Ööö, versenyelõnyt nem csak a megkülönböztetõ stratégia adhat, hanem az olcsó ár is. (Ez vagy kapcsolat!) Ld. Porter... Egyébként ez a tendecia is látszik, ettõl is õrülnek meg gyakran a mérnökök, hogy sok vevõnek nem a legjobb kell, hanem a lehetõ legolcsóbb, de még mûködõképes, elfogadható valami. (Annak minden pozitívumával és negatívumával.)
De az igaz, hogy emiatt _különféle_ piaci szegmensek lesznek a célok. Az jelenlegi "dobozos" nagy termékekre az a jellemzõ, hogy éveken keresztül megy a testreszabás.
Jó "cikk" , de a blikk-es címadás már kurvára zavaró. Itt nem az egész szoftver piacról van szó, csak egy-két szegmensérõl, az enetprise(nagyvállalati) szoftverekrõl. Ez egy nagyon fontos piac, de azért nem kell általánosítani.