AA gunnereknél a reload és az AAW a fontos. Az AAW a hajón lévõ géppuskák és gépágyúk hatékonyságára van hatással. Szerintem ez nem olyan fontos. Reload képességre elég a +11. Ugyanis a gunnereknek van egy cap határ, aminél jobbak nem lehetnek hiába +12/+13 meg boostolt. (Illetve mindennél van kivéve a túlhajtási sebesség idõtartamát.) Ha +11-es a matróz, akkor mondjuk nem 89 hanem 96 lvl-nél éri el ezt a capet.
Torpedósok nagyon hamar elérik a capet. Azoknak reload és torpedo képesség a fontos. Szerintem bõven elég nekik a +11/+11.
Gunnereknél más képesség nem fontos, mert ahogy fejlõdnek az elõléptetéseknél rengeteg growth levonást kapnak és csak minimális mértékben növelik a repair, restore képességet.
Én nem szoktam kivárni a +12 vagy a +15-ös growth értéket. Beérem eggyel kisebbel is. Egyedül a repairer és az engineernél lehet fontos a maximum. De az se baj ha +11-esek majd raksz rájuk boostot és sok veteránt.
A kapitánynál nem fontos a +15. Gyengébb is bõven elég. A kapott xp-nél sokkal többet számít a sebzésed mint a kapitány képessége, az szinte elhanyagolható.
A célzó vonalak hosszát is befolyásolja. Az elején ez a vonal rövid lesz és sokat lehet bosszankodni azon, hogy lehetne jobb a kapitány képessége. De 100 lvl felett már nagyon hosszú ez a célzó vonal, bosszantóan hosszú. Például nekem már fél képernyõnyivel túllog a max lõtávon. Ez zavaró tud lenni, ha egy elõzõ kicsi lõtávról kell lõnöd maximum vagy ahhoz közeli távolságon megjelenõ hajóra. Mert hirtelen nem tudod megállítani, hogy hol is lehet az a maximum lõtáv a célzó vonalon és nem tudod pontosanbeállítani az ágyúk csõemelkedési szögeit. Lehet csökkenteni a hosszát, ha a kapitányt nem töltöd fel teljesen matrózokkal, de nálam már ez se mûködik.