A Legion Arena meg egy erõsen átlagos játék. A régebbi Legion és társai (nem tudom már, hogy mik voltak, de egy kaptafára kiadott dolgok) remake-je. Olyan, hogy stratégia, alig van benne. Ebbõl sokkal többet ki lehetett volna hozni. A játék 2 CD-s, de akár lehetne 40 MBos is, a grafikai szintje olyan....
El lehet bohóckodni vele, de 30 perc után megunja az ember...
én próbáltam, nekem az a bajom vele hogy nincs stratégiai térkép pl: európa térképe, hanem egy kampányon mész végig lineárisan, egyik csata a másik után, és 2 csata közben fejlesztheted a haderõdet ( skillek osztogatása és uj egységek vétele ) anno a Dark Omen volt ilyen a csata meg jóval kisebb területen zajlik mint a rome-ban, felállnak egymással szemben a seregek aztán hajrá de legalább nem idõigényes
Akit érdekel - már szerepelt hírként az SG-n -, hamrosan itt a Legion Arena (vmikor az õsszel), a római köztársaság korában játszódó, hatalmas multi csatákkal megtoldott RPG, amiben lehetsz római vagy barbár.
Saját sereg - parasztokból profi harcosokat! -; fejlesztheted, felszerelheted õket abból a pénzbõl, amit a csatákért kapsz; az embereid fejlõdnek, rpg-s szinten pakolhatsz rájuk ezt-azt.
"Fícsörök":
* Gamers recruit and train their troops. * Buy equipment and choose their skills. Over 100 skills to choose from! * Personalize the appearance of each squad by selecting their textures. * Command vast armies in epic 3-D battles. * Earn experience and denari for every victory. * Choice of two campaign paths play as Romans or Gauls. Get drawn into the story of the rise of Rome. * Over 100 scenarios. * Over 20 unique unit types including Legionaires, Praetorians, Elephants, and Naked Fanatics. * Special effects including water, particles, lighting & night battles, weather and grass. * Detailed combat model design by twice world wargaming champion, Iain McNeil. * Deploy troops and issue orders before battle. * Real time control in battle using Slitherine’s innovative order time system. * Every unit has strengths and weaknesses. Gamers learn how to use their strengths and exploit their enemies’ weaknesses. * Real terrain effects cavalry are weaker in woods, light infantry are weaker in the open. * Sandbox mode to allow the design of scenarios for gamer and other players to challenge. * Easy to learn, hard to master. * Two-Player head-to-head mode over LAN & Internet.