Jósdát üzemeltetsz? Ez nem az megfáradt Kimi imádók topikja. A McLaren a legjobbat fogja nyújtani, mint mindenki. 80 nap múlva kiderül kinek hogy sikerült.
Alonso Wokingban járt A McLaren-Mercedes istálló jövõ hétfõn mutatja be idei versenyautóját Valenciában. A kétszeres bajnok Fernando Alonso tegnap a McLaren wokingi technológiai központjába utazott, hogy segítse csatát az elõkészületi munkálatokban. A mérnökkel folyatott megbeszélések mellett sor került az utolsó üléspróbára is, hogy semmi ne állhasson a január 17-i valenciai próbakörök útjába.
A Vodafone McLaren Mercedes versenyistálló szokatlan idõpontban, este 7 órakor kezdi meg bemutatóját Valenciában, melyet egy nagyszabású utcai parádé elõz majd meg. A csapat versenyzõi, a kétszeres világbajnok, Fernando Alonso, a GP2-es széria tavalyi bajnoka, Lewis Hamilton, és a két tesztpilóta Pedro de la Rosa, valamint Gary Paffett különbözõ Mercedes-Benz típusú autókat visz utcára a közönség szórakoztatására.
Ezt követõen a versenyzõk egy új köntösbe öltöztetett tavalyi modell mellett pózolnak majd a fotósoknak, aztán pedig megkezdõdik a várva várt bemutató, és lehull a lepel a vadonatúj MP4/22-es modellrõl.
a lehull a lepel lehet annyira nem találó, minthogy felszáll a füst a vadonatúj MP4/22-es modellrõl.:)))
mindegy a lényeg, hogy Kimi egyéni VB legyen, a McLaren meg csapat VB, Hamilton pedig legyen egyéniben 2.
Hamilton vb 2re az esély majdnem 0.ugye ezt te is érzed,föleg hogy McLarennel megy és egy Alonso a társa,szal esélytelen szvsz.de örülnék ha elferné a hispánt
:) De attól lehet szép... nekem annyira nem tetszenek ezek a minden cuccal feleszerelt légterelõs, kis szárny itt-ott stb járgányok. A régi kocka gépek sem tetszettek ( 2004=> ) ( a még régebbiek igen ). Az Mp4/20 szép letisztult formái, brutális orra és normális elemekkel ellátott karosszériája az ami igazán szép. Semmi csicsoma, semmi idétlen szárny ( szarvon kívül ).
Míg Fernando Alonso a Renault-nál egy Mégane RS-sel járt, új csapatától, a McLaren-Mercedes-tõl egy igazi ritkaságot kapott ajándékba, írja a motorauthority.com. A Mercedes-McLaren 722-t a világ legszebb autójának aposztrofálják, és mindössze százötven darabot gyártottak belõle. Amint a nevében is benne van, ez a típus a Mercedes és a McLaren közös fejlesztése, és a McLaren MP4-22 kódú, 2007-es versenyautójához hasonlóan a csapat fõhadi szállásán, Wokingban készült. A különleges autó kódja egy reggel hét óra huszonkét perckor kezdõdõ, 1955-ös versenynek állít emléket, amin Stirling Moss egy Mercedes Benz 300 SLR-rel indult el. Ha azonban a spanyol valami szokványosabbra vágyik, hétköznapi közlekedésre egy Mercedes CLS is rendelkezésére áll majd.
Egy hatalmas, másfél centi széles csíkkal hátul, alul kifejezheti, hogy spanyol:)
Hamilton szerint kétesélyes a bajnokság Lewis Hamilton a McLaren-Mercedes istálló színeiben kezdheti meg Formula-1-es pályafutását, Fernando Alonso csapattársaként. A brit pilóta a téli tesztek során jól szerepelt, akárcsak csapattársa vagy a Ferrari. A GP2 bajnoka "nem feltétlenül" ért egyet abban, hogy a jelenleg az olasz csapat a legjobb.
"Néha mi voltunk az élen, itt a Ferrari a jobb. De más-más programot teljesítünk, nem tudjuk mennyi üzemanyaggal mennek, ahogyan Ti sem tudjátok, hogy mi mennyivel megyünk. Nehéz lenne megmondani, hogy ki a gyorsabb, de azt hiszem a Ferrari és a McLaren a legesélyesebb a bajnoki címre."
"Bizakodó vagyok, mert az autó sokkal jobb mint tavaly, és ez igaz a motorra is. Erõs csomagunk van, de meg kell várni mi történik az elsõ versenyen. A Williams nincs itt, így nem lehet megmondani, mire képesek. Nem hiszem, hogy eddig bárki felfedte volna a lapjait." – tette hozzá Hamilton, aki már alig várja, hogy kezdetét vegye az új évad.
"Nagyon várom az elsõ versenyemet. Már nagyon szeretnék Ausztráliába utazni. Még soha nem jártam ott, most pedig az elsõ versenyemre utazom. Újonc vagyok, még le kell futnom az elsõ versenyemet. Több területen is fejlõdnöm kell, de itt nincs határ, minden versenyzõnek van hová fejlõdnie. Azt hiszem Schumacher is egyre jobb lett."
De la Rosa: bárkit megverhetünk
A McLaren-Mercedes tesztpilótája, Pedro de la Rosa úgy véli, hogy csapata már az évadnyitó futamon is harcba szállhat a gyõzelemért. "Azt hiszem bárkit legyõzhetünk. A megbízhatóság rendben van, az új elemek pedig javulást hoztak. A felmerült problémákat anyagfáradás okozta. De ez normális, ugyanis ezeket az élettartamuk végéig használtunk, hogy megtudjuk, mennyire tartósak."
A csapattársakkal is jól együtt tud dolgozni. "Jól kijövök Fernandoval és Lewissal is. Olyan, mintha már régóta ismernénk egymást."
Szerintem nagyon jó dolog hogy Alonso a csapathoz került mert így könnyebben megszerezhetik a vb címet.
Szép munka, két dobogós hely elsõ futamon egy végigszenvedett évad után. Kiváncsian várom, hány motor fõ meg Sepangban.
Szebb visszatérés nem is lehetett volna, kettõs gyõzelem egy teljes gyõzelem nélküli évad után! Fantasztikus! Csak igy tovább!
Érdekes póz:)
Joo kasztni, joo sofoer, nincs kockaazat... Grat, szeep munka!
Lewis Hamilton átvette a vezetés a pilóták pontversenyében, méghozzá 2 ponttal csapattársa Alonso elõtt, harmadik helyen Massa.
A McLaren továbbra is vezet a konstruktõrök versenyében, míg a Ferrari a második
Lewis Hamilton: "Ez az egész csak egyre jobb és jobb lesz és én folyamatosan az álmomat élem. A verseny elején gondot okozott a gumik megfelelõ felmelegítése és az autóm egy kicsit túlkormányzott is volt, de néhány körrel késõbb minden javult. Ám addigra már túlságosan lemaradtam Felipétõl. A második szakaszban volt egy kis gondom a forgalommal, de ez megesik. Mindent összevetve, örülök az eredménynek, és továbbra is folytatni akarom a pontszerzést. A csapat nagyon keményen dolgozott Bahrein óta, és bár nem nyertünk, azt hiszem, mégis lehetünk elégedettek, hiszen mindkét világbajnokságot vezetjük."
Fernando Alonso: "A gyõzelmi esélyem az elsõ kanyarban történtekkel szállt el. Jól jöttem el a rajttól, és be tudtam fogni Felipét, és bár az elsõ kanyarban már félig elõtte voltam, összeértünk. Ki kellett mennem a fûre, hogy elkerüljem a balesetet. Mindketten nagyon szerencsések vagyunk, hogy be tudtuk fejezni a versenyt. Az ütközés következtében a második kanyarban már a negyedik voltam. Az ütközéssel szerzett sérülés tönkretette az autóm egyensúlyát az egész versenyre. A második szakaszban további hátrányt gyûjtöttem összem mivel a gumik nem mûködtek megfelelõen, de azt gondolom, hogy akkor is ugyanez lett volna az eredmény, ha a puha gumikat választjuk.
Kár, hogy a csapat nem szólt Alfonznak, menjen még egy kört. Meglehetne az 1-2. hely.
Lehet tudnak valamit mert, nem tünt idegesnek Alonso, teljesen nyugodt volt. Innen is bármi lehet, szoros versenyre számítok, de valószínü az lesz mint tavaly vagy elõtte hogy etapokba beállnak egyms mögé és vonaoznak, azt boxba elõznek ha tudnak... sajnos ez lesz, erre számítok. Gyors pálya és aki nem mer bevállalni az nemfog a pályán elõzni, és itt jól is lehet az íveket fogni.
Akárhogy is, Ron idén jól igazolt. Feljöhet a Ferrari, meg is nyerheti a vb-t, de idén legalább vannak gyõzelmek, nem csak esés-kelés.
Nagyon stabilok, és habár jön a Ferrari, de nagyon kis lépésekbe, 1szerûen a dobogóról nem lehet a Mekit kirobbantani, és igy nehéz fõleg ha közben a Ferrari 0ázgat, minden esetre izgalmas, és van jópár verseny még.
Hamilton-Alonso páros Ron egyik legjobb döntése volt, mind a ketten tudnak elõzni ha kell, és tudnak mindent ami a gyõzelemhez kell, 1szerûen zsenki, agresszívak, pontosak.
Én nem csipázom annyira alonsot de a mai incidenst látva neki adok igazat! belsõ íven volt látszólag gyorsabb volt massa meg agreszív sportszerûtlen volt!
Kimit meg egyre jobban kezdem meggyülölni amiért menekült a ferrarihoz mert nem ment annyira a merci cseberbõl vödörbe most a ferraria döglik meg!
Nemkell Alonsot csipázni hanem szórakozni rajta amit a pályán mûvelnek, messze neki voltak eddig a legszebb elõzései az évebn, mindig próbálkozik ha tud és esõben valami nagy zseni, hiába Rönóval is nagyot ment tavaly esõbe ezzel a Mekivel is és ez õ, nem pedig a kocsi, habár a Massa szárazon gyorsabb volt, de esõben több kell, ami benne nincs meg, és itt már a gumira sem lehet fogni, persze Hamilton ma nagyobbat ment, a srác bebizonyította hogy ugyan ugy tud vagánykodni mint a Gp2ben, majdnem lemegy a pályáróül de megelõzi, olyan iv váltásokkal sokkolja ez lõtte haladot hogy azt se tudja holvan, ez nagy fegyver mindenki beszopta ma:)
Az elõzés olyan dolog hogy ha melléd megy valaki figyelj a másikra, Massa nem vigyázott hanem ugyan ugy lépett a gázra ezzel persze kifele sodródott és összeértek, ha kicsit óvatosabb akkor nem érnek össze, és most itt mind1 ki volt elõrébb, mellette volt az a lényeg.
Megnézem majd újra, de Massa szempontjából vert helyzetnek tûnt az ügy, amikor Alonso felé ment.
Miért zártátok be a F1 topikot? A véleménynyilvánításhoz a negatív hozzászólás is hozzátartozik... a vita úgyszintén
Szvsz nincs bezárva. Valszeg csak átmenetileg volt, amíg a kisgyerekek hozzászólásait gyomlálta valaki.
Kollektív Alonso-Hamilton-Mclaren fikázás volt, sajnos altári stílusban azért lett zárva amig el nem vonulnak onnan ( gondolom én ), most már irhatsz bármit, persze normálisan.
Jópofa volt, mondjuk vártam hogy valamit figurázik mert leglább õ szokott bohóckodni... ez valahogy olyan itt Alonsonál mint a MogoGpbe Rossinál, mindig valami jópofát kitalál, de ez most ütött nagyon :)
A lényeg hogy az elsõ kerékkel érte a meki közepét tehát az durva kifejezés hogy mellet volt inkább jóval elötte és alonso belsõ íven volt tehát innentõl massának el kellet volna engednie vagy lehúzodni a poros ívre ott kigyorsítani és visszavenni az elsõ helyet! szal az én meglátásom szerint szabályzalan volt!
F-1 topik: 18.000 új hozzászólás van benne de nem vagyok hajlandó bemenni mert csak az anyázás megy sajna és nem képesek megférni egymás mellet a drukkerek!
Sajnos igyvan, próbál az ember normálisan tényeket irni, de amikor megcáfolhatalanul irom neki a hivatalos közleményt a verseny után, ami miatt tegnap fél óráig ugatott a verseny közben ( mikor piros zászló volt ), akkor még ma is nyomja a butaságot és annyit sem képes mondani hogy bocsánat igazad volt. Mondjuk nem szokott nagyon érdekelni, ahol máshol sem, ahogy nekik ugy nekem is jogom van leirni amit gondolok, csak vannak akik érvek helyett szavakkal kezdnek el dobálódzni és a lényegi vitát vagy beszédet óvis szintre viszik le, de ez mindenhol igymegy.