az E3 as demó kipróbálása után azt nyilatkozták az újságírok, hogy a egy mai átlaggépen is rendesen megy...persze gondolom nem max grafikán,hisz az UT2004-ben is volt ez very esy tõl a "brutal hard".-ig vagy 8-9 opció,hogy hogy nézzen ki...és mostmár nem is arégebbi 8.1-es kártyásoknak nemsok idejük van h lecseréljéj kártyájukat mert 1-év múlva már nem nnagyon lesz Game ami támogatná a 8.1-et...pl:F.E.A.R,Age of Empires 3,Unreal 3.0-ás motorokkal készülõ játékok...stb..:(
"3+ ghz-es gép meg 1-2 gigaram lesz az átlaggépben" Már így is ez van egy átlaggépben. Nyugat Eu-ban. Meg aki akar valamivel is jáccani.
ha addigra 7800GTX (vagy újabb), 3+ ghz-es gép meg 1-2 gigaram lesz az átlaggépben, akkor igazad lehet:), és ne feledjük a fizikai chipet a PPU-t, aminek az ára egyenlõre ismeretlen számomra:|
Approx 20%-nál tartanak a fejlesztésben, egy überprealfa verzió hibái miatt nem kell agyonverni õket :D. Hidd el, nagyon is ütõs lesz, és a sok rinyagép, aki a gépigényen van leakadva állandóan, hirtelen azt veszi majd észre, hogy egy teljesen normális gép is futtatni fogja majd. Hkim-nek igaza van, az a manta által felkavart levegõ amúgyis.
Mellesleg sok oldschool bannert és érdekes dolgot észre lehet vanni, ha az ember jól nézi a képeket.
Ezekkel a képekkel csak az a gond, hogy k*rvanagy felbontással készültek (éspersze no AA no AF, jó marketingfogás, ahogy mondani szokták), nem 1600x1200, ááh, az pixelharc ehhez képest :D. Amelyik képen a GSpy logó ottvan (hogy minek?), nos, ott a logó pixeles lett, annyira nagy a felbontás, de a játékban nem lesz ekkora (kivéve ha mozivásznon nézed :D). Na persze semmi gond, attól még nagyon is jó lesz az UT2007, csak ez a sz*r sportos név nem kéne (ahogy mondani szokták, UT, UT2(UT2004, 2003 nem számít, az béta volt), és UT3. Kéremszépen, a gépigény miatt meg nem parázni, az emberek annyira tudnak nyavajogni, hihetetlen (no offense, de ez igaz). Az EPIC nem arról volt híres, hogy nem optimalizálja a játékokat, amiket készít.
igen, ránézel Malcolmra és elhiszed, h a gumibõrérõl lepattan a golyó :)
nekem a 2003 megjelenésekor az volt a furi, hogy minden fegyver olyan mûanyag kinézetû és hangú volt. a 2004 viszont feledtete velem ezen hibákat (onslought/mutant)
keress rá guglival a parancsokra, s egy rakatot találsz, bár az unreales motorú gémek inkább a 3-4 inifile-uk alapján finomhangolhatóak (user.ini, unreal.ini defaults.ini)
ha valami, hát az options menüje sose volt szegény :)
elso ut rulz :-) sajna az akkori élményt semmi nem veri már ..
Btw, az unrealnek is olyan jól használható a consolja, mint az id motorú játékoknak (és csak én nem tudom hogy kell), vagy eleve kevesebb lehetõség van ott?
Szerintem addig nincs igazán jó grafikájú játék, amíg az ember bõrének színét nem tudják élethûen visszaadni. Nézzétek meg a játékokat: gumiszerû, tükrözõdõ emberkék vannak mindengyikben.
nem tom. a dooom3-al és a q3-al ellentétben nekem az unreal a deusex1-en kívül mindig "unrealfps" gamét jelentett nem pedig motort, mert mint gém önmagában mind megállta a helyét...
lehet h. most sokan néznek rám mérgesen, de nekem a q3 enginere épülõ gamék (wolf/cod) nem jöttek be
az unrealbõl viszont mind nem semmi volt!
Pazar nézegetni a Sony PS3 elõzetes videóit, de ezeket a képeket elnézve... hát 2006 végén nem lesz nagy különbség a PC és konzol grafika között. Mozgásban nagyon üthet!
Kérdés ki fog még erre a motorra játékot fejleszteni.