Most elcseszted, mert nem írtad hogy csak Renault fanok írhatnak a topikba Alonsonak nagyon hamar fejébe szállt a dicsõség - emlékezzünk csak az ominózus "what shall I do now" segélykiáltására Briattore-hoz (lehet hogy nem így kell írni), amikor Fisichella 1x elékerült. A Renault amúgy nem rossz ezéven, de jövõre úgyis új autót kell építeni minden csapatnak (V8).
Hogy egy kicsit képbenlégy: A Minardi istálló vezetõje, Paul Stoddart, aki komoly szerepet vállal a csapatok ötleteinek összegyûjtésében a 2008-as évadra nézve, elmondta, hogy már igen közel állnak ahhoz, hogy elküldjék javaslataikat a Nemzetközi Automobil Szövetség részére.
„Már teljesen készen vagyunk azzal a listával, mely azokat a javaslatokat tartalmazza, melyek nem egyeznek meg a FIA által kiírt ötletekkel.” – mondta.
„A 2004-es autók leszorítóerejébõl 30%-ot szeretnénk lecsípni, körülbelül olyan szinten szeretnénk folytatni, ahogy az idei évben kezdtünk. A mechanikai tapadást növelni szeretnénk, így a slick gumik bejöhetnének, azonban ha egy beszállító lenne, akkor a konstrukció, és az összetétel egy jól behatárolt határon belül mozoghatna.”
A hírek szerint a csapatok javaslatai a következõket is tartalmazzák:
- egyetlen specifikációjú száraz abroncs minden versenyhétvégére
- Maximálisan hét egységesített sebességfokozat használat, ám a csapatok saját maguknak építhetnek váltómûvet
- A drága alapanyagok korlátozott használata
- A kipörgésgátló tiltása
- Visszatérés a kerékcserére
Stoddart úgy gondolja, hogy a 2008-as szabálycsomag elfogadására a Nemzetközi Automobil Szövetségnek (FIA) lesz elég ideje, így akár el is tudják hárítani a rivális széria indulását, melyet a szervezõk 2008-ra terveztek.
„A Formula-1-nek nincsen szüksége problémákra, megoldásra azonban annál inkább.” – mondta Stoddart. „2008-tól is csak egy bajnokságra van szükségünk, és én nagyon bízom benne, hogy ez a FIA Formula-1-es Világbajnokág lesz, azonban ez csak akkor fordulhat elõ, ha óvatosan kezeljük a helyzetet 2008-ig.”
nem pánikolt be... Nézd meg jobban azt a futamot : -ment Fisichella mögött aki lassabb volt nála. a boxkiálása után ismét utolérte Fisichellát ezek után Klien is feltartotta.Közben üldözte Kimi és Montoya is.
Amugy nem volt az nagy hiba csak nagyon kicsit ért neki a kerék falnak dehát ez van.Hibázott mint Kimi európában.
Ez a csapat a Benettonból alakult ki akik 2001-ben Renault motorokkal versenyeztek.Akkoriban a két versenyzõjük Jenson Button és Giancarlo Fisichella volt.A Renault 2002-ben úgy döntött hogy felvásárolja õket és saját gyári csapatot alakít.A 2002 es szezonban Buttont és Trullit válosztották pilótának míg a tesztpilóta Alonso volt.Sajnos az elsõ bemutatkozásuk nem sikerült túl fényesre.Sok volt a müszaki hiba és az autó sem volt gyors.A következõ szezonra Buttont lecserélték Alonsora.Az elsõ sikert a 2003-as szezon hozta amikor is a Maláy nagydíjon megszerezték az elsõ és a második rajtkockát és a futamot sikerült a 3. az 5. és helyen befejezni.A legnagyobb siker viszont az volt amikor a Hungaróringen Schumachert lekörözve megszerezték elsõ gyõzelmüket.A 2004-es szezonra több vetélytársuk is jelentõssen legyengült így sokáig a csapatpontversenyben a másodikak voltak , de Trulli miután összeveszett a csapatfõnõkével Biattoréval , szezon közben átigazolt a Toyotához.Sajnos Flavio elkövette azt a bakit hogy Alonso mellé Villeneuve-ot ültette aki a hátralevõ futamokon nem tudot pontot szerezni a francia csapatnak , és ezért az évközben egyre jobban erösõdõ Bar Honda megelõzte õket.Igy év végén a csapatösszetettben a harmadik helyen végeztek...
Más dolog megelõzni a csapatársad mint megelõzni egy másik pilótát.Mert ha kilökte volna az elég ciki lett volna.Amugy ajánlom az #46-os hozászólás gondos elolvasását.
Nem más. Nem azért nem elõzte meg mert nem merte, hanem mert nem tudta. A személyeskedésedet meg elrakhatod nyugodtan, bár ahogy látam te eléggé flémszító ember vagy.
Kb. Nem elég neki simán vitázni, mindig be kell szólni mellette. Érdekes ember. Amit írtál annak semmi köze nem volt a McLarenhez az ég világon, ez csak egy tény volt, dehát nehéz elfogadni az igazságot.