Na ennek annyi ez a büdös életbe nem fog megjelenni.
Most néztem meg a játékot az egyik game oldalon és az van kiírva megjelenési dátumnak hogy szilveszter-kor fog jönni az az 2010.12.31-én, de ez szerintem csak egy megjósolás, elég vicces lenne ha ekkor jönne meg.
Hát az E3.-at sem éri meg megint, már ez is szánalmas ami körülötte megy.
Egyik sem garancia arra, hogy meg is jelenik... A százalékkal kapcs meg azt mondanak amit akarnak, szvsz. ha eddig nem lett belõle semmi ezután sem lesz, ha netán egyszer ki is jön, akkorra meg már nem fog érdekelni senkit...
Nem sokat, volt elvileg meghívóm, de nagyon este volt :D
Tud valaki valamit a játékról?
Valami új?
http://huxley.hu/bevezetes/
Most láttam meg, hogy valahol, hogy open béta hamarosan, ezt január 16.-án írták meg.
Valami infó van már?
Azta az tök jó, és mikor jön már ki?
Elkezdõdött a végsõ teszt a nyílt béta elõtt. Egyelõre nem tudom mi változott az elõzõ béta óta, ha sikerül valamit megtudni, írok egy 2. "Élménybeszámolót" :D
Hát akkor neked megy rendesen ... jó neked ... Nálam azt csinálja, hogy már a szerverválasztó képernyõn elkezd nagyon durván akadozni. Mondjuk fél másodpercig megy, utána öt másodpercre megakad. Gyakorlatilag egy gombot nem tudok eltalálni, kilépni is csak resettel.
Na játszottam a Zárt bétával. Jöjjön egy kis "élménybeszámoló".
A játék letöltése igen lassan ment, valószínû azért, mert amerikai szerverrõl jön, (kb 200-350 kbit/sec) maga a kliens mérete 3.8 giga. (telepítve 7.82 giga)
A letöltéshez kellett egy segédprogram, ezt elõtte telepítette, utána indult a töltés. Mikor végzett, install, majd a játék indítása szintén a honlapon keresztül.
Ekkor még patchel egy kicsit, majd a Start gombra katt és indul......na ha nem akkor vettem volna eszre hogy sajnos a szerverek még nem mennek, mivel csak magyar idõ szerint 23:00 és 7:00 között mûködnek egyenlõre. (Az idõeltolódás miatt esik nekünk így) Na mondom mindegy, akkor majd holnap. Este aztán indult is egybõl 23:00-kor.
Választhatunk Európai szervert is, viszont akkor nem értem hogy miért rakták olyan lehetetlen idõpontba a tesztet az európai játékosoknak.... Na mindegy.
Karaktergeneráláskor két Frakció közül választhatunk. A "kékek" a Sapiens, õk úgymond a jófiúk, míg a "pirosak" az Alternative akik mutálódtak és inkább a rossz oldalt képviselik.
A két frakción belül két alfaj van, eltérõ tulajdonságokkal.
Sims-szerû részletességgel beállíthatjuk a karakterünk kinézetét, bár ez csak a fejre vonatkozik. Én hiányoltam a test többi részének a testre szabhatóságát.
Ezután egy tréning misszió veszi kezdetét, ahol az alap mozgásokat, fegyverkezelést megtanulhatjuk. Már itt kiderül hogy három fõ fegyvertípus van a játékban, a közeli illetve több célpontokra, a közepesen távoli és a messzi célpontokra specializálódott fegyverek. Ezek a típusok a kasztokat is lefedik, a tréning után választhatunk is a nekünk tetszõt.
Alapesetben egy közös helyen vagyunk, ez elõször a tréning tábor késõbb a frakciónk városa, ahol a többi, adott frakcióba tartozó játékossal is érintkezve küldetéseket vehetünk föl, fejleszthetjük fegyverünket, páncélunkat... tehát amit egy MMORPG ben a városokban megtehetünk. A küldetések viszont mindig elkülönített "instákban" vannak. Ezek lehetnek egyszemélyes, vagy csapatban teljesítendõ missziók is.
A küldetések általában a single player FPS-ekben megszokott stílusúak, vagyis végig kell menni a pályán, kinyírni aki szembe jön, a pálya végén meg van valami fõmuksó aki keményebb dió. Esetleg meg kell szerezni valamit, ilyesmi. Természetesen itt a több szereplõs dolgok az érdekesebbek, ahová többed magaddal mehetsz be. (ilyenbe még nem voltam, csak fél órát játszottam a játékkal)
Természetesen lehet mindent fejleszteni, skilleket tanulni, mint más MMO-kban, jármûveket vezetni stb... de ilyen mélységig még nem jutottam el.
Van egy úgymond "Skirmish" mód is, ahol mindenféle játékmódok vannak, ahogy néztem még csak a deathmatch és a team deathmatch mûködik.
A frakciók összecsapása még sajnos nem tudom milyen formában történik, de ha rájövök, írni fogok róla!
Amirõl még nem beszéltem az a grafika, hangok, zenék.
A grafika természetesen remek, az Unreal3 engine felelõs a megjelenítésért. Nekem egy MSI GX600 as laptopom van, azon kifogástalanul ment maximális beállítással, csak a HQ effectekbõl (pl: dinamikus árnyék) kellett párat kikapcsolni.
A zene és hangok átlagos, olyan mint más, sima FPS-eknél.
Összefoglalva, szerintem kellemes játék, de senki ne számítson egy ilyen "összefüggõ világ" szerû MMO-ra, ez sokkal inkább egy FPS, egy kis közösségi résszel (város), Fejlõdéssel és jól szabályozott PvP-vel. (ugye a két frakció csatájáról szól az egész)
Az látszik a játékon hogy nem a F2P piacra szánták eredetileg, roppant igényes a kialakítása, hogy miért itt landolt, azt nem tudom Mosolyog
A micro paymentrõl még nem tudok nyilatkozni, szerintem a zárt bétában még benne sincs.
Ha mélyebbre jutok a játék rejtelmeibe, folytatni fogom a leírást!
Kék lesz, de igen :) persze csak annak, akit kivalasztottak a CB2-re.
Hm, akkor 11 után a Play Now az nem szürke lesz hanem nari ?
En jatszom vele, igen F2P lesz, micro tranzakciós elven.
Megy rendesen, lehet vele jatszani, 23:00-tol 7:00-ig. Van EU szerver, en azon vagyok. Allitolag a skirmish jatekmodok nagyon laggzanak, de a kuldik azok jok.
Amúgy az igaz hogy F2P lessz? Én minden honlapon azt olvastam hogy micro tranzakciós lessz, fura is lenne ha nem az lenne,mert az ijji adja ki,nekik meg nincs fizetõs játékuk^^:). Meg az idei E3-mon is azt nyilatkozták hogy Micro tranzakciós lessz. :)
7/30/09-8/12/09-ig van a CBT2, ne kavarjatok. Megy valakinek rendesen, tudtok játszani?
Este 11 után neked elindul rögtön ? MErt nekem Play az szürke marad =\
Egy néhány single küldetés volt meg ugye a multi jármûvek nélkül. Érdekes hogy a hoszt is ugyan úgy lagolt mint a világ másik felén lévõ többi játékos, igaz volt 2-3 db gyors eu hoszt is ahol úgy ahogy normálisan lehetett játszani. Mivel az európaiak többsége hajnal 2 után lelépett azután nem sok értelme volt maradni (a fura hoszt rendszer miatt) Ha ki tudtál fogni egy jó szervert akkor élmény volt játszani, csak sajnos az idõm nagy része szerver vadászatra ment el a másik fele meg a csapatra várakozással telt (túlerõ ellen ki **szom szeret játszani) aztán mikor mindenki jól belemelegedett a hentelésbe kifagyott az egész és kivágott mindenki vissza a városba. Azért nem rossz :-)
Hú nagyon jók az új videók! :D Már alig várom , hogy kiadják a játékot, szerintem ütni fog mivel ebben a stílusban nem is nagyon készült még játék! Én pl. tök jó ötletnek tartom az MMO-t de az rpg-ket nem szeretem, inkább húzom a ravaszt. Úgyhogy ezt nekem találták ki :D
Huxley zárt bétateszt bár bekerulni nem sok esélyvan de ezis mutatja hogy készul a játék remélem nem rontják el mert akkor korszakalkoto lehet " Hiába várják több százezren lelkesen, hogy megjelenjen az elsõ igazi klasszikus MMOFPS, sokáig semmit sem lehetett hallani a Webzen által fejlesztett Huxleyról, ám most végre felgyorsultak az események. A koreai csapat ugyanis bejelentette, hogy egy szûk hónap is beindult a zárt bétateszt, mivel az aktuális fejlesztési állapot már megengedi ezt. Az Unreal 3 motorral készülõ belsõ nézetes online akciójátékért persze hatalmas lesz a tolongás, pláne ha számba vesszük azt a szomorú tényt, hogy csak az elsõ 999 regisztráló kap hozzáférést az öt napos bétához. A regisztráció augusztus 28-án indul, a béta pedig majd szeptember 13-án. Hozzáférésért a hivatalos honlapot kell majd felkeresni."
Szerepjátéknak sem szerepjáték, csak Massively Multiplayer Online First Person Shooter, tehát kb szabad fordításban: Belsõ Nézetes Tömeges Többszemélyes Online Lövöldözõs....Szerintem :P
Vagy valami ilyesmi. Az, hogy rpg-s elemeket vonultat fel (xp, szintek után új képességek stb) csak kicsit teszi rpg-vé, aki kicsit is szerepjátékozott az tudja, hogy a Baldur's Gate, Neverwinter Nights és társai voltak az igazi rpg-k ahol a játék attól is függött, hogy egy adott npc-vel milyen hangsúllyal és miket mondasz, ez pozitív és negatív írányba is befolyásolhatta a karakteredet.
Jó, végülis igazad van, hogy kétféle dolog ez, de azért mégiscsak szerepjáték. Inkább hagyjuk és ne hasonlítgassuk össze a kettõt, buta hiba volt tõlem sry.
Váhh, megelõztek Most olvastam PCDome-n és gondoltam nyitok topikot neki. Ha ez kész lesz és jó lesz, akkor nagyon verni fogja szerintem WoW-t és társait. Pfú, én már nagyon várom, kárhogy olyan sokat kell még várni. Na mindegy, nagyon nagy játék lesz ez. Mindig is ilyen szerepjátékról álmodtam ,ahol fps nézetben lehet nyomulni. Gondoljatok bele. Mekkora lehet pl majd egy olyan játékban, ahol a hatalmas sereggel felállsz a harc elõtt, élükre mész és roham! Valami eszméletlen.. és kaszabolod az ellent... nem kattintgatsz.
Szóval hajrá Huxley készítõk!
Hmm, egyszerre 120 játékos nem hangzik olyan rosszul, kíváncsi leszek, hogy tényleg tudják-e tartani a legmentességet...