Sose volt tervbe veve, egy nagy kamu volt az a datum. Persze lehet, hogy egy ideig magukat is hitegettek vele, hogy gyorsabban dolgozzanak, de a kiszivargott verziobol lehetett latni, hogy fenyevekre van egy kesz jatektol. Ehhez kepest szepen osszeraktak egy ev alatt.
nyilvan nem szorira gondtam meg senkisam.. kulsore inkabb,vagy ai fejlesztesere,stb...stalker ert meg valoban kar..ha kiagyak amikor tervbe volt,nagyot utott volna...hl2 is eves csuszassal lett elszarva kicsit...nagyon..akkor nem lenne pofaja senkinek gagyit piacra dobni,ha 2004 telen kijon,ahogy tervbe vot...
kezd ujra azt a mapot..vagy kicsivel korabbrol..es amikor srac elkezd ugatni akkor nyomj konzolba egy ai_norebuildgraph "0" t..vagy bizonyosodj meg rola hogy daru kezelos szobaban semmi nem torlaszolja el ajtot..vagy vki linkel majd neked egy mentest az akadas utani alapotrol..stb
és láttam itt írta toza (#652): "...tok majerul kitalatak ezeket rovid reszeket,mert hat fejlodo graft,meg vissza jelzesek alapjan hangulatot is tudjak barmikor fogyasztok izlese szerint alakitani..szal sztem nagy otlet!!joez.."
na...ez okés, hogy graf...nade hogy a fogyasztók ízlése...na ezzel egyáltalán nem értek egyet, és ez úgy igaz, ahogy a HARDWiRED-en azt írták...az a játék amibe a "fogyasztók" szólnak bele, hogy ilyen-olyan legyen, az nem játék, az egy SZAR... idézem is, hogy értsétek mit is mondok: "A fejlesztõktõl hallhattunk oly balga kijelentéseket, miszerint epizódok között a játékosok véleményére alapozva készítik majd a folytatásokat. Ez úgy ahogy van félrebeszélés, hülyeség. Eleve, ha egy játékhoz a játékosok visszajelzéseit várják, az a játék halálra van ítélve. Vagy megvan a szép kerek történet lefektetve a dizájnbibliában vagy elõbb vagy utóbb, de végeszakad a tánc. Jó példa erre a STALKER, ahol a játékosoktól kértek szörnyötleteket a fejlesztés sokadik éve után. Ez nem más, mint bizonyítvány a cégrõl, ordító felkiáltójel: kedves befektetõk fogalmunk sincs arról, amit csinálunk.
en is itt akattam meg!erdekes!amikor raformed 2 katonara!hogy keszicsek elo ship jet!h baloldal fele huzodva nezed oket,lathatod hogy nyilik az ajto mogottuk..2 is..akkor elvileg megindulnak..vagy nem..en a monolog kozben ezen momentum elott bedobtam konzolba ai_norebuildgraph "0" ot egy bugfix alapjan...vagy ettol vagy csak meguntak az 5 odik vissza toltest,vegre csinaltak a dolgukat..
egyebkent talan segithet ha kicsit elorebbrol ujra nyomod a szakaszt..vagy akarmi
A nehézség mellett az volt még gáz, hogy a falak mögött is sebzõdtem,
Ez konkrétan nem gáz, hanem direkt átlõhetõek a falak, ajtók, stb. Nekem szimpatikus volt, fõleg az, hogy ezzel a lehetõséggel az AI is élt. Ha tudta, hogy fal mögött bújkálok, akkor a falon keresztül lõtt le.
Hát a magam részérõl azért nem túl sok RPG elemet fedeztem fel bennük...fõleg a Thief sorozatban, mert amúgy az RPG nem az én mûfajom...a lényeg, hogy nem csak megyek oszt lövök kategóriák, hanem a grafikai fejlõdés mellett játékmenet beli fejlõdést is mutattak...érdekes, hogy mégis mind a mai napig nagy keletje van az olyan játékoknak, amik játékmenet szempontjából vajmi keveset fejlõdtek a Wolfenstein 3D óta...
@toza: Thief 1-2-ben tudtommal egyáltalán nem volt TPS nézet...de a Thief3-ban is csak opcionális, alapból FPS nézetû a játék...
Megtudná nekem mondani valaki hogy most mitt kell csinálni..? Ott ált meg a dolog..amikor a kisvasúti kocsi betöri az ajtót..majd ott mindenkit lelõttem..van középen 1 darú..igazán nem értem minek..én vittem ládát a másik oldalra ahol levan szakava a létra és eljutottam a szakálas muksohoz.. aki gagyog valamit..de nem történik semm:( mit kell itt csinálni...??
off
"sajnos"de,mivel kb 4 honap mulva jon ki bia uj resze ,meg cod 3,es akkor mindenki ossze szarja majd magat grafika meg stb miat..
s ha bar valoban nem ez a leg "sinesebb"re sikeredett alkotas,de a valtozatosag hianyat nemigen lehet problemakent felhozni,marmint ami a kornyezetet illeti..es szeretnem ha esetleg felsorolna aki feart vajazza,hogy mijen fordulatokrol meg valtozatossagrol,meg fejtororol beszel,mert kb nincs benne..fear egyetlen ok miatt lehetne rohatt jo,es az pedig az majnemtokeletesen elethu lovoldozos reszek ,s mindez hiheto grafikaval,am cserebe ennyi...ami a sztorit illeti az meg a legunalmasabba valo uj amerikai orulet-vagyis hogy japan,de usa csak lopni tud,es azt is szarul-,miszerint egy 5 eves kislanytol kell mindenkepp ossze fosnunk magunkat...
a Thief meg az konkretan tps szvsz,leet benne belsonezetbol csapkolozni az teny,de rohattul inkabb lopakodos maszkalos jatek,mindegy...
..viszont en viktornal mikor hajojanak elokeszitesere felszolitott ket katona nem moccan,kizarolag ott akattam meg par percre,de kb tuloldali eltorlaszolt ajto vagy nem tom mi miatt,de bugokkal en pl nemigen talakoztam...ha masok igen az miert lehet?!?mikor jon kovetkezo resz?! ja es igen,meg annyit h tok majerul kitalatak ezeket rovid reszeket,mert hat fejlodo graft,meg vissza jelzesek alapjan hangulatot is tudjak barmikor fogyasztok izlese szerint alakitani..szal sztem nagy otlet!!joez..
Azért a FEAR elõtt a Monolith lerakott jónéhány dolgot az asztalra.No one lives forever pl,de utána is:Condemned.Meg azért a FEAR sem tucat-fps sztem,igaz hogy a közepe tényleg sablonos de az eleje és a vége nagyon ott van és ez már manapság ritka (sajnos).
Az általad említett fps-eket hosszu évekig nem fogja letolni a tronjukról semmi, amíg csak a grafikai motoron dolgozik mindenki.
On is Off is:
Ezek a mai fps-ek mint FarCry, FEAR, Sin2 olyanok mint amikor fingjuk sincs a készitõknek mit csináljanak, hogy töltsék ki azt az x óra játékidõt. Ma már hentelõs játékot is tudni kell csinálni (pl painkiller) nem csak berakni 500 monsztert oszt "hajrá fiam, 10ropi lesz". A fenti 3 példánál maradva az elsõ kettõt még "megértem", mindkét esetben kreativitás hiányában (végülis elsõ játéka mindkét(?) cégnek, miért is lenne kreativitás...) egy jól felépített környezetet elpocsékoltak 10 órányi lineáris lövöldözésre. De hogy a Sin2-t hogy sikerült idáig sülyeszteni, hogy nem voltak képesek ennyi idõ alatt 4 órányi sztorielemet belerakni egy nyomorult játékba? Egyszerûen hihetetlen.
Hát az én problémám pont az, hogy anno nyomtam a SIN1-et...de valahogy e játék kapcsán nincs semmi "SIN" érzésem sajna...bár valszeg az is közrejátszik, hogy 15 évnyi FPS-es lõdözés után már kurvára nem elégít ki az ilyen szimpla megyek elõre kicsit sem változatos helyszíneken néha megnyomok-eltekerek valamit és lõdözöm az ellent játékmenet...fõleg mikor már ezelõtt 6-8 évvel is voltak olyan FPS-ek, mint a Deus Ex, Thief vagy a System Shock, stb... :(((
Na végre, sikerült végigtolni. Összesítve nem volt rossz, egyedül a bugok voltak zavaróak. A nehézség mellett az volt még gáz, hogy a falak mögött is sebzõdtem, meg át is jöttek néha a falon az ellenségek, egyszercsak odateremtek elém. Ha ezeket kijavítja majd a peccs, akkor egész jó kis gamma kerekedhet még ebbõl.
nyilvan valo hogy nem nyomtad sin "1" et..mert akkor tudnad hogy maga idejeben legjobb fps esek kozt volt,szal a hangulat megmaradt,es barcsak ne fear hoz hasonlitgata mindenki,mert hat ugye a trabant is auto,de nem jarhat mindenki bmwvel..es oan gaz hogy van ket harom frankonak mondott ,uj game,amibe beleraktak rohatt sok pezt,es a kicsit szarabb grafikaju olcsobb de hangulatosabb jatekokat meg leszarjak.. mellesleg fearnak kuva szar a hangulata ,egyhangu unalmas kornyezettel. itt meg akad nemi kaland ojkor.sztem...
halli! ki akartam menteni a játék fõcímdalát! De az istennek sem indítja el azokat az mp3-makat semmi! tud valaki segíteni?
sztem 2006 ban nem szabadna olyan játékot kiadni ráadásul source motorral ami ennyire gyenge.a shotgun felszedéséig jutottam el, utána kevéssel enyhe hányinger keretében töröltem az egészet. (mondjuk a döbbenetem a pisztoly felvételekor ért elõször, hihetetlenül nyomi fegyvermodell, a célkereszt meg katasztrófálisan randa) pedig de imádom az fps-eket! tiszta gagyi fegyverek és tûzharcok, a graf és a hangok jók lennének, de a játékélménye legalábbis számomra egy nulla. az is idegesítõ hogy mennyire rámennek a fizikai modellezésre a környezõ apróbb tárgyaknak hogy egy egy robbanásnál "életszerûen" repüljenek szét, ezzel is terhelve a számítási teljesítményt, de arra nem figyelnek hogy normális ai-t írjanak vagy jól megscripteljék a tûzharcokat (pl fear jónéhány csatája)
még a halflife 1 mindig magasan veri ezeket a csilivili kis idétlen játékokat amikben nincs tartalom, abban legalább jók voltak a tûzharcok ami sztem egy fps lényegét adja.vagy fél éve játszottam végig újra a hf 2 bemelegítéseként, és egyetlen hibájának az ugrással kapcsolatos rossz irányíthatóságot tudnám említeni ami miatt párszor szakadékba estem.
csak azért szóltam hozzá hogy aki esetleg még nem töltötte le elgondolkodhasson hogy nem biztos hogy annyira jó és érdemes vele foglalkozni
Na végigtoltam, bazzeg a végén már hármassával jöttek a buzi minigunosok, örültem ha néha egy csóró sima õr is elõkerült
Hát nem hittem vona hogy EKKORA hentelés lesz ez a játék, néha komolyan azt hittem hogy végtelenítve vannak amíg egy bizonyos pontig el nem jutok pedig nem, egyszerûen csak rohatt sokan voltak.
Hiba vagy bug egy darab sem volt, simán végigtoltam egyhuzamba. Persze egyszer azért elszállt cannot connect to steam serverrel na mikor, hát persze hogy a helikopter elleni harcban!
Többet vártam, de azért jó játék volt. A többi részt is mag megnézem bár erõsen kétlem hogy 9 epizódot meg fog érni, szerintem 5 reálisabb.
szvsz így van, ez a reális értékelés...ezen nincs mit dícsérni, ezen a játékon...jó én is aszondom, jöjjön a következõ része...ha az tetszik, akkor adog egy esély a szériának, de ha nem, akkor a többit meg sem fogom nézni...
Én is avégére értem. Nem mondom hogy nem élveztem, de nem várom remegve a következõ részeket( csodálkoznék ha lenne ebbõl 9 rész, még az 5 is sok) Amúgy a végén,amikor a stáblista után ökörködnek meg hülyeségeket dumálnak az jó poén volt...
Végig toltam a game-et. Mit mondjak többre számítottam. NIncs nagy fegyverarzénál, sõt 3db van, ami rettentõen kevés. Szerintem a készítõk nagyon rámentek a több epizódra, amibõl 9 szerintem nagyon sok.
A három fegyvernek (pisztoly, sörétes puska és gépkarabély) eltérõ célkeresztje van.
Mond, miután két napja nem válaszol senki a kérdésedre, esetleg ne adj isten, véletlenül, nem merült fel benned annak az elhanyagolható szintû esélye, hogy azért nem kapsz választ, mivel történetesen nem lehet állítani a célkesztett alakját, magyarul a kérdés maga enyhén szólva értelmetlen?
Az pedig valami vicc, hogy szerintük az, hogy a nehézségi szint azzal, egyenlõ, hogy mennyi az egy négyzetméterre esõ mingunos csóka száma. Akik persze 100 méterrõl már azzal sebeznek, hogy rádnéznek.
Ha egy kicsit visszaolvasol, már említettem, hogy ez egy ismert bug, amit egy szerdán jövõ patch fog javítani...
CSáó.Vki Tudna nekem Boritot Küldeni a sin Episode:emergencere.Mindegy milyen csak ne a régi sin legyen.THX THX THX THX.
Hát ez a játék valami borzalom, én se értem mit kellett ennyit tökölni a fejlesztéssel. Sablon FPS, és még meg se erõltették magukat, hogy valami mást is kelljen csinálni a hentelésen kívül.
Az pedig valami vicc, hogy szerintük az, hogy a nehézségi szint azzal, egyenlõ, hogy mennyi az egy négyzetméterre esõ mingunos csóka száma. Akik persze 100 méterrõl már azzal sebeznek, hogy rádnéznek.
hát figyelj megnéztem és nekem jó!úgyhogy nem értem nálad miért nem...
Üdv. A játék végén járok már, a torony tetején vagyok legyõztem azt a nagy szörnyet és most 1 helikopter lõ rám folyamatosan. Help me pls. Nem tudom sehogy sem leszedni, ha 1általán azt kell csinálni.