Talmácsi Gábor nyilatkozata: "Nem vagyok boldog, de nem vagyok elkeseredve. A motor beállításai jók voltak, de a végsebesség nem volt az igazi. Amikor visszaestem a 6. helyre, az járt a fejembe, hogy nem szabad elengednem Kalliot és Luthit , ezért igyekeztem minél gyorsabban felzárkózni mögéjük. Amikor megelõztem Pasinit lekerültem az ideális ívrõl, ahol a pálya eléggé poros volt. Elment a motorom hátsó tapadása és a gázadást követõen sajnos elestem. Szerencsére semmi bajom nem lett, de sajnos nem tudtam pontot szerezni."
Talma simán ott lehetett volna a dobogó valamelyik fokán! De lehet még mindíg jobban járt így mert kb a Luthi bukása idejére érte volna õket utól.
Más: Most megy a FIA GT a török pályán. Rendeznek rajta Moto GP-t, F1-et, Fia GT-t, WTTC-t, 24órás endurance-t. +Poén: Magyarok segítettek a pálya tervezésnél, és a személyzet betanításánál. Szóval mi itt tökölünk tizen valahány éve a Hungaroringel mert a Palik megrendezi a F1-et azán elmegy homokot lapátolni, minden mást meg leszar!!
Tényleg nem lennénk képesek arra mint a Törökök??
Te sosem alszol?? :P Egyébként jól megszívtam ezzel az"5 órai kezdéssel"!!!
Azt tetszik mikor a F1-ben siránkoznak a gumi miatt és hogy az milyen életveszélyes.Vagy még nem láttak motorversenyt???
Talma kiesett a 3. helyröl 7 körrel a vége elött :(
Kár érte, pedig nagyon szépen ment. Már én se nagyon reménykedem, az a 44 pont az nagyon sok.
hát sztem sok lesz már a ponthátrány, inkább nem reménykedem hogy behozza, legfeljebb annál nagyobb lesz az örömöm :) sajna arra sem lehet adni, hogy majd õ végig megy amíg a fiatalok eldobálják a motort, mert õ is 4edszer bukott idén ha jól emlékszem :S inkább az a lényeg, hogy a 250es gép versenyképes legyen 2007re legalább.
sajna Talma kiesett :( de az a bukás a célegyenes bejáratánál.... hát brutál volt
Nah, le volt halva zSG :( A lényeg, hogy Talma bukott 2-3 körrel utánna pedig egy hatalmas baleset Luthivel a célegyenes bejáratánál. Viszont talma megõrizte a VB 3ik helyét. -44 pontal van lemaradva, és van még 5 verseny
11ik körben: És most megelõzte Passinit, passini vissza, de a célegyenes végén talma bevág.... Hááát ez nagyon duuurva, minden kanyarban változik az elsõ hely...
Eddig az Asseni versenyt másolják... Folyamatosan váltogatják egyást az elsõ 4 helyen ÁÁÁÁÁ MOST MEKKORA ELÕZÉS!!! viszont vissza második helyre!! :( Az elõzések hatására a második csoport is felzárkózott, most már elsõ 10 ember nagyon össze van álva, VISZONT talma a 2ik!!!!
hehe Na ki van itt? :) Rajtnál visszaesett 4ik helyre VISZONT MOST: Az 5ik körben visszavette az elsõ helyet Most meg 6ik körben Luthi-Talma-Kallio Most meg 7ik körben Luthi-Kalio-Passini-Talma
Izgi lessz ez, NAGYON izgi!!
ha sikerül neki elhuznia az elején akkor szinte nyert mert meheti a saját tempóját... :)
szurkolok
nemszokta elizgulni utobbi versenyeken inkább a soroazatos balszerencse követte:/ remélem ma megtör már nagyonvárom az 5 órát:D
EuroSporton most megy a szabadedzés... Grand Prix Japán 125cc Practice (06:15) Grand Prix Japán Moto GP Practice (07:00) Grand Prix Japán 250cc Practice (08:15) Holnap ugyan ezek az idõpontok lesznek... Vasárnap pedig: Grand Prix Japán 125cc verseny (04:00) Grand Prix Japán 250cc verseny (05:15) Grand Prix Japán Moto GP Race (06:45) Grand Prix Japán 125cc verseny (08:15) Gondolom összefoglaló...
kiváncsi leszek azért jövõre lesz e Talma vs. Stoner meg hasonló finomságok
lehet ha építenének nálunk egy pályát akkor több sanszunk lenne mert ezek a mostaniak eléggé .... szóval nálam nem százasak bár ha megépítenék még akkor is ott lenne az amit Kaszi mondott, hogy marhasok új pálya van mi meg nem hiszem, hogy könnyen elõre tudnánk magunkat verekedni a sorban
nem alkalmasak rá a pályáink. 1edül a hungaroring lehetne alkalmas egy ekkora verseny befogadására, de sajna nem felel meg a motogp-ben megkövetelt kritériumoknak. Ha átalakítanák úgy, hogy alkalmas legyen rá, akkor meg forma1et nem rendezhetnének rajta(ami sztem nem lenne nagy veszteség ). Amugy nem is nagyon akarnak idejönni van elég új pálya igy is a versenysorozatban.
Idei remek teljesítményével meggyõzte a szakembereket Talmácsi Gábor: jövõre egy kategóriával feljebb, a 250 kcm-esek között szerepelhet. A KTM-tõl kapott szerzõdést már aláírta, és Katarban odakerül az osztrák cég vezetõinek neve is.
Talmácsi Gábor, a KTM magyar versenyzõje jövõre feljebb lép: a 125 kcm-es kategória helyett a 250-esek között rajtol a gyorsaságimotoros világbajnokságon. Az Indexnek Talmácsi menedzsere, Stefano Favaro megerõsítette: a motoros már aláírta a szerzõdést, a végleges megállapodásra az osztrák csapattal az október 1-i, katari futamon kerül sor.
Talma neve már rajta van a papírokon
"A KTM nemrég elküldte nekünk a szerzõdésajánlatát, amit Gábor már alá is írt. A megállapodásról már csak a KTM-vezetõk szignója hiányzik, de hamarosan az is odakerül - árulta el Favaro. - Talma vitte magával a papírokat Japánba, de az utolsó tollvonás valószínûleg Katarban következik, ott találkozik majd a KTM fõnökeivel".
Stefano Favaro évtizedek óta a motorsportban van - Ayrton Sennával is dolgozott együtt -, ezért nem szeretne semmit elkiabálni: "Én olyan üzletember vagyok, aki csak a meglévõ dolgokat veszi biztosra, ezért akkor nyugszom meg, amikor a kezemben lesznek a papírok mindenkinek a kézjegyével ellátva".
A vb-cím a célja
Mivel a kontraktus a KTM-tõl érkezett Talmához, szinte biztosan nem lesz semmi probléma. A menedzser elmondta, "Talmácsi jelenlegi 125-ös szerzõdésében már benne volt, ha õ lesz idén a legjobb KTM-pilóta a nyolcadliteres kategóriában, jövõre mindenképp a cég 250-es csapatába kerül, de felgyorsultak az események, mert mindenképp szerettünk volna az istállónál maradni".
A magyar motoros, aki a 125 kcm-esek között, hat futammal a zárás elõtt, a harmadik helyet foglalja el a vb-pontversenyben, már javában készül a hétvégi, idei 12. futamára, a Motegiben rendezendõ Japán Nagydíjra.
Brno után javítana
"Minden rendben van, már alig várom, hogy újra a motorra üljek és versenyezhessek" - nyilatkozta Talmácsi az MTI-nek, miután megérkezett a távol-keleti szigetországba.
A magyar motoros, aki az idén robbant be a közvetlen élvonalba, a legutóbbi viadalon nem úgy szerepelt ahogy várta, és a csehországi futamra kilátogató közel húszezer magyar szurkoló kissé csalódottan távozott Brnóból. Talmácsi az ötödik helyrõl rajtolva, végig mûszaki hibákkal küszködött és csak a kilencedik lett, de az összetett pontversenyben így is sikerült megõriznie a harmadik helyét.
Idén eddig két futamgyõzelem
Talmácsi az idén nagyszerû eredményekkel rukkolt elõ: pályafutása elsõ sikerét aratta Mugellóban, amikor megnyerte az Olasz Nagydíjat, majd Assenben a Holland GP-n is felülmúlhatatlan volt. Vezette a pontversenyt, és jelenleg 120 ponttal a harmadik helyet foglalja el.
a két elsõ rugóstag olyan 6milla körül lehet :) ha abból indulok ki hogy egy crossmotorra két verseny rugóstag millió küröl mozog akkor ezek a csucsverseny technikák még a sokszorosába kerülhetnek
ez várható volt, de elég jó felvételek készültek azért szerintem. csak azt nem értettem, hogy miért mondta, hogy most 40-el vettük be a kanyart, pedig 80-al is lehet. nekem többnek tûnt. gondolom parás-fábryt nyugtatta:)) én csak ilyenor "irigylem" az ilyen köcsögfejûeket. mekkora élmény lehet talma mögött utazni:) vagy még jobb lehet ellene "versenyezni". na, azt is kipróbálnám.
valaki nyomja már be az eredményt :) [nemlátta, mert b**i leltár van a munkahelyén]
kuplungja elszállt... igy nemtudott váltani ezér nemtudott menni csoda hogy pontszerzõ helyen célbaért...
erõtlen volt az a motor!! még az elején úgy ahogy ment mert az egyenesben is tudott elõzni de gondolom egyre szarabb lett...
én elhiszem, de már mikor elõször nyert, már akkor is errõl beszéltek, hogy majd a cseheknél mennyire jó lesz, mert sok magyar lesz, szereti a pályát stb, ezért van kicsit rossz érzésem