Mstummer, te hogy haladsz? Mi a helyzet a Hood szerveren?
Mostanában nem játszok olyan sokat.Napi 3-4 játék. A legjobb BO-m 81-es szinten van a Bismarck-kal. És akkor ellenõriztem le az alap értékeit az embereimnek. Úgy emlékeztem hogy jók.Tévedtem. 2 gunner és 3 engineer a levesbe ment. /eladtam egy részüket,a többbit is el fogom/ Közben nyomattam a német SS vonalat ott SS3nál vagyok 71. szint emlékeim szerint.A tengo az könnyû vonal nagyon. Persze KM esetén. Elindítottam aztán a CV és PS vonalat is szintén KM-nél. Itt már teljesen tudatosan építkezve. Új és jó értékû lövészekkel és mérnökökkel. 51-52 szint körül vagyok velük. Kicsit korábban nyitottam amerikai vonalat is,de ott a DD2nél leálltam. Elõször legyenek meg a KM vonalak úgy 80as szintig legalább.De inkább 90.
Mostanában én is kevesebbet játszok. Körülbelül annyit mint te. Kellett 2 német és egy angol engineer, most azokat tápolom. Jelenleg 54 lvl-esek, ezért O-Project I-el hajókázok. Hát ez a hajó nagyon jó. Se a lõtávja se a tûzereje nem olyan gyenge, persze elmarad a csatahajóktól. De kisebb BB-k ellen egész jó, ráadásul CA-nak számít így nem foglalom el a helyet a BB-k elöl. Azért azt hozzá kell tennem, hogy a gunnereim most 118 lvl-esek, azért ilyen ütõképes hajó. Náha elõveszem a H39-et is. Az 110 lvl-es legénységgel szintén nagyon jó hajó. A H44-est nem szeretem, túl nagy és 4 engineerel lassú. Elég nehezen lehet boldogulni, rengeteg a BB4, BB5.
sziasztok, olyan ötletem támadt, hogy elindulok német submarine felé is, erre mien legénységet ajánlotok?
Kell egy BO 15öst potenciállal és egy planesman-nak képzendõ emberke szintén 15ös potenciállal. Továbbá egy Sonarman...ha jól tudom neki is ez kell. Ezenkívül 2 ember torpedóra kihegyezve. 11-es torpedo és 11es reload. Nem árt ha ezek 10-15 szinttel a BO felett vannak alapból. Ugyanis az elsõ tengóra csak 1 fér, váltogatni kell hogy azonosan fejlõdjenek. Továbbá kell egy engineer.
Ha rám hallgatsz jegeled ezt az ötletet. Tengóba akkor kezdj ha az adott nemzetnél van már legalább 1 másik vonalad. Amivel felhúzod a mérnököt és a torpedós embereket. Jelzem ismételten hogy az elsõ tengó mindenhol kínszenvedés. Nem ajánlom mert sok pozitív élményed nem lesz benne elsõre. Többnyire örülni fogsz ha eljutsz az ellenséges vonalakig és ki tudsz lõni egy torpedót mielõtt a felszínre kell jönnöd. De ez elõtt esélyes hogy a csata 3. percében végez veled egy ellenséges SS.
Nem P project-et akartál írni? az O-I már BC meg a P-II is.Nekem is ugye erre vezet az utam. De anno vettem egy Moltke PCA-t. Az eszméletlen jó. Alapvetõen AA hajó,de ha lõtávba kerül akár egy nagyobb hajó akkor majdnem olyan jó mint egy BC.
a rádiós emberem most lvl 12-es, megéri tovább fejleszteni? egyáltalán mire jó? :)
De igen P-Projectet akartam írni. Milyen érdekes hogy a pont a P mellett van az O gomb is.
A Moltke nagyon jó hajó. Talán az egyik legjobb AA hajó. Emellett a legjobb CA a játékban. A dupla 11"-es ágyúkkal akkora sebzése van mint egy gyengább BB1-esnek, de a lõtávja legalább BB2-es hajókéval egyenértékû. A nagyoknál is eredményes, a kicsiknél pedig a legbrutálisabb hajó a tripla 6"-esekkel és agyonpáncélozva.
Klán alapításhoz kell magasabb szintû rádiós. Amúgy kommunikálásra jó. Ezentúl ne is rakd fel semmilyen hajóra. A kikötõben a bal alsó sarokban van egy szaggatott vonalú piros kör. Erre a körre húzd rá a rádiósód. Majd a piros körben lévõ rádiós emberre kattints a jobb egérgombbal. Ekkor felugrik egy ablak. Itt lehet felvenni barátokat, klánhoz csatlakozni stb. A csatában is ott lesz ez a rádiós. Ha a bal egérgombbal kattintasz a piros körben lévõ rádiósban, akkor is felugrik egy ablak. Ez az ablak a rádióshoz felvett ismerõseidet tartalmazza, itt tudsz velük kommunikálni. Az F12 gomb lenyomásával meglehet nyitni a chat ablakot és visszanézni ki mit írt. Az F10 gombbal a beállítások jönnek be. A többi Fx gomb is különbözõ funkciókat tartalmaz, azokat nem nagyon használom.
köszi szépen, már régóta nem voilt hajón, mindig amikor belépek, berakom a piros körbe, de mivel nincsenek in-game barátaim, ezért csak arra használtam, hogy megnézem hány csatát toltam :)
De még van egy fontos gomb: F11!!! Ha ezt megnyomod kiírja hogy 3d mod on, és ezután az egérgörgõvel tudsz távolítani és közelíteni a nézeten. BB esetén játszhatatlan lenne az alap nézettel.
Lehetséges. Nekem egyáltalán nem fontos, utálom azt az opciót. Azért játszhatatlannak nem mondanám, jó sok 200000 feletti és megszámlálhatatlan 100000 feletti sebzést hoztam össze az alapnézetben különbözõ BB-kkel. :D Én jobban szeretem a G-t nyomkodni.
Sziasztok következõ kérdésem: vettem prémiumot a hét elején, és azt kérdezném, hogy ugye 5 perc játékért megkapom az 1k xp-t, de az a lényeg, hogy a hajóm éljen 5 percig, vagy 5 percig ne lépjek ki a csatából?
Akár ki is próbálhattad volna... :) 5 percig ne lépj ki.
igen ki is próbáltam, de még annyira nem érzem, az xp elosztás lényegét :)
sziasztok meglett a northampron, és azt kérdezném, ha a fõ ágyú helyeken tripla 8"-ast használok, akkor mit rakjak középre?
sziasztok! elkezdtem a német BB vonalat scharnhorst fele, minden amerikai ember/hajó amim volt eladtam, mert csak idegesítettem magam. Tudnátok segíteni, hogy ittis ugyanolyan embereket vegyek fel mint ami macsi BB nél kellett? Másik kérdés, itt is majd RLD gunner kell?
A németeknél nincs reload gunner,csak sima. A német hajókra is nagyjából ugyanaz a legénység kell. 3-4 engineer tuti kell majd. Ja és ami fontos német hajókra jó légvédelmi személyzetet lehet képezni. Ez hasznos szerintem mert pl a Scharnhorst alkalmatlan normális csatákra, légvédelmizni kell vele, és csak akkor támadni ha az ellen nagyobb hajói már nem zavarnak.
A német csatahajóvonal szerintem az egyik legnehezebb. Mivel a többségük papírhajó ezért állandóan elõre törni,lõni majd visszavonulni a megfelelõ taktika.
A németekhez is ugyanannyi matróz kell: 2 Gunner, 2 AA Gunner, 2 BO, 6 engineer, 3-4 repairer, 1 scout. (A H39-hez elég 4 engineer, de a H44-re már kevés, a Kaiserre pedig már az 5 is kevés lehet.)
A német hajók elég nehezen játszhatóak. A csatahajóik kicsi sebzésûek, egy részük papír. A lõtávjuk viszont jó. A Gneisenau a tripla 11"-esekkel jobb lõtávval rendelkezik mint egy BB3-as. A H39-nek is kiváló lõtávja van. De mind a két hajó gyenge sebzéssel rendelkezik a kategóriájához képest.
A német hajók egy része alkalmas a parittyázáshoz. Ez egy olyan tüzelési mód, amikor a hajóddal az ellenfél felé mész, aztán lõsz az elsó tornyokkal, majd furdulsz és a hátsó tornyokkal is lõsz. Ehhez nagyon jók a 4 toronnyal rendelkezõ hajók: Bismarck, H39, H44.
Azt szeretném megkérdezni hogy nem lenne-e hülyeség alapítani egy full magyar klánt a Hood-on?
Elvileg lehetséges lenne. De kétlem, hogy valaha is lesz. Az európai szervereken a klán alapításhoz 30 ember kell. A Hood szerveren biztosan nincs ennyi magyar játékos. A Yamato szerveren jó ha van 6-7 aktív magyar játékos. A Bismarckon van egy magyar klán, de azt hiszem nekik is dupla accontokkal jött össze a 30 ember a flottához.
Csak akkor lenne értelme az egésznek, ha a flottatagok nagy része aktív. Különben hülyeség az egész és az egyetlen értelme az, hogy a neved elõtt van egy jelvény, ami magyar. Az egyetlen reményünk egy magyar flottára az, ha végre itt is csinállnának olyan szerver összevonásokat, mint ami az amerikai NF-en volt pár hete. Akkor mindenki a Bismarck szerverre (vagy ami az új neve lenne) csoportosulna és beléphetnénk a jelenlegi Magyar Flottába. Már mióta reménykedek egy ilyen összevonásban.
hoppicsek, akkor most hány fajta szerver van? én ha belépek a játékba akkor a nebraska és a Kaiser közül lehet választani a kaiser en vok, ezek szerint van több is?
kérdésem lenne: AP és HE töltény között mi a különbség, hova értelmes használni? FC töltény mire jó?
Igen.
Négy NF szolgáltatóról tudok: NF EU, NF US, NF RU, meg valami koreai. Az elsõ három az európai, észak-amerikai, orosz. Minden szolgáltatónál vannak még különbözõ szerverek. Mindegyiknek külön webcíme van, te a navyfield.com-ra regisztráltál és onnan töltötted le a játékot, ezért az usa szerveren játszol. PÉldául Mstummer és én a navyfield.eu-ra regisztráltunk.
NF EU-n három szerver van: Hood, Bismarck, Yamato NF US-n kettõ szerver van: Kaiser, Nebraska Az oroszon és a koreain nem tudom mennyi szerver van és hogyan hívják õket.
Ecsém, én már azt sem tudom megtalálnám e az accountjaimat. US-en a new yorkon voltam, EUn meg egy darabig asszem a Hoodon :)
Az a "baj", az NF felett nagyon elszállt az idõ, már csak a nyugdíjaséveit tölti, nem igazán lehet már ütõképes klánt - fõleg magyart - összerakni. Az NFesek többsége amúgy is World of TAnksozik.
Az NFet az NF2 (3D) tudná életre lehelni, de évek óta csak hitegetik az embereket, sose lesz belõle semmi...
Az FC lõszer szerintem a tûzijáték lesz. De ez nem biztos.
Az alap lõszer a HE. Ebbõl három fajta van: HE light, HE normál, HE heavy. A lightnak kicsi a sebzése de nagy a lõtávja, a normál mind a két tulajdonságban közepes, a heavy kis lõtávval és nagy sebzéssel rendelkezik. A nem páncélozott hajók ellen alkalmazzuk õket. Az AP páncélozott hajók ellen jó. Ami nincs páncélozva, azt alig sebzi. Ez pontosan ugyanakkora lötávval rendelkezik mint a HE light.
Szinte minden hajóhoz 3:1 arányban HE és AP lövedéket használok. CA hajókig változó ki milyen HE lõszert használ, én általában HE heavy lövedékeket. Blitzkrieg csatákban nem számít annyira a lõtáv, nincs olyan sok profi és gyorsak a hajók. Csatahajókra kizárólag HE light és AP lõszert használunk. Szerintem nyugodtan mondhatjuk, hogy aki nem HE light lövedéket használ egy BB-n, az noob. Csatahajóknál nagyon fontos a lõtáv.
Csak a páncélozott hajókra érdemes AP-vel lõni. A páncélozott hajókat két dologról lehet felismerni: 1. A HE lövedékek alig sebzik. Mondjuk ha egy CA-ba lövedékenként 300-at sebzel HE light lövedékekkel, de egy másikba ugyanazzal a lõszerrel csak 50-et, akkor az páncélozott. Ilyenkor kell átváltani AP-re. 2. A hajó sebességébõl. Ezt csak tapasztalat alapján lehet felismerni. Fõleg BB-knél, mert azoknak nem annyira változó a felszereltsége. Például ha egy Lion I csatahajó 24/40+ -ot megy, akkor az nincs páncélozva. De ha csak 23/37- -t, akkor válthatsz is át AP-re.
Az AP-nél nagyon fontos, hogy lehetõleg a legmeredekebb szögben csapódjanak be a lövedékek. Ha lapos szögben csapódnak be 0-át sebez. Közép lõtávban nem jók az AP-k. Akkor erõs, ha nagyon közel van ellenfél és merõlegesen csapódik be az övpáncéljába, illetve ha nagyon távol van és minél meredekebben csapódik be a fedélzetbe. Persze hiába vagy jó pozicióba, ha nincs páncélozva. Akkor lõheted AP-vel akármilyen szög alatt, nem sokat ér.
Elvileg a NF2 a mostani. A 3D-s NF azt hiszem a NF3 lenne. De minegy is.
Valóban már leáldozóban van a NF. A legnagyobb baja az, hogy nagyon látványosan szarnak az egészre a fejlesztõk. A francia BB-k úgy szarok ahogy vannak, 1. vh-s csatahajók BB2-BB3-as gépek. Pedig a franciáknak is volt egy pár tervként létezett hajója. Simán bele rakhatták volna õket egy-két fiktív hajókval együtt. A francia hajók javítása majd 1 évet váratott magára. Az orosz BB-ket szintén elrontották. De itt még azt se lehet mondani, hogy kevés volt a hajó, mert csak egy szar fiktív BB6-ost, CV6-ost kellett volna megcsinállniuk és már tökéletes lenne a ship tree. Azért megkérdezném a fejlesztõket, miért nincsenek benne az 1. vh végén tervezett 16"-es orosz hajók, amiket I.G. Bubnov, Kostenko mérnökök vagy a Putilov hajógyár tervezett. Tökéletes BB3-asok lennének. A mostani francia prémium hajók egyszerûen gyalázatosak: német prémium hajók, amiken más skin van és más ágyúk rakhatóak rájuk. Már arra nem veszik a fáradságot, hogy külön prémium hajókat csinálljanak nekik. Csak abban reménykedek, hogy azért ilyen a színvonal, mert a pénzük és energiájuk nagyrészét a 3D-s verzióra fordítják. De azért ennek nagyon kicsi az esélye.
A WoT-ban a legkellemessebb dolog az volt, amikor ismeretlennek hitt játékosok üdvözöltek angol, német nyelven. Aztán hamar kiderült, hogy a NF EU/Yamato szerverrõl ismerjük egymást. A srácok megismertek mert ugyanaz a név alatt játszok mind a kettõ játékban. Nálam az meg a WoT-ot minõsíti, hogy ez volt a legkellemesebb meglepetésem a játékban. A NF-hez legalább kell valami ügyesség, tudás a célzás és a manõverezés miatt. Hiába veszel akármilyen prémium cuccot ha nem tudsz lõni vagy rosszul mozogsz. A WoT-ban túl sok a random faktor. A NF matróz rendszere elég jó. Jó pár dolgot koppintottak a WoT-osok, persze ezt pont nem. Plusz a NF-esek nem igérik le a csillagos eget. Az más dolog hogy nem ígérnek semmit. Nekem ez sokkal jobban tetszik, mint az hogy ígérgetnek, de semmit nem tudnak megcsinállni határidõre.
Tulajdonképpen csak azért WoT-ozk, mert szépen megcsinállják a tankokat és lehet látni olyan ritkaságokat, amik se makettként nem szerezhetõek be, se más játákban nincsnek. (Az megint "fantasztikus", hogy a német tankokból már a prototípúsokat is megcsinállják makettként, de más nemzetnél még a széria gépek közt is nagy hiány van.) Jelenleg a WoT játékélménye önmagában lehet kevés lenne nekem.
Ha magyar flotta nincs is,de magyar Squad van a Hood szerveren. Õk pedig a Black Angels (B.A.).Õk régebben a Bundesmarine berkein belül tevékenykedtek (én most is ott vagyok). Jelenleg a Rebel Yell fogadta be õket. Ok nem 100%-osan magyar a csapat. Van köztük néhány félig magyar félig német,és pár teljesen német is. Normális társaság. Muki66 a vezetõjük.
Üdv! Most kezdtem el ismét a játék (pár éve már játszottam) de az FF-el tökölõdés elég lassú, nem nagyon látok FF csatákat, így trainingbe kell fejlõdnöm, ez azért elég gáz. Valami 5let? Hanyas szintnél is lehet rombolóm?
Az elsõ neutral romboló 6-os szinttõl van. 12-es szinttõl meg jön a nemzet választás. Szvsz nyugodtan menj blitzkrieg-be FF-el is. Az elején úgy is szinte minden csata után szintet lépsz majd. Elég pár lövést bevinni és már jó is voltál.
lehet én vagyok a fekete bárány, de én a wot-ból jöttem és nem bántam meg, a wot-ban kipróbáltam mindent amit akartam 2-3 ezer meccs a rendes szerón+ 500 az orosz tesztszerón. amikor elkezdtem, volt benne élmény, amikor csak 4k játékos volt, de annyira felhígult a nagy tankos mezõny (t9-10) hogy már nem volt értelme, ráadásul kempelésért nem fogok játszani. eljutottam odáig, hogy volt is7 a garázsban, mégis csak a shermant meg a stugot használtam, aztán késõbb felmentem megnéztem fennt van e a platoonozós társam, és ha fent volt akkor nyomtuk, ha nem volt fennt akkor meg nyomtam a logoutot.
jah de ha nem viszek be egyet sem mert az elején szétszednek azért is jár XP? Most egy misszióba ez történt és semmi se járt :D Van valami hasznos oldal ahol láthatóak a ship tree-k, szintek, igényelt legénység stb?
Az XP-t fõleg sebzésre kapjuk. Illetve van shared xp. Azt hiszem így hívák. Ezt bizonyos szobákban kapod a csapatsebzés után. Úgy tudom minden szobában van shared xp, kivéve a black roomokban, ott csak a saját sebzésed után kapsz. Ezért nem valami népszerûek ezek a black roomok, általában olyan nevük van, hogy BB1-5, BB4-5, CV1-5 stb. De ha jó játékos vagy akkor mondjuk 200000 feletti sebzésre prémiummal kegyetlen mennyiségû xp-t ad. :D
A Great Battle, Great Battle 2, Blitzkrieg szobákban van shared xp. Ez azt jelentni minél többet sebez a csapat, annál több xp-t kapsz. Ez azzal is jár, hogy ha megvárod a csata végét akkor több xp-t kapsz, mintha 6 perc után kilépnél. Logikuasan gyõzelemre több xp jár. Ha nem várod meg a csata végét és kilépsz akkor az aktuális csapatsebzés alapján nyersz vagy vesztesz. Ha a te csapatod sebzése mondjuk 460000 az ellenfélé csak 380000 és kilépsz, akkor nyersz. A probléma az, hogy nem látod az ellenséges csapat sebzését, BK-ban az elsüllyedt hajókból lehet rá következtetni. Illetve a GB2 szobákban ha elsüllyedt az ellenséges flag ship és akkor lépsz, ki akkor is nyersz, függetlenül a csapatsebzéstõl.
Mivel Balika95 is kezdõ kapott pár instrukciót. Javaslom neked, ha még nem tetted volna meg, akkor olvass vissza a 288. hozzászólásig mielõtt komolyabban nekiállná a Navy Fieldnek. Nagyon könnyen el lehet rontani már az elején a matrózaidat. Ezzel és mással kapcsolatban is van egy pár nagyon hasznos hozzászólás Mstummertõl, Lammaertõl és tõlem. Nézegesd a linkben szereplõ dolgokat is és próbáld meg eldönteni milyen hajókkal szeretnél játszani. Jó ha az elején céltudatosan fejlõdik az ember.
Légyszíves írd meg hogy melyik szolgáltató melyik szerverén játszol.
EU hoodra csatlakoztam, remélem csak éjszakai pangás idõszak volt tegnap este, elég kevés csatát láttam. Lehet másik szerveren kéne kezdenem?
Anno bejött a japán oldal (fõleg a DD-k), de volt brit cirkálóm, amcsi dd, meg németet is toltam. Talán most a hordozók felé mennék el, abból melyik oldal ajánlott? Egyáltalán ajánlott-e, régen addig sajnos nem jutottam el.
Hát az európai szervereken nem nagyon fogsz szobák tömkelegével találkozni. :( Ha egyszerre 10 szoba van ahol csata folyik, vagy battle roomba lehet belépni az már sok. Ez 48-as szobáknál is csak 480 játékos. Az usa szerverek valamivel játékosok számát tekintve jobbak, ott többen játszanak. De nekem nem tetszettek. Van pár eltérés az európai és az amerikai szerverek közt, amik apró különbségek, de számomra zavaróak voltak. Pár ismerõsöm maradt az amerikai szerveren. Azt mondták, hiába volt szerver összevonás, ahhoz képest kevés a játékos. Ugyan jobb a helyzet, mint az európai szervereken, de ott is egyre kevesebben játszák a NF-et.
Hordozóim nincsenek, mert nem komálom õket. Különbözõ célokra más más nemzet jó. Ha vadász CV-t akarsz, akkor német vagy usa a jó választás. Bombázó CV-nek a francia és talán a japán legjobb, valószínûleg az orosz is jó lesz. Torpedós CV-nek talán angol és japán.
Talán van itt a fórumon CV játékos, majd õ útba igazít melyik nemzeté mire jó.
Az egyetlen gáz hogy az USA változatot fel se tudtam telepíteni. Letöltöttem a NF1314.exe-t klikkeltem és nem történt semmit. Pedig vagy 5 órán keresztül szedte azt az egy szem fájlt, kissé morcos voltam. Utána leszedtem egy korábbit, azt fel tudtam rakni, de azt meg update-elni nem tudtam, úgyhogy gondoltam felrakok európait, az meg egybõl felment :)
US szerver az éjzakai játékosoknak (mint pl én is, este9 után kezdek élni hajnali 2-ig) sokkal jobb, olyankor ott van csúcsidõ, mig EUban ugye sokan már fekszenek ilyenkor.
Na 20ezer pont el Roll Dice-ozás után egy darab +15-ös potencialos csávót se találtam, sõt +12 más képességû is alig alig bukkant fel, szóval a játék nagyrészt abból áll hogy ezt a gombot nyomkodom? :D Anti Aires és torpedós muksóhoz milyen más képességek fontosak még?
AA gunnereknél a reload és az AAW a fontos. Az AAW a hajón lévõ géppuskák és gépágyúk hatékonyságára van hatással. Szerintem ez nem olyan fontos. Reload képességre elég a +11. Ugyanis a gunnereknek van egy cap határ, aminél jobbak nem lehetnek hiába +12/+13 meg boostolt. (Illetve mindennél van kivéve a túlhajtási sebesség idõtartamát.) Ha +11-es a matróz, akkor mondjuk nem 89 hanem 96 lvl-nél éri el ezt a capet.
Torpedósok nagyon hamar elérik a capet. Azoknak reload és torpedo képesség a fontos. Szerintem bõven elég nekik a +11/+11. Gunnereknél más képesség nem fontos, mert ahogy fejlõdnek az elõléptetéseknél rengeteg growth levonást kapnak és csak minimális mértékben növelik a repair, restore képességet.
Én nem szoktam kivárni a +12 vagy a +15-ös growth értéket. Beérem eggyel kisebbel is. Egyedül a repairer és az engineernél lehet fontos a maximum. De az se baj ha +11-esek majd raksz rájuk boostot és sok veteránt.
A kapitánynál nem fontos a +15. Gyengébb is bõven elég. A kapott xp-nél sokkal többet számít a sebzésed mint a kapitány képessége, az szinte elhanyagolható. A célzó vonalak hosszát is befolyásolja. Az elején ez a vonal rövid lesz és sokat lehet bosszankodni azon, hogy lehetne jobb a kapitány képessége. De 100 lvl felett már nagyon hosszú ez a célzó vonal, bosszantóan hosszú. Például nekem már fél képernyõnyivel túllog a max lõtávon. Ez zavaró tud lenni, ha egy elõzõ kicsi lõtávról kell lõnöd maximum vagy ahhoz közeli távolságon megjelenõ hajóra. Mert hirtelen nem tudod megállítani, hogy hol is lehet az a maximum lõtáv a célzó vonalon és nem tudod pontosanbeállítani az ágyúk csõemelkedési szögeit. Lehet csökkenteni a hosszát, ha a kapitányt nem töltöd fel teljesen matrózokkal, de nálam már ez se mûködik.
Most olvasom, hogy CV-t akartál. Akkor teljesen mindegy milyen hosszú a célzó vonal. :) De CV-re kell a pilótákon és az supportosokon kívül Medic és Seaman is. Illetve a vadász pilótáknál kötelezõ a +12-es fighter. De ha lehet akkor a többi repüléses skill se legyen +11 alatt.
Huh akkor mázli :) +11 Torp és Reloadosat kezdtem el torpedos helyen használni. Azt hiszem a japán vonalon fogok menni, yamato felé. Jó 5let? vagy BB vonalon inkább más nemzetet válasszak?
õõ igen, szeretnék majd CV-t is, de nem tudom érdemes-e azzal kezdeni, egyelõre még nem döntöttem el pontosan mi legyen, a japán oldal felé húzok, ott szerettem a shimakaze-t, de lehet CV irányba mennék el, csak akkor repülõst sem ártana képezni (meg lehet oda pl gunner se kell?)
Jó ötlet a Yamato. Majd az elején szenvedni fogsz, mert csak egy BB ág van és nem tudsz elég matrózt képezni. Tehát mégegyszer végig kell menned ugyanazon az egy ágon vagy sokáig mész egy-egy hajóval. De ha megvannak a matrózok akkor már élvezetes. Amúgy jó BB-ik vannak.
Ise, Hyuga nagy tûzerejû de nem valami nagy lõtávú hajók. Nagato az egyik legjobb BB3-as. Yamato jól kiegyensúlyozott BB4-es. Super Yamato is jól kiegyensúlyoztott.
Ez az egyik megoldás. De ezzel az a baj, hogy mire elérsz a Yamatohoz lesz egy 89 lvl-es kapitányod és 2 89 lvl-es gunnered, de a többi matrózod csak 75 lvl körüli lesz.
A másik az hogy két kapitányt csinálsz és mindekettõvel elmész a Yamatoig. Így minden embered 89 lvl-es lesz amíg mindkettõ kapitánnyal eljutsz a Yamatoig. A gunnerek pedig 100 lvl körül lesznek. De ekkor lesz egy felesleges kapitányod a végén.
Azt nem tudom melyik a jó megoldás. Hajó és játékos függõ. Ha tetszenek a japán hajók akkor érdemes két kapitányt csinállni, mert másodszorra is élvezni fogod. Ha nem fekszenek, akkor borzasztó lesz másodszorra. Csak ugye az ember nem tudja, hogy mennyire fog neki tetszetni a játék mondjuk az Ise csatahajóval.
Ez a legnehezebb része a játéknak, amíg nincs egy nagy bevállt hajód. Ha már van ilyen akkor könnyebben tudsz új matrózokat fejleszteni.
Na majd még elválik ha eljutok oda :) Most 3 órája a játék legjobb részével vagyok elfoglalva. Klikkelgetés a roll dice-ra. Kevesebb mint 30ezer pontom van már, de egy 11/11-es torpedóst az istenért sem akar összehozni nekem.
Ja az tényleg jó. :D Utálom, az a legborzasztóbb amikor belefásulsz. Nekem sikerült elnyomnom egy +12-es rapairert, aztán utána miközben mérgelõdtem még egy +12-es engineert is. Aztán jobbnak láttam, ha inkább megyek csatázni. :D
khm... jöhet a progi :D:D:D davidbog: Én is elnyomtam egy 12-es engit, sõt egy 12-es fightert is... kicsit pipa voltam, most gondolkozok hogy egy 11/10-es torpedóssal is beérem, csak japánnál az a szar, hogy kettõ torpedós kell az elején, de ha akatsuki felé megyek akkor utána meg már csak 1. És most ezért kúrtam el rakás pontot hogy ha mégis CV-zek nem is kell majd :D na mind1. Majd délután rátehénkedek a gombra megint.
ugyan...csak kihasználnánk a rendszer gyengeségeit :)
Létezik ilyen program, de ha megtudja a support hogy ilyet használsz akkor bannolnak. De ezt talán nehezen szúrják ki.
Van olyan program ami valahogyan creditet termel. Ezért biztosan bannoltak embereket, errõl tudok. Valakinek gyanús lett, hogy pár ember néhány napon belül nagyon nagy összegért vett magas szintû matrózokat. Nem csak azokat bannolták, akik benne voltak, hanem azokat is akik matrózokat kaptak ezektõl a játékosoktól. Volt olyan, aki azért kapott tõlük matrózt, mert elvállalta, hogy felhúzza õket x lvl-re.
akkor én értettem félre, én csak egy olyan progira gondoltam ami helyettem klikkel és ha véletlen talál 12-eset akkor megáll, hogy eldönthessem akarom-e :D Ez nem is csalás :P
Azt egyébként hol tudom megnézni hogy milyen hajóra egész pontosan mennyi, és milyen legénység kell? Ha indítanék egy CV vonalat, nem ártana már elõre tudni hogy mi kell bele. Pl gunner lehet hogy nem is.
Csalásnak amúgy szigorúan véve ez is csalás, mert makró, de nekem tele volt a tököm azzal hogy órákon át klikkelgessek matrózokért. Ha ilyen kretén módon csinálták meg...
Minden makró csalás. A matrózok rollozása csak az elején probléma. Vannak olyan játékosok akik úgy gyûjtenek pénzt, hogy jó matrózokat fejlesztenek fel 12 lvl-ig és eladják õket. Tõlük lehet venni. Ha már van CV-d könnyen összejön az áruk.
Ma az us szervereken új patch jelent meg, amely tartalmazta az orosz nemzetet. Letöltöttem és megnéztem. Tökéletesen mûködik mind az EU mind az US NF. Az európai szervereken valószínûleg pár hónap múlva jelennek meg az oroszok. A Nebraska szerveren Battle roomokban már láttam is pár orosz DD-t.
Sippie: Sehol nem tudod megnézni, hogy pontosan milyen matróz kell egy CV-re. A trainworld.com-on meg lehet tekinteni, hogy melyik hajóra mennyi matróz fér. Ez alapján összeállítod a legénységet. Mindig a legmagasabb szintû, tehát a 120 lvl-es CV legénységét kell megnézni, amennyi arra ráfér annyi matrózzal kell tervezni.
Biztosan kell egy BO, egy Seaman, esetleg egy Medic. Nem árt pár engineer. Valaki rak a CV-jére restorert is, hogy ne legyen kicsi a hajója Sofd Defence értéke. Gunner nem feltétlnül kell, csak akkor ha akarsz önvédelmi vagy AA ágyúkat. Pilótákból változó mennyi kell, attól függ milyen CV-t akarsz. Úgy tudom, hogy a matrózok száma határozza meg, hogy hány csoport repülõt tudsz egyszerre felküldeni a levegõbe. Ezért egy típúsból is több kell. De ebben nem vagyok biztos.
"Vannak olyan játékosok akik úgy gyûjtenek pénzt, hogy jó matrózokat fejlesztenek fel 12 lvl-ig és eladják õket. "
sziasztok, egy olyan kérdésem lenne, hogy egy premium jhajóra hogy kell a legénységet számolni mien szintûek kellenek rá mondjuk egy hindenburgra hány és mien szintû ember kell, kell érte fizetni a játékon belül is vagy csak a zöldhasúak kellenek rá? kell hozzá Bo is? agyilag zokni vagyok ehhez a prémium hajó rendeszerhez
Passz...de egy 7. szintû 15ös BO-t 700ért adtam el múltkor. De az árak változnak mint egy rendes piacon...láttam 15ös BO-t 500ért is és 2 millióért is.
Lammaer: Igen valószínû makróznak. :) De tõlük biztonságosabb megvenni. Nem örülnék ha ilyen bannolnának, fõleg nem ilyen piti dolog miatt. Túl sok az a 11000+ csata és a bele ölt idõ.
Balika95: a prémium hajókra ugyanazok a matrózok kellenek, mint hasonló kategóriájú társaikra. Annyi a különbség, hogy általában több matróz fél a premium hajókra. Lehetõleg olyan szintû matrózok legyenek mint amilyen a hajó. Csak simán megveszed dollárért vagy euróért. Egyet dolog kell hozzájuk a játékon belül: akkora szintû kapitány, amekkora a premium hajó szintje. De a többi igazából mindegy, hogy hányas szintû. Rakhatsz egy Andrea Doriara 20-as szintû gunnereket is. De ekkor csak 20 lvl-es ágyúkat tudsz a hajóra is rakni és nem tudod használni a premium hajó saját ágyúit.
Sippie, Mstummer: A matrózok árai változóak. Egy 11/11-es gunner ami 12 lvl-es olyan 200-300000 creditet ér. De egy KM 80 lvl-es boostolt engineer 100+ veteránnal, olyan jó 40000000 creditet is érhet. A 12 lvl-es +12-es matrózok kb 200-300k creditet érnek. Persze erõsen függ mennyit kínálnak még a piacon.
BO-t is lehet cserélni? Mióta? Amikor még én toltam, a BO az cserélhetetlen volt.
na igen, csak én még az elején vagyok, és emlékszem hogy egyszer amikor újra kezdtem, akkor nem tudtam mindkét gunneremet fejleszteni egy idõ után mert kevés volt a pont. Az persze régebben volt, lehet azóta balanszolt lett, vagy nem is tudom.
akkor úgy néz ki hogy becumiztam nagyon :D Van kemény 4ezer kreditem, és kéne vagy 20 hogy specializálni tudjam a hajósaimat. Na ebbõl lehet restart lesz. Megpróbálok még 5ezret összekaparni mielõtt elérné mindegyik a 12-es szintet, aztán 3 fõs személyzettel hajóztatom a DD-t és unalmasan gyûjtögetem a crediteket hogy mindent a megfelelõ idõben tudjak specializálni.