Pazar nézegetni a Sony PS3 elõzetes videóit, de ezeket a képeket elnézve... hát 2006 végén nem lesz nagy különbség a PC és konzol grafika között. Mozgásban nagyon üthet!
Kérdés ki fog még erre a motorra játékot fejleszteni.
nem tom. a dooom3-al és a q3-al ellentétben nekem az unreal a deusex1-en kívül mindig "unrealfps" gamét jelentett nem pedig motort, mert mint gém önmagában mind megállta a helyét...
lehet h. most sokan néznek rám mérgesen, de nekem a q3 enginere épülõ gamék (wolf/cod) nem jöttek be
az unrealbõl viszont mind nem semmi volt!
Szerintem addig nincs igazán jó grafikájú játék, amíg az ember bõrének színét nem tudják élethûen visszaadni. Nézzétek meg a játékokat: gumiszerû, tükrözõdõ emberkék vannak mindengyikben.
Btw, az unrealnek is olyan jól használható a consolja, mint az id motorú játékoknak (és csak én nem tudom hogy kell), vagy eleve kevesebb lehetõség van ott?
elso ut rulz :-) sajna az akkori élményt semmi nem veri már ..
vagy lehet csak én nõttem fel ... :)
ViperNet: realtime SSS?:D
keress rá guglival a parancsokra, s egy rakatot találsz, bár az unreales motorú gémek inkább a 3-4 inifile-uk alapján finomhangolhatóak (user.ini, unreal.ini defaults.ini)
ha valami, hát az options menüje sose volt szegény :)
igen, ránézel Malcolmra és elhiszed, h a gumibõrérõl lepattan a golyó :)
nekem a 2003 megjelenésekor az volt a furi, hogy minden fegyver olyan mûanyag kinézetû és hangú volt. a 2004 viszont feledtete velem ezen hibákat (onslought/mutant)
Ezekkel a képekkel csak az a gond, hogy k*rvanagy felbontással készültek (éspersze no AA no AF, jó marketingfogás, ahogy mondani szokták), nem 1600x1200, ááh, az pixelharc ehhez képest :D. Amelyik képen a GSpy logó ottvan (hogy minek?), nos, ott a logó pixeles lett, annyira nagy a felbontás, de a játékban nem lesz ekkora (kivéve ha mozivásznon nézed :D). Na persze semmi gond, attól még nagyon is jó lesz az UT2007, csak ez a sz*r sportos név nem kéne (ahogy mondani szokták, UT, UT2(UT2004, 2003 nem számít, az béta volt), és UT3. Kéremszépen, a gépigény miatt meg nem parázni, az emberek annyira tudnak nyavajogni, hihetetlen (no offense, de ez igaz). Az EPIC nem arról volt híres, hogy nem optimalizálja a játékokat, amiket készít.
Mellesleg sok oldschool bannert és érdekes dolgot észre lehet vanni, ha az ember jól nézi a képeket.
Hát ez mellément, mert az UT2007 ben akkor néznek ki majd gumiszerûen a karakterek, amikor Bush személyesen vezényli ki Amerikát Irakból, heh. :).
Approx 20%-nál tartanak a fejlesztésben, egy überprealfa verzió hibái miatt nem kell agyonverni õket :D. Hidd el, nagyon is ütõs lesz, és a sok rinyagép, aki a gépigényen van leakadva állandóan, hirtelen azt veszi majd észre, hogy egy teljesen normális gép is futtatni fogja majd. Hkim-nek igaza van, az a manta által felkavart levegõ amúgyis.
ha addigra 7800GTX (vagy újabb), 3+ ghz-es gép meg 1-2 gigaram lesz az átlaggépben, akkor igazad lehet:), és ne feledjük a fizikai chipet a PPU-t, aminek az ára egyenlõre ismeretlen számomra:|
"3+ ghz-es gép meg 1-2 gigaram lesz az átlaggépben" Már így is ez van egy átlaggépben. Nyugat Eu-ban. Meg aki akar valamivel is jáccani.
az E3 as demó kipróbálása után azt nyilatkozták az újságírok, hogy a egy mai átlaggépen is rendesen megy...persze gondolom nem max grafikán,hisz az UT2004-ben is volt ez very esy tõl a "brutal hard".-ig vagy 8-9 opció,hogy hogy nézzen ki...és mostmár nem is arégebbi 8.1-es kártyásoknak nemsok idejük van h lecseréljéj kártyájukat mert 1-év múlva már nem nnagyon lesz Game ami támogatná a 8.1-et...pl:F.E.A.R,Age of Empires 3,Unreal 3.0-ás motorokkal készülõ játékok...stb..:(