak az egységek arányán kell majd változtatnia valamelyik moddernek, mert az Isis kicsinek tûnik nekem)
PINK_közvetítés_forum Vasárnap 2PM ET-kor lesz livestream közvetítés, néhány top50 SupCom játékos magyarázza el a SupCom2 stratégiákat, majd meccseken keresztül mutatják be a stratégiákat. livestream link