Ma voltunk LHMC-n az SFO-val touch and go-zni, láttatok?:) Meg volt még az SGN, õk meg is álltak.
Az éjszakaizás inkább október-novemberben lesz, ha így haladunk ahogy most. De úgy emlékszem, tavaly is átnyúlt már novemberre.
Dehogynem, biztosra veszem hogy adtak hozzá új lapokat, de én még személyesen nem láttam. De most hogy mondod, ha hazajön Otrokovicébõl (jelenleg ott 50órás ápolódik :)) meg fogom nézni! Ha érdekel, majd beszámolok róla itt.
Palibácsitól meg...najah...láttam én már tõle Wilgával (is) érdekes dolgokat... :))))))))
Mégvalami eszembejutott: Könnyen el bírnám képzelni hogy azt mondta arra a bizonyos bulletinre a magyar hatóság hogy: "A hazai 142-esekbe mennyi az átlag maradék mûrep idõ? Ja hogy 30-60 óra? Akkor arra a kis idõre már mi a f*sznak bulletinozzunk, ne mûrepüljenek vele és kész!"
Semennyibe, ugyanis a tulaj nem adja oda senkinek. Én is csak úgy repültem vele hogy Õ is ott ült mellettem.
(Mindamellett sajna tényleg sok agyatlan dolgot találnak ki a csehek.........elég tré az üzletpolitikájuk ahhoz képest milyen iszonyat jó gépeket gyárta(ná)nak, ez sajnos tény.......)
Baluxx! A Rudi megvan, megcsinálta õ is a típust C-152-esre, és most hatalmasakat repül, repülünk.
Soaringpilot! Köcce az infókat egyeztetük majd a Böszörményi Rolival, vagy a Hansági Gyõzõvel.
Mindenképp megyünk mi is, sztem nagy buli!
Szor, akkor mondd meg neki, hogy nezzen man ra az emailjeire:) Meg egyebkent is a nyekedli (kiscessna) csak nem olyan bonyolult, hogy ne lenne ideje megnezni:) (Amugy is 142-esen kezdte o is, ha jok az emlekeim:) )
Ja, ha Nyiregyre jottok, majd szoljatok nekem is (vagy eleg Szatyinak is), es akkor talan meg velem is talalkozhattok. Ezt vehetitek fenyegetesnek:)
Amilyen tempóban most haladunk, sajnos elképzelni nem tudom mikor lesz az éjszakaizás, ugyanis jövõ héttõl lesz 3 hét szünet, és ha visszajöttünk augusztus végén, még be kell elõször is fejezni a PPL-t. Utána jönnek a típusátképzések, néhány óra ismétlõ és készségfejlesztõ gyakorlat, és elvileg még 20 óra VFR útvonal (benne az 540 km-es CPL útvonallal). Szóval az is lehet, hogy november lesz mire elkezdjük az éjszakaizást:( Egyébként azért haladunk most ilyen lassan, mert most sokan vagyunk, minden gépre 3 növendék jut, tavaly csak egy gépre voltak hárman, a többire ketten, õk gyorsabban tudtak haladni. Úgyhogy majd meglátjuk, de az biztos hogy szeptemberben még nem lesz éjszakai.
Sracok, a sok vidamsag mellett, sajnos van egy szomoru hir is. Akik ismerosek LHEM-en, azoknak foleg. Tegnap eltavozott koreinkbol Ban Jozsi bacsi, az esztergomiak nagyszeru hangarmestere es oktatoja.
"...Fiuk! Ne sirjatok! Repuljetek!"
Elnezest, a gepem oraja meg a forumszoft ugy latszik nincs osszhangban, a forumszoft szerint mar hetfo van. Szoval az a tegnap, az inkabb tegnapelott. Augusztus 8, bar sajnos a szomoru tenyen mit sem valtoztat.
Nem rossz kepek, latom az ivararany se rossz:D Amugy ezen a felirat mindent visz: #5370324492659722690" TARGET=_fnew>LX Inside:D A Maleves Poni pedig allatjol nez ki ezzel a retro festessel. (A felirat meg ezen a 326-oson #5370325318142669250" TARGET=_fnew>itt es #5370562137491341234" TARGET=_fnew>itt priceless:D)
Diohejban: az immaron 25. murepulo VB-n (nem airrace, nem kutyavalaga, rendes VB) az amerikai Vicki Cruse csinalta az ismert kotelezo programot, amikor se szo se beszed, fogta magat, es a foldbe csapodott.
A versenyt felbeszakitottak. 24-en repultek elotte, szokas szerint megint toljak birok a Szuhojokat, Illes Tomi (o van egyedul magyarkent, amik, meg oroszok 8-8 fovel, franciak 9-el, es mindenkinel ott vannak a huzonevek...) 3-al a csaj utan kovetkezett volna. Allitolag jovo heten folytatjak.
Meghalt magyarorszag elso CPL-es papja. http://index.hu/kultur/media/2009/08/25/elhunyt_laszlo_atya/
:(
Baze, mindenki kidolt? Vagy csak en hergelem a papirtigrist, es mindenki repul?
Én csak a magam nevében tudok nyilatkozni, de én bizony repülök, mostanában nem is keveset. Múlt héten pedig leszakszózott az évfolyam:DD Nincs megállás, holnaptól máris Cessna és Piper típusrepülés, és ha minden igaz, a héten meglesz a 100 órám:) Téged meg Üdvözöllek Vadkeleten!:D
Ezt most találtam: http://www.youtube.com/watch?v=B1yGqux1QGY&feature=channel_page Egy iskolakör repülés Z-142-essel a nyíregyi PPL táborban, hajnalban felhõfoszlányok között. Nem fogjátok kitalálni, vajon ki ül a bal oldalon?:DDDD Az alatta hallható zene jó választás, különösen a "My finger is on the button" rész lett nagyon jó:) Meg is dícsérem majd az alkotót:DDD
Nagyon jó vidi! ...Mondjuk én 2350-re szoktam leszabályozni utazón... :P
Megerõsítem a 2600-at. De ha már itt vagyunk, tisztázzuk teljesen a paramétereket: emelkedõ szívótér 1.0 bar, utazó 0.72 bar, iskolakör süllyedõ 0.4 bar.:DDD Egyébként szerintem ahány hely, annyiféleképpen oktatják, persze bizonyos határokon belül. A légiüzemben például nem is szerepel 0.72-es szívótér a paramétereknél...
Így igaz, ahány ház annyi szokás. :) Szerintem mi egy kicsit kímélõbb üzemmódban repülünk. Mifelénk az emelkedõ az 2500 - 1,0 az utazó pedig 2350 - 0,8. Igaz, nem rohanunk 180-al csak 160-170-el. Egyébként most nézem én is a légiüzemit (1980), ott az utazóra maximum 2400-at írnak, igaz 0,92-es szívótér mellett. A 0,72 pedig valóban nem szerepel sehol. :)
A 0,72-es szivoteret en is eloszor Vadkeleten hallottam, addig es azota sehol. Ja meg ilyet, hogy iskolakoron a kompresszor 1 bar alatt korlatlanul uzemeltetheto. Mindenhol mashol kihuzatjak, meg iskolakoron is.
Én asszem mostmár így fogok 142-essel repülni, elvégre 40 órát repültem ezekkel a számokkal:D
A rohanáshoz: 2450-et és 0,72-õt beállítva, termikes idõben elõfordul, hogy még így is elmegy a sebi 160 alá. A vizsga útvonalamat például úgy repültem, hogy a szívótér 0,5 és 0,9 között folyamatosan változott attól függõen, hogy emelésen vagy merülésen mentem át:D
Megjött a motoros szakszóm:D Meglepõen gyorsan, 3 hét alatt:P
Sziasztok! Nem akarok offolni, de szerintetek (is) a Condor a legjobb vitorlázó-repülõ szimulátor?
Igen, ezzel lehet a legjobban gyakorolni(virtuálisan) a távrepülést, vontatást, termikelést, "párban repülést".
Köszönöm a választ! (Októbertõl kezdem a vitorlázó tanfolyamot és nem akarok "félresiklani" virtuálisan, hogy vmi hülyeséget tanuljak meg... )
És ezt a Paszuj jól begyakorolta :) Legalább az egyik 300-as IGC-t elküldheted volna Gratulálok!!!!
Köszi :D Igen sajnos a nyáron a Condoros csapatot elhanyagoltam, mindig volt mit csinálnom(többek közt repülnöm :) ) és így semmi infot nem tudtam közölni veletek, sajnálom. Volt egy két jó idõs nap a nyár folyamán :)
jaja grat a 300hoz:) le is nyomtál mvkban:)))
am újabb videót sikerült alkotnom, vessen rá mindenki egy pillantást:) http://www.youtube.com/watch?v=3wCPOQzVQAk
Csak azért lett második verzió, mert a klubelnök kifogásolt 1-2 dolgot az elsõben, ezért módosítottam rajta. A nagyvideó becslésem szerint 1 hónap múlva várható...
Balázs, hogy nyúna meg a nyakad. Mikor leszel MSN-en? Kérdezni szeretnék tõled. :)
Mindenkinek békés, termikekben, repült idõben gazdag boldog újévet kívánok!:)
Szatyi
pontosan, mindenkinek 5m-ekben gazdag új évet kívánok:)
Ki lehet kapcsolni Condor-ban azt, hogy pl: leoldás, vagy leszállás után sárga színnel kiírja a nevemet?
Köszönöm a válaszokat! Papa01
Szia Ingen, vagy a D-t vagy 0-át meg kell nyomni, és akkor az összes felirat megszûnik a képen. Fotózáshoz jó, de repülés közben azért hasznos ha látszanak a feliratok. Üdv Toto
Helló! Segítséget szeretnék kérni! A condort most raktam fel és nem látja sem a billentyûzetet sem az egeret csak a joystickot. Köszönöm a segítséget Balázs
Gondolom ez a két hét ami alatt nem kaptál választ a kérdésedre azt jelzi, hogy itt senki sem tudja mit kéne ezzel kezdeni:) --> www.condorsoaring.com/forum 1000% hogy segítenek.
Laci
Tisztelt sportrepülõk!!
A Szeged MJV Önkormányzata ellen indított, jogalap nélküli gazdagodás címén kért kártérítési perben nagy szükségünk lenne még olyan fotókra, amelyekkel igazolni tudjuk, hogy a félkész hangárt nem kizárólag az egyesület használta azok után, hogy az SZKT átvette egyesületünktõl a repülõtér üzemeltetését (2006). Kérlek benneteket, hogy ha vannak még olyan felvételeitek, amelyeket nem juttattatok el az egyesületnek, azokat küldjétek meg az egyesület e-mail címére, illetve papír alapú fotók esetén a 6701 Szeged, PF. 1014. címünkre!
Segítségeteket elõre is köszönjük!
Eladó egy Randolph Aviator napszemüveg. Nem új, de korrekt állapotú. Az USA-ból való, nem itthon vásároltam. A szemüveg szárán gravírozva is és festve is megtalálható a márkajelzés. Mérete: 5 1/2. Mattezüst keret, szürke lencse. Jár hozzá az eredeti bõrtokja és egy törlõkendõ is.
A szemüveg irányára: 21.000,- HUF, éreklõdni lehet a kissgy kukac evatzrt.hu e-mailen, vagy a 30/905-0129 telefonon.
Eladó egy Randolph Aviator napszemüveg. Nem új, de korrekt állapotú. Az USA-ból való, nem itthon vásároltam. A szemüveg szárán gravírozva is és festve is megtalálható a márkajelzés. Mérete: 5 1/2. Mattezüst keret, szürke lencse. Jár hozzá az eredeti bõrtokja és egy törlõkendõ is. Irányára: 21.000,- HUF, éreklõdni lehet a kissgy kukac evatzrt.hu e-mailen, vagy a 30/905-0129 telefonon.
Jó napot!
Tudnátok nekem segíteni abban, hogy a condor miért lép ki magától? Minden hibaüzenet nélkül fogja és leállítja magát :S
Na, ma kiengedtek Z-142-essel. Egyedul. AAallllaaaaaat :D
Aztaaaa... mikor elõször írtam ide, több mint 5 évvel ezelõtt, még igencsak B vizsga elõtt voltam. És 5 évvel fiatalabb, ami ebben a korban még elég soknak számít szerintem, és ez meg is látszik az akkori hozzászólásaimon. Pont a napokban olvasgattam vissza õket, jókat mosolyogtam közben:)